Θέματα πτυχιακών εργασιών


Στον παρακάτω πίνακα, παρουσιάζονται όλα τα θέματα πτυχιακών εργασιών. Για κάθε θέμα υπάρχει ο υπεύθυνος καθηγητής που το επιβλέπει και ο φοιτητής που το έχει αναλάβει. Στις περιπτώσεις όπου το πεδίο «Ονοματεπώνυμο Φοιτητή» είναι κενό, αυτό σημαίνει ότι το θέμα είναι διαθέσιμο και ότι ο φοιτητής που ενδιαφέρετε για την ανάληψη του θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον υπεύθυνο καθηγητή.

Ακαδημαϊκό ‘Eτος 2021-22

Α/ΑΘΕΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΦΟΙΤΗΤΗ
Π1Μελέτη ενός ολοκληρωμένου επιχειρηματικού σχεδίου για την δημιουργία boutique hotel στην πόλη της ΚαβάλαςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΑντωνίου Δ.
Π2Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης yachting Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΚασιώτη Μ. - Ε.
Π3Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου αγροτουριστικής επιχείρησηςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΚουράτορα Μ.
Π4Εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου ενός εργοστασίου εξαγωγής φρούτων Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΜιράκα Ά.
Π5Η εξ' αποστάσεως διδασκαλία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19ΒαλσαμίδηςΚαραγιαννίδου Ε.
Π6Συμπεριφορά των τουριστών. Μελέτη περίπτωσης στο νησί της Μυκόνου ΒαλσαμίδηςΣαλπιγκτής Π.
Π7Η επίδραση του Covid-19 στη συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστώνΒαλσαμίδηςΤενίδου Ε.
Π8Τεχνικές εξόρυξης δεδομένων και μελέτη εφαρμογής στην εστίαση με χρήση λογισμικού WEKAΒαλσαμίδηςΤσαπάνη Ε.
Π9Ανάλυση παλινδρόμησης σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρείαςΓεροντίδηςΒελέντζα
Π10Ανάλυση παλινδρόμησης σε δεδομένα από έρευνα μάρκετινγκΓεροντίδηςΖήλιος Α.
Π11Ανάλυση παλινδρόμησης σε δεδομένα δείκτη πελατειακής ικανοποίησης ΓεροντίδηςΙορδάνου Ν.
Π12Ανάλυση συστάδων σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρίαςΓεροντίδηςΜίχος Α.
Π13Διερευνητική παραγοντική ανάλυση σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρείας ΓεροντίδηςΟμερίδης Ε.
Π14Ανάλυση διακύμανσης (ANOVA) σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρείας ΓεροντίδηςΤσεκερίδου Ε.
Π15Πολυμεταβλητή ανάλυση διακύμανσης σε δεδομένα από έρευνα αγοράςΓεροντίδης
Π16Ανάλυση παλινδρόμησης σε δεδομένα δείκτη πελατειακής ικανοποίησηςΓεροντίδης
Π17Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης διανομής τροφίμων Γιάκι - ΜαδυτινόςΒλάχος Σ.
Π18Εκπόνηση χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού σχεδίου μικρομεσαίας επιχείρησης τροφίμωνΓιάκι - ΜαδυτινόςΕλενίδου Γ.
Π19Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου μικρής ξενοδοχειακής μονάδαςΓιάκι - ΜαδυτινόςΚαρόγλου Γ.
Π20Επιχειρηματικό πλάνο τουριστικής εγκατάστασης Γιάκι - ΜαδυτινόςΧάλας Κ.
Π21Εκπαιδευτικές πλατφόρμες στο διαδίκτυο για δημιουργία περιεχομένου επαυξημένης πραγματικότηταςΓκούμαςΓρηγοριάδης Α.
Π22Σχεδίαση και Υλοποίηση μιας Βάσης Δεδομένων για μια Βιομηχανία Επίπλων σε Περιβάλλον SQL ServerΓκούμας
Π23Ανάπτυξη ενός Περιβαλλοντικού Συστήματος Γνώσης για Εντοπισμό Προβλημάτων σε Ποτάμια Οικοσυστήματα με χρήση της γλώσσας Prolog.Γκούμας
Π24Ανάπτυξη ενός Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Υγείας με χρήση Μοντέλων Υπολογιστικής Νοημοσύνης. Γκούμας
Π25Σχεδίαση και Υλοποίηση ενός Εκπαιδευτικού Λογισμικού για τη Διδασκαλία των Οικονομικών Μαθηματικών σε Περιβάλλον Οπτικού ΠρογραμματισμούΓκούμας
Π26Υλοποίηση Αλγορίθμων Οικονομικών και Διακριτών Μαθηματικών σε Περιβάλλον Οπτικού Προγραμματισμού με χρήση του Mathematics Software MATLABΓκούμας
Π27Σχεδίαση και Υλοποίηση μιας Βάσης Δεδομένων για μια Αεροπορική Εταιρεία σε Περιβάλλον Microsoft Access ή MySQLΓκούμας
Π28Τεχνικές και Αλγόριθμοι για Ανακάλυψη Γνώσης από Βάσεις Δεδομένων με χρήση Στατιστικών Μοντέλων και Μοντέλων Υπολογιστικής ΝοημοσύνηςΓκούμας
Π29Ανάπτυξη ενός Ευφυούς Συστήματος Υποστήριξης Αποφάσεων για Ιατρικές ΔιαγνώσειςΓκούμας
Π30Υλοποίηση Μοντέλων της Επιστήμης των Δεδομένων και της Επιχειρηματικής Ευφυίας με χρήση της Γλώσσας RΓκούμας
Π31Ανάπτυξη ενός Περιβαλλοντικού Συστήματος Γνώσης για Εντοπισμό Προβλημάτων σε Ποτάμια Οικοσυστήματα με χρήση Τεχνητής ΝοημοσύνηςΓκούμας
Π32Διερεύνηση συμμετοχής της χρήσης κινητών τηλεφώνων στην πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων - Ερευνώντας τις ψηφιακές αποδείξειςΔάλλαςΓκαζέπης Β. - Χ.
Π33Ψηφιακή εγκληματολογική έρευνα και ανάλυση ηλεκτρονικών συσκευών που έχουν υποστεί ζημιάΔάλλαςΠαπουτσόγλου Σ.
Π34Μελλοντικές προκλήσεις για τις «έξυπνες» πόλεις: Ασφάλεια στον κυβερνοχώρο και ψηφιακή εγκληματολογίαΔάλλας
Π35Ψηφιακή Εγκληματολογία: τα επόμενα χρόνιαΔάλλας
Π36Ψηφιακή εγκληματολογική έρευνα και ανάλυση συσκευών που έχουν καταστραφεί από νερόΔάλλας
Π37Ο ανθρώπινος παράγοντας στη διοίκηση επιχειρηματικών διαδικασιών. Ρόλος και ικανότητεςΔελιάςΠαβέλης Α.
Π38Η ικανοποίηση των φοιτητών από τις σπουδές τους. Η περίπτωση του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΔΙΠΑΕΔημητριάδηςΓατίδου Δ.
Π39Προώθηση και διαφήμιση προϊόντων. Ο ρόλος του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ ΔημητριάδηςΓοδόση Β.
Π40Ικανοποίηση χρηστών από τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίουΔημητριάδηςΘωμαϊδου Γ.
Π41Το Instagram ως μέσο επιρροής στην αγορά ενδυμασίας - απόψεις καταναλωτών ΔημητριάδηςΚαλπακίδου Χ.
Π42Η επίδραση στρατηγικής διοίκησης ανθρώπινων πόρων στην Διαχείριση της γνώσης και στην απόδοση της επιχείρησηΔημητριάδηςΚούρτη Ε
Π43Η επίδραση του Διευθυντή σχολικής μονάδας στη δημιουργία θετικού κλίματος ΔημητριάδηςΚυριακίδου Ό.
Π44Άθληση και συμπληρώματα διατροφήςΔημητριάδηςΚυριάκου Λ.
Π45Το άγχος στους αστυνομικούς ΔημητριάδηςΠαπαδόπουλος Π.
Π46Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, η γνώμη των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας ΕκπαίδευσηςΔημητριάδηςΠαπανικολάου Μ.
Π47Η επίπτωση της πανδημίας στις επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντοςΔημητριάδηςΣιδηροπούλου Α.
Π48Δυνατότητες ανάπτυξης γαστρονομικού τουρισμού στη ΘάσοΔημητριάδηςΤσοχαταρίδου Δ.
Π49Ασφάλεια, υγεία και ευημερία των εργαζομένων. Μελέτες περιπτώσεις στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλον Θερίου Γ.Βασιλείου Ι.
Π50Ανάπτυξη μελέτης περίπτωσης. Εταιρική υπευθυνότητα Θερίου Γ.Γκάλιος Γ.
Π51Οργανισμοί διαχείρισης τουριστικών προορισμών και τοπική τουριστική ανάπτυξη. Η περίπτωση της ΛάρισαςΘερίου Γ.Ζιάκας Σ.
Π52Πρακτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Μελέτες περίπτωσης στις περιοχές των νομών Καβάλας και ΦθιώτιδαςΘερίου Γ.Καλογιάννη Μ. - Ε.
Π53Διαχείριση αλλαγής. Μελέτη περίπτωσης ΟΠΑΠΘερίου Γ.Κάλφα Ε.
Π54Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου: μονάδα παραγωγής ελαιόλαδουΘερίου Γ.Παπαβασιλείου Γ.
Π55Στρατηγική ανάλυση - μελέτη περίπτωσης Aegean Airlines Θερίου Γ.Σαββιδάκη Κ. - Γ.
Π56Ο αντίκτυπος της απρεπούς συμπεριφοράς/αγένειας στο χώρο εργασίας στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στην ΕλλάδαΘερίου Γ.Τσενάι Α.
Π57Έλλειψη σεβασμού από πρόθεση στο εργασιακό περιβάλλον: εμπειρική έρευναΘερίου Γ.
Π58Βιωσιμότητα στον κλάδο της γρήγορης μόδας: εμπειρική έρευναΘερίου Γ.
Π59Ασφάλεια, υγεία και ευημερία των εργαζομένων: μελέτες περίπτωσης στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Γ.
Π60Διαχείριση των εργασιακών σχέσεων»: μελέτες περίπτωσης στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Γ.
Π61Συστήματα αμοιβών και παρακίνηση ανθρώπινου δυναμικού: μελέτες περίπτωσης στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Γ.
Π62Ο ρόλος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην ανάπτυξη τουριστικών προορισμών: μελέτες περίπτωσης στον ελλαδικό χώρο (ΥΔ)Θερίου Γ.
Π63Η συμβολή των πολιτικών τουρισμού σε τοπικό επίπεδο στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων ενός προορισμού: μελέτες περίπτωσης στον ελλαδικό χώρο (ΥΔ)Θερίου Γ.
Π64Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «ΒΙΟΤΕΛ Α.Ε.» Θερίου Ν.Αβραμίδου Ε.
Π65Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Αντιπροσωπεία γεωργικών μηχανημάτων Μακρίδης Γεώργιος και ΣΙΑ Ο.Ε» Θερίου Ν.Αγγελτσίδου Α.
Π66Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Metro cash & carry» Θερίου Ν.Βελαώρας Χ.
Π67Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής της επιχείρησης ΚΩΤΙΔΗΣ Α.Ε.Θερίου Ν.Κωτίδης Γ.
Π68Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης του ομίλου «Σκλαβενίτης» Θερίου Ν.Λιάρος Α.
Π69Δυναμικές ικανότητες (Dynamic Capabilities) των επιχειρήσεων του δευτερογενή τομέα μεταποίησηςΘερίου Ν.Ραχούτη Δ.
Π70Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης ΑΤΛΑΜΑΖΟΓΛΟΥ - Exclusive Meat DelightsΘερίου Ν.Τελλίδου Β.
Π71Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης του ομίλου VARIAMIS GROUPΘερίου Ν.
Π72Διερεύνηση/καταγραφή και ταξινόμηση των δυναμικών ικανοτήτων/δεξιοτήτων (Dynamic Capabilities) κατά μήκος της «αλυσίδας αξίας» επιχειρήσεων του δευτερογενή τομέα (Παροχή Υπηρεσιών). Δημιουργία ενός μοντέλου - οδηγού στρατηγικής σνάλυσης για την διευκόλυνση των επιχειρήσεων/οργανισμών στη διαμόρφωση των στρατηγικών τουςΘερίου Ν.
Π73Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής ή και εταιρικής στρατηγικής συγκεκριμένης επιχείρησης ή οργανισμού της επιλογής σας στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Ν.
Π74Διερεύνηση και κατάταξη των κριτηρίων επιλογής Τμήματος ΑΕΙ από τους αποφοίτους της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Θερίου Ν.
Π75Ο καθορισμός των κατώτατων νόμιμων αποδοχών και οι συνέπειες στην ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεωνΚαλαμπούκαΜαθιουδάκης Μ.
Π76Η λήψη των αποφάσεων στην ΑΕ, ΕΠΕ και ΙΚΕ ως κριτήριο επιλογής της νομικής μορφής μιας εταιρείαςΚαλαμπούκαΣίσκος Σ.
Π77Χρήση κοινωνικού Μάρκετινγκ σε ΑΜΕΑ ΚαμενίδουΗλία Κ.
Π78Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο επιλογής ενός τουριστικού προϊόντος: Μελέτη περίπτωσης νομός ΛαρίσηςΚαμενίδουΜαγκούτα Σ.
Π79Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στην προώθηση του τουρισμούΚαμενίδουΤριαρίδου Χ.
Π80Η διείσδυση του Cross Fit στα γυμναστήρια. Μια έρευνα στην περιοχή της Ξάνθης Κοντάκος Καρά Α. - Χ.
Π81Η επίδραση της υιοθέτησης των νέων ΕΛΠ στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις των ελληνικών επιχειρήσεων ΚοσμίδηςΚορούνι Π.
Π82Η διοίκηση κεφαλαίου κίνησης των επιχειρήσεων. Εμπειρική διερεύνηση του γαλακτοκομικού κλάδου της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π83Προσδιοριστικοί παράγοντες βιωσιμότητας των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεωνΚοσμίδης
Π84Η σημασία της κεφαλαιακής διάρθρωσης στην αποδοτικότητα των επιχειρήσεων Κοσμίδης
Π85Η επίδραση της πρώτης εφαρμογής των ΕΛΠ στην αποτίμηση των ελληνικών επιχειρήσεων. Εμπειρική ανάλυση του κλάδου Τροφίμων και ΠοτώνΚοσμίδης
Π86Διερεύνηση της συσχέτισης των βαθμών λειτουργικής και χρηματοοικονομικής μόχλευσης με το συστημικό κίνδυνο. Μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγισηΚοσμίδης
Π87Η διοίκηση του κεφαλαίου κίνησης και η σημασία της στη χρηματοοικονομική ανάλυση και αποτίμηση. Εμπειρική διερεύνηση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π88Η επίδραση της κεφαλαιακής διάρθρωσης στην αποτίμηση των επιχειρήσεων Εμπειρική διερεύνηση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π89Προσδιοριστικοί παράγοντες της μερισματικής πολιτικής των επιχειρήσεων. Εμπειρική διερεύνηση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π90Η αποτελεσματικότητα των Google adsΜαδυτινόςΒασιλειάδου Α.
Π91Οι προτιμήσεις των τουριστών συγκριτικά με τη βραχυχρόνια μίσθωση ακινήτων (Airbnb) και τις ξενοδοχειακές μονάδεςΜαδυτινόςΓεωργούση Ε.
Π92Η έρευνα και οι προτάσεις για την αποτελεσματική εφαρμογή των ERPs στην Ελλάδα (Συστήματα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων)ΜαδυτινόςΓκούρι Τ.
Π93Μεγάλα δεδομένα και νέα επιχειρηματικά μοντέλαΜαδυτινόςΖαχαριάδου Ι.
Π94Εταιρική κοινωνική ευθύνη και βιωσιμότητα ΜαδυτινόςΚουσενίδου Ά. - Μ.
Π95Επιχειρηματικά μοντέλα που εμπνέουνΜαδυτινόςΟρφανίδου Ε.
Π96Η ανάπτυξη του νησιού της ΚαρπάθουΜαδυτινόςΠαυλάκου Ε.
Π97Εκπόνηση Χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού Σχεδίου μικρής τουριστικής μονάδαςΜαδυτινός
Π98Εκπόνηση Χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού Σχεδίου μικρομεσαίας επιχείρησης τροφίμωνΜαδυτινός
Π99ERP συστήματα και η εφαρμογή τους από τις επιχειρήσεις / μελέτη περίπτωσηςΜαδυτινός
Π100Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης ‘Yachting’Μαδυτινός
Π101Η ανασφάλεια των καταναλωτών για να κλείσουν online τις διακοπές τους σε AirbnbΜάμαληςΑμπντίου Α.
Π102Προτιμήσεις διαμονής των τουριστών στη μετά Covid-19 εποχή. Έρευνα προτιμήσεων σε τουρίστες στην ΕλλάδαΜάμαληςΑποστολακάκης Ι.
Π103Η στάση των καταναλωτών έναντι λειτουργικών τροφίμων ΜάμαληςΒορριά Α.
Π104Η επίδραση του στυλ ηγεσίας στην εργασιακή ικανοποίηση και στην εργασιακή εξουθένωση των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΚαβάλαςΜάμαληςΚαλαιτζιάν Μ.
Π105Παράγοντες που επηρεάζουν την κατανάλωση οργανικών προϊόντωνΜάμαληςΚαλτσά Ε.
Π106Παράγοντες δυσαρέσκειας και ικανοποίησης για τα ξενοδοχεία της Καβάλας. Περιβαλλοντικές πολιτικές και επίδραση στους καταναλωτέςΜάμαληςΚεμεκενίδου Φ.
Π107Στάση καταναλωτών έναντι λειτουργικών τροφίμων ΜάμαληςΚούσης Μ.
Π108Οι στάσεις των καταναλωτών έναντι των λειτουργικών τροφίμων ΜάμαληςΚυρκιλή Π. - Σ.
Π109Το εργασιακό στρες που νιώθουν οι υπάλληλοι του δημοσίου τομέα λόγω του κορωνοϊού (covid-10) ΜάμαληςΜάζε Γ.
Π110Σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης περιφερειακής ενότητας ΣερρώνΜάμαληςΜανάσσης Κ.
Π111Ικανοποίηση πελατών από τις τραπεζικές συναλλαγέςΜάμαληςΜαυροπούλου Μ.
Π112Κατάθλιψη, άγχος και αυξημένα επίπεδα στρες στους εργαζόμενους του υγειονομικού τομέα ως επιπτώσεις της πανδημίας της νόσου covid-19ΜάμαληςΜιχαηλίδου Α.
Π113Στάσεις καταναλωτών έναντι των παραγγελιών φαγητού μέσω AppsΜάμαληςΜπαϊρακταρίδου Χ.
Π114Τα ΜΜΕ και η επίδρασή τους στη διαμόρφωση προτύπων καταναλωτικής συμπεριφοράςΜάμαληςΠαλαιός Μ.
Π115Η κατάσταση του online shopping κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοιούΜάμαληςΠλιόγκα Ι.
Π116Ο οινοτουρισμός στη Δράμα με περίπτωση το φεστιβάλ της ΔραμοινογνωσίαςΜάμαληςΤερσενίδης Α.
Π117Οι αντιλήψεις των καταναλωτών έναντι της παρεχόμενης εξυπηρέτησης από τα σούπερ ΜάρκετΜάμαληςΤριριπίδου Β.
Π118Στάσεις έναντι των τροφίμων που έχουν περιβαλλοντική πιστοποίησηΜάμαληςΤσίλι Ε.
Π119Ικανοποίηση καταναλωτών από τις υπηρεσίες των super marketΜάμαληςΤσιριπίδου Β.
Π120Στάσεις φοιτητών έναντι του προγράμματος ErasmusΜάμαληςΤσοπανίδης Χ.
Π121Ικανοποίηση των τουριστών σε σχέση με τα τοπικά προϊόντα και την τοπική κουζίνα στην ΟρεστιάδαΜάμαληςΦάκα Σ.
Π122Η επίδραση της πανδημίας του κορονοϊού Covid-19 στις αγοραστικές και διατροφικές συνήθειες των καταναλωτώνΜάμαληςΦυκάρης Β.
Π123Απόψεις καταναλωτών για λειτουργικά και ενναλακτικά τροφικάΜάμαλης
Π124Διαδικασίες ψηφιακής εγκληματολογικής έρευνας και νομικά ζητήματαΜαρδύρηςΚεντριστάκη Ε.
Π125Μοντέλα ηλεκτρονικής μάθησης ΜαρδύρηςΚεχαγιά Π.
Π126Εξιχνίαση ηλεκτρονικού εγκλήματος σε έξυπνα τηλέφωναΜαρδύρηςΚούγκουλας Β.
Π127Η χρήση της θερμικής κάμερας στην Ψηφιακή Εγκληματολογία ΜαρδύρηςΜπλιατσίδης Ι.
Π128Ψηφιακή εγκληματολογική έρευνα στους υπολογιστές, στο διαδίκτυο και σε φορητές συσκευέςΜαρδύρηςΣαμαρά Λ.
Π129Η χρήση των drones στην Ψηφιακή ΕγκληματολογίαΜαρδύρης
Π130Ανάπτυξη ψηφιακού περιεχομένου για το Ψηφιακό ΜάρκετινγκΜαρδύρης
Π131Σύγχρονες εφαρμογές των κβαντικών υπολογιστώνΜαρδύρης
Π132Η εδραίωση των franchise εταιριών του καφέ στην Ελλάδα. Περίπτωση της Coffee Island. O στρατηγικός προγραμματισμός της αλλά και η στρατηγική του μάρκετινγκ τηςΜυλωνάΑντωνόπουλος Κ.
Π133Η προβολή του τουρισμού μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Μελέτη περίπτωσηςΜυλωνάΒασιλάκης Ε.
Π134Η συμβολή των μέσων επικοινωνίας στην επιλογή τουριστικού προορισμού από τους κατοίκους της ΘεσσαλονίκηςΜυλωνάΒασιλειάδου Χ.
Π135Το Facebook ως μέσο προβολής της σύγχρονης προσφυγικής κρίσης στην ΕλλάδαΜυλωνάΓιαννή Α.
Π136Χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους Έλληνες βουλευτέςΜυλωνάΓκουτζιλίκας Σ.
Π137Τηλεοπτική διαφήμιση και αθλητικά γεγονότα στον ελληνικό χώροΜυλωνάΓλυμπάτσα Σ.
Π138Η ψηφιακή διάσταση της επικοινωνίας. Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ενημέρωση στην εποχή του Covid-19ΜυλωνάΓουλάκη Μ.
Π139Η χρήση των κοινωνικών δικτύων από τις ξενοδοχειακές μονάδες του Νομού ΘεσσαλονίκηςΜυλωνάΖέκου Κ.
Π140Η προβολή και προώθηση του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδας στα ψηφιακά μέσα ΜυλωνάΚακικτσή Σ.
Π141Η ψηφιακή διάσταση της μουσειακής επικοινωνίας: Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στην προβολή των σύγχρονων μουσείωνΜυλωνάΚεχαγιά M.
Π142Χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους Έλληνες ΕυρωβουλευτέςΜυλωνάΜαβίδης Κ.
Π143Η συμβολή των κοινωνικών δικτύων στην επιλογή τουριστικού προορισμούΜυλωνάΜένος Γ.
Π144Ο ρόλος του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην προώθηση και διαφήμιση προϊόντων στην εποχή του covid-19ΜυλωνάΜητσώνη Μ. - Ε.
Π145Κινηματογραφικός τουρισμός στην ΕλλάδαΜυλωνάΠαντελάκου Κ.
Π146Η συμβολή των κοινωνικών δικτύων στην επιλογή τουριστικού προορισμούΜυλωνάΠαραλέκας Ι.
Π147Πολιτιστικό Μάρκετινγκ και Νέες ΤεχνολογίεςΜυλωνά
Π148Η προβολή του πολιτισμού από τους δήμους με τη χρήση των νέων τεχνολογιών. Μελέτη περίπτωσηςΜυλωνά
Π149Η χρήση των κοινωνικών δικτύων από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στο Νομό ΚαβάλαςΜυλωνά
Π150Κινηματογραφικός Τουρισμός στην ΕλλάδαΜυλωνά
Π151Τουριστική ανάπτυξη προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΠιερίαςΟικονόμουΚαραπαναγιωτίδου Μ.
Π152Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Περίπτωση μαρίνας ΚαβάλαςΟικονόμουΜπαϊρακταρίδου Χ.
Π153Η περιοχή της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ως επιλογή τουριστικού προορισμού από τους φοιτητές του ΔΙΠΑΕ ΚαβάλαςΟικονόμουΜπογκντάνι Μ.
Π154Η τουριστική αποδοχή της Θάσου στους φοιτητές του ΔΙΠΑΕ στα Τμήματα ΚαβάλαςΟικονόμουΤσέλα Α.
Π155Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Η περίπτωση της μαρίνας Καβάλας.Οικονόμου
Π156Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και το Yachting στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Μελέτη για τη δημιουργία και τη βιωσιμότητα μαρίνας στην ΑλεξανδρούποληΟικονόμου
Π157Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην περιφέρεια ………………... Η περίπτωση της μαρίνας ……….. (περιοχή κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π158Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και το Yachting στην περιφέρεια …………….. Μελέτη για τη δημιουργία και τη βιωσιμότητα μαρίνας στην ………………. (περιοχή κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π159Τουριστική ανάπτυξη: προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΞάνθηςΟικονόμου
Π160Τουριστική ανάπτυξη: προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΡοδόπηςΟικονόμου
Π161Η τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα και η περιφερειακή της κατανομή: η περίπτωση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και ΘράκηςΟικονόμου
Π162Η τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα και η περιφερειακή της κατανομή: η περίπτωση της Περιφέρειας ……………( κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π163Ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) για προϊόντα καλλυντικών με τη χρήση του συστήματος διαχείρισης περιεχομένου ηλεκτρονικού εμπορίου ανοιχτού κώδικα presta shopΠαναγιωτόπουλοςΒουρδόλη Κ.
Π164Χρήση διαδικτυακών εφαρμογών σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών επισκευής αυτοκινήτων-συστηματική ανασκόπηση ΠαναγιωτόπουλοςΚοτρώτσος Ε.
Π165Μελέτη της εφαρμογής της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης την περίοδο της πανδημίας του COVID-19 στην τριτοβάθμια εκπαίδευσηΠαναγιωτόπουλοςΚουτουζού Ά - Χ
Π166Μελέτη των επιπτώσεων της πανδημίας covid-19 στον ξενοδοχειακό κλάδο της πόλης της ΑλεξανδρούποληςΠαναγιωτόπουλοςΚρομμύδας Β.
Π167Μελέτη των επιπτώσεων της πανδημίας του κορονοϊού Covid-19 στην αγορά των σούπερ μάρκετ ΠαναγιωτόπουλοςΜπέλλης Η.
Π168Κριτήρια και παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές στις ηλεκτρονικές τους αγορές κατά τη περίοδο του Covid-19ΠαναγιωτόπουλοςΝούλας Π.
Π169Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος με τη χρήση του Opencart CMSΠαναγιωτόπουλοςΠασιόπουλος Α.
Π170Η αντικατάσταση της παραδοσιακής τηλεόρασης από την συνδρομητική ψηφιακή πλατφόρμα Netflix. Μια έρευνα στους φοιτητές.ΠαναγιωτόπουλοςΠεπονάκη Μ.
Π171Η μετεξέλιξη των φυσικών καταστημάτων σε ηλεκτρονικά (e-shop) στην περίοδο της πανδημίας του covid-19ΠαναγιωτόπουλοςΠετιγγάκη Χ.
Π172Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές εν μέσω της πανδημίας covid-19ΠαναγιωτόπουλοςΣκύρλα Μ. - Ε.
Π173Οι επιπτώσεις της πανδημίας (Covid-19) στον κλάδο της εστίασης του Νομού ΚαβάλαςΠαναγιωτόπουλοςΣονίδου Ι.
Π174Ο ρόλος της εφοδιαστικής αλυσίδας στον τομέα των σούπερ μάρκετ την περίοδο της πανδημίας covid-19 ΠαναγιωτόπουλοςΣταχτοπούλου Σ.
Π175Μελέτη των επιπτώσεων της πανδημίας του Covid-19 στην καταναλωτική συμπεριφορά των νέωνΠαναγιωτόπουλοςΤανακοπούλου Μ.
Π176Εκπαιδευτική ρομποτική στην Ειδική ΑγωγήΠαναγιωτόπουλοςΤάσιου Ε.
Π177Το Bullying στη νεολαία: Σχολικό περιβάλλον και μέσων κοινωνικών δικτύωσης - CyberbullyingΠαναγιωτόπουλοςΤοντόροβ Ν.
Π178Οι προτιμήσεις των καταναλωτών μεταξύ των οίνων Ελληνικής προέλευσης στη Βόρεια ΕλλάδαΠαυλίδηςΓαλάνη Α.
Π179Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στην ανάπτυξη ελληνικών εταιρειών στο νομό Kαβάλας - μελέτη περίπτωσηςΠαυλίδηςΚασάπη Φ. - Μ.
Π180Σχέδιο μάρκετινγκ για την προώθηση του εναλλακτικού τουρισμού τύπου Glamping στην Ελαφόνησο ΠαυλίδηςΚασικτσή Σ.
Π181Ηλεκτρονικός ΤουρισμόςΠαυλίδηςΚουκουβίνου Π.
Π182Οι σύγχρονες τεχνικές Marketing στις επιχειρήσεις κτηματομεσιτικής στον νομό ΡοδόπηςΠαυλίδηςΚουκουζέλης Δ.
Π183To τουριστικό μάρκετινγκ και η συμπεριφορά των τουριστών στο νησί της Σκιάθου ΠαυλίδηςΜοράβα Α.
Π184Ο ρόλος του μάρκετινγκ στην επιλογή ενός οίνου ελληνικής προέλευσης από τους καταναλωτές στην Ανατολική Μακεδονία και ΘράκηΠαυλίδηςΝτάνι Ε.
Π185Ο ρόλος του Μάρκετινγκ στα καταστήματα πώλησης αρωμάτων στο νομό ΡοδόπηςΠαυλίδηςΠαπαδοπούλου Δ.
Π186To τουριστικό μάρκετινγκ και η συμπεριφορά των τουριστών στο νησί της ΣκιάθουΠαυλίδηςΣδρόλια Ρ.
Π187Ανάλυση χρηματοοικονομικής υγείας επιλεγμένης επιχείρησης με την βοήθεια των αριθμοδεικτώνΠιπιλιαγκόπουλοςΑδαμίδου Μ.
Π188Η συσχέτιση της τιμολόγησης με την διαδικασία της κοστολόγησης του προϊόντοςΠιπιλιαγκόπουλοςΒλαχάκη Α.
Π189Η λογιστική παρακολούθηση - διαδικασία διακίνησης υλικών για τους σκοπούς της κοστολόγησηςΠιπιλιαγκόπουλοςΒουδούρη Ε.
Π190Λογιστική οργάνωση και παρακολούθηση της αποθήκηςΠιπιλιαγκόπουλοςΓενιτζέ Π.
Π191Η Λογιστική παρακολούθηση των αποθεμάτων στις αποθήκεςΠιπιλιαγκόπουλοςΓκάτζια Σ.
Π192Ξενοδοχειακή λογιστική θεωρία και πράξη-εφαρμογές σε ξενοδοχειακή οντότηταΠιπιλιαγκόπουλοςΜιράκη Α.
Π193Εγγραφές τέλους χρήσης για τον προσδιορισμό του αποτελέσματος σε επιχείρηση που τηρεί διπλογραφικά βιβλία (θεωρία και εφαρμογή)ΠιπιλιαγκόπουλοςΜπέκα Γ.
Π194Μελέτη κοστολόγησης της καλλιέργειας ελιάς στη Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και ΘράκηςΠιπιλιαγκόπουλοςΣαρκίς Γ.
Π195Η εξαγωγή του οικονομικού αποτελέσματος σε επιχειρήσεις με διπλογραφικά τηρούμενα βιβλίαΠιπιλιαγκόπουλος
Π196Συγκριτική ανάλυση Οικονομικών καταστάσεων επιλεγμένων επιχειρήσεων (2 θέματα)Πιπιλιαγκόπουλος
Π197Διεπιχειρησιακή ανάλυση Οικονομικών καταστάσεων επιλεγμένων επιχειρήσεων (2 θέματα)Πιπιλιαγκόπουλος
Π198Η διαδικασία κλεισίματος της οικονομικής χρήσης με διπλογραφικά τηρούμενα βιβλία σε επιλεγμένη επιχείρησηΠιπιλιαγκόπουλος
Π199Η λογιστική παρακολούθηση των αποθεμάτων (ομάδα 2 με βάση τα ΕΛΠ σε επιλεγμένη επιχείρησηΠιπιλιαγκόπουλος
Π200Η εξαγωγή του οικονομικού αποτελέσματος σε επιλεγμένη επιχείρηση με απλογραφικά τηρούμενα βιβλίαΠιπιλιαγκόπουλος
Π201Λογιστική οργάνωση και παρακολούθηση της αποθήκηςΠιπιλιαγκόπουλος
Π202Συγκριτική ανάλυση λογιστικών καταστάσεων επιλεγμένης επιχείρησηςΠιπιλιαγκόπουλος
Π203Ανάλυση χρηματοοικονομικής υγείας επιλεγμένης επιχείρησης με την βοήθεια των αριθμοδεικτώνΠιπιλιαγκόπουλος
Π204Παράγοντες ικανοποίησης πελατών από τις εταιρείες Logistics και ειδικότερα από τις εταιρείες ταχυμεταφορών κατά την περίοδο της πανδημίας ΣαρηγιαννίδηςΚυριακού Μ.
Π205Ανώτατη ηγεσία, ενδυνάμωση υπαλλήλων, ικανοποίηση εργαζομένων και ικανοποίηση πελατών σε οργανισμούς που έχουν υιοθετήσει συστήματα διαχείρισης ολικής ποιότητας ΣαρηγιαννίδηςΛεόντος Γ.
Π206Πώληση καφέ μέσω της διαδικασίας παραλαβής από το κατάστημα (Take Away): Παράγοντες καθορισμού βιωσιμότητας. Μελέτη περίπτωσης στην πόλη της ΚαβάλαςΣαρηγιαννίδηςΜανελίδου Α.
Π207Επιλογή σουβενίρ: οι προτιμήσεις των καταναλωτών και οι παράγοντες που τις επηρεάζουνΣαρηγιαννίδηςΜπέσιου Α.
Π208Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου για επιχείρηση εστίασης στην πόλη του ΒόλουΣαρηγιαννίδηςΝτελόπουλος Γ.
Π209Καθορισμός της σημαντικότητας της παρεχόμενης ποιότητας εξυπηρέτησης των εταιριών ταχυμεταφορών στην ικανοποίηση των πελατών τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας Sars-Cov-2ΣαρηγιαννίδηςΠαπαδόπουλος Ι. - Χ.
Π210Εναλλακτικές μορφές τουρισμού και προοπτικές ανάπτυξης αγροτουρισμού και οικοτουρισμού: Η περίπτωση του ποταμού ΝέστουΤουρτούραςΠαπαδοπούλου Δ.
Π211Σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας ΤσομπανούδηΞυλαπετσίδης Η.
Π212Η χρήση των ψηφιακών βοηθών στη διδασκαλία ξένων γλωσσών ΤσομπανούδηΤσεκερίδου Ε.
Π213Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής στο περιβάλλον UnityΤσομπανούδη
Π214Υλοποίηση Αλγορίθμων της Επιστήμης των Δεδομένων με χρήση της Γλώσσας RΤσομπανούδη
Π215Μελέτη μεθόδων και τεχνικών growth hackingΦραγγίδης Βάσου Π.
Π216Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αγώνων μαχητικών αθλημάτωνΦραγγίδης
Π217Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αναθέσεων εκπαιδευτικού έργουΦραγγίδης
Π218Σχεδιασμός πληροφοριακών συστημάτων ψηφιακής εγκληματολογικής ετοιμότητας (Design of digital forensic ready information systems)Φραγγίδης
Π219Σχεδιασμός βιώσιμων συστημάτων επιχειρησιακού σχεδιασμού (Design of sustainable enterprise resource planning systems)Φραγγίδης
Π220Σχεδιασμός της αρχιτεκτονικής ενός πληροφοριακού συστήματος τεκμηριωμένης ιατρικής βασισμένη στον ηλεκτρονικό φάκελο υγείαςΦραγγίδης
Π221Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αναθέσεων εκπαιδευτικού έργουΦραγγίδης
Π222Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης του προγράμματος εξετάσεων και ανάθεσης επιτηρήσεωνΦραγγίδης
Π223Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αγώνων μαχητικών αθλημάτωνΦραγγίδης
Π224Εφαρμογή της σημασιολογικής διαλειτουργικότητας της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην ΕλλάδαΦραγγίδης
Π225Η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εξατομικευμένη Ιατρική βασισμένη στον Ηλεκτρονικό Φάκελο ΥγείαςΦραγγίδης
Π226Ανάπτυξη και γραφική προσομοίωση γενετικών αλγορίθμωνΧατζής
Π227Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για τον εντοπισμό λογοκλοπής στην ελληνική γλώσσαΧατζής
Π228Ανάπτυξη εφαρμογής σε κινητό για τη δημιουργία κουίζΧατζής
Π229Σύγχρονες εξελίξεις στην Ανάλυση και Κατάτμηση ψηφιακών εικόνωνΧατζής
Π230Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για εταιρία παροχής υπηρεσιών επισκευής οικιακών συσκευώνΧατζής