Ολοκληρωμένες πτυχιακές εργασίες


Στον παρακάτω πίνακα, παρουσιάζονται όλες τα ολοκληρωμένο θέματα πτυχιακών εργασιών.

Α/ΑΘΕΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΦΟΙΤΗΤΗ
Π1Επιχειρηματικό Σχέδιο για την ίδρυση και λειτουργία επιχείρησης Καφέ Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΓαλάτσης Κ.
Π2Επιχειρηματικό σχέδιο για την ίδρυση και λειτουργία κέντρου αισθητικήςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΜανιού Μ.
Π3Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου για την ίδρυση μιας επιχείρησης επεξεργασίας μαστίχας ΧίουΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΝικολιάνα Ρ.
Π4Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου σε μια σύγχρονη ξενοδοχειακή μονάδα που προσφέρει εναλλακτικές μορφές τουρισμού Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΣαλή Μ.
Π5Επιχειρηματικό σχέδιο μιας αγροτουριστικής μονάδαςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΤσιδέμ Σ.
Π6Σύγκριση ξενοδοχειακών μονάδων και βραχυπρόθεσμων ενοικιάσεων. Οι επιλογές των επισκεπτώνΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΤσιμπιαράκη Δ.
Π7Επιχειρηματικό σχέδιο για την καλλιέργεια και την μεταποίηση τρούφαςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΧαραλαμπίδης Μ.
Π8Μελέτη περίπτωσης Προβατοτροφική επιχείρηση στο Νομό ΚιλκίςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΧαρίτο Μ.
Π9Επιβεβαιωτική Παραγοντική Ανάλυση και Ανάλυση Μονοπατιού σε δεδομένα από έρευνα αγοράςΓεροντίδηςΑδαμίδου Μ.
Π10Διαφήμιση στο διαδίκτυοΓεροντίδηςΓιάζτζι Γ.
Π11Συσταδοποίηση προϊόντων σε δεδομένα από έρευνα ΜάρκετινγκΓεροντίδηςΓρηγοριάδης Α.
Π12Τεχνικές άμεσου ΜάρκετινγκΓεροντίδηςΔούμπλατζη Δ.
Π13RFM Ανάλυση σε δεδομένα εμπορικών συναλλαγώνΓεροντίδηςΚοβούσογλου Ι.
Π14Προετοιμασία και Διαχείριση των δεδομένων στη διαδικασία της εξόρυξηςΓεροντίδηςΠολιτίδου Χ.
Π15Επιχειρησιακή νοημοσύνη για μικρές και μεσαίες επιχειρήσειςΓεροντίδηςΤσαχπίνης Π.
Π16Η έρευνα και οι προτάσεις για την αποτελεσματική εφαρμογή της εφοδιαστικής αλυσίδας στην ΕλλάδαΓιάκι - ΜαδυτινόςΑδαμίδης Δ.
Π17Το επιχειρηματικό σχέδιο ως απαραίτητο επιχειρησιακό εργαλείοΓιάκι - ΜαδυτινόςΑνδρεάδης Α.
Π18Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου κατασκευής κουνιστών παιχνιδιών με κερματοδέκτηΓιάκι - ΜαδυτινόςΑντωνίου Χ.
Π19Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου σε μικρή ξενοδοχειακή μονάδαΓιάκι - ΜαδυτινόςΓαλάνης Φ.
Π20Εκπόνηση χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού σχεδίου μικρής τουριστικής μονάδας δέκα δωματίων Γιάκι - ΜαδυτινόςΚαζιάνης Ν.
Π21Ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονικά καταστήματαΓιάκι - ΜαδυτινόςΚατσιγιάννης Δ.
Π22Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης e-shopΓιάκι - ΜαδυτινόςΜολφέσης Δ.
Π23Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης καφέΓιάκι - ΜαδυτινόςΝτουμάνα Ξ.
Π24Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου ανάπτυξης για ηλεκτρονική επιχείρηση e-shopΓιάκι - ΜαδυτινόςΠοπανδόπουλος Σ.
Π25Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου ίδρυσης γαλακτοβιομηχανίαςΓιάκι - ΜαδυτινόςΣισμάνης Α.
Π26Επιχείρηση χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού σχεδίου μιας επιχείρησης οινοποιίαςΓιάκι - ΜαδυτινόςΤσαλίκη Α.
Π27Επιχειρηματικό μοντέλο τουριστικής επιχείρησης στη ΘεσσαλονίκηΓιάκι - ΜαδυτινόςΤσαχάκης Σ.
Π28Εκπόνηση χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού σχεδίου μικρομεσαίας επιχείρησης τροφίμωνΓιάκι - ΜαδυτινόςΤσομπαλίδου Σ.
Π29Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου για μια ξενοδοχειακή μονάδαΓιάκι - ΜαδυτινόςΤσόχα Σ.
Π30Ψηφιακά Ηλεκτρονικά παιχνίδια: Το κρυπτόλεξοΓκούμαςΗλιόπουλου Α.
Π31Ανάπτυξη πολίτικων διοίκησης ανθρωπίνου δυναμικού: μελέτη περίπτωσης σε μεταποιητική μονάδα στον κλάδο των τροφίμωνΘερίου Γ.Αντωνάκης Γ.
Π32Διαρροή εγκεφάλων στην Ελλάδα, μετανάστευση και επαναπατρισμόςΘερίου Γ.Καρακάξα Μ.
Π33Πρακτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού στον ξενοδοχειακό κλάδο. Μελέτη περίπτωσης στην πόλη της ΚομοτηνήςΘερίου Γ.Κοσμίδου Ε.
Π34Στρατηγικός προγραμματισμός: Η περίπτωση μιας γαλακτοβιομηχανίαςΘερίου Γ.Κουλουρά Ε.
Π35Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου-κάβες ποτών Θερίου Γ.Κουρίκι Ν.
Π36Ανάπτυξη καινοτόμας επιχειρηματικής ευκαιρίας με τη μέθοδο της λιτής επιχειρηματικής εκκίνησης: εμπειρική μελέτη»Θερίου Γ.Μαρτιουσοφ Γ.
Π37Πρακτικές διοίκησης ανθρώπινων πόρων: Μελέτες περίπτωσης στον κλάδο της φιλοξενίας και αναψυχήςΘερίου Γ.Ξάνθος Δ.
Π38Στρατηγικός προγραμματισμός: η περίπτωση της ΚΛΕΜΑΝ ΕΛΛΑΣ ΑΒΕΕΘερίου Γ.Παναγιωτίδου A.
Π39Η επίδραση των στερεότυπων στις ελληνικές επιχειρήσεις και το φαινόμενο διαρροής εγκεφάλωνΘερίου Γ.Πεσκελίδου Έ.
Π40Τα στερεότυπα των Ελλήνων για τις Ελληνικές επιχειρήσεις και πως επηρεάζουν το φαινόμενο διαρροής εγκεφάλωνΘερίου Γ.Ραφαήλοβιτς Λ.
Π41Change management/mergers στον δημόσιο τομέαΘερίου Γ.Στενμιλλερ Ά.
Π42Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου μονάδα παραγωγής βιοντίζελΘερίου Γ.Τζιαμαλίδης Γ.
Π43Employer Branding- literature review analysisΘερίου Γ.Φετλή Γ.
Π44Διερεύνηση-καταγραφή και ταξινόμηση των δυναμικών ικανοτήτων-δεξιοτήτων (Dynamic Capabilities) κατά μήκος της «αλυσίδας αξίας» επιχειρήσεων του δευτερογενή τομέα (Μεταποίηση - Κατασκευές). Δημιουργία ενός μοντέλου - οδηγού στρατηγικής ανάλυσης για την διευκόλυνση των επιχειρήσεων/οργανισμών στη διαμόρφωση των στρατηγικών τουςΘερίου Ν.Δισμάνης Β.
Π45Οι αλλαγές που επήλθαν στην Α.Ε. αναφορικά με την ευθύνη του Δ.Σ. και τη μεταβίβαση μετοχώνΚαλαμπούκαΚαρπενήση Σ.
Π46Ρατσισμός προς τους ομοφυλόφιλουςΚαμενίδουΔιονυσάτου Α.
Π47Κοινωνινό Μάρκετινγκ και AIDSΚαμενίδουΠαπαδάτος Κ.
Π48Το λιανεμπόριο στη Θεσσαλονίκη μια ποιοτική έρευνα σε διευθυντικά στελέχηΚαμενίδουΠαπαναστασίου Α.
Π49Θρησκευτικός Τουρισμός στο Άγιο ΌροςΚαμενίδουΤζεβελέκη Π.
Π50Οι επιπτώσεις των social media στην ψυχική υγεία των νέωνΚαμενίδουΤσιαούσης Γ.
Π51Απειλές και κίνδυνοι στην ασφάλεια και στην ιδιωτικότητα των Ελλήνων χρηστώνΚοντάκοςΓιόζι Γ.
Π52Κρόκος Κοζάνης - Το χρυσάφι της ελληνικής γηςΚοντάκοςΓκανάτσιου Α.
Π53Διοίκηση και ηγεσία σχολικών μονάδωνΚοντάκοςΜαντατζή Σ.
Π54Συγκριτική ανάλυση παλαιών και νέων ελληνινών λογιστικών προτύπων (ΕΛΠ). Εμπειρική διερεύνηση των επιπτώσεων εφαρμογής των νέων ΕΛΠ στις οικονομικές καταστάσεις των επιχειρήσεων.ΚοσμίδηςΙωακείμ Ε.
Π55Εξιχνίαση οικονομικού εγκλήματος με τη χρήση νέων τεχνολογιώνΚοσμίδηςΜπούφι Γ.
Π56Το μοντέλο της οργανωτικής ανάπτυξης των μεγάλων tour operators στην περιοχή της Χαλκιδικής και οι μορφές συνεργασίας τους με τις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, το αεροδρόμιο και τις αεροπορικές εταιρείες και τους ΟΤΑ (Περίπτωση Μουζενίδης travel, Elinair)ΚουτρουμανίδηςΒλάχου Μ.
Π57Το στρατηγικό πλάνο δημιουργίας και ανάπτυξης ενός Ελληνικού tour operatorΚουτρουμανίδηςΕυσταθιάδου Σ.
Π58Οι στρατηγικές προώθησης των προϊόντων των εταιριών μέσω instagramΚουτρουμανίδηςΚανάκης Α.
Π59Στρατηγική εισόδου και εδραίωσης ελληνικών κατασκευαστικών εταιρειών στις χώρες της μέσης ανατολής (Μελέτη περίπτωσης ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και J@P ΑΒΑΞ)ΚουτρουμανίδηςΚουνινιώτη Ρ.
Π60Η ψηφιοποίηση του πολιτισμικού προϊόντος και τα συνεπακόλουθα στρατηγικά οφέλη των συνεργαζόμενων πολιτιστικών ιδρυμάτων. (Περίπτωση Google Arts και Culture στην Ελλάδα)ΚουτρουμανίδηςΚουρδάκη Α.
Π61Στρατηγικές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης των ελληνικών τραπεζών (Attica bank, Eurobank)ΚουτρουμανίδηςΜπάγκου Ε.
Π62Το μοντέλο της εφοδιαστικής αλυσίδας των μεγάλων ελληνικών εταιρειών μέσω της συνεργασίας τους με χονδρέμπορους (περίπτωση Μαντζαρόπουλος Α.Ε.)ΚουτρουμανίδηςΞυλογιώργη Κ.
Π63Στρατηγική προώθηση μέσω Digital καναλιών του ομόλου ΤΕΜΕΣΚουτρουμανίδηςΡουμελιώτη Μ. - Β.
Π64Η χρήση των social media, των εφαρμογών κινητών και άλλων εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing) για την εταιρική προώθηση και την μετάδοση αγώνων της super league (περίπτωση ΠΑΕ ΟΦΗ)ΚουτρουμανίδηςΤριάντης Ε.
Π65Το μοντέλο τουριστικής ανάπτυξης με βάση το θρησκευτικό τουρισμό στην τοπική κοινωνία της ΚαλαμπάκαςΚουτρουμανίδηςΤσόλας Γ.
Π66Η εμπορική πολιτική της AGROTECH (JOHN DEERE) στην Ελλάδα και οι τεχνικές προώθησης των προϊόντων της στην ΕλλάδαΚουτρουμανίδηςΦουντούκας Γ.
Π67Η εμπορική πολιτική και οι τεχνικές προώθησης των προϊόντων στο εξωτερικό των μεγάλων εταιρειών δομικών υλικών της Ελλάδος. (Μελέτες περίπτωσης όμιλος Βιοχάλκο Α.Ε. και όμιλος Τιτάν Α.Ε.)ΚουτρουμανίδηςΧατζηδαυϊτίδης Γ.
Π68Επιχειρηματικό πλάνο ξενονοδοχειακής μονάδαςΜαδυτινόςΔιαμαντής Χ.
Π69Διαχείριση επιχείρησης καυσίμων, μελέτη περίπτωσης με επιχειρηματικό σχέδιοΜαδυτινόςΚονωνά Β.
Π70Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου διαφημιστικής εταιρείαςΜαδυτινόςΚυπιρτίδου Ο.
Π71Η έρευνα και οι προτάσεις για την αποτελεσματική εφαρμογή των ERPS στην ΕλλάδαΜαδυτινόςΤαχμαζίδου Μ.
Π72Κατάρτιση Χρηματοοικονομικού μοντέλου σε μικρή μονάδα εμπορίας χάρτουΜαδυτινός - ΑϊτσίδηςΛαζαρίδου Α.
Π73Ηλεκτρονικό Επιχειρείν - Τάσεις και προοπτικές - Μελέτη περίπτωσηςΜαδυτινός - ΑϊτσίδηςΤσιπούρης Ε.
Π74Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης e-shopΜαδυτινός - ΓιάκιΤσιλφίδης X.
Π75Στάσεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε θέματα εκπαιδευτικής πολιτικήςΜάμαληςΒαγενάς Α.
Π76Διερεύνυση απόψεων ξενοδοχείων για τη χρησιμοποίηση του Internet στο Μαρκετινγκ των επιχειρήσεωνΜάμαληςΕυθυμιάδης Ο.
Π77Στάσεις καταναλωτών έναντι προϊόντων μελιούΜάμαληςΜπεϊντάρη Ι. Ε.
Π78Στάσεις καταναλωτών έναντι προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας: Η περίπτωση MR GRANDΜάμαληςΤσίγκα Ρ.
Π79Στάσεις καταναλωτών έναντι των καταστημάτων super marketΜάμαληςΤσιριπίδου Β.
Π80Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και η υιοθέτηση του από τις επιχειρήσειςΜάμαληςΧατζηδημητρίου Κ.
Π81Ετοιμότητα συστημάτων για ψηφιακές εγκληματολογικές έρευνεςΜαρδύρηςΤσακουρίδου Σ.
Π82Εισαγωγή στη δημιουργία ενός αυτόματου συστήματος αναγνώρισης ομιλίας (ASR) χρησιμοποιώντας το KALDIΜαρδύρηςΧρυσόπουλος Μ.
Π83Το εργασιακό άγχος και οι επιπτώσεις του στο νοσηλευτικό προσωπικό. Περιπτωσιακή μελέτη Ιπποκράτειο Νοσοκομείο ΘεσσαλονίκηςΜπορμπότσηΆγγου Β.
Π84Διερεύνηση του τρόπου επιλογής τουριστικού προορισμού των Ελλήνων ΤουριστώνΜπορμπότσηΚαραπερίδης Α.
Π85Προσέγγιση των παραγόντων εργασιακής ικανοποίησης για θέσεις εργασίας σε πρατήρια υγρών καυσίμωνΜπορμπότσηΝίκου Ειρήνη
Π86e-tourism: Η χρήση νέων τεχνολογιών επικοινωνιών και πληροφόρησής στον ξενοδοχειακό κλάδοςΜπορμπότσηΤσίκκης Ν.
Π87Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στον τουρισμό. Η περίπτωση του νομού Καβάλας ΜυλωνάΑβραμίδης Γ.
Π88Στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας στα μουσεία. Η περίπτωση των μουσείων της ΚαβάλαςΜυλωνάΑντωνοπούλου Μ.
Π89Ο ρόλος των Δημόσιων Σχέσεων στη σύγχρονη εποχήΜυλωνάΜαληδέλλη Β.
Π90Η χρήση των κοινωνικών δικτύων κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοιού από τις γενιές Χ,Υ και Ζ στην ΕλλάδαΜυλωνάΞενίδου Μ. - Α.
Π91Η προβολή των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας από τα κοινωνικά μέσα στην εποχή του covid στην ΕλλάδαΜυλωνάΤαχτσίδου Χ.
Π92Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων ως μέσο προβολής και ανάπτυξης των επιχειρήσεων του Νομού Ξάνθης. Η περίπτωση επιχειρήσεων εστίασηςΜυλωνάΤζανίδου Σ.
Π93Η αλλαγή στάσης των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε περίοδο οικονομικής κρίσηςΜυλωνάΤσενεκλίδης Ε.
Π94Η ενδυνάμωση του ξενοδοχειακού προϊόντος με τη χρήση νέων τεχνολογιώνΠαναγιωτόπουλοςΑντωνίου Ε.
Π95Βαθμός αντικατάστασης των παραδοσιακών τρόπων κράτησης από τα on-line συστήματα κρατήσεωvΠαναγιωτόπουλοςΘεοδώρου Α. - Μ.
Π96Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών σε ξενοδοχειακές μονάδεςΠαναγιωτόπουλοςΚαραδούκα Μ.
Π97Η αξιοποίηση των μεγάλων δεδομένων (big data) στην εφοδιαστική αλυσίδα (Supply chain management)ΠαναγιωτόπουλοςΚαταβολάδας Σ.
Π98Ερευνά για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς το ηλεκτρονικό εμπόριοΠαναγιωτόπουλοςΛουκίσα Φ.
Π99Μελέτη της συμπεριφοράς και παράγοντες της ικανοποίησης των on line καταναλωτώνΠαναγιωτόπουλοςΝικολαΐδης Μ.
Π100Η Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορικής και της Επικοινωνίας: Η Περίπτωση του Επιμορφωτικού Προγράμματος Β1 Επιπέδου ΤΠΕ για τη Δευτεροβάθμια ΕκπαίδευσηΠαναγιωτόπουλοςΞανθόπουλος Γ.
Π101Ηλεκτρονικό εμπόριο και παράγοντες που επηρεάζουν την αφοσίωση του καταναλωτή σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημαΠαναγιωτόπουλοςΞανθόπουλος Γ. - Α.
Π102Πληροφοριακό Σύστημα Νοσοκομείου: Περίπτωση Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο ΑλεξανδρούποληςΠαναγιωτόπουλοςΠαπαδοπούλου Σ.
Π103Διερεύνηση της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα ηλεκτρονικά καταστήματα ρούχωνΠαναγιωτόπουλοςΩρολογά Α.
Π104Προμελέτη σκοπιμότητας επενδυτικού σχεδίου. Περίπτωση εφαρμογής στον κλάδο του τουρισμού (ενοικιαζόμενα δωμάτια) και στην περιοχή της πόλης ΚαβάλαςΠιπιλιαγκόπουλοςΑνδρονίδου Α.
Π105Το ψηφιακό νόμισμα ως νέο μέσο συναλλαγών (λογιστική παρακολούθηση)ΠιπιλιαγκόπουλοςΚύρτσης Σ.
Π106Συγκριτική ανάλυση οικονομικών καταστάσεων με τη βοήθεια αριθμοδεικτών επιλεγμένης επιχείρησηςΠιπιλιαγκόπουλοςΜακρίδης Π.
Π107Τρόποι αντιμετώπισης της φοροδιαφυγής. Η περίπτωση της Ελλάδος (νομικά και φυσικά πρόσωπα)ΠιπιλιαγκόπουλοςΜητρουλάκης Γ.
Π108Η οργάνωση και η διοίκηση των μονάδων υγείας. Η περίπτωση του Νοσοκομείου καβάλαςΠιπιλιαγκόπουλοςΠατσίδου Μ.
Π109Airbnb vs Hotel. Σύγκριση των reviews στη Booking.com (Καβάλα)ΣαρηγιαννίδηςΑγαθονίδου Χρ.
Π110Δια ζώσης και εξ' αποστάσεως μάθηση. Οι αλλαγές στην εκπαίδευση λόγω πανδημίαςΣαρηγιαννίδηςΑμβαζά Α.
Π111Η επίδραση στον τουριστικό κλάδο και της φιλοξενίας με την χρήση της βραχυχρόνιας μίσθωσης. Μελέτη περίπτωσης: AirbnbΣαρηγιαννίδηςΑραμπατζής Α.
Π112Η χρήση του Facebook ως εκπαιδευτικό εργαλείοΣαρηγιαννίδηςΒασιλόπουλος Κ.
Π113Ανάλυση δεδομένων των ξενοδοχείων και καταλυμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης μέσω των αξιολογήσεων της Booking.com για την περιοχή της ΚατερίνηςΣαρηγιαννίδηςΒουλγαράκη Κ.
Π114Η σχέση της Διοίκησης Ανθρώπινων Πόρων με την απόδοση της εφοδιαστικής των εταιριώνΣαρηγιαννίδηςΒωβού Θ.
Π115Ανάλυση δεδομένων των καταλυμάτων μέσα από την ιστοσελίδα της booking.com για την περιοχή της ΚαβάλαςΣαρηγιαννίδηςΓεωργούλης Φ.
Π116Ξενοδοχεία και Αirbnb: οι παράγοντες που καθορίζουν την προτίμηση των επισκεπτώνΣαρηγιαννίδηςΓρασσέλη Α.
Π117Μελέτη πρόθεσης των Ελλήνων φοιτητών για συμμετοχή σε προγράμματα εξ' αποστάσεως εκπαίδευσηςΣαρηγιαννίδηςΔραμπάλα Κ.
Π118Η διαμόρφωση της πρόθεσης των Ελλήνων φοιτητών για συμμετοχή σε προγράμματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 ΣαρηγιαννίδηςΔραμπάλας Ά.
Π119Εξαπάτηση κατά τη διάρκεια γραπτών εξετάσεων εξαμήνου σε σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (Νότια Ελλάδα)ΣαρηγιαννίδηςΕυσταθιάδη Α.
Π120Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και των ψηφιακών εργαλείων του πανελληνίου σχολικού δικτύου την περίοδο του SARS-coV-2: Στάσεις και απόψεις των εκπαιδευτικών ΣαρηγιαννίδηςΘεοδωράκη Μ.
Π121Η αντιστροφή εφοδιαστική αλυσίδα στις ηλεκτρικές συσκευέςΣαρηγιαννίδηςΙωσήφ Χ.
Π122Διερεύνηση των απόψεων των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών του δημοσίου Ι.Ε.Κ. Καβάλας. για την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασίαΣαρηγιαννίδηςΙωσηφίδης Γ.
Π123Ο ξενοδοχειακός κλάδος και τα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης: Μέτρηση ικανοποίησης επισκεπτών ΣαρηγιαννίδηςΚαρδαράς Β.
Π124Ξενοδοχεία και καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης: Σύγκριση των αξιολογήσεων στη Booking.comΣαρηγιαννίδηςΚοντογεωργου Ν.
Π125Οικονομική ανάλυση AirbnbΣαρηγιαννίδηςΚοτρώνη Ε.
Π126Δημιουργία Business Plan για κατάστημα ντελικατέσεν με χώρο εστίασηςΣαρηγιαννίδηςΚουτρουλός Β
Π127Ανώτατη ηγεσία, ενδυνάμωση υπαλλήλων, ικανοποίηση εργαζομένων και ικανοποίηση πελατών σε οργανισμούς που έχουν υιοθετήσει συστήματα διαχείρισης ολικής ποιότητας. Μια Εμπειρική ΈρευναΣαρηγιαννίδηςΛόντος Γ.
Π128Η αντιγραφή στις εξετάσεις ελληνικών πανεπιστημίων και η σύνδεση της με την εταιρική ευθύνηΣαρηγιαννίδηςΜαραντίδου Χ.
Π129Προοπτικές ανάπτυξης του εναλλακτικού τουρισμού: μελέτη περίπτωσης στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και ΘράκηςΣαρηγιαννίδηςΜπαξεβάνη Β.
Π130Μέτρηση της αποτελεσματικότητας της εξ αποστάσεως μάθησης στην εποχή της πανδημίας Covid-19ΣαρηγιαννίδηςΜποϊδανίδου Β.
Π131Εξαπάτηση κατά τη διάρκεια γραπτών εξετάσεων εξαμήνου σε σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (Βόρεια Ελλάδα)ΣαρηγιαννίδηςΠαναγόπουλος Γ.
Π132Έρευνα ικανοποίησης πελατών, δημοτικού parking Δήμου ΚαβάλαςΣαρηγιαννίδηςΠαπαϊωάννου Ά.
Π133Διαχείριση αλλαγής σε δημόσιο οργανισμό. Μελέτη Περίπτωσης: Πανεπιστημιακό ΓΝ ΑλεξανδρούποληςΣαρηγιαννίδηςΣακαλίδου Ι.
Π134Το facebook ως εκπαιδευτικό εργαλείο στα ελληνικά πανεπιστήμιαΣαρηγιαννίδηςΣαπουτζάκη Σ. - Τ.
Π135Airbnb vs Hotel. Σύγκριση των reviews στη Booking.com (Χαλκιδική)ΣαρηγιαννίδηςΣλίμπα Ι.
Π136Συστήματα ERP και η απόδοση της εφοδιαστικής αλυσίδαςΣαρηγιαννίδηςΣοφρωνιάδης Ν.
Π137Αντίστροφη Εφοδιαστική Αλυσίδα και ΑνακύκλωσηΣαρηγιαννίδηςΣπυροπούλου Έ.
Π138Παράγοντες που επηρεάζουν την χρήση εφαρμογών διανομής φαγητού (food delivery apps) κατά την διάρκεια του Covid-19ΣαρηγιαννίδηςΤάτσι Κ.
Π139Η εξ αποστάσεως διδασκαλία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση την περίοδο της πανδημίας του SARS-CoV-2 από την οπτική γωνία εκπαιδευτικών και γονέωνΣαρηγιαννίδηςΤελλίδου Χ.
Π140Παράγοντες που επηρεάζουν τη χρήση εφαρμογών διανομής φαγητού (food delivery apps) κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19ΣαρηγιαννίδηςΤσακίρη Ρ. - E.
Π141Επιχειρηματικό σχέδιο (Business plan): δημιουργία επιχείρησης coffee & snaksΣαρηγιαννίδης - ΑϊτσίδηςΚαρασαρίδης Μ.
Π142Τουριστικό μάρκετινγκ για την περιοχή του νομού Ξάνθης. Προοπτικές - Προώθηση - ΠροβολήΤουρτούραςΚαρακώστας Σ.
Π143Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας ΤσομπανούδηΙγνάτη Β.
Π144Η χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευσηΤσομπανούδη Τσολαίδου Κ. - Σ.
Π145Αποδοχή των ΤΠΕ από άτομα μεγάλης ηλικίας - Στατιστική ΈρευναΧατζήςΑκριτίδη Ε.
Π146Ηλεκτρονικά εγκλήματα και ασφάλεια διαδικτύουΧατζήςΚαρακολίδης Μ.
Π147Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής σε PHPΧατζήςΚεχαγιόγλου Δ.
Π148Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής σε WordpressΧατζήςΤζιβλικάκης Ε.
Π149Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής σε WordpressΧατζήςΤσιτινίδου Α.