Θέματα πτυχιακών εργασιών


Στον παρακάτω πίνακα, παρουσιάζονται όλα τα θέματα πτυχιακών εργασιών. Για κάθε θέμα υπάρχει ο υπεύθυνος καθηγητής που το επιβλέπει και ο φοιτητής που το έχει αναλάβει. Στις περιπτώσεις όπου το πεδίο «Ονοματεπώνυμο Φοιτητή» είναι κενό, αυτό σημαίνει ότι το θέμα είναι διαθέσιμο και ότι ο φοιτητής που ενδιαφέρετε για την ανάληψη του θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον υπεύθυνο καθηγητή.

Ακαδημαϊκό ‘Eτος 2021-22

Α/ΑΘΕΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΦΟΙΤΗΤΗ
Π1Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου για μελισσοκομική επιχείρησηΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΑθανασάκης Π.
Π2Επιχειρηματικό σχέδιο ξενοδοχειακής μονάδας Ilion Beach στη Θάσο Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΔραγουδάκης Α.
Π3Επιχειρηματικό σχέδιο επιχείρησης τουριστικών σκαφώνΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΙμανιμίδης Α.
Π4Εκπόνηση χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού σχεδίου καλλιέργειας παπαρούνας Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΙωσηφίδου Α.
Π5Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου ενός εργοστασίου φρούτωνΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΚαμαρλίγκος Σ.
Π6Επιχειρηματικό πλάνο για pet cafe / καταφύγιο ζώων Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΚευσενίδης Π.
Π7Επιχειρηματικό σχέδιο εταιρείας παροχής υπηρεσιών διαχείρισης και υποστήριξης ακινήτων Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΠάσσας Χ.
Π8Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου μιας μεταφορικής εταιρείαςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΣαραντουλάκης Ι.
Π9Επιχειρηματικό πλάνο για την ιχθυοκαλλιέργεια πέστροφα Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΤσατσαράγγου Χ.
Π10Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου της επιχείρησης «ΜΕΝΕΓΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ» (εμπόριο τροφίμων σε λιανική και χονδρική) Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΦράγκος Ε.
Π11Η εξ' αποστάσεως διδασκαλία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας covid-19ΒαλσαμίδηςΚαραγιαννίδου Ε.
Π12Ηλεκτρονικές συναλλαγές. Μελέτη περίπτωσης κρυπτονομίσματοςΒαλσαμίδηςΜεριανός Γ.
Π13Συμπεριφορά των τουριστών. Μελέτη περίπτωσης στο νησί της Μυκόνου ΒαλσαμίδηςΣαλπιγκτής Π.
Π14Η επίδραση του covid-19 στη συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστώνΒαλσαμίδηςΤενίδου Ε.
Π15Τεχνικές εξόρυξης δεδομένων και μελέτη εφαρμογής στην εστίαση με χρήση λογισμικού WEKAΒαλσαμίδηςΤσαπάνη Ε.
Π16Ίδρυση εταιρείας ΒεζέρηςΜπατζάκας Χ. - Α.
Π17Επιχειρηματική ανάπτυξη και χρηματοεπενδυτικά εργαλεία ΒεζέρηςΤσουράπας Π.
Π18Πολυμεταβλητή ανάλυση διακύμανσης σε δεδομένα από έρευνα αγοράςΓεροντίδηςΑμπντίου Α.
Π19Ανάλυση παλινδρόμησης σε δεδομένα δείκτη πελατειακής ικανοποίησης ΓεροντίδηςΙορδάνου Ν.
Π20Ανάλυση συστάδων σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρίαςΓεροντίδηςΜίχος Α.
Π21Διερευνητική παραγοντική ανάλυση σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρείαςΓεροντίδηςΞυλαπετσίδης Η.
Π22Διερευνητική παραγοντική ανάλυση σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρείας ΓεροντίδηςΟμερίδης Ε.
Π23Συσταδοποίηση σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρείαςΓεροντίδηςΠατέρας Χ.
Π24Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης yachting Γιάκι - ΜαδυτινόςΚασιώτη Μ. - Ε.
Π25Επιχειρηματικό σχέδιο επέκτασης υφιστάμενης ξενοδοχειακής μονάδας στην ΚαβάλαΓιάκι - ΜαδυτινόςΜάτσα Μ.
Π26Η Ηλεκτρονική εγκληματολογία στην Αμερική, στην Ευρώπη και στην ΕλλάδαΔάλλας
Π27Ψηφιακή Εγκληματολογία: τα επόμενα χρόνιαΔάλλας
Π28Ο ανθρώπινος παράγοντας στη διοίκηση επιχειρηματικών διαδικασιών στον κλάδο της βιομηχανίας. Ρόλοι και οι ικανότητες ΔελιάςΠαλαιός Μ.
Π29Ο ανθρώπινος παράγοντας στη διοίκηση επιχειρηματικών διαδικασιών στον. Ρόλοι και ικανότητες στον κλάδο του τουρισμούΔελιάςΧανιωτάκη Α.
Π30Οι επιδράσεις και οι επιπτώσεις της πανδημίας του covid-19 και της ενεργειακής κρίσης στις ελληνικές ξενοδοχειακές μονάδες. ΔημητριάδηςΑκτενίζογλου Ν.
Π31Ικανοποίηση χρηστών από τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίουΔημητριάδηςΘωμαϊδου Γ.
Π32Ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω κινητών και μελέτη για την ασφάλεια των συναλλαγών ΔημητριάδηςΚιούπη Α.
Π33Η επίδραση στρατηγικής διοίκησης ανθρώπινων πόρων στην Διαχείριση της γνώσης και στην απόδοση της επιχείρησηΔημητριάδηςΚούρτη Ε.
Π34Η επίδραση του Διευθυντή σχολικής μονάδας στη δημιουργία θετικού κλίματος ΔημητριάδηςΚυριακίδου Ό.
Π35Νέες προοπτικές απασχόλησης στον πρωτογενή τομέα παραγωγής ΔημητριάδηςΛύρος Π.
Π36Εξωτερική και εσωτερική ανάλυση της εταιρείας KLEEMANN HELLAS ABEEΔημητριάδηςΜαραντίδου Χ.
Π37Διοίκηση ανθρώπινων πόρων στον ιδιωτικό τομέαΔημητριάδηςΜαρτίνης Χ.
Π38Η εξέλιξη της παραγωγής οίνου στην περιφερειακή ενότητα ΞάνθηςΔημητριάδηςΜουτλουχάν Ι.
Π39Το άγχος στους αστυνομικούς ΔημητριάδηςΠαπαδόπουλος Π.
Π40Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, η γνώμη των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας ΕκπαίδευσηςΔημητριάδηςΠαπανικολάου Μ.
Π41Παρακίνηση νοσηλευτικού και ιατρικού προσωπικού στη δημόσια υγεία ΔημητριάδηςΣάββας Χ.
Π42Ανθρώπινοι παράγοντες στο σύστημα παραγωγής και logistics του μέλλοντοςΔημητριάδηςΣιάσιου Γ.
Π43Η επίδραση social media στις κοινωνικές σχέσεις ΔημητριάδηςΣκέμπι Τ.
Π44Η ικανοποίηση των φοιτητών από την εξ αποστάσεως εκπαίδευση ΔημητριάδηςΣκέμπι Τ.
Π45Δυνατότητες ανάπτυξης γαστρονομικού τουρισμού στη ΘάσοΔημητριάδηςΤσοχαταρίδου Δ.
Π46Remote working - Στάσεις εργαζομένωνΘερίου Γ.Αποστολίδου Θ.
Π47Ασφάλεια, υγεία και ευημερία των εργαζομένων. Μελέτες περιπτώσεις στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλον Θερίου Γ.Βασιλείου Ι.
Π48Ανάπτυξη μελέτης περίπτωσης. Εταιρική υπευθυνότητα Θερίου Γ.Γκάλιος Γ.
Π49Οργανισμοί διαχείρισης τουριστικών προορισμών και τοπική τουριστική ανάπτυξη. Η περίπτωση της ΛάρισαςΘερίου Γ.Ζιάκας Σ.
Π50Πρακτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Μελέτες περίπτωσης στις περιοχές των νομών Καβάλας και ΦθιώτιδαςΘερίου Γ.Καλογιάννη Μ. - Ε.
Π51Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στον κλάδο φιλοξενίας και αναψυχήςΘερίου Γ.Καλογιάννη Μ. - Ε.
Π52Ζητήματα επιχειρηματικής ηθικής και εταιρικής υπευθυνότητας σε σχέση με το ανθρώπινο δυναμικό: μελέτες περίπτωσης στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Γ.Λουϊζάς Κ.
Π53Διαχείριση των εργασιακών σχέσεων: μελέτες περίπτωσης στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Γ.Μπάτσικας Σ.
Π54Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου: μονάδα παραγωγής ελαιόλαδουΘερίου Γ.Παπαβασιλείου Γ.
Π55Ζητήματα επιχειρηματικής ηθικής και εταιρικής υπευθυνότητας σε σχέση με το ανθρώπινο δυναμικό: μελέτες περίπτωσης στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Γ.Σάββη - Μαλελή Λ.
Π56Στρατηγική ανάλυση - μελέτη περίπτωσης Aegean Airlines Θερίου Γ.Σαββιδάκη Κ. - Γ.
Π57Ο αντίκτυπος της απρεπούς συμπεριφοράς/αγένειας στο χώρο εργασίας στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στην ΕλλάδαΘερίου Γ.Τσενάι Α.
Π58Ζητήματα επιχειρηματικής ηθικής και εταιρικής υπευθυνότητας σε σχέση με το ανθρώπινο δυναμικό: μελέτες περίπτωσης στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Γ.Φυτώκα Σ.
Π59Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «ΒΙΟΤΕΛ Α.Ε.» Θερίου Ν.Αβραμίδου Ε.
Π60Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Metro cash & carry» Θερίου Ν.Βελαώρας Χ.
Π61Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Do value Greece» ανώνυμη εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων από δάνεια και πιστώσειςΘερίου Ν.Βελεμής Π.
Π62Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής-μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Ελληνικές υπεραγορές Σκλαβενίτης Α.Ε.Ε.»Θερίου Ν.Βουρβουτσέλης Ι.
Π63Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της ξενοδοχειακής μονάδας «The west resort costa navarino»Θερίου Ν.Καλογεροπούλου Β.
Π64Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής της επιχείρησης «ΚΩΤΙΔΗΣ Α.Ε.»Θερίου Ν.Κωτίδης Γ.
Π65Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης του ομίλου «Σκλαβενίτης»Θερίου Ν.Λιάρος Α.
Π66Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Κορρές φυσικά προϊόντα Α.Ε.»Θερίου Ν.Μαμουζέλλου Κ.
Π67Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής-μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΗ»Θερίου Ν.Νικουλίν Χ.
Π68Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «SEAJETS SEAJET II NE/SEAHETS MARITIME»Θερίου Ν.Παπαβραμίδου Ι.
Π69Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Κτήμα Χρόνη» οινοποιητική εταιρεία η οποία ασχολείται με την οινοποίηση και μεταποίηση γλεύκους για παραγωγή κρασιούΘερίου Ν.Πάσο Δ.
Π70Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής-μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «ΠΑΚΚΕΤΟ Ι.Κ.Ε»Θερίου Ν.Σμυρλής Δ.
Π71Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής-μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ Α.Β. & Ε.Ε. ΤΡΟΦΙΜΩΝ»Θερίου Ν.Σταμπουλής Η.
Π72Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής-μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Κ.Βλαχάκης & ΣΙΑ»Θερίου Ν.Σωτηρίου Κ.
Π73Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής-μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ/GREEN BEVERAGES»Θερίου Ν.Φανταγμάς Χ.
Π74Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης του ομίλου VARIAMIS GROUPΘερίου Ν.
Π75Διερεύνηση/καταγραφή και ταξινόμηση των δυναμικών ικανοτήτων/δεξιοτήτων (Dynamic Capabilities) κατά μήκος της «αλυσίδας αξίας» επιχειρήσεων του δευτερογενή τομέα (Παροχή Υπηρεσιών). Δημιουργία ενός μοντέλου - οδηγού στρατηγικής σνάλυσης για την διευκόλυνση των επιχειρήσεων/οργανισμών στη διαμόρφωση των στρατηγικών τουςΘερίου Ν.
Π76Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής ή και εταιρικής στρατηγικής συγκεκριμένης επιχείρησης ή οργανισμού της επιλογής σας στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Ν.
Π77Διερεύνηση και κατάταξη των κριτηρίων επιλογής Τμήματος ΑΕΙ από τους αποφοίτους της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Θερίου Ν.
Π78Η εξέλιξη της επιχειρηματικότητας στο Νομό Καβάλας την τελευταία πενταετία ΚαλαμπούκαΚαρακολίδου Ε.
Π79Ο καθορισμός των κατώτατων νόμιμων αποδοχών και οι συνέπειες στην ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεωνΚαλαμπούκαΜαθιουδάκης Μ.
Π80Η λήψη των αποφάσεων στην ΑΕ, ΕΠΕ και ΙΚΕ ως κριτήριο επιλογής της νομικής μορφής μιας εταιρείαςΚαλαμπούκαΣίσκος Σ.
Π81Χρήση κοινωνικού Μάρκετινγκ σε ΑΜΕΑ ΚαμενίδουΗλία Κ.
Π82Σεξουαλική παρενόχληση στην εργασία ΚαμενίδουΚητσούλης Α.
Π83Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο επιλογής ενός τουριστικού προϊόντος: Μελέτη περίπτωσης νομός ΛαρίσηςΚαμενίδουΜαγκούτα Σ.
Π84Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στην προώθηση του τουρισμούΚαμενίδουΤριαρίδου Χ.
Π85Η διείσδυση του Cross Fit στα γυμναστήρια. Μια έρευνα στην περιοχή της Ξάνθης Κοντάκος Καρά Α. - Χ.
Π86Η επίδραση των νέων ΕΛΠ στις οικονομικές καταστάσεις των επιχειρήσεων, εμπειρική ανάλυση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδηςΚόντρα Σ.
Π87Η επίδραση της υιοθέτησης των νέων ΕΛΠ στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις των ελληνικών επιχειρήσεων ΚοσμίδηςΚορούνι Π.
Π88Ανάλυση χρηματοοικονομικών καταστάσεων. Εμπειρική διερεύνηση του κλάδου ποτών ΚοσμίδηςΚουρτίδου Β.
Π89Η διοίκηση κεφαλαίου κίνησης των επιχειρήσεων. Εμπειρική διερεύνηση του γαλακτοκομικού κλάδου της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π90Προσδιοριστικοί παράγοντες βιωσιμότητας των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεωνΚοσμίδης
Π91Η σημασία της κεφαλαιακής διάρθρωσης στην αποδοτικότητα των επιχειρήσεων Κοσμίδης
Π92Η επίδραση της πρώτης εφαρμογής των ΕΛΠ στην αποτίμηση των ελληνικών επιχειρήσεων. Εμπειρική ανάλυση του κλάδου Τροφίμων και ΠοτώνΚοσμίδης
Π93Διερεύνηση της συσχέτισης των βαθμών λειτουργικής και χρηματοοικονομικής μόχλευσης με το συστημικό κίνδυνο. Μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγισηΚοσμίδης
Π94Η διοίκηση του κεφαλαίου κίνησης και η σημασία της στη χρηματοοικονομική ανάλυση και αποτίμηση. Εμπειρική διερεύνηση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π95Η επίδραση της κεφαλαιακής διάρθρωσης στην αποτίμηση των επιχειρήσεων Εμπειρική διερεύνηση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π96Προσδιοριστικοί παράγοντες της μερισματικής πολιτικής των επιχειρήσεων. Εμπειρική διερεύνηση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π97ERP συστήματα και η εφαρμογή τους στις επιχειρήσεις-μελέτη περίπτωσηςΜαδυτινόςΒουδούρη Ε.
Π98Επιχειρηματικό και χρηματοοικονομικό πλάνο εταιρείας στο κλάδο αρτοποιίας ζαχαροπλαστικής ΜαδυτινόςΓεωργιάδου Β.
Π99Η διαδικασία order to cash με τη βοήθεια των συστημάτων επιχειρησιακού σχεδιασμού (SAP) στον κλάδο της φαρμακοβιομηχανίας. CASE STUDY BAYER HELLAS ΜαδυτινόςΓιαννή Α.
Π100Μεγάλα δεδομένα και νέα επιχειρηματικά μοντέλαΜαδυτινόςΖαχαριάδου Ι.
Π101Δημιουργία ιστοσελίδας για καταχώριση και αναζήτηση αγγελιών για ακίνηταΜαδυτινόςΘωμοπούλου Δ.
Π102Εταιρική κοινωνική ευθύνη και βιωσιμότητα ΜαδυτινόςΚουσενίδου Ά. - Μ.
Π103Ο ρόλος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση κατά την περίοδο της πανδημίας του covid-19. Μια αξιολόγηση των προκλήσεων και την ευκαιριώνΜαδυτινόςΚουτούζου Ά. - Χ.
Π104Επιχειρηματικά μοντέλα που εμπνέουνΜαδυτινόςΟρφανίδου Ε.
Π105Η πολιτική της στοχοθεσίας σε μια επιχείρηση ΜαδυτινόςΠαρασχοπούλου Ά.
Π106Τα ERP στην Ελλάδα σήμερα. Παρουσίαση και σύγκριση δύο γνωστών ERPsΜαδυτινόςΠετρίδου Α.
Π107Οργάνωση και διοίκηση ποδοσφαιρικών αθλητικών σωματείωνΜαδυτινόςΣταθάκης Π.
Π108Επίδραση του διαδικτύου στον τουρισμό - μελέτη περίπτωσης στη ΧαλκιδικήΜαδυτινόςΣτεπάνης Ι.
Π109Η εξέλιξη των ηλεκτρονικών αγορώνΜαδυτινόςΤερμεντζής Λ.
Π110Instagram και πληρωμένες διαφημίσειςΜαδυτινόςΧαρδαλούπα Κ.
Π111Η επιρροή των social media και των social media influencers στην επιλογή ενός τουριστικού προορισμούΜαδυτινόςΧατζόπουλος Χ.
Π112Εκπόνηση Χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού Σχεδίου μικρής τουριστικής μονάδαςΜαδυτινός
Π113Εκπόνηση Χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού Σχεδίου μικρομεσαίας επιχείρησης τροφίμωνΜαδυτινός
Π114ERP συστήματα και η εφαρμογή τους από τις επιχειρήσεις / μελέτη περίπτωσηςΜαδυτινός
Π115Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης ‘Yachting’Μαδυτινός
Π116Οι αγορές και το ηλεκτρονικό εμπόριο εν μέσω της πανδημίας ΜάμαληΣκύρλα Μ. - Ε.
Π117Η στάση των καταναλωτών έναντι λειτουργικών τροφίμων ΜάμαληςΒορριά Α.
Π118Αντιλήψεις για της ηλεκτρονικές αγορές Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ) - Καβάλα. Στάση των φοιτητώνΜάμαληςΓεδίκογλου Ε.
Π119Έλληνες Millenials και κατανάλωση κρασιούΜάμαληςΓεωργιάδης Ι.
Π120Παράγοντες που επηρεάζουν την κατανάλωση οργανικών προϊόντωνΜάμαληςΚαλτσά Ε.
Π121Ο οινοτουρισμός στην ΚρήτηΜάμαληςΚανετάκης Ξ.
Π122Ο οινοτουρισμός στην ΕλλάδαΜάμαληςΚαταξάκη Γ.
Π123Εθνοκεντρισμός και προτίμηση οίνου στην περιοχή του Νομού ΔράμαςΜάμαληςΚουλεμάνης Κ.
Π124Εικόνα τουριστικού προορισμού. Πως επηρεάζεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η περίπτωση της ΧαλκιδικήςΜάμαληςΜιχαηλίδου Β.
Π125Κίνητρα και ανάγκες οινοτουριστώνΜάμαληςΜπακιρτζή Α.
Π126Η επιλογή κρασιού στα εστιατόρια, οι κίνδυνοί του και οι στρατηγικές μείωσης κινδύνουΜάμαληςΜπαχαρίδης Σ.
Π127Η κατανάλωση κρασιού στην ΕλλάδαΜάμαληςΜπόγια Χ.
Π128Η συμπεριφορά των καταναλωτών στα τοπικά προϊόντα και συγκεκριμένα στα τυριά και στα κρασιάΜάμαληςΠαντελάκου Κ.
Π129Γαστρονομικός τουρισμόςΜάμαληςΠαροτσίδης Δ.
Π130Στάσεις και συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στα βιολογικά προϊόντα ΜάμαληςΡακίπι Ε.
Π131Στάσεις καταναλωτών έναντι της μαστίχας ΧίουΜάμαληςΤσάρια Κ.
Π132Ηλεκτρονικές απάτες μέσω phising: οι απόψεις των καταναλωτώνΜάμαληςΧριστάκη Λ.
Π133Η ανασφάλεια των καταναλωτών για να κλείσουν online τις διακοπές τους σε AirbnbΜάμαλης
Π134Απόψεις καταναλωτών για λειτουργικά και ενναλακτικά τροφικάΜάμαλης
Π135Ψηφιακή εγκληματολογία στα δίκτυα υπολογιστώνΜαρδύρηςΚεντριστάκη Ε.
Π136Εξιχνίαση ηλεκτρονικού εγκλήματος σε έξυπνα τηλέφωναΜαρδύρηςΚούγκουλας Β.
Π137Σύγχρονες εφαρμογές των κβαντικών υπολογιστώνΜαρδύρηςΚουτσουρίδης Ο.
Π138Ανάλυση και πρόληψη της ηλεκτρονικής απάτης στο σύστημα πληρωμών του ηλεκτρονικού εμπορίουΜαρδύρηςΜπεθάνη Μ. - Ε.
Π139Η χρήση της θερμικής κάμερας στην Ψηφιακή Εγκληματολογία ΜαρδύρηςΜπλιατσίδης Ι.
Π140Τα εργαλεία dashboards στο digital marketing. Περίπτωση των εργαλείων data pod, KpipFolio Tableau ΜαρδύρηςΠαπακωνσταντίνου Δ.
Π141Ψηφιακή εγκληματολογική έρευνα στους υπολογιστές, στο διαδίκτυο και σε φορητές συσκευέςΜαρδύρηςΣαμαρά Λ.
Π142Μοντελοποίηση του κατάλληλου χρόνου δημοσίευσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ΜαρδύρηςΣτιβακτάκη Ε.
Π143Τηλεματικές υπηρεσίες σε δίκτυα IPΜαρδύρηςΣτρατής Π.
Π144Τα εργαλεία dashboards στο digital marketing. Περίπτωση των εργαλείων data box, whatagrarh, CyFeΜαρδύρηςΤότσκας Α.
Π145Διερεύνηση απόψεων επιχειρήσεων τουρισμού της Λήμνου για την χρησιμοποίηση του digital marketing ΜαρδύρηςΤσαπτσίνος Σ.
Π146Σύστημα διαχείρισης αιτήσεων του Τμήματος φοιτητικής μέριμνας της Πανεπιστημιούπολης Καβάλας του ΔΙΠΑΕΜαρδύρηςΧριστοφορίδης Σ.
Π147Η χρήση των drones στην Ψηφιακή ΕγκληματολογίαΜαρδύρης
Π148Ανάπτυξη ψηφιακού περιεχομένου για το Ψηφιακό ΜάρκετινγκΜαρδύρης
Π149Σύγχρονες εφαρμογές των κβαντικών υπολογιστώνΜαρδύρης
Π150Η προβολή του Ελληνικού τουρισμού μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μελέτη περίπτωσης μιας τουριστικής περιοχήςΜυλωνάΑγγελοσοπούλου Γ. - Χ.
Π151Η προβολή του τουρισμού μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Μελέτη περίπτωσηςΜυλωνάΒασιλάκης Ε.
Π152Η συμβολή των μέσων επικοινωνίας στην επιλογή τουριστικού προορισμού από τους κατοίκους της ΘεσσαλονίκηςΜυλωνάΒασιλειάδου Χ.
Π153Το Facebook ως μέσο προβολής της σύγχρονης προσφυγικής κρίσης στην ΕλλάδαΜυλωνάΓιαννή Α.
Π154Χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους Έλληνες βουλευτέςΜυλωνάΓκουτζιλίκας Σ.
Π155Τηλεοπτική διαφήμιση και αθλητικά γεγονότα στον ελληνικό χώροΜυλωνάΓλυμπάτσα Σ.
Π156Η ψηφιακή διάσταση της επικοινωνίας. Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ενημέρωση στην εποχή του covid-19ΜυλωνάΓουλάκη Μ.
Π157Η χρήση του Instagram από τους Έλληνες πολιτικούς ΜυλωνάΓραμμένου Α. - Ξ.
Π158Η χρήση των κοινωνικών δικτύων από τις ξενοδοχειακές μονάδες του Νομού ΘεσσαλονίκηςΜυλωνάΖέκου Κ.
Π159Η προβολή και προώθηση του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδας στα ψηφιακά μέσα ΜυλωνάΚακικτσή Σ.
Π160Το digital marketing στην προώθηση των οινοποιειών ΜυλωνάΚαπλαντζή Ι. - Μ.
Π161Η προβολή και η προώθηση του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος στο ψηφιακό περιβάλλονΜυλωνάΚασικτσή Σ.
Π162Η ψηφιακή διάσταση της μουσειακής επικοινωνίας: Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στην προβολή των σύγχρονων μουσείωνΜυλωνάΚεχαγιά M.
Π163Χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους Έλληνες ΕυρωβουλευτέςΜυλωνάΜαβίδης Κ.
Π164Η συμβολή των κοινωνικών δικτύων στην επιλογή τουριστικού προορισμούΜυλωνάΜένος Γ.
Π165Η επιρροή των online αξιολογήσεων τουριστικών υπηρεσιών στην καταναλωτική συμπεριφορά τουριστών στη μετά covid εποχήΜυλωνάΜπαρμπάτη Ν.
Π166Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στην επιλογή τουριστικού προορισμού ΜυλωνάΠαραλέκας Ι.
Π167Πολιτιστικό Μάρκετινγκ και Νέες ΤεχνολογίεςΜυλωνά
Π168Η προβολή του πολιτισμού από τους δήμους με τη χρήση των νέων τεχνολογιών. Μελέτη περίπτωσηςΜυλωνά
Π169Η χρήση των κοινωνικών δικτύων από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στο Νομό ΚαβάλαςΜυλωνά
Π170Κινηματογραφικός Τουρισμός στην ΕλλάδαΜυλωνά
Π171Τουριστική ανάπτυξη προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΠιερίαςΟικονόμουΚαραπαναγιωτίδου Μ.
Π172Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Περίπτωση μαρίνας ΚαβάλαςΟικονόμουΜπαϊρακταρίδου Χ.
Π173Η τουριστική αποδοχή της Θάσου στους φοιτητές του ΔΙΠΑΕ στα Τμήματα ΚαβάλαςΟικονόμουΤσέλα Α.
Π174Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Η περίπτωση της μαρίνας Καβάλας.Οικονόμου
Π175Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και το Yachting στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Μελέτη για τη δημιουργία και τη βιωσιμότητα μαρίνας στην ΑλεξανδρούποληΟικονόμου
Π176Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην περιφέρεια ………………... Η περίπτωση της μαρίνας ……….. (περιοχή κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π177Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και το Yachting στην περιφέρεια …………….. Μελέτη για τη δημιουργία και τη βιωσιμότητα μαρίνας στην ………………. (περιοχή κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π178Τουριστική ανάπτυξη: προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΞάνθηςΟικονόμου
Π179Τουριστική ανάπτυξη: προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΡοδόπηςΟικονόμου
Π180Η τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα και η περιφερειακή της κατανομή: η περίπτωση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και ΘράκηςΟικονόμου
Π181Η τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα και η περιφερειακή της κατανομή: η περίπτωση της Περιφέρειας ……………( κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π182Ζητήματα εμπιστοσύνης του καταναλωτική στο ηλεκτρονικό εμπόριοΠαναγιωτόπουλοςΓκιζάνη Ε.
Π183Βιβλιογραφική επισκόπηση στα συστήματα διαχείρισης περιεχομένουΠαναγιωτόπουλοςΙορδανίδης Τ.
Π184Μελέτη περίπτωση: προώθηση προϊόντων οίνου με τις νέες τεχνολογίες ΠαναγιωτόπουλοςΚαπλαντζή Ι. - Μ.
Π185Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος βιβλίων (ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο) με χρήση Word Press ΠαναγιωτόπουλοςΚολοβού Ε.
Π186Ανάλυση και εξέλιξη πληροφοριακών συστημάτων των ασφαλιστικών εταιρειών ΠαναγιωτόπουλοςΜουρατίδου Ό.
Π187Δημιουργία εκπαιδευτικής εφαρμογής για προσχολικά παιδιά με τη χρήση του MIT App Inventor ΠαναγιωτόπουλοςΜπλόγκου Γ.
Π188Πως επηρεάστηκε το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-shops) κατά την περίοδο του covid-19ΠαναγιωτόπουλοςΝτομάτα Η.
Π189Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με τη χρήση συστήματος διαχείρισης περιεχομένου (Content Management System) Wordpress ΠαναγιωτόπουλοςΠαπαδοπούλου Β.
Π190Διερεύνηση της επίδρασης ύπαρξης φυσικού καταστήματος στην καταναλωτική συμπεριφορά στις ηλεκτρονικές αγορές. Μελέτη περίπτωσης των καταστημάτων ZARA και H&M για τους νομούς Καβάλας και ΞάνθηςΠαναγιωτόπουλοςΤσομπανίδου Γ.
Π191Τουρισμός και νέες τεχνολογίες στο νησί της Ιθάκης ΠαναγιωτόπουλοςΧαϊδάρη Ά. - Μ.
Π192Ανάπτυξη και σχεδιασμός εφαρμογής σε λογισμικό AndroidΠαναγιωτόπουλος
Π193Δημιουργία eshop με την χρήση CMSΠαναγιωτόπουλος
Π194Οι προτιμήσεις των καταναλωτών στην επιλογή ενός οίνου. Γεωγραφικό πεδίο έρευνας νομού ΘεσσαλονίκηςΠαυλίδηςΓαλάνη Α.
Π195Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στην ανάπτυξη ελληνικών εταιρειών στο νομό Kαβάλας - μελέτη περίπτωσηςΠαυλίδηςΚασάπη Φ. - Μ.
Π196Σχέδιο μάρκετινγκ για την προώθηση του εναλλακτικού τουρισμού τύπου Glamping στην Ελαφόνησο ΠαυλίδηςΚασικτσή Σ.
Π197Ηλεκτρονικός ΤουρισμόςΠαυλίδηςΚουκουβίνου Π.
Π198Πλάνο μάρκετινγκ της εταιρείας ένδυσης και υπόδησης (πολυεθνικής) ΠαυλίδηςΜοράβα Α.
Π199Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου για επιχείρηση εστίασης με έδρα την ΣάμοΣαρηγιαννίδηςΖάνα Ρ.
Π200Επιχειρηματικό σχέδιο ίδρυσης επιχείρησης καφετέριας με φυσικούς χυμούς και φρέσκα φρούτα ΣαρηγιαννίδηςΖαρζαβατσίδης Ν.
Π201Η τεχνική νοημοσύνη και η εισαγωγή της στις σύγχρονες επιχειρήσεις.ΣαρηγιαννίδηςΚανανίδου Α.
Π202Τα κρατικά νοσοκομεία της Ελλάδος: οικονομική κατάσταση και προοπτικέςΣαρηγιαννίδηςΚοτνούδης Β.
Π203Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου για την παραγωγή οικολογικών ρούχων και την πώλησή τους μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος ΣαρηγιαννίδηςΛίτσιου Ά. - Μ.
Π204Εφαρμογή της τεχνολογίας RFID για την ενίσχυση της αποδοτικότητας και βιωσιμότητας στη διαχείριση αλυσίδας προμηθειώνΣαρηγιαννίδηςΛουϊζάς Κ.
Π205Πώληση καφέ μέσω της διαδικασίας παραλαβής από το κατάστημα (Take Away): Παράγοντες καθορισμού βιωσιμότητας. Μελέτη περίπτωσης στην πόλη της ΚαβάλαςΣαρηγιαννίδηςΜανελίδου Α.
Π206Επιλογή σουβενίρ: οι προτιμήσεις των καταναλωτών και οι παράγοντες που τις επηρεάζουνΣαρηγιαννίδηςΜπέσιου Α.
Π207Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου για επιχείρηση εστίασης στην πόλη του ΒόλουΣαρηγιαννίδηςΝτελόπουλος Γ.
Π208Ωριμότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας και χρηματοοικονομική απόδοσηΣαρηγιαννίδηςΣτεφανίδου Έ.
Π209Καθορισμός της σημαντικότητας της παρεχόμενης ποιότητας-εξυπηρέτησης πελατών στον κλάδο των ταχυμεταφορώνΣαρηγιαννίδηςΣτόϊκος Κ.
Π210Εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου για εταιρία πώλησης ειδών τζακιού και σόμπας με έδρα τη ΘεσσαλονίκηΣαρηγιαννίδηςΤσαχιλίδης Η.
Π211Επιχειρηματικό σχέδιο μετατροπής υφιστάμενης επιχείρησης τυποποιημένων ξύλινων κατασκευών σε χειροποίητες και κατά παραγγελία κατασκευέςΣαρηγιαννίδηςΤσορμπατζόγλου Γ
Π212Σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας Τσομπανούδη
Π213Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής στο περιβάλλον UnityΤσομπανούδη
Π214Υλοποίηση Αλγορίθμων της Επιστήμης των Δεδομένων με χρήση της Γλώσσας RΤσομπανούδη
Π215Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματοςΦραγγίδηςΤσακμάκη Ι.
Π216Μελέτη μεθόδων και τεχνικών growth hackingΦραγγίδης Βάσου Π.
Π217Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης του προγράμματος εξετάσεων και ανάθεσης επιτηρήσεωνΦραγγίδης Πελτέκης Π.
Π218Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αγώνων μαχητικών αθλημάτωνΦραγγίδης
Π219Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αναθέσεων εκπαιδευτικού έργουΦραγγίδης
Π220Σχεδιασμός πληροφοριακών συστημάτων ψηφιακής εγκληματολογικής ετοιμότητας (Design of digital forensic ready information systems)Φραγγίδης
Π221Σχεδιασμός βιώσιμων συστημάτων επιχειρησιακού σχεδιασμού (Design of sustainable enterprise resource planning systems)Φραγγίδης
Π222Σχεδιασμός της αρχιτεκτονικής ενός πληροφοριακού συστήματος τεκμηριωμένης ιατρικής βασισμένη στον ηλεκτρονικό φάκελο υγείαςΦραγγίδης
Π223Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αναθέσεων εκπαιδευτικού έργουΦραγγίδης
Π224Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αγώνων μαχητικών αθλημάτωνΦραγγίδης
Π225Εφαρμογή της σημασιολογικής διαλειτουργικότητας της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην ΕλλάδαΦραγγίδης
Π226Η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εξατομικευμένη Ιατρική βασισμένη στον Ηλεκτρονικό Φάκελο ΥγείαςΦραγγίδης
Π227Μοντέλα μηχανικής μάθησης με εφαρμογές επεξεργασίας εικόνωνΧατζήςΑϊδινίδης Φ.
Π228Ανάπτυξη και γραφική προσομοίωση γενετικών αλγορίθμωνΧατζής
Π229Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για τον εντοπισμό λογοκλοπής στην ελληνική γλώσσαΧατζής
Π230Ανάπτυξη εφαρμογής σε κινητό για τη δημιουργία κουίζΧατζής
Π231Σύγχρονες εξελίξεις στην Ανάλυση και Κατάτμηση ψηφιακών εικόνωνΧατζής
Π232Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για εταιρία παροχής υπηρεσιών επισκευής οικιακών συσκευώνΧατζής