Ολοκληρωμένες πτυχιακές εργασίες


Στον παρακάτω πίνακα, παρουσιάζονται όλες τα ολοκληρωμένο θέματα πτυχιακών εργασιών.

Α/ΑΘΕΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΦΟΙΤΗΤΗ
Π1Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου ανάπτυξης για επιχείρηση εστιατόριο πολυτελείας Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΑντριέτσκα Ο.
Π2Μελέτη ενός ολοκληρωμένου επιχειρηματικού σχεδίου για την δημιουργία boutique hotel στην πόλη της ΚαβάλαςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΑντωνίου Δ.
Π3Μελέτη επιχειρηματικού σχεδίου ενοικιαζόμενων δωματίων Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΒάϊκου Μ.
Π4Επιχειρηματικό Σχέδιο για την ίδρυση και λειτουργία επιχείρησης Καφέ Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΓαλάτσης Κ.
Π5Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου αγροτουριστικής επιχείρησηςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΚουράτορα Μ.
Π6Επιχειρηματικό σχέδιο για την ίδρυση και λειτουργία κέντρου αισθητικήςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΜανιού Μ.
Π7Επιχειρηματικό σχέδιο δημιουργίας και ανάπτυξης μονάδας παραγωγής ελαιολάδου Μεριτσίδης Ο.Ε.Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΜεριτσίδου Γ.
Π8Εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου ενός εργοστασίου εξαγωγής φρούτων Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΜιράκα Ά.
Π9Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου για την ίδρυση μιας επιχείρησης επεξεργασίας μαστίχας ΧίουΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΝικολιάνα Ρ.
Π10Επιχειρηματικό σχέδιο συσκευαστηρίου βρώσιμης ελιάςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΠαπαδόπουλος Κ.
Π11Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου σε μια σύγχρονη ξενοδοχειακή μονάδα που προσφέρει εναλλακτικές μορφές τουρισμού Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΣαλή Μ.
Π12Επιχειρηματικό πλάνο για εστιατόριο με vegan προϊόντα Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΣαμπαετίν Ο. Φ.
Π13Επιχειρηματικό σχέδιο μιας αγροτουριστικής μονάδαςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΤσιδέμ Σ.
Π14Σύγκριση ξενοδοχειακών μονάδων και βραχυπρόθεσμων ενοικιάσεων. Οι επιλογές των επισκεπτώνΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΤσιμπιαράκη Δ.
Π15Μελέτη επιχειρηματικού σχεδίου ίδρυσης υπηρεσιών - διοργανώσεων εκδηλώσεων και απασχόληση ατόμων ΑΜΕΑΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΤσότα Ε.
Π16Επιχειρηματικό σχέδιο για την καλλιέργεια και την μεταποίηση τρούφαςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΧαραλαμπίδης Μ.
Π17Μελέτη περίπτωσης Προβατοτροφική επιχείρηση στο Νομό ΚιλκίςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΧαρίτο Μ.
Π18Επιβεβαιωτική Παραγοντική Ανάλυση και Ανάλυση Μονοπατιού σε δεδομένα από έρευνα αγοράςΓεροντίδηςΑδαμίδου Μ.
Π19Πολυμεταβλητή ανάλυση διακύμανσης σε δεδομένα από έρευνα αγοράςΓεροντίδηςΑμπντίου Α.
Π20Ανάλυση παλινδρόμησης σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρείαςΓεροντίδηςΒελέντζα
Π21Διαφήμιση στο διαδίκτυοΓεροντίδηςΓιάζτζι Γ.
Π22Συσταδοποίηση προϊόντων σε δεδομένα από έρευνα ΜάρκετινγκΓεροντίδηςΓρηγοριάδης Α.
Π23Τεχνικές άμεσου ΜάρκετινγκΓεροντίδηςΔούμπλατζη Δ.
Π24RFM Ανάλυση σε δεδομένα εμπορικών συναλλαγώνΓεροντίδηςΚοβούσογλου Ι.
Π25Διερευνητική παραγοντική ανάλυση σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρείαςΓεροντίδηςΞυλαπετσίδης Η.
Π26Προετοιμασία και Διαχείριση των δεδομένων στη διαδικασία της εξόρυξηςΓεροντίδηςΠολιτίδου Χ.
Π27Επιχειρησιακή νοημοσύνη για μικρές και μεσαίες επιχειρήσειςΓεροντίδηςΤσαχπίνης Π.
Π28Ανάλυση διακύμανσης (ANOVA) σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρείας ΓεροντίδηςΤσεκερίδου Ε.
Π29Η έρευνα και οι προτάσεις για την αποτελεσματική εφαρμογή της εφοδιαστικής αλυσίδας στην ΕλλάδαΓιάκι - ΜαδυτινόςΑδαμίδης Δ.
Π30Το επιχειρηματικό σχέδιο ως απαραίτητο επιχειρησιακό εργαλείοΓιάκι - ΜαδυτινόςΑνδρεάδης Α.
Π31Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου κατασκευής κουνιστών παιχνιδιών με κερματοδέκτηΓιάκι - ΜαδυτινόςΑντωνίου Χ.
Π32Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης διανομής τροφίμων Γιάκι - ΜαδυτινόςΒλάχος Σ.
Π33Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου σε μικρή ξενοδοχειακή μονάδαΓιάκι - ΜαδυτινόςΓαλάνης Φ.
Π34Εκπόνηση χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού σχεδίου μικρομεσαίας επιχείρησης τροφίμωνΓιάκι - ΜαδυτινόςΕλενίδου Γ.
Π35Εκπόνηση χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού σχεδίου μικρής τουριστικής μονάδας δέκα δωματίων Γιάκι - ΜαδυτινόςΚαζιάνης Ν.
Π36Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου μικρής ξενοδοχειακής μονάδαςΓιάκι - ΜαδυτινόςΚαρόγλου Γ.
Π37Ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονικά καταστήματαΓιάκι - ΜαδυτινόςΚατσιγιάννης Δ.
Π38Επιχειρηματικό πλάνο ξενοδοχειακής μονάδας στην ΚρήτηΓιάκι - ΜαδυτινόςΚρίκας Κ.
Π39Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης e-shopΓιάκι - ΜαδυτινόςΜολφέσης Δ.
Π40Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης καφέΓιάκι - ΜαδυτινόςΝτουμάνα Ξ.
Π41Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου ανάπτυξης για ηλεκτρονική επιχείρηση e-shopΓιάκι - ΜαδυτινόςΠοπανδόπουλος Σ.
Π42Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου ίδρυσης γαλακτοβιομηχανίαςΓιάκι - ΜαδυτινόςΣισμάνης Α.
Π43Εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου για κέντρο αισθητικής Γιάκι - ΜαδυτινόςΤριανταφύλλου Ν.
Π44Επιχείρηση χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού σχεδίου μιας επιχείρησης οινοποιίαςΓιάκι - ΜαδυτινόςΤσαλίκη Α.
Π45Επιχειρηματικό μοντέλο τουριστικής επιχείρησης στη ΘεσσαλονίκηΓιάκι - ΜαδυτινόςΤσαχάκης Σ.
Π46Εκπόνηση χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού σχεδίου μικρομεσαίας επιχείρησης τροφίμωνΓιάκι - ΜαδυτινόςΤσομπαλίδου Σ.
Π47Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου για μια ξενοδοχειακή μονάδαΓιάκι - ΜαδυτινόςΤσόχα Σ.
Π48Επιχειρηματικό πλάνο τουριστικής εγκατάστασης Γιάκι - ΜαδυτινόςΧάλας Κ.
Π49Η επίδραση του Covid-19 στην εφοδιαστική αλυσίδα μέσω της ανάπτυξης των ηλεκτρονικών πωλήσεωνΓιάκι - ΜαδυτινόςΧιώτη Ρ. - Μ.
Π50Ψηφιακά Ηλεκτρονικά παιχνίδια: Το κρυπτόλεξοΓκούμαςΗλιόπουλου Α.
Π51Διερεύνηση συμμετοχής της χρήσης κινητών τηλεφώνων στην πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων - Ερευνώντας τις ψηφιακές αποδείξειςΔάλλαςΓκαζέπης Β. - Χ.
Π52Διαδικτυακός εκφοβισμός και ηλεκτρονική εγκληματολογία στην Ελλάδα και στον κόσμοΔάλλαςΚλείτου Γ. - Θ.
Π53Ψηφιακή εγκληματολογική έρευνα και ανάλυση ηλεκτρονικών συσκευών που έχουν υποστεί ζημιάΔάλλαςΠαπουτσόγλου Σ.
Π54Ο ανθρώπινος παράγοντας στη διοίκηση επιχειρηματικών διαδικασιών. Ρόλος και ικανότητεςΔελιάςΠαβέλης Α.
Π55Η ικανοποίηση των φοιτητών από τις σπουδές τους. Η περίπτωση του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΔΙΠΑΕΔημητριάδηςΓατίδου Δ.
Π56Προώθηση και διαφήμιση προϊόντων. Ο ρόλος του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ ΔημητριάδηςΓοδόση Β.
Π57Το Instagram ως μέσο επιρροής στην αγορά ενδυμασίας - απόψεις καταναλωτών ΔημητριάδηςΚαλπακίδου Χ.
Π58Άποψη των γονέων για την εξ' αποστάσεων μάθηση την περίοδο του covid-19ΔημητριάδηςΚαλτσίδου Δ.
Π59Η υιοθέτηση οικολογικών προϊόντων από τους καταναλωτές ΔημητριάδηςΚουτσώλη Σ. -Ε.
Π60Άθληση και συμπληρώματα διατροφήςΔημητριάδηςΚυριάκου Λ.
Π61Τα ΜΜΕ και η επίδρασή τους στην καταναλωτική συμπεριφοράΔημητριάδηςΚωφού Π. - Α.
Π62Εξωτερική και εσωτερική ανάλυση της εταιρείας KLEEMANN HELLAS ABEEΔημητριάδηςΜαραντίδου Χ.
Π63Πως επηρέασε η κρίση την διασκέδαση των νέωνΔημητριάδηςΜητρούσης Κ.
Π64Οι ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού στο Δήμο ΚαβάλαςΔημητριάδηςΝεστορίδου Α.
Π65Η επίπτωση της πανδημίας στις επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντοςΔημητριάδηςΣιδηροπούλου Α.
Π66Η επίδραση social media στις κοινωνικές σχέσεις ΔημητριάδηςΣκέμπι Τ.
Π67Η ικανοποίηση των φοιτητών από την εξ αποστάσεως εκπαίδευση ΔημητριάδηςΣκέμπι Τ.
Π68Εκπαίδευση ενηλίκων: προσδοκίες και εμπόδια των εκπαιδευομένων κατά τη φοίτησή τους στα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας (ΣΔΕ) και ο υποστηρικτικός ρόλος των εκπαιδευτών. Μελέτη περίπτωσης των απόψεων των εκπαιδευομένων του ΣΔΕ ΚαβάλαςΔημητριάδηςΤουβλατζής Σ.
Π69Ανάπτυξη πολίτικων διοίκησης ανθρωπίνου δυναμικού: μελέτη περίπτωσης σε μεταποιητική μονάδα στον κλάδο των τροφίμωνΘερίου Γ.Αντωνάκης Γ.
Π70Διαχείριση αλλαγής. Μελέτη περίπτωσης ΟΠΑΠΘερίου Γ.Κάλφα Ε.
Π71Διαρροή εγκεφάλων στην Ελλάδα, μετανάστευση και επαναπατρισμόςΘερίου Γ.Καρακάξα Μ.
Π72Πρακτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού στον ξενοδοχειακό κλάδο. Μελέτη περίπτωσης στην πόλη της ΚομοτηνήςΘερίου Γ.Κοσμίδου Ε.
Π73Στρατηγικός προγραμματισμός: Η περίπτωση μιας γαλακτοβιομηχανίαςΘερίου Γ.Κουλουρά Ε.
Π74Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου-κάβες ποτών Θερίου Γ.Κουρίκι Ν.
Π75Ανάπτυξη καινοτόμας επιχειρηματικής ευκαιρίας με τη μέθοδο της λιτής επιχειρηματικής εκκίνησης: εμπειρική μελέτη»Θερίου Γ.Μαρτιουσοφ Γ.
Π76Πρακτικές διοίκησης ανθρώπινων πόρων: Μελέτες περίπτωσης στον κλάδο της φιλοξενίας και αναψυχήςΘερίου Γ.Ξάνθος Δ.
Π77Στρατηγικός προγραμματισμός: η περίπτωση της ΚΛΕΜΑΝ ΕΛΛΑΣ ΑΒΕΕΘερίου Γ.Παναγιωτίδου A.
Π78Η επίδραση των στερεότυπων στις ελληνικές επιχειρήσεις και το φαινόμενο διαρροής εγκεφάλωνΘερίου Γ.Πεσκελίδου Έ.
Π79Τα στερεότυπα των Ελλήνων για τις Ελληνικές επιχειρήσεις και πως επηρεάζουν το φαινόμενο διαρροής εγκεφάλωνΘερίου Γ.Ραφαήλοβιτς Λ.
Π80Διαχείριση διαφορετικότητας και συμπερίληψη: Μελέτες περίπτωσης στο Ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Γ.Σταυρόπουλος Δ.
Π81Change management/mergers στον δημόσιο τομέαΘερίου Γ.Στενμιλλερ Ά.
Π82Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου μονάδα παραγωγής βιοντίζελΘερίου Γ.Τζιαμαλίδης Γ.
Π83Employer Branding- literature review analysisΘερίου Γ.Φετλή Γ.
Π84Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Αντιπροσωπεία γεωργικών μηχανημάτων Μακρίδης Γεώργιος και ΣΙΑ Ο.Ε» Θερίου Ν.Αγγελτσίδου Α.
Π85Διερεύνηση-καταγραφή και ταξινόμηση των δυναμικών ικανοτήτων-δεξιοτήτων (Dynamic Capabilities) κατά μήκος της «αλυσίδας αξίας» επιχειρήσεων του δευτερογενή τομέα (Μεταποίηση - Κατασκευές). Δημιουργία ενός μοντέλου - οδηγού στρατηγικής ανάλυσης για την διευκόλυνση των επιχειρήσεων/οργανισμών στη διαμόρφωση των στρατηγικών τουςΘερίου Ν.Δισμάνης Β.
Π86Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Κορρές φυσικά προϊόντα Α.Ε.»Θερίου Ν.Μαμουζέλλου Κ.
Π87Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Βιοφαρμακευτική» Λιμπενίδης ΔημήτριοςΘερίου Ν.Νένογλου Ι.
Π88Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της τράπεζας του ομίλου Πειραιώς financial holdings Θερίου Ν.Παναγόπουλος Ι.
Π89Δυναμικές ικανότητες (Dynamic Capabilities) των επιχειρήσεων του δευτερογενή τομέα μεταποίησηςΘερίου Ν.Ραχούτη Δ.
Π90Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης ΑΤΛΑΜΑΖΟΓΛΟΥ - Exclusive Meat DelightsΘερίου Ν.Τελλίδου Β.
Π91Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής ή και εταιρικής στρατηγικής της εταιρείας ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε. στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Ν.Τζέκου Ι.
Π92Οι αλλαγές που επήλθαν στην Α.Ε. αναφορικά με την ευθύνη του Δ.Σ. και τη μεταβίβαση μετοχώνΚαλαμπούκαΚαρπενήση Σ.
Π93Κατά τη διάρκεια της ελληνικής πανδημίας, στάσεις σχετικά με τον συνδυασμό τηλεργασίας και παιχνιδοποίησης στον ιδιωτικό τομέαΚαμενίδουΓκόγκας Ν.
Π94Ρατσισμός προς τους ομοφυλόφιλουςΚαμενίδουΔιονυσάτου Α.
Π95Σεξουαλική παρενόχληση στην εργασία ΚαμενίδουΚητσούλης Α.
Π96Κοινωνινό Μάρκετινγκ και AIDSΚαμενίδουΠαπαδάτος Κ.
Π97Το λιανεμπόριο στη Θεσσαλονίκη μια ποιοτική έρευνα σε διευθυντικά στελέχηΚαμενίδουΠαπαναστασίου Α.
Π98Θρησκευτικός Τουρισμός στο Άγιο ΌροςΚαμενίδουΤζεβελέκη Π.
Π99Οι επιπτώσεις των social media στην ψυχική υγεία των νέωνΚαμενίδουΤσιαούσης Γ.
Π100Απειλές και κίνδυνοι στην ασφάλεια και στην ιδιωτικότητα των Ελλήνων χρηστώνΚοντάκοςΓιόζι Γ.
Π101Κρόκος Κοζάνης - Το χρυσάφι της ελληνικής γηςΚοντάκοςΓκανάτσιου Α.
Π102Διοίκηση και ηγεσία σχολικών μονάδωνΚοντάκοςΜαντατζή Σ.
Π103Συγκριτική ανάλυση παλαιών και νέων ελληνινών λογιστικών προτύπων (ΕΛΠ). Εμπειρική διερεύνηση των επιπτώσεων εφαρμογής των νέων ΕΛΠ στις οικονομικές καταστάσεις των επιχειρήσεων.ΚοσμίδηςΙωακείμ Ε.
Π104Εξιχνίαση οικονομικού εγκλήματος με τη χρήση νέων τεχνολογιώνΚοσμίδηςΜπούφι Γ.
Π105Η μελέτη του μοντέλου οργανωσιακής ανάπτυξης του ξενοδοχειακού ομίλου Μιτζάλη (Lusy και Μακρύαμμος) και Πούλου (Egnatia και Royal Paradise) την τρέχουσα περίοδο της ραγδαίας τουριστικής ανάπτυξης του νομού ΚαβάλαςΚουτρουμανίδηςΑγγέλου Ε. -Κ.
Π106Το μοντέλο της οργανωτικής ανάπτυξης των μεγάλων tour operators στην περιοχή της Χαλκιδικής και οι μορφές συνεργασίας τους με τις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, το αεροδρόμιο και τις αεροπορικές εταιρείες και τους ΟΤΑ (Περίπτωση Μουζενίδης travel, Elinair)ΚουτρουμανίδηςΒλάχου Μ.
Π107Το στρατηγικό πλάνο δημιουργίας και ανάπτυξης ενός Ελληνικού tour operatorΚουτρουμανίδηςΕυσταθιάδου Σ.
Π108Οι στρατηγικές προώθησης των προϊόντων των εταιριών μέσω instagramΚουτρουμανίδηςΚανάκης Α.
Π109Στρατηγική εισόδου και εδραίωσης ελληνικών κατασκευαστικών εταιρειών στις χώρες της μέσης ανατολής (Μελέτη περίπτωσης ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και J@P ΑΒΑΞ)ΚουτρουμανίδηςΚουνινιώτη Ρ.
Π110Η ψηφιοποίηση του πολιτισμικού προϊόντος και τα συνεπακόλουθα στρατηγικά οφέλη των συνεργαζόμενων πολιτιστικών ιδρυμάτων. (Περίπτωση Google Arts και Culture στην Ελλάδα)ΚουτρουμανίδηςΚουρδάκη Α.
Π111Το στρατηγικό πλάνο τουριστικής προώθησης της ΚαρπάθουΚουτρουμανίδηςΜανωλίδης Σ.
Π112Στρατηγικές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης των ελληνικών τραπεζών (Attica bank, Eurobank)ΚουτρουμανίδηςΜπάγκου Ε.
Π113Το μοντέλο της εφοδιαστικής αλυσίδας των μεγάλων ελληνικών εταιρειών μέσω της συνεργασίας τους με χονδρέμπορους (περίπτωση Μαντζαρόπουλος Α.Ε.)ΚουτρουμανίδηςΞυλογιώργη Κ.
Π114Στρατηγική προώθηση μέσω Digital καναλιών του ομόλου ΤΕΜΕΣΚουτρουμανίδηςΡουμελιώτη Μ. - Β.
Π115Η χρήση των social media, των εφαρμογών κινητών και άλλων εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing) για την εταιρική προώθηση και την μετάδοση αγώνων της super league (περίπτωση ΠΑΕ ΟΦΗ)ΚουτρουμανίδηςΤριάντης Ε.
Π116Το μοντέλο τουριστικής ανάπτυξης με βάση το θρησκευτικό τουρισμό στην τοπική κοινωνία της ΚαλαμπάκαςΚουτρουμανίδηςΤσόλας Γ.
Π117Η εμπορική πολιτική της AGROTECH (JOHN DEERE) στην Ελλάδα και οι τεχνικές προώθησης των προϊόντων της στην ΕλλάδαΚουτρουμανίδηςΦουντούκας Γ.
Π118Η εμπορική πολιτική και οι τεχνικές προώθησης των προϊόντων στο εξωτερικό των μεγάλων εταιρειών δομικών υλικών της Ελλάδος. (Μελέτες περίπτωσης όμιλος Βιοχάλκο Α.Ε. και όμιλος Τιτάν Α.Ε.)ΚουτρουμανίδηςΧατζηδαυϊτίδης Γ.
Π119Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και τραπεζικός κλάδοΜαδυτινόςΑσλάνη Σ.
Π120Η αποτελεσματικότητα των Google adsΜαδυτινόςΒασιλειάδου Α.
Π121Οι προτιμήσεις των τουριστών συγκριτικά με τη βραχυχρόνια μίσθωση ακινήτων (Airbnb) και τις ξενοδοχειακές μονάδεςΜαδυτινόςΓεωργούση Ε.
Π122Η έρευνα και οι προτάσεις για την αποτελεσματική εφαρμογή των ERPs στην Ελλάδα (Συστήματα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων)ΜαδυτινόςΓκούρι Τ.
Π123Επιχειρηματικό πλάνο ξενονοδοχειακής μονάδαςΜαδυτινόςΔιαμαντής Χ.
Π124Διαχείριση επιχείρησης καυσίμων, μελέτη περίπτωσης με επιχειρηματικό σχέδιοΜαδυτινόςΚονωνά Β.
Π125Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου διαφημιστικής εταιρείαςΜαδυτινόςΚυπιρτίδου Ο.
Π126Σύγχρονες τάσεις στα πληροφοριακά συστήματα διοίκησης των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ο βαθμός ικανοποίησης των στελεχών διοίκησηςΜαδυτινόςΜαδεμτζόγλου Γ.
Π127Η ανάπτυξη του νησιού της ΚαρπάθουΜαδυτινόςΠαυλάκου Ε.
Π128Τα ERP στην Ελλάδα σήμερα. Παρουσίαση και σύγκριση δύο γνωστών ERPsΜαδυτινόςΠετρίδου Α.
Π129Ψηφιακός μετασχηματισμός στην εκπαιδευτική διαδικασία. Διερεύνηση των στάσεων και των αντιλήψεων των εκπαιδευτικώνΜαδυτινόςΣιδηρόπουλος Π.
Π130Η έρευνα και οι προτάσεις για την αποτελεσματική εφαρμογή των ERPS στην ΕλλάδαΜαδυτινόςΤαχμαζίδου Μ.
Π131Λογιστικά πληροφοριακά συστήματα ΜαδυτινόςΧατζημητάκου Α.
Π132Κατάρτιση Χρηματοοικονομικού μοντέλου σε μικρή μονάδα εμπορίας χάρτουΜαδυτινός - ΑϊτσίδηςΛαζαρίδου Α.
Π133Ηλεκτρονικό Επιχειρείν - Τάσεις και προοπτικές - Μελέτη περίπτωσηςΜαδυτινός - ΑϊτσίδηςΤσιπούρης Ε.
Π134Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης e-shopΜαδυτινός - ΓιάκιΤσιλφίδης X.
Π135Προτιμήσεις διαμονής των τουριστών στη μετά covid-19 εποχή. Έρευνα προτιμήσεων σε τουρίστες στην ΕλλάδαΜάμαληςΑποστολακάκης Ι.
Π136Στάσεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε θέματα εκπαιδευτικής πολιτικήςΜάμαληςΒαγενάς Α.
Π137Η στάση των καταναλωτών έναντι λειτουργικών τροφίμων ΜάμαληςΒορριά Α.
Π138Διερεύνυση απόψεων ξενοδοχείων για τη χρησιμοποίηση του Internet στο Μαρκετινγκ των επιχειρήσεωνΜάμαληςΕυθυμιάδης Ο.
Π139Η επίδραση του στυλ ηγεσίας στην εργασιακή ικανοποίηση και στην εργασιακή εξουθένωση των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΚαβάλαςΜάμαληςΚαλαιτζιάν Μ.
Π140Ο οινοτουρισμός στην ΕλλάδαΜάμαληςΚαταξάκη Γ.
Π141Παράγοντες δυσαρέσκειας και ικανοποίησης για τα ξενοδοχεία της Καβάλας. Περιβαλλοντικές πολιτικές και επίδραση στους καταναλωτέςΜάμαληςΚεμεκενίδου Φ.
Π142Στάση καταναλωτών έναντι λειτουργικών τροφίμων ΜάμαληςΚούσης Μ.
Π143Οι στάσεις των καταναλωτών έναντι των λειτουργικών τροφίμων ΜάμαληςΚυρκιλή Π. - Σ.
Π144Διερεύνηση απόψεων επιχειρήσεων τουρισμού για τη χρησιμοποίηση του internet στο μάρκετινγκ των επιχειρήσεωνΜάμαληςΛαμπαρδής Π.
Π145Το εργασιακό στρες που νιώθουν οι υπάλληλοι του δημοσίου τομέα λόγω του κορωνοϊού (covid-19) ΜάμαληςΜάζε Γ.
Π146Σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης περιφερειακής ενότητας ΣερρώνΜάμαληςΜανάσσης Κ.
Π147Ικανοποίηση πελατών από τις τραπεζικές συναλλαγέςΜάμαληςΜαυροπούλου Μ.
Π148Κατάθλιψη, άγχος και αυξημένα επίπεδα στρες στους εργαζόμενους του υγειονομικού τομέα ως επιπτώσεις της πανδημίας της νόσου covid-19ΜάμαληςΜιχαηλίδου Α.
Π149Στάσεις καταναλωτών έναντι των παραγγελιών φαγητού μέσω AppsΜάμαληςΜπαϊρακταρίδου Χ.
Π150Στάσεις καταναλωτών έναντι προϊόντων μελιούΜάμαληςΜπεϊντάρη Ι. Ε.
Π151Γαστρονομικός τουρισμόςΜάμαληςΠαροτσίδης Δ.
Π152Η κατάσταση του online shopping κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοιούΜάμαληςΠλιόγκα Ι.
Π153Ο οινοτουρισμός στη Δράμα με περίπτωση το φεστιβάλ της ΔραμοινογνωσίαςΜάμαληςΤερσενίδης Α.
Π154Οι αντιλήψεις των καταναλωτών έναντι της παρεχόμενης εξυπηρέτησης από τα σούπερ ΜάρκετΜάμαληςΤριριπίδου Β.
Π155Στάσεις καταναλωτών έναντι προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας: Η περίπτωση MR GRANDΜάμαληςΤσίγκα Ρ.
Π156Στάσεις έναντι των τροφίμων που έχουν περιβαλλοντική πιστοποίησηΜάμαληςΤσίλι Ε.
Π157Στάσεις καταναλωτών έναντι των καταστημάτων super marketΜάμαληςΤσιριπίδου Β.
Π158Ικανοποίηση καταναλωτών από τις υπηρεσίες των super marketΜάμαληςΤσιριπίδου Β.
Π159Στάσεις φοιτητών έναντι του προγράμματος ErasmusΜάμαληςΤσοπανίδης Χ.
Π160Ικανοποίηση των τουριστών σε σχέση με τα τοπικά προϊόντα και την τοπική κουζίνα στην ΟρεστιάδαΜάμαληςΦάκα Σ.
Π161Η επίδραση της πανδημίας του κορονοϊού covid-19 στις αγοραστικές και διατροφικές συνήθειες των καταναλωτώνΜάμαληςΦυκάρης Β.
Π162Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και η υιοθέτηση του από τις επιχειρήσειςΜάμαληςΧατζηδημητρίου Κ.
Π163Ηλεκτρονικές απάτες μέσω phising: οι απόψεις των καταναλωτώνΜάμαληςΧριστάκη Λ.
Π164Η χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ στην βιομηχανία ηλεκτρονικών παιχνιδιών ΜαρδύρηςΚαρανικολή Θ.
Π165Μοντέλα ηλεκτρονικής μάθησης ΜαρδύρηςΚεχαγιά Π.
Π166Σύγχρονες εφαρμογές των κβαντικών υπολογιστώνΜαρδύρηςΚουτσουρίδης Ο.
Π167Ετοιμότητα συστημάτων για ψηφιακές εγκληματολογικές έρευνεςΜαρδύρηςΤσακουρίδου Σ.
Π168Διερεύνηση απόψεων επιχειρήσεων τουρισμού της Λήμνου για την χρησιμοποίηση του digital marketing ΜαρδύρηςΤσαπτσίνος Σ.
Π169Εισαγωγή στη δημιουργία ενός αυτόματου συστήματος αναγνώρισης ομιλίας (ASR) χρησιμοποιώντας το KALDIΜαρδύρηςΧρυσόπουλος Μ.
Π170Το εργασιακό άγχος και οι επιπτώσεις του στο νοσηλευτικό προσωπικό. Περιπτωσιακή μελέτη Ιπποκράτειο Νοσοκομείο ΘεσσαλονίκηςΜπορμπότσηΆγγου Β.
Π171Διερεύνηση του τρόπου επιλογής τουριστικού προορισμού των Ελλήνων ΤουριστώνΜπορμπότσηΚαραπερίδης Α.
Π172Προσέγγιση των παραγόντων εργασιακής ικανοποίησης για θέσεις εργασίας σε πρατήρια υγρών καυσίμωνΜπορμπότσηΝίκου Ειρήνη
Π173e-tourism: Η χρήση νέων τεχνολογιών επικοινωνιών και πληροφόρησής στον ξενοδοχειακό κλάδοςΜπορμπότσηΤσίκκης Ν.
Π174Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στον τουρισμό. Η περίπτωση του νομού Καβάλας ΜυλωνάΑβραμίδης Γ.
Π175Στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας στα μουσεία. Η περίπτωση των μουσείων της ΚαβάλαςΜυλωνάΑντωνοπούλου Μ.
Π176Η χρήση του Instagram από τους Έλληνες πολιτικούς ΜυλωνάΓραμμένου Α. - Ξ.
Π177Ο ρόλος των Δημόσιων Σχέσεων στη σύγχρονη εποχήΜυλωνάΜαληδέλλη Β.
Π178Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, ποια η επίδρασή του στα χρόνια της πανδημίαςΜυλωνάΜητσώνη Μ. - Ε.
Π179Η χρήση των κοινωνικών δικτύων κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοιού από τις γενιές Χ,Υ και Ζ στην ΕλλάδαΜυλωνάΞενίδου Μ. - Α.
Π180Η προβολή των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας από τα κοινωνικά μέσα στην εποχή του covid στην ΕλλάδαΜυλωνάΤαχτσίδου Χ.
Π181Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων ως μέσο προβολής και ανάπτυξης των επιχειρήσεων του Νομού Ξάνθης. Η περίπτωση επιχειρήσεων εστίασηςΜυλωνάΤζανίδου Σ.
Π182Η αλλαγή στάσης των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε περίοδο οικονομικής κρίσηςΜυλωνάΤσενεκλίδης Ε.
Π183Η περιοχή της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ως επιλογή τουριστικού προορισμού από τους φοιτητές του ΔΙΠΑΕ ΚαβάλαςΟικονόμουΜπογκντάνι Μ.
Π184Η ενδυνάμωση του ξενοδοχειακού προϊόντος με τη χρήση νέων τεχνολογιώνΠαναγιωτόπουλοςΑντωνίου Ε.
Π185Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως αποτελεσματικό εργαλείο για την επίτευξη των στόχων του μάρκετινγκ στον κλάδο της εστίασηςΠαναγιωτόπουλοςΑντωνόπουλος Κ.
Π186Ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) για προϊόντα καλλυντικών με τη χρήση του συστήματος διαχείρισης περιεχομένου ηλεκτρονικού εμπορίου ανοιχτού κώδικα presta shopΠαναγιωτόπουλοςΒουρδόλη Κ.
Π187Ζητήματα εμπιστοσύνης του καταναλωτική στο ηλεκτρονικό εμπόριοΠαναγιωτόπουλοςΓκιζάνη Ε.
Π188Βαθμός αντικατάστασης των παραδοσιακών τρόπων κράτησης από τα on-line συστήματα κρατήσεωvΠαναγιωτόπουλοςΘεοδώρου Α. - Μ.
Π189Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών σε ξενοδοχειακές μονάδεςΠαναγιωτόπουλοςΚαραδούκα Μ.
Π190Η αξιοποίηση των μεγάλων δεδομένων (big data) στην εφοδιαστική αλυσίδα (Supply chain management)ΠαναγιωτόπουλοςΚαταβολάδας Σ.
Π191Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος βιβλίων (ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο) με χρήση Word Press ΠαναγιωτόπουλοςΚολοβού Ε.
Π192Χρήση διαδικτυακών εφαρμογών σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών επισκευής αυτοκινήτων-συστηματική ανασκόπηση ΠαναγιωτόπουλοςΚοτρώτσος Ε.
Π193Ηλεκτρονικό εμπόριο στην εποχή του covid-19 στην ΕλλάδαΠαναγιωτόπουλοςΚουκουβλή Μ.
Π194Μελέτη των επιπτώσεων της πανδημίας covid-19 στον ξενοδοχειακό κλάδο της πόλης της ΑλεξανδρούποληςΠαναγιωτόπουλοςΚρομμύδας Β.
Π195Ερευνά για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς το ηλεκτρονικό εμπόριοΠαναγιωτόπουλοςΛουκίσα Φ.
Π196Πληροφοριακά συστήματα στο χώρο της υγείαςΠαναγιωτόπουλοςΜαριόγλου Σ.
Π197Νέες τεχνολογίες στη γεωργία - παρακολούθηση της γεωργίας ΠαναγιωτόπουλοςΜπάγκα Δ.
Π198Μελέτη των επιπτώσεων της πανδημίας του κορονοϊού Covid-19 στην αγορά των σούπερ μάρκετ ΠαναγιωτόπουλοςΜπέλλης Η.
Π199Μελέτη της συμπεριφοράς και παράγοντες της ικανοποίησης των on line καταναλωτώνΠαναγιωτόπουλοςΝικολαΐδης Μ.
Π200Κριτήρια και παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές στις ηλεκτρονικές τους αγορές κατά τη περίοδο του Covid-19ΠαναγιωτόπουλοςΝούλας Π.
Π201Πως επηρεάστηκε το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-shops) κατά την περίοδο του covid-19ΠαναγιωτόπουλοςΝτομάτα Η.
Π202Η Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορικής και της Επικοινωνίας: Η Περίπτωση του Επιμορφωτικού Προγράμματος Β1 Επιπέδου ΤΠΕ για τη Δευτεροβάθμια ΕκπαίδευσηΠαναγιωτόπουλοςΞανθόπουλος Γ.
Π203Ηλεκτρονικό εμπόριο και παράγοντες που επηρεάζουν την αφοσίωση του καταναλωτή σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημαΠαναγιωτόπουλοςΞανθόπουλος Γ. - Α.
Π204Πληροφοριακό Σύστημα Νοσοκομείου: Περίπτωση Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο ΑλεξανδρούποληςΠαναγιωτόπουλοςΠαπαδοπούλου Σ.
Π205Μελέτη σχετικά με την διαδικασία παραγωγής και τυποποίησης του ελαιόλαδου ΠαναγιωτόπουλοςΠαπακωνσταντίνου Ε.
Π206Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος με τη χρήση του Opencart CMSΠαναγιωτόπουλοςΠασιόπουλος Α.
Π207Η αντικατάσταση της παραδοσιακής τηλεόρασης από την συνδρομητική ψηφιακή πλατφόρμα Netflix. Μια έρευνα στους φοιτητές.ΠαναγιωτόπουλοςΠεπονάκη Μ.
Π208Η μετεξέλιξη των φυσικών καταστημάτων σε ηλεκτρονικά (e-shop) στην περίοδο της πανδημίας του covid-19ΠαναγιωτόπουλοςΠετιγγάκη Χ.
Π209Οι επιπτώσεις της πανδημίας (Covid-19) στον κλάδο της εστίασης του Νομού ΚαβάλαςΠαναγιωτόπουλοςΣονίδου Ι.
Π210Ο ρόλος της εφοδιαστικής αλυσίδας στον τομέα των σούπερ μάρκετ την περίοδο της πανδημίας covid-19 ΠαναγιωτόπουλοςΣταχτοπούλου Σ.
Π211Έρευνα για την καταναλωτική συμπεριφορά των νέων την περίοδο της πανδημίας του covid-19ΠαναγιωτόπουλοςΤανακοπούλου Μ.
Π212Εκπαιδευτική ρομποτική στην Ειδική ΑγωγήΠαναγιωτόπουλοςΤάσιου Ε.
Π213Δημιουργία ιστοσελίδας σε Wordpress και προώθηση της μέσω google adwordsΠαναγιωτόπουλοςΤαταρίδης Γ.
Π214Το Bullying στη νεολαία: Σχολικό περιβάλλον και μέσων κοινωνικών δικτύωσης - CyberbullyingΠαναγιωτόπουλοςΤοντόροβ Ν.
Π215Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στον τουριστικό τομέα στο Νομό ΚαβάλαςΠαναγιωτόπουλοςΤσαχαλίδου Σ.
Π216Τουρισμός και νέες τεχνολογίες στο νησί της Ιθάκης ΠαναγιωτόπουλοςΧαϊδάρη Ά. - Μ.
Π217Διερεύνηση της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα ηλεκτρονικά καταστήματα ρούχωνΠαναγιωτόπουλοςΩρολογά Α.
Π218Οι σύγχρονες τεχνικές Marketing στις επιχειρήσεις κτηματομεσιτικής στον Νομό ΡοδόπηςΠαυλίδηςΚουκουζέλης Δ.
Π219Πλάνο μάρκετινγκ της εταιρείας ένδυσης και υπόδησης (πολυεθνικής) ΠαυλίδηςΜοράβα Α.
Π220Ο ρόλος του μάρκετινγκ στην επιλογή ενός οίνου ελληνικής προέλευσης από τους καταναλωτές στην Ανατολική Μακεδονία και ΘράκηΠαυλίδηςΝτάνι Ε.
Π221Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον τουρισμό και η συνεισφορά τους στην δημιουργία αξίας για την επιχείρησηΠαυλίδηςΠαπαγεωργίου Μ.
Π222Ο ρόλος του Μάρκετινγκ στα καταστήματα πώλησης αρωμάτων στο Νομό ΡοδόπηςΠαυλίδηςΠαπαδοπούλου Δ.
Π223Πλάνο μάρκετινγκ του ξενοδοχειακού ομίλου Λαμψάς, μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, ΑθήναΠαυλίδηςΣδρόλια Ρ.
Π224Ανάλυση χρηματοοικονομικής υγείας επιλεγμένης επιχείρησης με την βοήθεια των αριθμοδεικτώνΠιπιλιαγκόπουλοςΑδαμίδου Μ.
Π225Προμελέτη σκοπιμότητας επενδυτικού σχεδίου. Περίπτωση εφαρμογής στον κλάδο του τουρισμού (ενοικιαζόμενα δωμάτια) και στην περιοχή της πόλης ΚαβάλαςΠιπιλιαγκόπουλοςΑνδρονίδου Α.
Π226Η συσχέτιση της τιμολόγησης με την διαδικασία της κοστολόγησης του προϊόντοςΠιπιλιαγκόπουλοςΒλαχάκη Α.
Π227Η λογιστική παρακολούθηση - διαδικασία διακίνησης υλικών για τους σκοπούς της κοστολόγησηςΠιπιλιαγκόπουλοςΒουδούρη Ε.
Π228Λογιστική οργάνωση και παρακολούθηση της αποθήκηςΠιπιλιαγκόπουλοςΓενιτζέ Π.
Π229Η Λογιστική παρακολούθηση των αποθεμάτων στις αποθήκεςΠιπιλιαγκόπουλοςΓκάτζια Σ.
Π230Το ψηφιακό νόμισμα ως νέο μέσο συναλλαγών (λογιστική παρακολούθηση)ΠιπιλιαγκόπουλοςΚύρτσης Σ.
Π231Συγκριτική ανάλυση οικονομικών καταστάσεων με τη βοήθεια αριθμοδεικτών επιλεγμένης επιχείρησηςΠιπιλιαγκόπουλοςΜακρίδης Π.
Π232Τρόποι αντιμετώπισης της φοροδιαφυγής. Η περίπτωση της Ελλάδος (νομικά και φυσικά πρόσωπα)ΠιπιλιαγκόπουλοςΜητρουλάκης Γ.
Π233Ξενοδοχειακή λογιστική θεωρία και πράξη-εφαρμογές σε ξενοδοχειακή οντότηταΠιπιλιαγκόπουλοςΜιράκη Α.
Π234Εγγραφές τέλους χρήσης για τον προσδιορισμό του αποτελέσματος σε επιχείρηση που τηρεί διπλογραφικά βιβλία (θεωρία και εφαρμογή)ΠιπιλιαγκόπουλοςΜπέκα Γ.
Π235Μελέτη κοστολόγησης της καλλιέργειας του σιταριού στο Νομό ΡοδόπηςΠιπιλιαγκόπουλοςΠασαλίδης Σ.
Π236Η οργάνωση και η διοίκηση των μονάδων υγείας. Η περίπτωση του Νοσοκομείου καβάλαςΠιπιλιαγκόπουλοςΠατσίδου Μ.
Π237Μελέτη κοστολόγησης της καλλιέργειας ελιάς στη Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και ΘράκηςΠιπιλιαγκόπουλοςΣαρκίς Γ.
Π238Airbnb vs Hotel. Σύγκριση των reviews στη Booking.com (Καβάλα)ΣαρηγιαννίδηςΑγαθονίδου Χρ.
Π239Δια ζώσης και εξ' αποστάσεως μάθηση. Οι αλλαγές στην εκπαίδευση λόγω πανδημίαςΣαρηγιαννίδηςΑμβαζά Α.
Π240Η επίδραση στον τουριστικό κλάδο και της φιλοξενίας με την χρήση της βραχυχρόνιας μίσθωσης. Μελέτη περίπτωσης: AirbnbΣαρηγιαννίδηςΑραμπατζής Α.
Π241Η χρήση του Facebook ως εκπαιδευτικό εργαλείοΣαρηγιαννίδηςΒασιλόπουλος Κ.
Π242Ανάλυση δεδομένων των ξενοδοχείων και καταλυμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης μέσω των αξιολογήσεων της Booking.com για την περιοχή της ΚατερίνηςΣαρηγιαννίδηςΒουλγαράκη Κ.
Π243Η σχέση της Διοίκησης Ανθρώπινων Πόρων με την απόδοση της εφοδιαστικής των εταιριώνΣαρηγιαννίδηςΒωβού Θ.
Π244Ανάλυση δεδομένων των καταλυμάτων μέσα από την ιστοσελίδα της booking.com για την περιοχή της ΚαβάλαςΣαρηγιαννίδηςΓεωργούλης Φ.
Π245Ξενοδοχεία και Αirbnb: οι παράγοντες που καθορίζουν την προτίμηση των επισκεπτώνΣαρηγιαννίδηςΓρασσέλη Α.
Π246Μελέτη πρόθεσης των Ελλήνων φοιτητών για συμμετοχή σε προγράμματα εξ' αποστάσεως εκπαίδευσηςΣαρηγιαννίδηςΔραμπάλα Κ.
Π247Η διαμόρφωση της πρόθεσης των Ελλήνων φοιτητών για συμμετοχή σε προγράμματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 ΣαρηγιαννίδηςΔραμπάλας Ά.
Π248Εξαπάτηση κατά τη διάρκεια γραπτών εξετάσεων εξαμήνου σε σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (Νότια Ελλάδα)ΣαρηγιαννίδηςΕυσταθιάδη Α.
Π249Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και των ψηφιακών εργαλείων του πανελληνίου σχολικού δικτύου την περίοδο του SARS-coV-2: Στάσεις και απόψεις των εκπαιδευτικών ΣαρηγιαννίδηςΘεοδωράκη Μ.
Π250Η αντιστροφή εφοδιαστική αλυσίδα στις ηλεκτρικές συσκευέςΣαρηγιαννίδηςΙωσήφ Χ.
Π251Διερεύνηση των απόψεων των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών του δημοσίου Ι.Ε.Κ. Καβάλας. για την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασίαΣαρηγιαννίδηςΙωσηφίδης Γ.
Π252Ο ξενοδοχειακός κλάδος και τα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης: Μέτρηση ικανοποίησης επισκεπτών ΣαρηγιαννίδηςΚαρδαράς Β.
Π253Ξενοδοχεία και καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης: Σύγκριση των αξιολογήσεων στη Booking.comΣαρηγιαννίδηςΚοντογεωργου Ν.
Π254Οικονομική ανάλυση AirbnbΣαρηγιαννίδηςΚοτρώνη Ε.
Π255Δημιουργία Business Plan για κατάστημα ντελικατέσεν με χώρο εστίασηςΣαρηγιαννίδηςΚουτρουλός Β
Π256Παράγοντες ικανοποίησης πελατών από τις εταιρείες Logistics και ειδικότερα από τις εταιρείες ταχυμεταφορών κατά την περίοδο της πανδημίας ΣαρηγιαννίδηςΚυριακού Μ.
Π257Ανώτατη ηγεσία, ενδυνάμωση υπαλλήλων, ικανοποίηση εργαζομένων και ικανοποίηση πελατών σε οργανισμούς που έχουν υιοθετήσει συστήματα διαχείρισης ολικής ποιότητας ΣαρηγιαννίδηςΛεόντος Γ.
Π258Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου για την παραγωγή οικολογικών ρούχων και την πώλησή τους μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος ΣαρηγιαννίδηςΛίτσιου Ά. - Μ.
Π259Ανώτατη ηγεσία, ενδυνάμωση υπαλλήλων, ικανοποίηση εργαζομένων και ικανοποίηση πελατών σε οργανισμούς που έχουν υιοθετήσει συστήματα διαχείρισης ολικής ποιότητας. Μια Εμπειρική ΈρευναΣαρηγιαννίδηςΛόντος Γ.
Π260Η αντιγραφή στις εξετάσεις ελληνικών πανεπιστημίων και η σύνδεση της με την εταιρική ευθύνηΣαρηγιαννίδηςΜαραντίδου Χ.
Π261Προοπτικές ανάπτυξης του εναλλακτικού τουρισμού: μελέτη περίπτωσης στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και ΘράκηςΣαρηγιαννίδηςΜπαξεβάνη Β.
Π262Μέτρηση της αποτελεσματικότητας της εξ αποστάσεως μάθησης στην εποχή της πανδημίας Covid-19ΣαρηγιαννίδηςΜποϊδανίδου Β.
Π263Εξαπάτηση κατά τη διάρκεια γραπτών εξετάσεων εξαμήνου σε σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (Βόρεια Ελλάδα)ΣαρηγιαννίδηςΠαναγόπουλος Γ.
Π264Καθορισμός της σημαντικότητας της παρεχόμενης ποιότητας εξυπηρέτησης των εταιριών ταχυμεταφορών στην ικανοποίηση των πελατών τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας Sars-Cov-2ΣαρηγιαννίδηςΠαπαδόπουλος Ι. - Χ.
Π265Έρευνα ικανοποίησης πελατών, δημοτικού parking Δήμου ΚαβάλαςΣαρηγιαννίδηςΠαπαϊωάννου Ά.
Π266Διαχείριση αλλαγής σε δημόσιο οργανισμό. Μελέτη Περίπτωσης: Πανεπιστημιακό ΓΝ ΑλεξανδρούποληςΣαρηγιαννίδηςΣακαλίδου Ι.
Π267Το facebook ως εκπαιδευτικό εργαλείο στα ελληνικά πανεπιστήμιαΣαρηγιαννίδηςΣαπουτζάκη Σ. - Τ.
Π268Airbnb vs Hotel. Σύγκριση των reviews στη Booking.com (Χαλκιδική)ΣαρηγιαννίδηςΣλίμπα Ι.
Π269Συστήματα ERP και η απόδοση της εφοδιαστικής αλυσίδαςΣαρηγιαννίδηςΣοφρωνιάδης Ν.
Π270Αντίστροφη Εφοδιαστική Αλυσίδα και ΑνακύκλωσηΣαρηγιαννίδηςΣπυροπούλου Έ.
Π271Παράγοντες που επηρεάζουν την χρήση εφαρμογών διανομής φαγητού (food delivery apps) κατά την διάρκεια του Covid-19ΣαρηγιαννίδηςΤάτσι Κ.
Π272Η εξ αποστάσεως διδασκαλία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση την περίοδο της πανδημίας του SARS-CoV-2 από την οπτική γωνία εκπαιδευτικών και γονέωνΣαρηγιαννίδηςΤελλίδου Χ.
Π273Παράγοντες που επηρεάζουν τη χρήση εφαρμογών διανομής φαγητού (food delivery apps) κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19ΣαρηγιαννίδηςΤσακίρη Ρ. - E.
Π274Επιχειρηματικό σχέδιο (Business plan): δημιουργία επιχείρησης coffee & snaksΣαρηγιαννίδης - ΑϊτσίδηςΚαρασαρίδης Μ.
Π275Τουριστικό μάρκετινγκ για την περιοχή του νομού Ξάνθης. Προοπτικές - Προώθηση - ΠροβολήΤουρτούραςΚαρακώστας Σ.
Π276Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας ΤσομπανούδηΙγνάτη Β.
Π277Η χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευσηΤσομπανούδη Τσολαίδου Κ. - Σ.
Π278Αποδοχή των ΤΠΕ από άτομα μεγάλης ηλικίας - Στατιστική ΈρευναΧατζήςΑκριτίδη Ε.
Π279Ηλεκτρονικά εγκλήματα και ασφάλεια διαδικτύουΧατζήςΚαρακολίδης Μ.
Π280Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής σε PHPΧατζήςΚεχαγιόγλου Δ.
Π281Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής σε WordpressΧατζήςΤζιβλικάκης Ε.
Π282Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής σε WordpressΧατζήςΤσιτινίδου Α.
Π283Η συμβολή των μέσων επικοινωνίας στην επιλογή τουριστικού προορισμού από τους κατοίκους της ΘεσσαλονίκηςΧριστοδούλουΒασιλείου Χ.