Ολοκληρωμένες πτυχιακές εργασίες


Στον παρακάτω πίνακα, παρουσιάζονται όλες τα ολοκληρωμένο θέματα πτυχιακών εργασιών.

Α/ΑΘΕΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΦΟΙΤΗΤΗ
Π1Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου ανάπτυξης για επιχείρηση εστιατόριο πολυτελείας Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΑντριέτσκα Ο.
Π2Μελέτη ενός ολοκληρωμένου επιχειρηματικού σχεδίου για την δημιουργία boutique hotel στην πόλη της ΚαβάλαςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΑντωνίου Δ.
Π3Μελέτη επιχειρηματικού σχεδίου ενοικιαζόμενων δωματίων Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΒάϊκου Μ.
Π4Επιχειρηματικό Σχέδιο για την ίδρυση και λειτουργία επιχείρησης Καφέ Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΓαλάτσης Κ.
Π5Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου αγροτουριστικής επιχείρησηςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΚουράτορα Μ.
Π6Επιχειρηματικό σχέδιο για την ίδρυση και λειτουργία κέντρου αισθητικήςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΜανιού Μ.
Π7Επιχειρηματικό σχέδιο δημιουργίας και ανάπτυξης μονάδας παραγωγής ελαιολάδου Μεριτσίδης Ο.Ε.Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΜεριτσίδου Γ.
Π8Εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου ενός εργοστασίου εξαγωγής φρούτων Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΜιράκα Ά.
Π9Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου για την ίδρυση μιας επιχείρησης επεξεργασίας μαστίχας ΧίουΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΝικολιάνα Ρ.
Π10Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου σε μια σύγχρονη ξενοδοχειακή μονάδα που προσφέρει εναλλακτικές μορφές τουρισμού Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΣαλή Μ.
Π11Επιχειρηματικό σχέδιο μιας αγροτουριστικής μονάδαςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΤσιδέμ Σ.
Π12Σύγκριση ξενοδοχειακών μονάδων και βραχυπρόθεσμων ενοικιάσεων. Οι επιλογές των επισκεπτώνΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΤσιμπιαράκη Δ.
Π13Μελέτη επιχειρηματικού σχεδίου ίδρυσης υπηρεσιών - διοργανώσεων εκδηλώσεων και απασχόληση ατόμων ΑΜΕΑΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΤσότα Ε.
Π14Επιχειρηματικό σχέδιο για την καλλιέργεια και την μεταποίηση τρούφαςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΧαραλαμπίδης Μ.
Π15Μελέτη περίπτωσης Προβατοτροφική επιχείρηση στο Νομό ΚιλκίςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΧαρίτο Μ.
Π16Επιβεβαιωτική Παραγοντική Ανάλυση και Ανάλυση Μονοπατιού σε δεδομένα από έρευνα αγοράςΓεροντίδηςΑδαμίδου Μ.
Π17Ανάλυση παλινδρόμησης σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρείαςΓεροντίδηςΒελέντζα
Π18Διαφήμιση στο διαδίκτυοΓεροντίδηςΓιάζτζι Γ.
Π19Συσταδοποίηση προϊόντων σε δεδομένα από έρευνα ΜάρκετινγκΓεροντίδηςΓρηγοριάδης Α.
Π20Τεχνικές άμεσου ΜάρκετινγκΓεροντίδηςΔούμπλατζη Δ.
Π21RFM Ανάλυση σε δεδομένα εμπορικών συναλλαγώνΓεροντίδηςΚοβούσογλου Ι.
Π22Προετοιμασία και Διαχείριση των δεδομένων στη διαδικασία της εξόρυξηςΓεροντίδηςΠολιτίδου Χ.
Π23Επιχειρησιακή νοημοσύνη για μικρές και μεσαίες επιχειρήσειςΓεροντίδηςΤσαχπίνης Π.
Π24Ανάλυση διακύμανσης (ANOVA) σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρείας ΓεροντίδηςΤσεκερίδου Ε.
Π25Η έρευνα και οι προτάσεις για την αποτελεσματική εφαρμογή της εφοδιαστικής αλυσίδας στην ΕλλάδαΓιάκι - ΜαδυτινόςΑδαμίδης Δ.
Π26Το επιχειρηματικό σχέδιο ως απαραίτητο επιχειρησιακό εργαλείοΓιάκι - ΜαδυτινόςΑνδρεάδης Α.
Π27Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου κατασκευής κουνιστών παιχνιδιών με κερματοδέκτηΓιάκι - ΜαδυτινόςΑντωνίου Χ.
Π28Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης διανομής τροφίμων Γιάκι - ΜαδυτινόςΒλάχος Σ.
Π29Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου σε μικρή ξενοδοχειακή μονάδαΓιάκι - ΜαδυτινόςΓαλάνης Φ.
Π30Εκπόνηση χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού σχεδίου μικρής τουριστικής μονάδας δέκα δωματίων Γιάκι - ΜαδυτινόςΚαζιάνης Ν.
Π31Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου μικρής ξενοδοχειακής μονάδαςΓιάκι - ΜαδυτινόςΚαρόγλου Γ.
Π32Ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονικά καταστήματαΓιάκι - ΜαδυτινόςΚατσιγιάννης Δ.
Π33Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης e-shopΓιάκι - ΜαδυτινόςΜολφέσης Δ.
Π34Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης καφέΓιάκι - ΜαδυτινόςΝτουμάνα Ξ.
Π35Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου ανάπτυξης για ηλεκτρονική επιχείρηση e-shopΓιάκι - ΜαδυτινόςΠοπανδόπουλος Σ.
Π36Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου ίδρυσης γαλακτοβιομηχανίαςΓιάκι - ΜαδυτινόςΣισμάνης Α.
Π37Επιχείρηση χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού σχεδίου μιας επιχείρησης οινοποιίαςΓιάκι - ΜαδυτινόςΤσαλίκη Α.
Π38Επιχειρηματικό μοντέλο τουριστικής επιχείρησης στη ΘεσσαλονίκηΓιάκι - ΜαδυτινόςΤσαχάκης Σ.
Π39Εκπόνηση χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού σχεδίου μικρομεσαίας επιχείρησης τροφίμωνΓιάκι - ΜαδυτινόςΤσομπαλίδου Σ.
Π40Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου για μια ξενοδοχειακή μονάδαΓιάκι - ΜαδυτινόςΤσόχα Σ.
Π41Η επίδραση του Covid-19 στην εφοδιαστική αλυσίδα μέσω της ανάπτυξης των ηλεκτρονικών πωλήσεωνΓιάκι - ΜαδυτινόςΧιώτη Ρ. - Μ.
Π42Ψηφιακά Ηλεκτρονικά παιχνίδια: Το κρυπτόλεξοΓκούμαςΗλιόπουλου Α.
Π43Ανάπτυξη πολίτικων διοίκησης ανθρωπίνου δυναμικού: μελέτη περίπτωσης σε μεταποιητική μονάδα στον κλάδο των τροφίμωνΘερίου Γ.Αντωνάκης Γ.
Π44Διαχείριση αλλαγής. Μελέτη περίπτωσης ΟΠΑΠΘερίου Γ.Κάλφα Ε.
Π45Διαρροή εγκεφάλων στην Ελλάδα, μετανάστευση και επαναπατρισμόςΘερίου Γ.Καρακάξα Μ.
Π46Πρακτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού στον ξενοδοχειακό κλάδο. Μελέτη περίπτωσης στην πόλη της ΚομοτηνήςΘερίου Γ.Κοσμίδου Ε.
Π47Στρατηγικός προγραμματισμός: Η περίπτωση μιας γαλακτοβιομηχανίαςΘερίου Γ.Κουλουρά Ε.
Π48Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου-κάβες ποτών Θερίου Γ.Κουρίκι Ν.
Π49Ανάπτυξη καινοτόμας επιχειρηματικής ευκαιρίας με τη μέθοδο της λιτής επιχειρηματικής εκκίνησης: εμπειρική μελέτη»Θερίου Γ.Μαρτιουσοφ Γ.
Π50Πρακτικές διοίκησης ανθρώπινων πόρων: Μελέτες περίπτωσης στον κλάδο της φιλοξενίας και αναψυχήςΘερίου Γ.Ξάνθος Δ.
Π51Στρατηγικός προγραμματισμός: η περίπτωση της ΚΛΕΜΑΝ ΕΛΛΑΣ ΑΒΕΕΘερίου Γ.Παναγιωτίδου A.
Π52Η επίδραση των στερεότυπων στις ελληνικές επιχειρήσεις και το φαινόμενο διαρροής εγκεφάλωνΘερίου Γ.Πεσκελίδου Έ.
Π53Τα στερεότυπα των Ελλήνων για τις Ελληνικές επιχειρήσεις και πως επηρεάζουν το φαινόμενο διαρροής εγκεφάλωνΘερίου Γ.Ραφαήλοβιτς Λ.
Π54Change management/mergers στον δημόσιο τομέαΘερίου Γ.Στενμιλλερ Ά.
Π55Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου μονάδα παραγωγής βιοντίζελΘερίου Γ.Τζιαμαλίδης Γ.
Π56Employer Branding- literature review analysisΘερίου Γ.Φετλή Γ.
Π57Διερεύνηση-καταγραφή και ταξινόμηση των δυναμικών ικανοτήτων-δεξιοτήτων (Dynamic Capabilities) κατά μήκος της «αλυσίδας αξίας» επιχειρήσεων του δευτερογενή τομέα (Μεταποίηση - Κατασκευές). Δημιουργία ενός μοντέλου - οδηγού στρατηγικής ανάλυσης για την διευκόλυνση των επιχειρήσεων/οργανισμών στη διαμόρφωση των στρατηγικών τουςΘερίου Ν.Δισμάνης Β.
Π58Οι αλλαγές που επήλθαν στην Α.Ε. αναφορικά με την ευθύνη του Δ.Σ. και τη μεταβίβαση μετοχώνΚαλαμπούκαΚαρπενήση Σ.
Π59Ρατσισμός προς τους ομοφυλόφιλουςΚαμενίδουΔιονυσάτου Α.
Π60Κοινωνινό Μάρκετινγκ και AIDSΚαμενίδουΠαπαδάτος Κ.
Π61Το λιανεμπόριο στη Θεσσαλονίκη μια ποιοτική έρευνα σε διευθυντικά στελέχηΚαμενίδουΠαπαναστασίου Α.
Π62Θρησκευτικός Τουρισμός στο Άγιο ΌροςΚαμενίδουΤζεβελέκη Π.
Π63Οι επιπτώσεις των social media στην ψυχική υγεία των νέωνΚαμενίδουΤσιαούσης Γ.
Π64Απειλές και κίνδυνοι στην ασφάλεια και στην ιδιωτικότητα των Ελλήνων χρηστώνΚοντάκοςΓιόζι Γ.
Π65Κρόκος Κοζάνης - Το χρυσάφι της ελληνικής γηςΚοντάκοςΓκανάτσιου Α.
Π66Διοίκηση και ηγεσία σχολικών μονάδωνΚοντάκοςΜαντατζή Σ.
Π67Συγκριτική ανάλυση παλαιών και νέων ελληνινών λογιστικών προτύπων (ΕΛΠ). Εμπειρική διερεύνηση των επιπτώσεων εφαρμογής των νέων ΕΛΠ στις οικονομικές καταστάσεις των επιχειρήσεων.ΚοσμίδηςΙωακείμ Ε.
Π68Εξιχνίαση οικονομικού εγκλήματος με τη χρήση νέων τεχνολογιώνΚοσμίδηςΜπούφι Γ.
Π69Το μοντέλο της οργανωτικής ανάπτυξης των μεγάλων tour operators στην περιοχή της Χαλκιδικής και οι μορφές συνεργασίας τους με τις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, το αεροδρόμιο και τις αεροπορικές εταιρείες και τους ΟΤΑ (Περίπτωση Μουζενίδης travel, Elinair)ΚουτρουμανίδηςΒλάχου Μ.
Π70Το στρατηγικό πλάνο δημιουργίας και ανάπτυξης ενός Ελληνικού tour operatorΚουτρουμανίδηςΕυσταθιάδου Σ.
Π71Οι στρατηγικές προώθησης των προϊόντων των εταιριών μέσω instagramΚουτρουμανίδηςΚανάκης Α.
Π72Στρατηγική εισόδου και εδραίωσης ελληνικών κατασκευαστικών εταιρειών στις χώρες της μέσης ανατολής (Μελέτη περίπτωσης ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και J@P ΑΒΑΞ)ΚουτρουμανίδηςΚουνινιώτη Ρ.
Π73Η ψηφιοποίηση του πολιτισμικού προϊόντος και τα συνεπακόλουθα στρατηγικά οφέλη των συνεργαζόμενων πολιτιστικών ιδρυμάτων. (Περίπτωση Google Arts και Culture στην Ελλάδα)ΚουτρουμανίδηςΚουρδάκη Α.
Π74Στρατηγικές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης των ελληνικών τραπεζών (Attica bank, Eurobank)ΚουτρουμανίδηςΜπάγκου Ε.
Π75Το μοντέλο της εφοδιαστικής αλυσίδας των μεγάλων ελληνικών εταιρειών μέσω της συνεργασίας τους με χονδρέμπορους (περίπτωση Μαντζαρόπουλος Α.Ε.)ΚουτρουμανίδηςΞυλογιώργη Κ.
Π76Στρατηγική προώθηση μέσω Digital καναλιών του ομόλου ΤΕΜΕΣΚουτρουμανίδηςΡουμελιώτη Μ. - Β.
Π77Η χρήση των social media, των εφαρμογών κινητών και άλλων εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing) για την εταιρική προώθηση και την μετάδοση αγώνων της super league (περίπτωση ΠΑΕ ΟΦΗ)ΚουτρουμανίδηςΤριάντης Ε.
Π78Το μοντέλο τουριστικής ανάπτυξης με βάση το θρησκευτικό τουρισμό στην τοπική κοινωνία της ΚαλαμπάκαςΚουτρουμανίδηςΤσόλας Γ.
Π79Η εμπορική πολιτική της AGROTECH (JOHN DEERE) στην Ελλάδα και οι τεχνικές προώθησης των προϊόντων της στην ΕλλάδαΚουτρουμανίδηςΦουντούκας Γ.
Π80Η εμπορική πολιτική και οι τεχνικές προώθησης των προϊόντων στο εξωτερικό των μεγάλων εταιρειών δομικών υλικών της Ελλάδος. (Μελέτες περίπτωσης όμιλος Βιοχάλκο Α.Ε. και όμιλος Τιτάν Α.Ε.)ΚουτρουμανίδηςΧατζηδαυϊτίδης Γ.
Π81Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και τραπεζικός κλάδοΜαδυτινόςΑσλάνη Σ.
Π82Η αποτελεσματικότητα των Google adsΜαδυτινόςΒασιλειάδου Α.
Π83Οι προτιμήσεις των τουριστών συγκριτικά με τη βραχυχρόνια μίσθωση ακινήτων (Airbnb) και τις ξενοδοχειακές μονάδεςΜαδυτινόςΓεωργούση Ε.
Π84Επιχειρηματικό πλάνο ξενονοδοχειακής μονάδαςΜαδυτινόςΔιαμαντής Χ.
Π85Διαχείριση επιχείρησης καυσίμων, μελέτη περίπτωσης με επιχειρηματικό σχέδιοΜαδυτινόςΚονωνά Β.
Π86Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου διαφημιστικής εταιρείαςΜαδυτινόςΚυπιρτίδου Ο.
Π87Σύγχρονες τάσεις στα πληροφοριακά συστήματα διοίκησης των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ο βαθμός ικανοποίησης των στελεχών διοίκησηςΜαδυτινόςΜαδεμτζόγλου Γ.
Π88Η ανάπτυξη του νησιού της ΚαρπάθουΜαδυτινόςΠαυλάκου Ε.
Π89Ψηφιακός μετασχηματισμός στην εκπαιδευτική διαδικασία. Διερεύνηση των στάσεων και των αντιλήψεων των εκπαιδευτικώνΜαδυτινόςΣιδηρόπουλος Π.
Π90Η έρευνα και οι προτάσεις για την αποτελεσματική εφαρμογή των ERPS στην ΕλλάδαΜαδυτινόςΤαχμαζίδου Μ.
Π91Κατάρτιση Χρηματοοικονομικού μοντέλου σε μικρή μονάδα εμπορίας χάρτουΜαδυτινός - ΑϊτσίδηςΛαζαρίδου Α.
Π92Ηλεκτρονικό Επιχειρείν - Τάσεις και προοπτικές - Μελέτη περίπτωσηςΜαδυτινός - ΑϊτσίδηςΤσιπούρης Ε.
Π93Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης e-shopΜαδυτινός - ΓιάκιΤσιλφίδης X.
Π94Προτιμήσεις διαμονής των τουριστών στη μετά covid-19 εποχή. Έρευνα προτιμήσεων σε τουρίστες στην ΕλλάδαΜάμαληςΑποστολακάκης Ι.
Π95Στάσεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε θέματα εκπαιδευτικής πολιτικήςΜάμαληςΒαγενάς Α.
Π96Διερεύνυση απόψεων ξενοδοχείων για τη χρησιμοποίηση του Internet στο Μαρκετινγκ των επιχειρήσεωνΜάμαληςΕυθυμιάδης Ο.
Π97Η επίδραση του στυλ ηγεσίας στην εργασιακή ικανοποίηση και στην εργασιακή εξουθένωση των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΚαβάλαςΜάμαληςΚαλαιτζιάν Μ.
Π98Στάση καταναλωτών έναντι λειτουργικών τροφίμων ΜάμαληςΚούσης Μ.
Π99Οι στάσεις των καταναλωτών έναντι των λειτουργικών τροφίμων ΜάμαληςΚυρκιλή Π. - Σ.
Π100Το εργασιακό στρες που νιώθουν οι υπάλληλοι του δημοσίου τομέα λόγω του κορωνοϊού (covid-19) ΜάμαληςΜάζε Γ.
Π101Ικανοποίηση πελατών από τις τραπεζικές συναλλαγέςΜάμαληςΜαυροπούλου Μ.
Π102Στάσεις καταναλωτών έναντι των παραγγελιών φαγητού μέσω AppsΜάμαληςΜπαϊρακταρίδου Χ.
Π103Στάσεις καταναλωτών έναντι προϊόντων μελιούΜάμαληςΜπεϊντάρη Ι. Ε.
Π104Η κατάσταση του online shopping κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοιούΜάμαληςΠλιόγκα Ι.
Π105Ο οινοτουρισμός στη Δράμα με περίπτωση το φεστιβάλ της ΔραμοινογνωσίαςΜάμαληςΤερσενίδης Α.
Π106Οι αντιλήψεις των καταναλωτών έναντι της παρεχόμενης εξυπηρέτησης από τα σούπερ ΜάρκετΜάμαληςΤριριπίδου Β.
Π107Στάσεις καταναλωτών έναντι προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας: Η περίπτωση MR GRANDΜάμαληςΤσίγκα Ρ.
Π108Στάσεις καταναλωτών έναντι των καταστημάτων super marketΜάμαληςΤσιριπίδου Β.
Π109Ικανοποίηση καταναλωτών από τις υπηρεσίες των super marketΜάμαληςΤσιριπίδου Β.
Π110Στάσεις φοιτητών έναντι του προγράμματος ErasmusΜάμαληςΤσοπανίδης Χ.
Π111Η επίδραση της πανδημίας του κορονοϊού covid-19 στις αγοραστικές και διατροφικές συνήθειες των καταναλωτώνΜάμαληςΦυκάρης Β.
Π112Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και η υιοθέτηση του από τις επιχειρήσειςΜάμαληςΧατζηδημητρίου Κ.
Π113Ετοιμότητα συστημάτων για ψηφιακές εγκληματολογικές έρευνεςΜαρδύρηςΤσακουρίδου Σ.
Π114Εισαγωγή στη δημιουργία ενός αυτόματου συστήματος αναγνώρισης ομιλίας (ASR) χρησιμοποιώντας το KALDIΜαρδύρηςΧρυσόπουλος Μ.
Π115Το εργασιακό άγχος και οι επιπτώσεις του στο νοσηλευτικό προσωπικό. Περιπτωσιακή μελέτη Ιπποκράτειο Νοσοκομείο ΘεσσαλονίκηςΜπορμπότσηΆγγου Β.
Π116Διερεύνηση του τρόπου επιλογής τουριστικού προορισμού των Ελλήνων ΤουριστώνΜπορμπότσηΚαραπερίδης Α.
Π117Προσέγγιση των παραγόντων εργασιακής ικανοποίησης για θέσεις εργασίας σε πρατήρια υγρών καυσίμωνΜπορμπότσηΝίκου Ειρήνη
Π118e-tourism: Η χρήση νέων τεχνολογιών επικοινωνιών και πληροφόρησής στον ξενοδοχειακό κλάδοςΜπορμπότσηΤσίκκης Ν.
Π119Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στον τουρισμό. Η περίπτωση του νομού Καβάλας ΜυλωνάΑβραμίδης Γ.
Π120Στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας στα μουσεία. Η περίπτωση των μουσείων της ΚαβάλαςΜυλωνάΑντωνοπούλου Μ.
Π121Ο ρόλος των Δημόσιων Σχέσεων στη σύγχρονη εποχήΜυλωνάΜαληδέλλη Β.
Π122Η χρήση των κοινωνικών δικτύων κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοιού από τις γενιές Χ,Υ και Ζ στην ΕλλάδαΜυλωνάΞενίδου Μ. - Α.
Π123Η προβολή των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας από τα κοινωνικά μέσα στην εποχή του covid στην ΕλλάδαΜυλωνάΤαχτσίδου Χ.
Π124Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων ως μέσο προβολής και ανάπτυξης των επιχειρήσεων του Νομού Ξάνθης. Η περίπτωση επιχειρήσεων εστίασηςΜυλωνάΤζανίδου Σ.
Π125Η αλλαγή στάσης των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε περίοδο οικονομικής κρίσηςΜυλωνάΤσενεκλίδης Ε.
Π126Η ενδυνάμωση του ξενοδοχειακού προϊόντος με τη χρήση νέων τεχνολογιώνΠαναγιωτόπουλοςΑντωνίου Ε.
Π127Βαθμός αντικατάστασης των παραδοσιακών τρόπων κράτησης από τα on-line συστήματα κρατήσεωvΠαναγιωτόπουλοςΘεοδώρου Α. - Μ.
Π128Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών σε ξενοδοχειακές μονάδεςΠαναγιωτόπουλοςΚαραδούκα Μ.
Π129Η αξιοποίηση των μεγάλων δεδομένων (big data) στην εφοδιαστική αλυσίδα (Supply chain management)ΠαναγιωτόπουλοςΚαταβολάδας Σ.
Π130Χρήση διαδικτυακών εφαρμογών σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών επισκευής αυτοκινήτων-συστηματική ανασκόπηση ΠαναγιωτόπουλοςΚοτρώτσος Ε.
Π131Ερευνά για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς το ηλεκτρονικό εμπόριοΠαναγιωτόπουλοςΛουκίσα Φ.
Π132Μελέτη των επιπτώσεων της πανδημίας του κορονοϊού Covid-19 στην αγορά των σούπερ μάρκετ ΠαναγιωτόπουλοςΜπέλλης Η.
Π133Μελέτη της συμπεριφοράς και παράγοντες της ικανοποίησης των on line καταναλωτώνΠαναγιωτόπουλοςΝικολαΐδης Μ.
Π134Κριτήρια και παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές στις ηλεκτρονικές τους αγορές κατά τη περίοδο του Covid-19ΠαναγιωτόπουλοςΝούλας Π.
Π135Η Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορικής και της Επικοινωνίας: Η Περίπτωση του Επιμορφωτικού Προγράμματος Β1 Επιπέδου ΤΠΕ για τη Δευτεροβάθμια ΕκπαίδευσηΠαναγιωτόπουλοςΞανθόπουλος Γ.
Π136Ηλεκτρονικό εμπόριο και παράγοντες που επηρεάζουν την αφοσίωση του καταναλωτή σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημαΠαναγιωτόπουλοςΞανθόπουλος Γ. - Α.
Π137Πληροφοριακό Σύστημα Νοσοκομείου: Περίπτωση Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο ΑλεξανδρούποληςΠαναγιωτόπουλοςΠαπαδοπούλου Σ.
Π138Η αντικατάσταση της παραδοσιακής τηλεόρασης από την συνδρομητική ψηφιακή πλατφόρμα Netflix. Μια έρευνα στους φοιτητές.ΠαναγιωτόπουλοςΠεπονάκη Μ.
Π139Η μετεξέλιξη των φυσικών καταστημάτων σε ηλεκτρονικά (e-shop) στην περίοδο της πανδημίας του covid-19ΠαναγιωτόπουλοςΠετιγγάκη Χ.
Π140Οι επιπτώσεις της πανδημίας (Covid-19) στον κλάδο της εστίασης του Νομού ΚαβάλαςΠαναγιωτόπουλοςΣονίδου Ι.
Π141Ο ρόλος της εφοδιαστικής αλυσίδας στον τομέα των σούπερ μάρκετ την περίοδο της πανδημίας covid-19 ΠαναγιωτόπουλοςΣταχτοπούλου Σ.
Π142Εκπαιδευτική ρομποτική στην Ειδική ΑγωγήΠαναγιωτόπουλοςΤάσιου Ε.
Π143Δημιουργία ιστοσελίδας σε Wordpress και προώθηση της μέσω google adwordsΠαναγιωτόπουλοςΤαταρίδης Γ.
Π144Το Bullying στη νεολαία: Σχολικό περιβάλλον και μέσων κοινωνικών δικτύωσης - CyberbullyingΠαναγιωτόπουλοςΤοντόροβ Ν.
Π145Διερεύνηση της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα ηλεκτρονικά καταστήματα ρούχωνΠαναγιωτόπουλοςΩρολογά Α.
Π146Ο ρόλος του Μάρκετινγκ στα καταστήματα πώλησης αρωμάτων στο νομό ΡοδόπηςΠαυλίδηςΠαπαδοπούλου Δ.
Π147Ανάλυση χρηματοοικονομικής υγείας επιλεγμένης επιχείρησης με την βοήθεια των αριθμοδεικτώνΠιπιλιαγκόπουλοςΑδαμίδου Μ.
Π148Προμελέτη σκοπιμότητας επενδυτικού σχεδίου. Περίπτωση εφαρμογής στον κλάδο του τουρισμού (ενοικιαζόμενα δωμάτια) και στην περιοχή της πόλης ΚαβάλαςΠιπιλιαγκόπουλοςΑνδρονίδου Α.
Π149Η συσχέτιση της τιμολόγησης με την διαδικασία της κοστολόγησης του προϊόντοςΠιπιλιαγκόπουλοςΒλαχάκη Α.
Π150Η λογιστική παρακολούθηση - διαδικασία διακίνησης υλικών για τους σκοπούς της κοστολόγησηςΠιπιλιαγκόπουλοςΒουδούρη Ε.
Π151Λογιστική οργάνωση και παρακολούθηση της αποθήκηςΠιπιλιαγκόπουλοςΓενιτζέ Π.
Π152Η Λογιστική παρακολούθηση των αποθεμάτων στις αποθήκεςΠιπιλιαγκόπουλοςΓκάτζια Σ.
Π153Το ψηφιακό νόμισμα ως νέο μέσο συναλλαγών (λογιστική παρακολούθηση)ΠιπιλιαγκόπουλοςΚύρτσης Σ.
Π154Συγκριτική ανάλυση οικονομικών καταστάσεων με τη βοήθεια αριθμοδεικτών επιλεγμένης επιχείρησηςΠιπιλιαγκόπουλοςΜακρίδης Π.
Π155Τρόποι αντιμετώπισης της φοροδιαφυγής. Η περίπτωση της Ελλάδος (νομικά και φυσικά πρόσωπα)ΠιπιλιαγκόπουλοςΜητρουλάκης Γ.
Π156Ξενοδοχειακή λογιστική θεωρία και πράξη-εφαρμογές σε ξενοδοχειακή οντότηταΠιπιλιαγκόπουλοςΜιράκη Α.
Π157Εγγραφές τέλους χρήσης για τον προσδιορισμό του αποτελέσματος σε επιχείρηση που τηρεί διπλογραφικά βιβλία (θεωρία και εφαρμογή)ΠιπιλιαγκόπουλοςΜπέκα Γ.
Π158Η οργάνωση και η διοίκηση των μονάδων υγείας. Η περίπτωση του Νοσοκομείου καβάλαςΠιπιλιαγκόπουλοςΠατσίδου Μ.
Π159Μελέτη κοστολόγησης της καλλιέργειας ελιάς στη Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και ΘράκηςΠιπιλιαγκόπουλοςΣαρκίς Γ.
Π160Airbnb vs Hotel. Σύγκριση των reviews στη Booking.com (Καβάλα)ΣαρηγιαννίδηςΑγαθονίδου Χρ.
Π161Δια ζώσης και εξ' αποστάσεως μάθηση. Οι αλλαγές στην εκπαίδευση λόγω πανδημίαςΣαρηγιαννίδηςΑμβαζά Α.
Π162Η επίδραση στον τουριστικό κλάδο και της φιλοξενίας με την χρήση της βραχυχρόνιας μίσθωσης. Μελέτη περίπτωσης: AirbnbΣαρηγιαννίδηςΑραμπατζής Α.
Π163Η χρήση του Facebook ως εκπαιδευτικό εργαλείοΣαρηγιαννίδηςΒασιλόπουλος Κ.
Π164Ανάλυση δεδομένων των ξενοδοχείων και καταλυμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης μέσω των αξιολογήσεων της Booking.com για την περιοχή της ΚατερίνηςΣαρηγιαννίδηςΒουλγαράκη Κ.
Π165Η σχέση της Διοίκησης Ανθρώπινων Πόρων με την απόδοση της εφοδιαστικής των εταιριώνΣαρηγιαννίδηςΒωβού Θ.
Π166Ανάλυση δεδομένων των καταλυμάτων μέσα από την ιστοσελίδα της booking.com για την περιοχή της ΚαβάλαςΣαρηγιαννίδηςΓεωργούλης Φ.
Π167Ξενοδοχεία και Αirbnb: οι παράγοντες που καθορίζουν την προτίμηση των επισκεπτώνΣαρηγιαννίδηςΓρασσέλη Α.
Π168Μελέτη πρόθεσης των Ελλήνων φοιτητών για συμμετοχή σε προγράμματα εξ' αποστάσεως εκπαίδευσηςΣαρηγιαννίδηςΔραμπάλα Κ.
Π169Η διαμόρφωση της πρόθεσης των Ελλήνων φοιτητών για συμμετοχή σε προγράμματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 ΣαρηγιαννίδηςΔραμπάλας Ά.
Π170Εξαπάτηση κατά τη διάρκεια γραπτών εξετάσεων εξαμήνου σε σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (Νότια Ελλάδα)ΣαρηγιαννίδηςΕυσταθιάδη Α.
Π171Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και των ψηφιακών εργαλείων του πανελληνίου σχολικού δικτύου την περίοδο του SARS-coV-2: Στάσεις και απόψεις των εκπαιδευτικών ΣαρηγιαννίδηςΘεοδωράκη Μ.
Π172Η αντιστροφή εφοδιαστική αλυσίδα στις ηλεκτρικές συσκευέςΣαρηγιαννίδηςΙωσήφ Χ.
Π173Διερεύνηση των απόψεων των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών του δημοσίου Ι.Ε.Κ. Καβάλας. για την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασίαΣαρηγιαννίδηςΙωσηφίδης Γ.
Π174Ο ξενοδοχειακός κλάδος και τα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης: Μέτρηση ικανοποίησης επισκεπτών ΣαρηγιαννίδηςΚαρδαράς Β.
Π175Ξενοδοχεία και καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης: Σύγκριση των αξιολογήσεων στη Booking.comΣαρηγιαννίδηςΚοντογεωργου Ν.
Π176Οικονομική ανάλυση AirbnbΣαρηγιαννίδηςΚοτρώνη Ε.
Π177Δημιουργία Business Plan για κατάστημα ντελικατέσεν με χώρο εστίασηςΣαρηγιαννίδηςΚουτρουλός Β
Π178Ανώτατη ηγεσία, ενδυνάμωση υπαλλήλων, ικανοποίηση εργαζομένων και ικανοποίηση πελατών σε οργανισμούς που έχουν υιοθετήσει συστήματα διαχείρισης ολικής ποιότητας. Μια Εμπειρική ΈρευναΣαρηγιαννίδηςΛόντος Γ.
Π179Η αντιγραφή στις εξετάσεις ελληνικών πανεπιστημίων και η σύνδεση της με την εταιρική ευθύνηΣαρηγιαννίδηςΜαραντίδου Χ.
Π180Προοπτικές ανάπτυξης του εναλλακτικού τουρισμού: μελέτη περίπτωσης στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και ΘράκηςΣαρηγιαννίδηςΜπαξεβάνη Β.
Π181Μέτρηση της αποτελεσματικότητας της εξ αποστάσεως μάθησης στην εποχή της πανδημίας Covid-19ΣαρηγιαννίδηςΜποϊδανίδου Β.
Π182Εξαπάτηση κατά τη διάρκεια γραπτών εξετάσεων εξαμήνου σε σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (Βόρεια Ελλάδα)ΣαρηγιαννίδηςΠαναγόπουλος Γ.
Π183Έρευνα ικανοποίησης πελατών, δημοτικού parking Δήμου ΚαβάλαςΣαρηγιαννίδηςΠαπαϊωάννου Ά.
Π184Διαχείριση αλλαγής σε δημόσιο οργανισμό. Μελέτη Περίπτωσης: Πανεπιστημιακό ΓΝ ΑλεξανδρούποληςΣαρηγιαννίδηςΣακαλίδου Ι.
Π185Το facebook ως εκπαιδευτικό εργαλείο στα ελληνικά πανεπιστήμιαΣαρηγιαννίδηςΣαπουτζάκη Σ. - Τ.
Π186Airbnb vs Hotel. Σύγκριση των reviews στη Booking.com (Χαλκιδική)ΣαρηγιαννίδηςΣλίμπα Ι.
Π187Συστήματα ERP και η απόδοση της εφοδιαστικής αλυσίδαςΣαρηγιαννίδηςΣοφρωνιάδης Ν.
Π188Αντίστροφη Εφοδιαστική Αλυσίδα και ΑνακύκλωσηΣαρηγιαννίδηςΣπυροπούλου Έ.
Π189Παράγοντες που επηρεάζουν την χρήση εφαρμογών διανομής φαγητού (food delivery apps) κατά την διάρκεια του Covid-19ΣαρηγιαννίδηςΤάτσι Κ.
Π190Η εξ αποστάσεως διδασκαλία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση την περίοδο της πανδημίας του SARS-CoV-2 από την οπτική γωνία εκπαιδευτικών και γονέωνΣαρηγιαννίδηςΤελλίδου Χ.
Π191Παράγοντες που επηρεάζουν τη χρήση εφαρμογών διανομής φαγητού (food delivery apps) κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19ΣαρηγιαννίδηςΤσακίρη Ρ. - E.
Π192Επιχειρηματικό σχέδιο (Business plan): δημιουργία επιχείρησης coffee & snaksΣαρηγιαννίδης - ΑϊτσίδηςΚαρασαρίδης Μ.
Π193Τουριστικό μάρκετινγκ για την περιοχή του νομού Ξάνθης. Προοπτικές - Προώθηση - ΠροβολήΤουρτούραςΚαρακώστας Σ.
Π194Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας ΤσομπανούδηΙγνάτη Β.
Π195Η χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευσηΤσομπανούδη Τσολαίδου Κ. - Σ.
Π196Αποδοχή των ΤΠΕ από άτομα μεγάλης ηλικίας - Στατιστική ΈρευναΧατζήςΑκριτίδη Ε.
Π197Ηλεκτρονικά εγκλήματα και ασφάλεια διαδικτύουΧατζήςΚαρακολίδης Μ.
Π198Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής σε PHPΧατζήςΚεχαγιόγλου Δ.
Π199Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής σε WordpressΧατζήςΤζιβλικάκης Ε.
Π200Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής σε WordpressΧατζήςΤσιτινίδου Α.