Ολοκληρωμένες πτυχιακές εργασίες


Στον παρακάτω πίνακα, παρουσιάζονται όλες τα ολοκληρωμένο θέματα πτυχιακών εργασιών.

Α/ΑΘΕΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΦΟΙΤΗΤΗ
Π2Επιχειρηματικό Σχέδιο για την ίδρυση και λειτουργία επιχείρησης Καφέ Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΓαλάτσης Κ.
Π1Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου σε μια σύγχρονη ξενοδοχειακή μονάδα που προσφέρει εναλλακτικές μορφές τουρισμού Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΣαλή Μ.
Π3Σύγκριση ξενοδοχειακών μονάδων και βραχυπρόθεσμων ενοικιάσεων. Οι επιλογές των επισκεπτώνΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΤσιμπιαράκη Δ.
Π4Προετοιμασία και Διαχείριση των δεδομένων στη διαδικασία της εξόρυξηςΓεροντίδηςΠολιτίδου Χ.
Π5Επιχειρησιακή νοημοσύνη για μικρές και μεσαίες επιχειρήσειςΓεροντίδηςΤσαχπίνης Π.
Π11Η έρευνα και οι προτάσεις για την αποτελεσματική εφαρμογή της εφοδιαστικής αλυσίδας στην ΕλλάδαΓιάκι - ΜαδυτινόςΑδαμίδης Δ.
Π6Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου κατασκευής κουνιστών παιχνιδιών με κερματοδέκτηΓιάκι - ΜαδυτινόςΑντωνίου Χ.
Π7Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου σε μικρή ξενοδοχειακή μονάδαΓιάκι - ΜαδυτινόςΓαλάνης Φ.
Π8Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης e-shopΓιάκι - ΜαδυτινόςΜολφέσης Δ.
Π9Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης καφέΓιάκι - ΜαδυτινόςΝτουμάνα Ξ.
Π12Επιχείρηση χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού σχεδίου μιας επιχείρησης οινοποιίαςΓιάκι - ΜαδυτινόςΤσαλίκη Α.
Π13Εκπόνηση χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού σχεδίου μικρομεσαίας επιχείρησης τροφίμωνΓιάκι - ΜαδυτινόςΤσομπαλίδου Σ.
Π10Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου για μια ξενοδοχειακή μονάδαΓιάκι - ΜαδυτινόςΤσόχα Σ.
Π14Ψηφιακά Ηλεκτρονικά παιχνίδια: Το κρυπτόλεξοΓκούμαςΗλιόπουλου Α.
Π15Ανάπτυξη πολίτικων διοίκησης ανθρωπίνου δυναμικού: μελέτη περίπτωσης σε μεταποιητική μονάδα στον κλάδο των τροφίμωνΘερίου Γ. Αντωνάκης Γ.
Π16Διαρροή εγκεφάλων στην Ελλάδα, μετανάστευση και επαναπατρισμόςΘερίου Γ. Καρακάξα Μ.
Π17Ανάπτυξη καινοτόμας επιχειρηματικής ευκαιρίας με τη μέθοδο της λιτής επιχειρηματικής εκκίνησης: εμπειρική μελέτη»Θερίου Γ. Μαρτιουσοφ Γ.
Π18Στρατηγικός προγραμματισμός: η περίπτωση της ΚΛΕΜΑΝ ΕΛΛΑΣ ΑΒΕΕΘερίου Γ. Παναγιωτίδου A.
Π19Η επίδραση των στερεότυπων στις ελληνικές επιχειρήσεις και το φαινόμενο διαρροής εγκεφάλωνΘερίου Γ. Πεσκελίδου Έ.
Π20Τα στερεότυπα των Ελλήνων για τις Ελληνικές επιχειρήσεις και πως επηρεάζουν το φαινόμενο διαρροής εγκεφάλωνΘερίου Γ. Ραφαήλοβιτς Λ.
Π21Change management/mergers στον δημόσιο τομέαΘερίου Γ. Στενμιλλερ Ά.
Π22Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου μονάδα παραγωγής βιοντίζελΘερίου Γ. Τζιαμαλίδης Γ.
Π23Διερεύνηση-καταγραφή και ταξινόμηση των δυναμικών ικανοτήτων-δεξιοτήτων (Dynamic Capabilities) κατά μήκος της «αλυσίδας αξίας» επιχειρήσεων του δευτερογενή τομέα (Μεταποίηση - Κατασκευές). Δημιουργία ενός μοντέλου - οδηγού στρατηγικής ανάλυσης για την διευκόλυνση των επιχειρήσεων/οργανισμών στη διαμόρφωση των στρατηγικών τουςΘερίου Ν.Δισμάνης Β.
Π24Οι αλλαγές που επήλθαν στην Α.Ε. αναφορικά με την ευθύνη του Δ.Σ. και τη μεταβίβαση μετοχώνΚαλαμπούκαΚαρπενήση Σ.
Π25Ρατσισμός προς τους ομοφυλόφιλουςΚαμενίδουΔιονυσάτου Α.
Π26Κοινωνινό Μάρκετινγκ και AIDSΚαμενίδουΠαπαδάτος Κ.
Π27Το λιανεμπόριο στη Θεσσαλονίκη μια ποιοτική έρευνα σε διευθυντικά στελέχηΚαμενίδουΠαπαναστασίου Α.
Π28Θρησκευτικός Τουρισμός στο Άγιο ΌροςΚαμενίδουΤζεβελέκη Π.
Π29Οι επιπτώσεις των social media στην ψυχική υγεία των νέωνΚαμενίδουΤσιαούσης Γ.
Π30Απειλές και κίνδυνοι στην ασφάλεια και στην ιδιωτικότητα των Ελλήνων χρηστώνΚοντάκοςΓιόζι Γ.
Π31Κρόκος Κοζάνης - Το χρυσάφι της ελληνικής γηςΚοντάκοςΓκανάτσιου Α.
Π32Διοίκηση και ηγεσία σχολικών μονάδωνΚοντάκοςΜαντατζή Σ.
Π33Συγκριτική ανάλυση παλαιών και νέων ελληνινών λογιστικών προτύπων (ΕΛΠ). Εμπειρική διερεύνηση των επιπτώσεων εφαρμογής των νέων ΕΛΠ στις οικονομικές καταστάσεις των επιχειρήσεων.ΚοσμίδηςΙωακείμ Ε.
Π34Εξιχνίαση οικονομικού εγκλήματος με τη χρήση νέων τεχνολογιώνΚοσμίδηςΜπούφι Γ.
Π35Το μοντέλο της οργανωτικής ανάπτυξης των μεγάλων tour operators στην περιοχή της Χαλκιδικής και οι μορφές συνεργασίας τους με τις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, το αεροδρόμιο και τις αεροπορικές εταιρείες και τους ΟΤΑ (Περίπτωση Μουζενίδης travel, Elinair)ΚουτρουμανίδηςΒλάχου Μ.
Π36Το στρατηγικό πλάνο δημιουργίας και ανάπτυξης ενός Ελληνικού tour operatorΚουτρουμανίδηςΕυσταθιάδου Σ.
Π37Οι στρατηγικές προώθησης των προϊόντων των εταιριών μέσω instagramΚουτρουμανίδηςΚανάκης Α.
Π38Στρατηγική εισόδου και εδραίωσης ελληνικών κατασκευαστικών εταιρειών στις χώρες της μέσης ανατολής (Μελέτη περίπτωσης ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και J@P ΑΒΑΞ)ΚουτρουμανίδηςΚουνινιώτη Ρ.
Π39Η ψηφιοποίηση του πολιτισμικού προϊόντος και τα συνεπακόλουθα στρατηγικά οφέλη των συνεργαζόμενων πολιτιστικών ιδρυμάτων. (Περίπτωση Google Arts και Culture στην Ελλάδα)ΚουτρουμανίδηςΚουρδάκη Α.
Π40Στρατηγικές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης των ελληνικών τραπεζών (Attica bank, Eurobank)ΚουτρουμανίδηςΜπάγκου Ε.
Π41Το μοντέλο της εφοδιαστικής αλυσίδας των μεγάλων ελληνικών εταιρειών μέσω της συνεργασίας τους με χονδρέμπορους (περίπτωση Μαντζαρόπουλος Α.Ε.)ΚουτρουμανίδηςΞυλογιώργη Κ.
Π42Στρατηγική προώθηση μέσω Digital καναλιών του ομόλου ΤΕΜΕΣΚουτρουμανίδηςΡουμελιώτη Μ. - Β.
Π43Η χρήση των social media, των εφαρμογών κινητών και άλλων εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing) για την εταιρική προώθηση και την μετάδοση αγώνων της super league (περίπτωση ΠΑΕ ΟΦΗ)ΚουτρουμανίδηςΤριάντης Ε.
Π44Το μοντέλο τουριστικής ανάπτυξης με βάση το θρησκευτικό τουρισμό στην τοπική κοινωνία της ΚαλαμπάκαςΚουτρουμανίδηςΤσόλας Γ.
Π45Η εμπορική πολιτική της AGROTECH (JOHN DEERE) στην Ελλάδα και οι τεχνικές προώθησης των προϊόντων της στην ΕλλάδαΚουτρουμανίδηςΦουντούκας Γ.
Π46Η εμπορική πολιτική και οι τεχνικές προώθησης των προϊόντων στο εξωτερικό των μεγάλων εταιρειών δομικών υλικών της Ελλάδος. (Μελέτες περίπτωσης όμιλος Βιοχάλκο Α.Ε. και όμιλος Τιτάν Α.Ε.)ΚουτρουμανίδηςΧατζηδαυϊτίδης Γ.
Π47Επιχειρηματικό πλάνο ξενονοδοχειακής μονάδαςΜαδυτινόςΔιαμαντής Χ.
Π48Διαχείριση επιχείρησης καυσίμων, μελέτη περίπτωσης με επιχειρηματικό σχέδιοΜαδυτινόςΚονωνά Β.
Π49Η έρευνα και οι προτάσεις για την αποτελεσματική εφαρμογή των ERPS στην ΕλλάδαΜαδυτινόςΤαχμαζίδου Μ.
Π50Κατάρτιση Χρηματοοικονομικού μοντέλου σε μικρή μονάδα εμπορίας χάρτουΜαδυτινός - ΑϊτσίδηςΛαζαρίδου Α.
Π51Ηλεκτρονικό Επιχειρείν - Τάσεις και προοπτικές - Μελέτη περίπτωσηςΜαδυτινός - ΑϊτσίδηςΤσιπούρης Ε.
Π52Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης e-shopΜαδυτινός - ΓιάκιΤσιλφίδης X.
Π53Στάσεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε θέματα εκπαιδευτικής πολιτικήςΜάμαληςΒαγενάς Α.
Π54Διερεύνυση απόψεων ξενοδοχείων για τη χρησιμοποίηση του Internet στο Μαρκετινγκ των επιχειρήσεωνΜάμαληςΕυθυμιάδης Ο.
Π55Στάσεις καταναλωτών έναντι προϊόντων μελιούΜάμαληςΜπεϊντάρη Ι. Ε.
Π56Στάσεις καταναλωτών έναντι προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας: Η περίπτωση MR GRANDΜάμαληςΤσίγκα Ρ.
Π57Στάσεις καταναλωτών έναντι των καταστημάτων super marketΜάμαληςΤσιριπίδου Β.
Π58Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και η υιοθέτηση του από τις επιχειρήσειςΜάμαληςΧατζηδημητρίου Κ.
Π59Ετοιμότητα συστημάτων για ψηφιακές εγκληματολογικές έρευνεςΜαρδύρηςΤσακουρίδου Σ.
Π60Εισαγωγή στη δημιουργία ενός αυτόματου συστήματος αναγνώρισης ομιλίας (ASR) χρησιμοποιώντας το KALDIΜαρδύρηςΧρυσόπουλος Μ.
Π61Το εργασιακό άγχος και οι επιπτώσεις του στο νοσηλευτικό προσωπικό. Περιπτωσιακή μελέτη Ιπποκράτειο Νοσοκομείο ΘεσσαλονίκηςΜπορμπότσηΆγγου Β.
Π62Διερεύνηση του τρόπου επιλογής τουριστικού προορισμού των Ελλήνων ΤουριστώνΜπορμπότσηΚαραπερίδης Α.
Π63Προσέγγιση των παραγόντων εργασιακής ικανοποίησης για θέσεις εργασίας σε πρατήρια υγρών καυσίμωνΜπορμπότσηΝίκου Ειρήνη
Π64e-tourism: Η χρήση νέων τεχνολογιών επικοινωνιών και πληροφόρησής στον ξενοδοχειακό κλάδοςΜπορμπότσηΤσίκκης Ν.
Π65Στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας στα μουσεία. Η περίπτωση των μουσείων της ΚαβάλαςΜυλωνάΑντωνοπούλου Μ.
Π66Ο ρόλος των Δημόσιων Σχέσεων στη σύγχρονη εποχήΜυλωνάΜαληδέλλη Β.
Π67Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων ως μέσο προβολής και ανάπτυξης των επιχειρήσεων του Νομού Ξάνθης. Η περίπτωση επιχειρήσεων εστίασηςΜυλωνάΤζανίδου Σ.
Π68Βαθμός αντικατάστασης των παραδοσιακών τρόπων κράτησης από τα on-line συστήματα κρατήσεωvΠαναγιωτόπουλοςΘεοδώρου Α. - Μ.
Π69Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών σε ξενοδοχειακές μονάδεςΠαναγιωτόπουλοςΚαραδούκα Μ.
Π70Η αξιοποίηση των μεγάλων δεδομένων (big data) στην εφοδιαστική αλυσίδα (Supply chain management)ΠαναγιωτόπουλοςΚαταβολάδας Σ.
Π71Ερευνά για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς το ηλεκτρονικό εμπόριοΠαναγιωτόπουλοςΛουκίσα Φ.
Π72Μελέτη της συμπεριφοράς και παράγοντες της ικανοποίησης των on line καταναλωτώνΠαναγιωτόπουλοςΝικολαΐδης Μ.
Π73Η Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορικής και της Επικοινωνίας: Η Περίπτωση του Επιμορφωτικού Προγράμματος Β1 Επιπέδου ΤΠΕ για τη Δευτεροβάθμια ΕκπαίδευσηΠαναγιωτόπουλοςΞανθόπουλος Γ.
Π74Ηλεκτρονικό εμπόριο και παράγοντες που επηρεάζουν την αφοσίωση του καταναλωτή σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημαΠαναγιωτόπουλοςΞανθόπουλος Γ. - Α.
Π75Διερεύνηση της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα ηλεκτρονικά καταστήματα ρούχωνΠαναγιωτόπουλοςΩρολογά Α.
Π76Προμελέτη σκοπιμότητας επενδυτικού σχεδίου. Περίπτωση εφαρμογής στον κλάδο του τουρισμού (ενοικιαζόμενα δωμάτια) και στην περιοχή της πόλης ΚαβάλαςΠιπιλιαγκόπουλοςΑνδρονίδου Α.
Π77Το ψηφιακό νόμισμα ως νέο μέσο συναλλαγών (λογιστική παρακολούθηση)ΠιπιλιαγκόπουλοςΚύρτσης Σ.
Π78Συγκριτική ανάλυση οικονομικών καταστάσεων με τη βοήθεια αριθμοδεικτών επιλεγμένης επιχείρησηςΠιπιλιαγκόπουλοςΜακρίδης Π.
Π79Τρόποι αντιμετώπισης της φοροδιαφυγής. Η περίπτωση της Ελλάδος (νομικά και φυσικά πρόσωπα)ΠιπιλιαγκόπουλοςΜητρουλάκης Γ.
Π80Η οργάνωση και η διοίκηση των μονάδων υγείας. Η περίπτωση του Νοσοκομείου καβάλαςΠιπιλιαγκόπουλοςΠατσίδου Μ.
Π81Airbnb vs Hotel. Σύγκριση των reviews στη Booking.com (Καβάλα)ΣαρηγιαννίδηςΑγαθονίδου Χρ.
Π82Δια ζώσης και εξ' αποστάσεως μάθηση. Οι αλλαγές στην εκπαίδευση λόγω πανδημίαςΣαρηγιαννίδηςΑμβαζά Α.
Π83Η επίδραση στον τουριστικό κλάδο και της φιλοξενίας με την χρήση της βραχυχρόνιας μίσθωσης. Μελέτη περίπτωσης: AirbnbΣαρηγιαννίδηςΑραμπατζής Α.
Π84Η χρήση του Facebook ως εκπαιδευτικό εργαλείοΣαρηγιαννίδηςΒασιλόπουλος Κ.
Π85Η σχέση της Διοίκησης Ανθρώπινων Πόρων με την απόδοση της εφοδιαστικής των εταιριώνΣαρηγιαννίδηςΒωβού Θ.
Π86Ανάλυση δεδομένων των καταλυμάτων μέσα από την ιστοσελίδα της booking.com για την περιοχή της ΚαβάλαςΣαρηγιαννίδηςΓεωργούλης Φ.
Π87Ξενοδοχεία και Αirbnb: οι παράγοντες που καθορίζουν την προτίμηση των επισκεπτώνΣαρηγιαννίδηςΓρασσέλη Α.
Π88Μελέτη πρόθεσης των Ελλήνων φοιτητών για συμμετοχή σε προγράμματα εξ' αποστάσεως εκπαίδευσηςΣαρηγιαννίδηςΔραμπάλα Κ.
Π89Η διαμόρφωση της πρόθεσης των Ελλήνων φοιτητών για συμμετοχή σε προγράμματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 ΣαρηγιαννίδηςΔραμπάλας Ά.
Π90Εξαπάτηση κατά τη διάρκεια γραπτών εξετάσεων εξαμήνου σε σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (Νότια Ελλάδα)ΣαρηγιαννίδηςΕυσταθιάδη Α.
Π91Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και των ψηφιακών εργαλείων του πανελληνίου σχολικού δικτύου την περίοδο του SARS-coV-2: Στάσεις και απόψεις των εκπαιδευτικών ΣαρηγιαννίδηςΘεοδωράκη Μ.
Π92Η αντιστροφή εφοδιαστική αλυσίδα στις ηλεκτρικές συσκευέςΣαρηγιαννίδηςΙωσήφ Χ.
Π93Διερεύνηση των απόψεων των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών του δημοσίου Ι.Ε.Κ. Καβάλας. για την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασίαΣαρηγιαννίδηςΙωσηφίδης Γ.
Π94Ο ξενοδοχειακός κλάδος και τα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης: Μέτρηση ικανοποίησης επισκεπτών ΣαρηγιαννίδηςΚαρδαράς Β.
Π95Ξενοδοχεία και καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης: Σύγκριση των αξιολογήσεων στη Booking.comΣαρηγιαννίδηςΚοντογεωργου Ν.
Π96Οικονομική ανάλυση AirbnbΣαρηγιαννίδηςΚοτρώνη Ε.
Π97Δημιουργία Business Plan για κατάστημα ντελικατέσεν με χώρο εστίασηςΣαρηγιαννίδηςΚουτρουλός Β
Π98Ανώτατη ηγεσία, ενδυνάμωση υπαλλήλων, ικανοποίηση εργαζομένων και ικανοποίηση πελατών σε οργανισμούς που έχουν υιοθετήσει συστήματα διαχείρισης ολικής ποιότητας. Μια Εμπειρική ΈρευναΣαρηγιαννίδηςΛόντος Γ.
Π99Η αντιγραφή στις εξετάσεις ελληνικών πανεπιστημίων και η σύνδεση της με την εταιρική ευθύνηΣαρηγιαννίδηςΜαραντίδου Χ.
Π100Εξαπάτηση κατά τη διάρκεια γραπτών εξετάσεων εξαμήνου σε σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (Βόρεια Ελλάδα)ΣαρηγιαννίδηςΠαναγόπουλος Γ.
Π101Έρευνα ικανοποίησης πελατών, δημοτικού parking Δήμου ΚαβάλαςΣαρηγιαννίδηςΠαπαϊωάννου Ά.
Π102Το facebook ως εκπαιδευτικό εργαλείο στα ελληνικά πανεπιστήμιαΣαρηγιαννίδηςΣαπουτζάκη Σ. - Τ.
Π103Airbnb vs Hotel. Σύγκριση των reviews στη Booking.com (Χαλκιδική)ΣαρηγιαννίδηςΣλίμπα Ι.
Π104Συστήματα ERP και η απόδοση της εφοδιαστικής αλυσίδαςΣαρηγιαννίδηςΣοφρωνιάδης Ν.
Π105Αντίστροφη Εφοδιαστική Αλυσίδα και ΑνακύκλωσηΣαρηγιαννίδηςΣπυροπούλου Έ.
Π106Η εξ αποστάσεως διδασκαλία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση την περίοδο της πανδημίας του SARS-CoV-2 από την οπτική γωνία εκπαιδευτικών και γονέωνΣαρηγιαννίδηςΤελλίδου Χ.
Π107Επιχειρηματικό σχέδιο (Business plan): δημιουργία επιχείρησης coffee & snaksΣαρηγιαννίδης - ΑϊτσίδηςΚαρασαρίδης Μ.
Π108Τουριστικό μάρκετινγκ για την περιοχή του νομού Ξάνθης. Προοπτικές - Προώθηση - ΠροβολήΤουρτούραςΚαρακώστας Σ.
Π109Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας ΤσομπανούδηΙγνάτη Β.
Π110Η χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευσηΤσομπανούδη Τσολαίδου Κ. - Σ.
Π111Αποδοχή των ΤΠΕ από άτομα μεγάλης ηλικίας - Στατιστική ΈρευναΧατζήςΑκριτίδη Ε.
Π112Ηλεκτρονικά εγκλήματα και ασφάλεια διαδικτύουΧατζήςΚαρακολίδης Μ.
Π113Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής σε PHPΧατζήςΚεχαγιόγλου Δ.
Π114Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής σε WordpressΧατζήςΤζιβλικάκης Ε.
Π115Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής σε WordpressΧατζήςΤσιτινίδου Α.