Θέματα πτυχιακών εργασιών


Στον παρακάτω πίνακα, παρουσιάζονται όλα τα θέματα πτυχιακών εργασιών. Για κάθε θέμα υπάρχει ο υπεύθυνος καθηγητής που το επιβλέπει και ο φοιτητής που το έχει αναλάβει. Στις περιπτώσεις όπου το πεδίο «Ονοματεπώνυμο Φοιτητή» είναι κενό, αυτό σημαίνει ότι το θέμα είναι διαθέσιμο και ότι ο φοιτητής που ενδιαφέρετε για την ανάληψη του θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον υπεύθυνο καθηγητή.

Ακαδημαϊκό ‘Eτος 2021-22

Α/ΑΘΕΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΦΟΙΤΗΤΗ
Π1Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου για μελισσοκομική επιχείρησηΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΑθανασάκης Π.
Π2Επιχειρηματικό σχέδιο μετατροπής τριώροφης μονοκατοικίας σε διαμερίσματα AirBubΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΑσλανίδης Κ.
Π3Επιχειρηματικό σχέδιο ξενοδοχειακής μονάδας Ilion Beach στη Θάσο Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΔραγουδάκης Α.
Π4Επιχειρηματικό σχέδιο επιχείρησης τουριστικών σκαφώνΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΙμανιμίδης Α.
Π5Εκπόνηση χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού σχεδίου καλλιέργειας παπαρούνας Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΙωσηφίδου Α.
Π6Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου ενός εργοστασίου φρούτωνΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΚαμαρλίγκος Σ.
Π7Επιχειρηματικό πλάνο για pet cafe / καταφύγιο ζώων Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΚευσενίδης Π.
Π8Ανάλυση επιχειρηματικού σχεδίου ανάπτυξης επιχείρησης παραγωγής και πώλησης κατεψυγμένων προϊόντων ζύμηςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΚωνσταντά Π.
Π9Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου ενός οινοποιείουΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΜπότος Ε.
Π10Μετατροπή καταστημάτων σε αποθηκευτικούς χώρους με σκοπό την πώληση ή την ενοικίαση σε κατοίκους της περιοχήςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΟμερίδης Ε.
Π11Επιχειρηματικό σχέδιο εταιρείας παροχής υπηρεσιών διαχείρισης και υποστήριξης ακινήτων Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΠάσσας Χ.
Π12Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου μιας μεταφορικής εταιρείαςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΣαραντουλάκης Ι.
Π13Επιχειρηματικό πλάνο για την ιχθυοκαλλιέργεια πέστροφα Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΤσατσαράγγου Χ.
Π14Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου της επιχείρησης «ΜΕΝΕΓΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ» (εμπόριο τροφίμων σε λιανική και χονδρική) Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΦράγκος Ε.
Π15Η εξ' αποστάσεως διδασκαλία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας covid-19ΒαλσαμίδηςΚαραγιαννίδου Ε.
Π16Ηλεκτρονικές συναλλαγές. Μελέτη περίπτωσης κρυπτονομίσματοςΒαλσαμίδηςΜεριανός Γ.
Π17Συμπεριφορά των τουριστών. Μελέτη περίπτωσης στο νησί της Μυκόνου ΒαλσαμίδηςΣαλπιγκτής Π.
Π18Η επίδραση του covid-19 στη συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστώνΒαλσαμίδηςΤενίδου Ε.
Π19Τεχνικές εξόρυξης δεδομένων και μελέτη εφαρμογής στην εστίαση με χρήση λογισμικού WEKAΒαλσαμίδηςΤσαπάνη Ε.
Π20Ίδρυση εταιρείας ΒεζέρηςΜπατζάκας Χ. - Α.
Π21Επιχειρηματική ανάπτυξη και χρηματοεπενδυτικά εργαλεία ΒεζέρηςΤσουράπας Π.
Π22Διερεύνηση της πιθανότητας απόκρισης σε δημοσκόπηση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και των παραγόντων που την επηρεάζουνΓεροντίδηςΑζιλαζιάν Σ.
Π23Πρόβλεψη της πιθανότητας απόκρισης σε δημοσκόπηση ηλεκτρονικού ταχυδρομείουΓεροντίδηςΚλειτσιώτη Θ.
Π24Συσταδοποίηση σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρείαςΓεροντίδηςΠατέρας Χ.
Π25Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης yachting Γιάκι - ΜαδυτινόςΚασιώτη Μ. - Ε.
Π26Επιχειρηματικό σχέδιο επέκτασης υφιστάμενης ξενοδοχειακής μονάδας στην ΚαβάλαΓιάκι - ΜαδυτινόςΜάτσα Μ.
Π27Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου ενός συσκευαστηρίου βρώσιμης ελιάςΓιάκι - ΜαδυτινόςΜυκονιάτης Π. - Δ.
Π28Η Ηλεκτρονική εγκληματολογία στην Αμερική, στην Ευρώπη και στην ΕλλάδαΔάλλας
Π29Ψηφιακή Εγκληματολογία: τα επόμενα χρόνιαΔάλλας
Π30Ο ανθρώπινος παράγοντας στη διοίκηση επιχειρηματικών διαδικασιών στον κλάδο της βιομηχανίας. Ρόλοι και οι ικανότητες ΔελιάςΠαλαιός Μ.
Π31Ο ανθρώπινος παράγοντας στη διοίκηση επιχειρηματικών διαδικασιών στον. Ρόλοι και ικανότητες στον κλάδο του τουρισμούΔελιάςΧανιωτάκη Α.
Π32Ικανοποίηση πελατών από ξενοδοχεία τεσσάρων αστέρωνΔημητριάδηςΑγοράκης Θ.
Π33Οι επιδράσεις και οι επιπτώσεις της πανδημίας του covid-19 και της ενεργειακής κρίσης στις ελληνικές ξενοδοχειακές μονάδες. ΔημητριάδηςΑκτενίζογλου Ν.
Π34Ικανοποίηση χρηστών από τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίουΔημητριάδηςΘωμαϊδου Γ.
Π35Ο ρόλος των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στον τουριστικό κλάδο σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδοΔημητριάδηςΚαραγιάννης Κ.
Π36Οι επιπτώσεις του τουρισμού σε μικρές κοινωνίες: η περίπτωση της ΟλυμπιάδαςΔημητριάδηςΚαρακιτσάκης Δ.
Π37Ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω κινητών και μελέτη για την ασφάλεια των συναλλαγών ΔημητριάδηςΚιούπη Α.
Π38Η μελέτη της τηλεργασίας και η επίδραση της στην εργασιακή απόδοση. Δέσμευση και εξουθένωση των εργαζομένων.ΔημητριάδηςΚορυφίδου Δ.
Π39Η εργασιακή εξουθένωση των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο Νομό ΚαβάλαςΔημητριάδηςΚουμουλίδης Κ.
Π40Η επίδραση στρατηγικής διοίκησης ανθρώπινων πόρων στην Διαχείριση της γνώσης και στην απόδοση της επιχείρησηΔημητριάδηςΚούρτη Ε.
Π41Η επίδραση του Διευθυντή σχολικής μονάδας στη δημιουργία θετικού κλίματος ΔημητριάδηςΚυριακίδου Ό.
Π42Νέες προοπτικές απασχόλησης στον πρωτογενή τομέα παραγωγής ΔημητριάδηςΛύρος Π.
Π43Διοίκηση ανθρώπινων πόρων στον ιδιωτικό τομέαΔημητριάδηςΜαρτίνης Χ.
Π44Ικανοποίηση στους χώρους της εστίασης της ΒέροιαςΔημητριάδηςΜελικιώτης Ι.
Π45Η εξέλιξη της παραγωγής οίνου στην περιφερειακή ενότητα ΞάνθηςΔημητριάδηςΜουτλουχάν Ι.
Π46Το άγχος στους αστυνομικούς ΔημητριάδηςΠαπαδόπουλος Π.
Π47Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, η γνώμη των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας ΕκπαίδευσηςΔημητριάδηςΠαπανικολάου Μ.
Π48Παρακίνηση νοσηλευτικού και ιατρικού προσωπικού στη δημόσια υγεία ΔημητριάδηςΣάββας Χ.
Π49Η επίδραση social media στις κοινωνικές θέσειςΔημητριάδηςΣαββή Μαλελή Λ.
Π50Ανθρώπινοι παράγοντες στο σύστημα παραγωγής και logistics του μέλλοντοςΔημητριάδηςΣιάσιου Γ.
Π51Η μετάβαση στα πράσινα ξενοδοχεία με σκοπό πιο αειφόρα εξέλιξη του τουριστικού κλάδουΔημητριάδηςΣοφιός Ι.
Π52Το φαινόμενο του υπερ τουρισμού και τρόπος αντιμετώπισης με αειφορικές μεθόδους ΔημητριάδηςΣταθόπουλος Α.
Π53Η σημασία του εσωτερικού ποιοτικού ελέγχου στη διασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων και υπηρεσιών μιας εταιρίας (AGRINO)ΔημητριάδηςΤασάκος Α. - Ι.
Π54Δυνατότητες ανάπτυξης γαστρονομικού τουρισμού στη ΘάσοΔημητριάδηςΤσοχαταρίδου Δ.
Π55Remote working - Στάσεις εργαζομένωνΘερίου Γ.Αποστολίδου Θ.
Π56Ασφάλεια, υγεία και ευημερία των εργαζομένων. Μελέτες περιπτώσεις στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλον Θερίου Γ.Βασιλείου Ι.
Π57Ανάπτυξη μελέτης περίπτωσης. Εταιρική υπευθυνότητα Θερίου Γ.Γκάλιος Γ.
Π58Οργανισμοί διαχείρισης τουριστικών προορισμών και τοπική τουριστική ανάπτυξη. Η περίπτωση της ΛάρισαςΘερίου Γ.Ζιάκας Σ.
Π59Η εταιρική κοινωνική ευθύνη σε ναυτιλιακή εταιρείαΘερίου Γ.Ιωαννίδου Μ.
Π60Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στον κλάδο φιλοξενίας και αναψυχήςΘερίου Γ.Καλογιάννη Μ. - Ε.
Π61Διαχείριση των εργασιακών σχέσεων: μελέτες περίπτωσης στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Γ.Μπάτσικας Σ.
Π62Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου: μονάδα παραγωγής ελαιόλαδουΘερίου Γ.Παπαβασιλείου Γ.
Π63Συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση εφαρμογή της αναλυτικής ανθρώπινου δυναμικού στη διαχείριση ταλέντων Θερίου Γ.Παπαγεωργίου Δ.
Π64Ζητήματα επιχειρηματικής ηθικής και εταιρικής υπευθυνότητας σε σχέση με το ανθρώπινο δυναμικό: μελέτες περίπτωσης στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Γ.Σάββη - Μαλελή Λ.
Π65Στρατηγική ανάλυση - μελέτη περίπτωσης Aegean Airlines Θερίου Γ.Σαββιδάκη Κ. - Γ.
Π66Ο αντίκτυπος της απρεπούς συμπεριφοράς/αγένειας στο χώρο εργασίας στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στην ΕλλάδαΘερίου Γ.Τσενάι Α.
Π67Προκλήσεις στην διοίκηση ανθρωπίνου δυναμικού στον κλάδο φιλοξενίας. Μελέτη περίπτωσης σε μεγάλο ξενοδοχειακό όμιλο της ΑττικήςΘερίου Γ.Φακαλή Ρ.
Π68Ζητήματα ηθικής και εταιρικής υπευθυνότητας σε σχέση με το ανθρώπινο δυναμικόΘερίου Γ.Φυτώκα Σ.
Π69Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «ΒΙΟΤΕΛ Α.Ε.» Θερίου Ν.Αβραμίδου Ε.
Π70Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Metro cash & carry» Θερίου Ν.Βελαώρας Χ.
Π71Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Do value Greece» ανώνυμη εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων από δάνεια και πιστώσειςΘερίου Ν.Βελεμής Π.
Π72Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής-μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Ελληνικές υπεραγορές Σκλαβενίτης Α.Ε.Ε.»Θερίου Ν.Βουρβουτσέλης Ι.
Π73Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της ξενοδοχειακής μονάδας «The west resort costa navarino»Θερίου Ν.Καλογεροπούλου Β.
Π74Στρατηγικές ενσωμάτωσης των ατόμων με ειδικές ανάγκες στις επιχειρήσειςΘερίου Ν.Κουσενίδου Ά. - Μ.
Π75Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής της επιχείρησης «ΚΩΤΙΔΗΣ Α.Ε.»Θερίου Ν.Κωτίδης Γ.
Π76Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης του ομίλου «Σκλαβενίτης»Θερίου Ν.Λιάρος Α.
Π77Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής-μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΗ»Θερίου Ν.Νικουλίν Χ.
Π78Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «SEAJETS SEAJET II NE/SEAHETS MARITIME»Θερίου Ν.Παπαβραμίδου Ι.
Π79Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Κτήμα Χρόνη» οινοποιητική εταιρεία η οποία ασχολείται με την οινοποίηση και μεταποίηση γλεύκους για παραγωγή κρασιούΘερίου Ν.Πάσο Δ.
Π80Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής-μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «ΠΑΚΚΕΤΟ Ι.Κ.Ε»Θερίου Ν.Σμυρλής Δ.
Π81Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής-μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ Α.Β. & Ε.Ε. ΤΡΟΦΙΜΩΝ»Θερίου Ν.Σταμπουλής Η.
Π82Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής-μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ/GREEN BEVERAGES»Θερίου Ν.Φανταγμάς Χ.
Π83Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης του ομίλου VARIAMIS GROUPΘερίου Ν.
Π84Διερεύνηση/καταγραφή και ταξινόμηση των δυναμικών ικανοτήτων/δεξιοτήτων (Dynamic Capabilities) κατά μήκος της «αλυσίδας αξίας» επιχειρήσεων του δευτερογενή τομέα (Παροχή Υπηρεσιών). Δημιουργία ενός μοντέλου - οδηγού στρατηγικής σνάλυσης για την διευκόλυνση των επιχειρήσεων/οργανισμών στη διαμόρφωση των στρατηγικών τουςΘερίου Ν.
Π85Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής ή και εταιρικής στρατηγικής συγκεκριμένης επιχείρησης ή οργανισμού της επιλογής σας στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Ν.
Π86Διερεύνηση και κατάταξη των κριτηρίων επιλογής Τμήματος ΑΕΙ από τους αποφοίτους της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Θερίου Ν.
Π87Η εξέλιξη της επιχειρηματικότητας στο Νομό Καβάλας την τελευταία πενταετία ΚαλαμπούκαΚαρακολίδου Ε.
Π88Ο καθορισμός των κατώτατων νόμιμων αποδοχών και οι συνέπειες στην ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεωνΚαλαμπούκαΜαθιουδάκης Μ.
Π89Η λήψη των αποφάσεων στην ΑΕ, ΕΠΕ και ΙΚΕ ως κριτήριο επιλογής της νομικής μορφής μιας εταιρείαςΚαλαμπούκαΣίσκος Σ.
Π90Χρήση κοινωνικού Μάρκετινγκ σε ΑΜΕΑ ΚαμενίδουΗλία Κ.
Π91Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο επιλογής ενός τουριστικού προϊόντος: Μελέτη περίπτωσης νομός ΛαρίσηςΚαμενίδουΜαγκούτα Σ.
Π92Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στην προώθηση του τουρισμούΚαμενίδουΤριαρίδου Χ.
Π93Η διείσδυση του Cross Fit στα γυμναστήρια. Μια έρευνα στην περιοχή της Ξάνθης Κοντάκος Καρά Α. - Χ.
Π94Η επίδραση των νέων ΕΛΠ στις οικονομικές καταστάσεις των επιχειρήσεων, εμπειρική ανάλυση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδηςΚόντρα Σ.
Π95Η επίδραση της υιοθέτησης των νέων ΕΛΠ στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις των ελληνικών επιχειρήσεων ΚοσμίδηςΚορούνι Π.
Π96Ανάλυση χρηματοοικονομικών καταστάσεων. Εμπειρική διερεύνηση του κλάδου ποτών ΚοσμίδηςΚουρτίδου Β.
Π97Η διοίκηση κεφαλαίου κίνησης των επιχειρήσεων. Εμπειρική διερεύνηση του γαλακτοκομικού κλάδου της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π98Προσδιοριστικοί παράγοντες βιωσιμότητας των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεωνΚοσμίδης
Π99Η σημασία της κεφαλαιακής διάρθρωσης στην αποδοτικότητα των επιχειρήσεων Κοσμίδης
Π100Η επίδραση της πρώτης εφαρμογής των ΕΛΠ στην αποτίμηση των ελληνικών επιχειρήσεων. Εμπειρική ανάλυση του κλάδου Τροφίμων και ΠοτώνΚοσμίδης
Π101Διερεύνηση της συσχέτισης των βαθμών λειτουργικής και χρηματοοικονομικής μόχλευσης με το συστημικό κίνδυνο. Μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγισηΚοσμίδης
Π102Η διοίκηση του κεφαλαίου κίνησης και η σημασία της στη χρηματοοικονομική ανάλυση και αποτίμηση. Εμπειρική διερεύνηση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π103Η επίδραση της κεφαλαιακής διάρθρωσης στην αποτίμηση των επιχειρήσεων Εμπειρική διερεύνηση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π104Προσδιοριστικοί παράγοντες της μερισματικής πολιτικής των επιχειρήσεων. Εμπειρική διερεύνηση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π105ERP συστήματα και η εφαρμογή τους στις επιχειρήσεις-μελέτη περίπτωσηςΜαδυτινόςΒουδούρη Ε.
Π106Επιχειρηματικό και χρηματοοικονομικό πλάνο εταιρείας στο κλάδο αρτοποιίας ζαχαροπλαστικής ΜαδυτινόςΓεωργιάδου Β.
Π107Η διαδικασία order to cash με τη βοήθεια των συστημάτων επιχειρησιακού σχεδιασμού (SAP) στον κλάδο της φαρμακοβιομηχανίας. CASE STUDY BAYER HELLAS ΜαδυτινόςΓιαννή Α.
Π108Πως τα μεγάλα δεδομένα μπορούν να επηρεάσουν τις επιχειρηματικές αποφάσειςΜαδυτινόςΖαχαριάδου Ι.
Π109Δημιουργία ιστοσελίδας για καταχώριση και αναζήτηση αγγελιών για ακίνηταΜαδυτινόςΘωμοπούλου Δ.
Π110Ο ρόλος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση κατά την περίοδο της πανδημίας του covid-19. Μια αξιολόγηση των προκλήσεων και την ευκαιριώνΜαδυτινόςΚουτούζου Ά. - Χ.
Π111Η επίδραση του ψηφιακού μάρκετινγκ μέσω των social Media στις σύγχρονες επιχειρήσειςΜαδυτινόςΜάρκος Π.
Π112Επιχειρηματικά μοντέλα που εμπνέουνΜαδυτινόςΟρφανίδου Ε.
Π113Η πολιτική της στοχοθεσίας σε μια επιχείρηση ΜαδυτινόςΠαρασχοπούλου Ά.
Π114Οργάνωση και διοίκηση ποδοσφαιρικών αθλητικών σωματείωνΜαδυτινόςΣταθάκης Π.
Π115Επίδραση του διαδικτύου στον τουρισμό - μελέτη περίπτωσης στη ΧαλκιδικήΜαδυτινόςΣτεπάνης Ι.
Π116Ηλεκτρονικός εκφοβισμόςΜαδυτινόςΣωτηρίου Κ.
Π117Η εξέλιξη των ηλεκτρονικών αγορώνΜαδυτινόςΤερμεντζής Λ.
Π118Instagram και πληρωμένες διαφημίσειςΜαδυτινόςΧαρδαλούπα Κ.
Π119Η επιρροή των social media και των social media influencers στην επιλογή ενός τουριστικού προορισμούΜαδυτινόςΧατζόπουλος Χ.
Π120Αντιλήψεις για της ηλεκτρονικές αγορές Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ) - Καβάλα. Στάση των φοιτητώνΜάμαληςΓεδίκογλου Ε.
Π121Έλληνες Millenials και κατανάλωση κρασιούΜάμαληςΓεωργιάδης Ι.
Π122Παράγοντες που επηρεάζουν την κατανάλωση οργανικών προϊόντωνΜάμαληςΚαλτσά Ε.
Π123Ο οινοτουρισμός στην ΚρήτηΜάμαληςΚανετάκης Ξ.
Π124Εθνοκεντρισμός και προτίμηση οίνου στην περιοχή του Νομού ΔράμαςΜάμαληςΚουλεμάνης Κ.
Π125Εικόνα τουριστικού προορισμού. Πως επηρεάζεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η περίπτωση της ΧαλκιδικήςΜάμαληςΜιχαηλίδου Β.
Π126Τουριστικό σχέδιο μάρκετινγκ νομού ΚαβάλαςΜάμαληςΜολοχίδης Ν.
Π127Κίνητρα και ανάγκες οινοτουριστώνΜάμαληςΜπακιρτζή Α.
Π128Η επιλογή κρασιού στα εστιατόρια, οι κίνδυνοί του και οι στρατηγικές μείωσης κινδύνουΜάμαληςΜπαχαρίδης Σ.
Π129Η κατανάλωση κρασιού στην ΕλλάδαΜάμαληςΜπόγια Χ.
Π130Η συμπεριφορά των καταναλωτών στα τοπικά προϊόντα και συγκεκριμένα στα τυριά και στα κρασιάΜάμαληςΠαντελάκου Κ.
Π131Οι αντιλήψεις και απόψεις των καταναλωτών σχετικά με τις πιστοποιήσεις υγιεινής και ασφάλειας που εφαρμόζονται στους χώρους των καταστημάτων, σούπερ μάρκετ, υπεραγορών (συμπεριλαμβανομένου τους κλάδους τροφίμων) και στις ξενοδοχειακές μονάδες μέχρι και σήμερα για την πρόληψη και προστασία κατά την πανδημία του κορονοϊού στην Ελλάδα ΜάμαληςΠαντελίδης Ι.
Π132Στάσεις και συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στα βιολογικά προϊόντα ΜάμαληςΡακίπι Ε.
Π133Οι αγορές και το ηλεκτρονικό εμπόριο εν μέσω της πανδημίας ΜάμαληςΣκύρλα Μ. - Ε.
Π134Ανάληψη ρίσκου κατά την κατανάλωση AirbnbΜάμαληςΣτίλο Σ.
Π135Στάσεις καταναλωτών έναντι της μαστίχας ΧίουΜάμαληςΤσάρια Κ.
Π136Η ανασφάλεια των καταναλωτών για να κλείσουν online τις διακοπές τους σε AirbnbΜάμαλης
Π137Απόψεις καταναλωτών για λειτουργικά και ενναλακτικά τροφικάΜάμαλης
Π138Ανάπτυξη μεθοδολογίας για τη χρήση του Facebook Ads από τις ελληνικές επιχειρήσειςΜαρδύρηςΔαρβάρης Λ.
Π139Ψηφιακή εγκληματολογία στα δίκτυα υπολογιστώνΜαρδύρηςΚεντριστάκη Ε.
Π140Διαδικτυακή εγκληματολογία ΜαρδύρηςΚόκκαλη Α.
Π141Εξιχνίαση ηλεκτρονικού εγκλήματος σε έξυπνα τηλέφωναΜαρδύρηςΚούγκουλας Β.
Π142Ανάλυση και πρόληψη της ηλεκτρονικής απάτης στο σύστημα πληρωμών του ηλεκτρονικού εμπορίουΜαρδύρηςΜπεθάνη Μ. - Ε.
Π143Η χρήση της θερμικής κάμερας στην Ψηφιακή Εγκληματολογία ΜαρδύρηςΜπλιατσίδης Ι.
Π144Τα εργαλεία dashboards στο digital marketing. Περίπτωση των εργαλείων data pod, KpipFolio Tableau ΜαρδύρηςΠαπακωνσταντίνου Δ.
Π145Ψηφιακή εγκληματολογική έρευνα στους υπολογιστές, στο διαδίκτυο και σε φορητές συσκευέςΜαρδύρηςΣαμαρά Λ.
Π146Μοντελοποίηση του κατάλληλου χρόνου δημοσίευσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ΜαρδύρηςΣτιβακτάκη Ε.
Π147Τηλεματικές υπηρεσίες σε δίκτυα IPΜαρδύρηςΣτρατής Π.
Π148Τα εργαλεία dashboards στο digital marketing. Περίπτωση των εργαλείων data box, whatagrarh, CyFeΜαρδύρηςΤότσκας Α.
Π149Σύστημα διαχείρισης αιτήσεων του Τμήματος φοιτητικής μέριμνας της Πανεπιστημιούπολης Καβάλας του ΔΙΠΑΕΜαρδύρηςΧριστοφορίδης Σ.
Π150Η χρήση των drones στην Ψηφιακή ΕγκληματολογίαΜαρδύρης
Π151Ανάπτυξη ψηφιακού περιεχομένου για το Ψηφιακό ΜάρκετινγκΜαρδύρης
Π152Σύγχρονες εφαρμογές των κβαντικών υπολογιστώνΜαρδύρης
Π153Η προβολή του Ελληνικού τουρισμού μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μελέτη περίπτωσης μιας τουριστικής περιοχήςΜυλωνάΑγγελοσοπούλου Γ. - Χ.
Π154Αλληλεπίδραση με τα κοινωνικά δίκτυα και τη διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα. Ο διαφορετικός ρόλος της κάθε πλατφόρμαςΜυλωνάΑντωνίου Π.
Π155Η προβολή του τουρισμού μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Μελέτη περίπτωσηςΜυλωνάΒασιλάκης Ε.
Π156Η συμβολή των μέσων επικοινωνίας στην επιλογή τουριστικού προορισμού από τους κατοίκους της ΘεσσαλονίκηςΜυλωνάΒασιλειάδου Χ.
Π157Χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους Έλληνες βουλευτέςΜυλωνάΓκουτζιλίκας Σ.
Π158Τηλεοπτική διαφήμιση και αθλητικά γεγονότα στον ελληνικό χώροΜυλωνάΓλυμπάτσα Σ.
Π159Η ψηφιακή διάσταση της επικοινωνίας. Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ενημέρωση στην εποχή του covid-19ΜυλωνάΓουλάκη Μ.
Π160Διαφορετικοί τρόποι και μέσα προβολής υπηρεσιών και προϊόντων. Η εξέλιξη των διαφημίσεων από την δημιουργία τους έως σήμερα στα ηλεκτρονικά μέσα.ΜυλωνάΔημητριάδου Θ.
Π161Η χρήση των κοινωνικών δικτύων από τις ξενοδοχειακές μονάδες του Νομού ΘεσσαλονίκηςΜυλωνάΖέκου Κ.
Π162Ο τουρισμός στην εποχή της πανδημίας. Η περίπτωση του νομού Χαλκιδικής ΜυλωνάΙορδάνου Ν.
Π163Η προβολή και προώθηση του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδας στα ψηφιακά μέσα ΜυλωνάΚακικτσή Σ.
Π164Η προβολή και η προώθηση του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος στο ψηφιακό περιβάλλονΜυλωνάΚασικτσή Σ.
Π165Η ψηφιακή διάσταση της μουσειακής επικοινωνίας: Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στην προβολή των σύγχρονων μουσείωνΜυλωνάΚεχαγιά M.
Π166Χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους Έλληνες ΕυρωβουλευτέςΜυλωνάΜαβίδης Κ.
Π167Η συμβολή των κοινωνικών δικτύων στην επιλογή τουριστικού προορισμούΜυλωνάΜένος Γ.
Π168Η επιρροή των online αξιολογήσεων τουριστικών υπηρεσιών στην καταναλωτική συμπεριφορά τουριστών στη μετά covid εποχήΜυλωνάΜπαρμπάτη Ν.
Π169Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στην επιλογή τουριστικού προορισμού ΜυλωνάΠαραλέκας Ι.
Π170O ρόλος των influencers στο content marketing ΜυλωνάΧρήστου Γ.
Π171Πολιτιστικό Μάρκετινγκ και Νέες ΤεχνολογίεςΜυλωνά
Π172Η προβολή του πολιτισμού από τους δήμους με τη χρήση των νέων τεχνολογιών. Μελέτη περίπτωσηςΜυλωνά
Π173Η χρήση των κοινωνικών δικτύων από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στο Νομό ΚαβάλαςΜυλωνά
Π174Κινηματογραφικός Τουρισμός στην ΕλλάδαΜυλωνά
Π175Τουριστική ανάπτυξη προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΠιερίαςΟικονόμουΚαραπαναγιωτίδου Μ.
Π176Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Περίπτωση μαρίνας ΚαβάλαςΟικονόμουΜπαϊρακταρίδου Χ.
Π177Η τουριστική αποδοχή της Θάσου στους φοιτητές του ΔΙΠΑΕ στα Τμήματα ΚαβάλαςΟικονόμουΤσέλα Α.
Π178Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Η περίπτωση της μαρίνας Καβάλας.Οικονόμου
Π179Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και το Yachting στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Μελέτη για τη δημιουργία και τη βιωσιμότητα μαρίνας στην ΑλεξανδρούποληΟικονόμου
Π180Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην περιφέρεια ………………... Η περίπτωση της μαρίνας ……….. (περιοχή κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π181Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και το Yachting στην περιφέρεια …………….. Μελέτη για τη δημιουργία και τη βιωσιμότητα μαρίνας στην ………………. (περιοχή κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π182Τουριστική ανάπτυξη: προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΞάνθηςΟικονόμου
Π183Τουριστική ανάπτυξη: προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΡοδόπηςΟικονόμου
Π184Η τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα και η περιφερειακή της κατανομή: η περίπτωση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και ΘράκηςΟικονόμου
Π185Η τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα και η περιφερειακή της κατανομή: η περίπτωση της Περιφέρειας ……………( κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π186Βιβλιογραφική επισκόπηση στα συστήματα διαχείρισης περιεχομένουΠαναγιωτόπουλοςΙορδανίδης Τ.
Π187Μελέτη περίπτωση: προώθηση προϊόντων οίνου με τις νέες τεχνολογίες ΠαναγιωτόπουλοςΚαπλαντζή Ι. - Μ.
Π188Ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος πώλησης κεριών με τη χρήση CMS WORDPRESΠαναγιωτόπουλοςΚαραγεωργίου Μ.
Π189Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) ηλεκτρονικών ειδών με τη χρήση CMSΠαναγιωτόπουλοςΜίχος Α.
Π190Ανάλυση και εξέλιξη πληροφοριακών συστημάτων των ασφαλιστικών εταιρειών ΠαναγιωτόπουλοςΜουρατίδου Ό.
Π191Πληροφοριακά συστήματα διαχείρισης με πελάτες (ΔΣΠ) στα Retall καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών προηγμένης τεχνολογίαςΠαναγιωτόπουλοςΜπαναλή Γ.
Π192Δημιουργία εκπαιδευτικής εφαρμογής για προσχολικά παιδιά με τη χρήση του MIT App Inventor ΠαναγιωτόπουλοςΜπλόγκου Γ.
Π193Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με τη χρήση συστήματος διαχείρισης περιεχομένου (Content Management System) Wordpress ΠαναγιωτόπουλοςΠαπαδοπούλου Β.
Π194Δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος ρούχων μέσω ενός συστήματος διαχείρισης περιεχομένου (CMS) με τη χρήση του WordPressΠαναγιωτόπουλοςΠρούμα Ν.
Π195Διερεύνηση της επίδρασης ύπαρξης φυσικού καταστήματος στην καταναλωτική συμπεριφορά στις ηλεκτρονικές αγορές. Μελέτη περίπτωσης των καταστημάτων ZARA και H&M για τους νομούς Καβάλας και ΞάνθηςΠαναγιωτόπουλοςΤσομπανίδου Γ.
Π196Η επίδραση της τεχνικής νοημοσύνης στο ηλεκτρονικό εμπόριοΠαναγιωτόπουλοςΦραγκούδης Α.
Π197Σύγχρονες τάσεις στην ανάπτυξη εφαρμογών για κινητές συσκευές ΠαναγιωτόπουλοςΧριστόφα Α.
Π198Ανάπτυξη και σχεδιασμός εφαρμογής σε λογισμικό AndroidΠαναγιωτόπουλος
Π199Δημιουργία eshop με την χρήση CMSΠαναγιωτόπουλος
Π200Οι προτιμήσεις των καταναλωτών στην επιλογή ενός οίνου. Γεωγραφικό πεδίο έρευνας νομού ΘεσσαλονίκηςΠαυλίδηςΓαλάνη Α.
Π201Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στην ανάπτυξη ελληνικών εταιρειών στο νομό Kαβάλας - μελέτη περίπτωσηςΠαυλίδηςΚασάπη Φ. - Μ.
Π202Ηλεκτρονικός ΤουρισμόςΠαυλίδηςΚουκουβίνου Π.
Π203Η χρήση των νέων μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εκπαιδευτικό εργαλείοΣαρηγιαννίδηςΒασιλόπουλος Κ.
Π204Το μοντέλο του τριγωνικού εμπορίου στο ηλεκτρονικό εμπόριο και η αντίληψη των καταναλωτών για αυτόΣαρηγιαννίδηςΓκαλιός Γ.
Π205Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου για επιχείρηση εστίασης με έδρα την ΣάμοΣαρηγιαννίδηςΖάνα Ρ.
Π206Επιχειρηματικό σχέδιο ίδρυσης επιχείρησης καφετέριας με φυσικούς χυμούς και φρέσκα φρούτα ΣαρηγιαννίδηςΖαρζαβατσίδης Ν.
Π207Η τεχνική νοημοσύνη και η εισαγωγή της στις σύγχρονες επιχειρήσεις.ΣαρηγιαννίδηςΚανανίδου Α.
Π208Τα κρατικά νοσοκομεία της Ελλάδος: οικονομική κατάσταση και προοπτικέςΣαρηγιαννίδηςΚοτνούδης Β.
Π209Εφαρμογή της τεχνολογίας RFID για την ενίσχυση της αποδοτικότητας και βιωσιμότητας στη διαχείριση αλυσίδας προμηθειώνΣαρηγιαννίδηςΛουϊζάς Κ.
Π210Πώληση καφέ μέσω της διαδικασίας παραλαβής από το κατάστημα (Take Away): Παράγοντες καθορισμού βιωσιμότητας. Μελέτη περίπτωσης στην πόλη της ΚαβάλαςΣαρηγιαννίδηςΜανελίδου Α.
Π211Επιλογή σουβενίρ: οι προτιμήσεις των καταναλωτών και οι παράγοντες που τις επηρεάζουνΣαρηγιαννίδηςΜπέσιου Α.
Π212Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου για επιχείρηση εστίασης στην πόλη του ΒόλουΣαρηγιαννίδηςΝτελόπουλος Γ.
Π213Ωριμότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας και χρηματοοικονομική απόδοσηΣαρηγιαννίδηςΣτεφανίδου Έ.
Π214Καθορισμός της σημαντικότητας της παρεχόμενης ποιότητας-εξυπηρέτησης πελατών στον κλάδο των ταχυμεταφορώνΣαρηγιαννίδηςΣτόϊκος Κ.
Π215Εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου για εταιρία πώλησης ειδών τζακιού και σόμπας με έδρα τη ΘεσσαλονίκηΣαρηγιαννίδηςΤσαχιλίδης Η.
Π216Επιχειρηματικό σχέδιο μετατροπής υφιστάμενης επιχείρησης τυποποιημένων ξύλινων κατασκευών σε χειροποίητες και κατά παραγγελία κατασκευέςΣαρηγιαννίδηςΤσορμπατζόγλου Γ
Π217Σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας Τσομπανούδη
Π218Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής στο περιβάλλον UnityΤσομπανούδη
Π219Υλοποίηση Αλγορίθμων της Επιστήμης των Δεδομένων με χρήση της Γλώσσας RΤσομπανούδη
Π220Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματοςΦραγγίδηςΤσακμάκη Ι.
Π221Μελέτη μεθόδων και τεχνικών growth hackingΦραγγίδης Βάσου Π.
Π222Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης του προγράμματος εξετάσεων και ανάθεσης επιτηρήσεωνΦραγγίδης Πελτέκης Π.
Π223Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αγώνων μαχητικών αθλημάτωνΦραγγίδης
Π224Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αναθέσεων εκπαιδευτικού έργουΦραγγίδης
Π225Σχεδιασμός πληροφοριακών συστημάτων ψηφιακής εγκληματολογικής ετοιμότητας (Design of digital forensic ready information systems)Φραγγίδης
Π226Σχεδιασμός βιώσιμων συστημάτων επιχειρησιακού σχεδιασμού (Design of sustainable enterprise resource planning systems)Φραγγίδης
Π227Σχεδιασμός της αρχιτεκτονικής ενός πληροφοριακού συστήματος τεκμηριωμένης ιατρικής βασισμένη στον ηλεκτρονικό φάκελο υγείαςΦραγγίδης
Π228Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αναθέσεων εκπαιδευτικού έργουΦραγγίδης
Π229Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αγώνων μαχητικών αθλημάτωνΦραγγίδης
Π230Εφαρμογή της σημασιολογικής διαλειτουργικότητας της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην ΕλλάδαΦραγγίδης
Π231Η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εξατομικευμένη Ιατρική βασισμένη στον Ηλεκτρονικό Φάκελο ΥγείαςΦραγγίδης
Π232Μοντέλα μηχανικής μάθησης με εφαρμογές επεξεργασίας εικόνωνΧατζήςΑϊδινίδης Φ.
Π233Ανάπτυξη και γραφική προσομοίωση γενετικών αλγορίθμωνΧατζής
Π234Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για τον εντοπισμό λογοκλοπής στην ελληνική γλώσσαΧατζής
Π235Ανάπτυξη εφαρμογής σε κινητό για τη δημιουργία κουίζΧατζής
Π236Σύγχρονες εξελίξεις στην Ανάλυση και Κατάτμηση ψηφιακών εικόνωνΧατζής
Π237Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για εταιρία παροχής υπηρεσιών επισκευής οικιακών συσκευώνΧατζής