Ολοκληρωμένες πτυχιακές εργασίες


Στον παρακάτω πίνακα, παρουσιάζονται όλες τα ολοκληρωμένο θέματα πτυχιακών εργασιών.

Α/ΑΘΕΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΦΟΙΤΗΤΗ
Π1Επιχειρησιακή νοημοσύνη για μικρές και μεσαίες επιχειρήσειςΓεροντίδηςΤσαχπίνης Π.
Π2Ψηφιακά Ηλεκτρονικά παιχνίδια: Το κρυπτόλεξοΓκούμαςΗλιόπουλου Α.
Π3Change management/mergers στον δημόσιο τομέαΘερίου Γ. Στενμιλλερ Ά.
Π4Ανάπτυξη πολίτικων διοίκησης ανθρωπίνου δυναμικού. μελέτη περίπτωσης σε μεταποιητική μονάδα στον κλάδο των τροφίμων.Θερίου Γ. Αντωνάκης Γ.
Π5Τα στερεότυπα των Ελλήνων για τις Ελληνικές επιχειρήσεις και πως επηρεάζουν το φαινόμενο διαρροής εγκεφάλωνΘερίου Γ. Ραφαήλοβιτς Λ.
Π6Η επίδραση των στερεότυπων στις ελληνικές επιχειρήσεις και το φαινόμενο διαρροής εγκεφάλωνΘερίου Γ. Πεσκελίδου Έλη
Π7Διαρροή εγκεφάλων στην Ελλάδα, μετανάστευση και επαναπατρισμόςΘερίου Γ. Καρακάξα Μ.
Π8Οι αλλαγές που επήλθαν στην Α.Ε. αναφορικά με την ευθύνη του Δ.Σ. και τη μεταβίβαση μετοχώνΚαλαμπούκαΚαρπενήση Σ.
Π9Διοίκηση και ηγεσία σχολικών μονάδωνΚοντάκοςΜαντατζή Σ.
Π10Κρόκος Κοζάνης - Το χρυσάφι της ελληνικής γηςΚοντάκοςΓκανάτσιου Α.
Π11Απειλές και κίνδυνοι στην ασφάλεια και στην ιδιωτικότητα των Ελλήνων χρηστών.ΚοντάκοςΓιόζι Γ.
Π12Εξιχνίαση οικονομικού εγκλήματος με τη χρήση νέων τεχνολογιώνΚοσμίδηςΜπούφι Γουάν
Π13Συγκριτική ανάλυση παλαιών και νέων ελληνινών λογιστικών προτύπων (ΕΛΠ). Εμπειρική διερεύνηση των επιπτώσεων εφαρμογής των νέων ΕΛΠ στις οικονομικές καταστάσεις των επιχειρήσεων.ΚοσμίδηςΙωακείμ Ερ.
Π14Το μοντέλο τουριστικής ανάπτυξης με βάση το θρησκευτικό τουρισμό στην τοπική κοινωνία της ΚαλαμπάκαςΚουτρουμανίδηςΤσόλας Γ.
Π15Η χρήση των social media,των εφαρμογών κινητών και άλλων εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing) για την εταιρική προώθηση και την μετάδοση αγώνων της super league (περίπτωση ΠΑΕ ΟΦΗ).ΚουτρουμανίδηςΤριάντης Ε.
Π16Οι στρατηγικές προώθησης των προϊόντων των εταιριών μέσω instagramΚουτρουμανίδηςΚανάκης Α.
Π17Στρατηγική προώθηση μέσω Digital καναλιών του ομόλου ΤΕΜΕΣΚουτρουμανίδηςΡουμελιώτη Μ. - Β.
Π18Στρατηγικές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης των ελληνικών τραπεζών (Attica bank, Eurobank)ΚουτρουμανίδηςΜπάγκου Ε.
Π19Η εμπορική πολιτική και οι τεχνικές προώθησης των προϊόντων στο εξωτερικό των μεγάλων εταιρειών δομικών υλικών της Ελλάδος. (Μελέτες περίπτωσης όμιλος Βιοχάλκο Α.Ε. και όμιλος Τιτάν Α.Ε.)ΚουτρουμανίδηςΧατζηδαυϊτίδης Γ.
Π20Η ψηφιοποίηση του πολιτισμικού προϊόντος και τα συνεπακόλουθα στρατηγικά οφέλη των συνεργαζόμενων πολιτιστικών ιδρυμάτων. (Περίπτωση Google Arts και Culture στην Ελλάδα).ΚουτρουμανίδηςΚουρδάκη Α.
Π21Η εμπορική πολιτική της AGROTECH (JOHN DEERE) στην Ελλάδα και οι τεχνικές προώθησης των προϊόντων της στην ΕλλάδαΚουτρουμανίδηςΦουντούκας Γ.
Π22Στρατηγική εισόδου και εδραίωσης ελληνικών κατασκευαστικών εταιρειών στις χώρες της μέσης ανατολής (Μελέτη περίπτωσης ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και J@P ΑΒΑΞ)ΚουτρουμανίδηςΚουνινιώτη Ρ.
Π23Το μοντέλο της οργανωτικής ανάπτυξης των μεγάλων tour operators στην περιοχή της Χαλκιδικής και οι μορφές συνεργασίας τους με τις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, το αεροδρόμιο και τις αεροπορικές εταιρείες και τους ΟΤΑ (Περίπτωση Μουζενίδης travel, Elinair)ΚουτρουμανίδηςΒλάχου Μ.
Π24Επιχειρηματικό πλάνο ξενονοδοχειακής μονάδαςΜαδυτινόςΔιαμαντής Χ.
Π25Κατάρτιση Χρηματοοικονομικού μοντέλου σε μικρή μονάδα εμπορίας χάρτουΜαδυτινός - ΑϊτσίδηςΛαζαρίδου Α.
Π26Ηλεκτρονικό Επιχειρείν – Τάσεις και προοπτικές – Μελέτη περίπτωσηςΜαδυτινός - ΑϊτσίδηςΤσιπούρης Ε.
Π27Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης e-shopΜαδυτινός - ΓιάκιΤσιλφίδης X.
Π28Διερεύνυση απόψεων ξενοδοχείων για τη χρησιμοποίηση του Internet στο Μαρκετινγκ των επιχειρήσεων. ΜάμαληςΕυθυμιάδης Ορ.
Π29Στάσεις καταναλωτών έναντι των καταστημάτων super market.ΜάμαληςΤσιριπίδου Β.
Π30Στάσεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε θέματα εκπαιδευτικής πολιτικήςΜάμαληςΒαγενάς Α.
Π31Εισαγωγή στη δημιουργία ενός αυτόματου συστήματος αναγνώρισης ομιλίας (ASR) χρησιμοποιώντας το KALDIΜαρδύρηςΧρυσόπουλος Μ.
Π32Προσέγγιση των παραγόντων εργασιακής ικανοποίησης για θέσεις εργασίας σε πρατήρια υγρών καυσίμων.ΜπορμπότσηΝίκου Ειρήνη
Π33Διερεύνηση του τρόπου επιλογής τουριστικού προορισμού των Ελλήνων ΤουριστώνΜπορμπότσηΚαραπερίδης Α.
Π34E-tourism: Η χρήση νέων τεχνολογιών επικοινωνιών και πληροφόρησής στον ξενοδοχειακό κλάδοςΜπορμπότσηΤσίκκης Ν.
Π35Ο ρόλος των Δημόσιων Σχέσεων στη σύγχρονη εποχήΜυλωνάΜαληδέλλη Β.
Π36Στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας στα μουσεία. Η περίπτωση των μουσείων της ΚαβάλαςΜυλωνάΑντωνοπούλου Μ.
Π37Η Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορικής και της Επικοινωνίας : Η Περίπτωση του Επιμορφωτικού Προγράμματος Β1 Επιπέδου ΤΠΕ για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.ΠαναγιωτόπουλοςΞανθόπουλος Γ.
Π38Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών σε ξενοδοχειακές μονάδεςΠαναγιωτόπουλοςΚαραδούκα Μ.
Π39Μελέτη της συμπεριφοράς και παράγοντες της ικανοποίησης των on line καταναλωτώνΠαναγιωτόπουλοςΝικολαΐδης Μ.
Π40Διερεύνηση της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα ηλεκτρονικά καταστήματα ρούχωνΠαναγιωτόπουλοςΩρολογά Αλεξάνδρα
Π41Ερευνά για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς το ηλεκτρονικό εμπόριοΠαναγιωτόπουλοςΛουκίσα Φ.
Π42Το ψηφιακό νόμισμα ως νέο μέσο συναλλαγών (λογιστική παρακολούθηση).ΠιπιλιαγκόπουλοςΚύρτσης Σ.
Π43Τρόποι αντιμετώπισης της φοροδιαφυγής. Η περίπτωση της Ελλάδος (νομικά και φυσικά πρόσωπα)ΠιπιλιαγκόπουλοςΜητρουλάκης Γ.
Π44Η σχέση της Διοίκησης Ανθρώπινων Πόρων με την απόδοση της εφοδιαστικής των εταιριώνΣαρηγιαννίδηςΒωβού Θ.
Π45Συστήματα ERP και η απόδοση της εφοδιαστικής αλυσίδαςΣαρηγιαννίδηςΣοφρωνιάδης Ν.
Π46Η αντιστροφή εφοδιαστική αλυσίδα στις ηλεκτρικές συσκευέςΣαρηγιαννίδηςΙωσήφ Χ.
Π47Η επίδραση στον τουριστικό κλάδο και της φιλοξενίας με την χρήση της βραχυχρόνιας μίσθωσης. Μελέτη περίπτωσης: AirbnbΣαρηγιαννίδηςΑραμπατζής Α.
Π48Οικονομική ανάλυση AirbnbΣαρηγιαννίδηςΚοτρώνη Ε.
Π49Διερεύνηση των απόψεων των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών του δημοσίου Ι.Ε.Κ. Καβάλας. για την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασίαΣαρηγιαννίδηςΙωσηφίδης Γ.
Π50airbnb vs hotel : Μέτρηση ικανοποίησης πελατώνΣαρηγιαννίδηςΣλίμπα Ι.
Π51Τουριστικό μάρκετινγκ για την περιοχή του νομού Ξάνθης. Προοπτικές-Προώθηση- Προβολή.ΤουρτούραςΚαρακώστας Σ.
Π52Αποδοχή των ΤΠΕ από άτομα μεγάλης ηλικίας – Στατιστική ΈρευναΧατζήςΑκριτίδη Ε.
Π53Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής σε WordpressΧατζήςΤσιτινίδου Α.
Π54Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής σε WordpressΧατζήςΤζιβλικάκης Ε.
Π55Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής σε PHPΧατζήςΚεχαγιόγλου Δ.