Ολοκληρωμένες πτυχιακές εργασίες


Στον παρακάτω πίνακα, παρουσιάζονται όλες τα ολοκληρωμένο θέματα πτυχιακών εργασιών.

Α/ΑΘΕΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΦΟΙΤΗΤΗ
Π1Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου ανάπτυξης για επιχείρηση εστιατόριο πολυτελείας Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΑντριέτσκα Ο.
Π2Μελέτη ενός ολοκληρωμένου επιχειρηματικού σχεδίου για την δημιουργία boutique hotel στην πόλη της ΚαβάλαςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΑντωνίου Δ.
Π3Μελέτη επιχειρηματικού σχεδίου ενοικιαζόμενων δωματίων Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΒάϊκου Μ.
Π4Επιχειρηματικό Σχέδιο για την ίδρυση και λειτουργία επιχείρησης Καφέ Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΓαλάτσης Κ.
Π5Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου αγροτουριστικής επιχείρησηςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΚουράτορα Μ.
Π6Επιχειρηματικό σχέδιο για την ίδρυση και λειτουργία κέντρου αισθητικήςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΜανιού Μ.
Π7Επιχειρηματικό σχέδιο δημιουργίας και ανάπτυξης μονάδας παραγωγής ελαιολάδου Μεριτσίδης Ο.Ε.Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΜεριτσίδου Γ.
Π8Εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου ενός εργοστασίου εξαγωγής φρούτων Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΜιράκα Ά.
Π9Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου για την ίδρυση μιας επιχείρησης επεξεργασίας μαστίχας ΧίουΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΝικολιάνα Ρ.
Π10Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου σε μια σύγχρονη ξενοδοχειακή μονάδα που προσφέρει εναλλακτικές μορφές τουρισμού Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΣαλή Μ.
Π11Επιχειρηματικό σχέδιο μιας αγροτουριστικής μονάδαςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΤσιδέμ Σ.
Π12Σύγκριση ξενοδοχειακών μονάδων και βραχυπρόθεσμων ενοικιάσεων. Οι επιλογές των επισκεπτώνΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΤσιμπιαράκη Δ.
Π13Μελέτη επιχειρηματικού σχεδίου ίδρυσης υπηρεσιών - διοργανώσεων εκδηλώσεων και απασχόληση ατόμων ΑΜΕΑΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΤσότα Ε.
Π14Επιχειρηματικό σχέδιο για την καλλιέργεια και την μεταποίηση τρούφαςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΧαραλαμπίδης Μ.
Π15Μελέτη περίπτωσης Προβατοτροφική επιχείρηση στο Νομό ΚιλκίςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΧαρίτο Μ.
Π16Επιβεβαιωτική Παραγοντική Ανάλυση και Ανάλυση Μονοπατιού σε δεδομένα από έρευνα αγοράςΓεροντίδηςΑδαμίδου Μ.
Π17Ανάλυση παλινδρόμησης σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρείαςΓεροντίδηςΒελέντζα
Π18Διαφήμιση στο διαδίκτυοΓεροντίδηςΓιάζτζι Γ.
Π19Συσταδοποίηση προϊόντων σε δεδομένα από έρευνα ΜάρκετινγκΓεροντίδηςΓρηγοριάδης Α.
Π20Τεχνικές άμεσου ΜάρκετινγκΓεροντίδηςΔούμπλατζη Δ.
Π21RFM Ανάλυση σε δεδομένα εμπορικών συναλλαγώνΓεροντίδηςΚοβούσογλου Ι.
Π22Προετοιμασία και Διαχείριση των δεδομένων στη διαδικασία της εξόρυξηςΓεροντίδηςΠολιτίδου Χ.
Π23Επιχειρησιακή νοημοσύνη για μικρές και μεσαίες επιχειρήσειςΓεροντίδηςΤσαχπίνης Π.
Π24Ανάλυση διακύμανσης (ANOVA) σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρείας ΓεροντίδηςΤσεκερίδου Ε.
Π25Η έρευνα και οι προτάσεις για την αποτελεσματική εφαρμογή της εφοδιαστικής αλυσίδας στην ΕλλάδαΓιάκι - ΜαδυτινόςΑδαμίδης Δ.
Π26Το επιχειρηματικό σχέδιο ως απαραίτητο επιχειρησιακό εργαλείοΓιάκι - ΜαδυτινόςΑνδρεάδης Α.
Π27Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου κατασκευής κουνιστών παιχνιδιών με κερματοδέκτηΓιάκι - ΜαδυτινόςΑντωνίου Χ.
Π28Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης διανομής τροφίμων Γιάκι - ΜαδυτινόςΒλάχος Σ.
Π29Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου σε μικρή ξενοδοχειακή μονάδαΓιάκι - ΜαδυτινόςΓαλάνης Φ.
Π30Εκπόνηση χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού σχεδίου μικρής τουριστικής μονάδας δέκα δωματίων Γιάκι - ΜαδυτινόςΚαζιάνης Ν.
Π31Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου μικρής ξενοδοχειακής μονάδαςΓιάκι - ΜαδυτινόςΚαρόγλου Γ.
Π32Ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονικά καταστήματαΓιάκι - ΜαδυτινόςΚατσιγιάννης Δ.
Π33Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης e-shopΓιάκι - ΜαδυτινόςΜολφέσης Δ.
Π34Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης καφέΓιάκι - ΜαδυτινόςΝτουμάνα Ξ.
Π35Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου ανάπτυξης για ηλεκτρονική επιχείρηση e-shopΓιάκι - ΜαδυτινόςΠοπανδόπουλος Σ.
Π36Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου ίδρυσης γαλακτοβιομηχανίαςΓιάκι - ΜαδυτινόςΣισμάνης Α.
Π37Επιχείρηση χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού σχεδίου μιας επιχείρησης οινοποιίαςΓιάκι - ΜαδυτινόςΤσαλίκη Α.
Π38Επιχειρηματικό μοντέλο τουριστικής επιχείρησης στη ΘεσσαλονίκηΓιάκι - ΜαδυτινόςΤσαχάκης Σ.
Π39Εκπόνηση χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού σχεδίου μικρομεσαίας επιχείρησης τροφίμωνΓιάκι - ΜαδυτινόςΤσομπαλίδου Σ.
Π40Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου για μια ξενοδοχειακή μονάδαΓιάκι - ΜαδυτινόςΤσόχα Σ.
Π41Η επίδραση του Covid-19 στην εφοδιαστική αλυσίδα μέσω της ανάπτυξης των ηλεκτρονικών πωλήσεωνΓιάκι - ΜαδυτινόςΧιώτη Ρ. - Μ.
Π42Ψηφιακά Ηλεκτρονικά παιχνίδια: Το κρυπτόλεξοΓκούμαςΗλιόπουλου Α.
Π43Διερεύνηση συμμετοχής της χρήσης κινητών τηλεφώνων στην πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων - Ερευνώντας τις ψηφιακές αποδείξειςΔάλλαςΓκαζέπης Β. - Χ.
Π44Ψηφιακή εγκληματολογική έρευνα και ανάλυση ηλεκτρονικών συσκευών που έχουν υποστεί ζημιάΔάλλαςΠαπουτσόγλου Σ.
Π45Ανάπτυξη πολίτικων διοίκησης ανθρωπίνου δυναμικού: μελέτη περίπτωσης σε μεταποιητική μονάδα στον κλάδο των τροφίμωνΘερίου Γ.Αντωνάκης Γ.
Π46Διαχείριση αλλαγής. Μελέτη περίπτωσης ΟΠΑΠΘερίου Γ.Κάλφα Ε.
Π47Διαρροή εγκεφάλων στην Ελλάδα, μετανάστευση και επαναπατρισμόςΘερίου Γ.Καρακάξα Μ.
Π48Πρακτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού στον ξενοδοχειακό κλάδο. Μελέτη περίπτωσης στην πόλη της ΚομοτηνήςΘερίου Γ.Κοσμίδου Ε.
Π49Στρατηγικός προγραμματισμός: Η περίπτωση μιας γαλακτοβιομηχανίαςΘερίου Γ.Κουλουρά Ε.
Π50Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου-κάβες ποτών Θερίου Γ.Κουρίκι Ν.
Π51Ανάπτυξη καινοτόμας επιχειρηματικής ευκαιρίας με τη μέθοδο της λιτής επιχειρηματικής εκκίνησης: εμπειρική μελέτη»Θερίου Γ.Μαρτιουσοφ Γ.
Π52Πρακτικές διοίκησης ανθρώπινων πόρων: Μελέτες περίπτωσης στον κλάδο της φιλοξενίας και αναψυχήςΘερίου Γ.Ξάνθος Δ.
Π53Στρατηγικός προγραμματισμός: η περίπτωση της ΚΛΕΜΑΝ ΕΛΛΑΣ ΑΒΕΕΘερίου Γ.Παναγιωτίδου A.
Π54Η επίδραση των στερεότυπων στις ελληνικές επιχειρήσεις και το φαινόμενο διαρροής εγκεφάλωνΘερίου Γ.Πεσκελίδου Έ.
Π55Τα στερεότυπα των Ελλήνων για τις Ελληνικές επιχειρήσεις και πως επηρεάζουν το φαινόμενο διαρροής εγκεφάλωνΘερίου Γ.Ραφαήλοβιτς Λ.
Π56Change management/mergers στον δημόσιο τομέαΘερίου Γ.Στενμιλλερ Ά.
Π57Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου μονάδα παραγωγής βιοντίζελΘερίου Γ.Τζιαμαλίδης Γ.
Π58Employer Branding- literature review analysisΘερίου Γ.Φετλή Γ.
Π59Διερεύνηση-καταγραφή και ταξινόμηση των δυναμικών ικανοτήτων-δεξιοτήτων (Dynamic Capabilities) κατά μήκος της «αλυσίδας αξίας» επιχειρήσεων του δευτερογενή τομέα (Μεταποίηση - Κατασκευές). Δημιουργία ενός μοντέλου - οδηγού στρατηγικής ανάλυσης για την διευκόλυνση των επιχειρήσεων/οργανισμών στη διαμόρφωση των στρατηγικών τουςΘερίου Ν.Δισμάνης Β.
Π60Οι αλλαγές που επήλθαν στην Α.Ε. αναφορικά με την ευθύνη του Δ.Σ. και τη μεταβίβαση μετοχώνΚαλαμπούκαΚαρπενήση Σ.
Π61Ρατσισμός προς τους ομοφυλόφιλουςΚαμενίδουΔιονυσάτου Α.
Π62Κοινωνινό Μάρκετινγκ και AIDSΚαμενίδουΠαπαδάτος Κ.
Π63Το λιανεμπόριο στη Θεσσαλονίκη μια ποιοτική έρευνα σε διευθυντικά στελέχηΚαμενίδουΠαπαναστασίου Α.
Π64Θρησκευτικός Τουρισμός στο Άγιο ΌροςΚαμενίδουΤζεβελέκη Π.
Π65Οι επιπτώσεις των social media στην ψυχική υγεία των νέωνΚαμενίδουΤσιαούσης Γ.
Π66Απειλές και κίνδυνοι στην ασφάλεια και στην ιδιωτικότητα των Ελλήνων χρηστώνΚοντάκοςΓιόζι Γ.
Π67Κρόκος Κοζάνης - Το χρυσάφι της ελληνικής γηςΚοντάκοςΓκανάτσιου Α.
Π68Διοίκηση και ηγεσία σχολικών μονάδωνΚοντάκοςΜαντατζή Σ.
Π69Συγκριτική ανάλυση παλαιών και νέων ελληνινών λογιστικών προτύπων (ΕΛΠ). Εμπειρική διερεύνηση των επιπτώσεων εφαρμογής των νέων ΕΛΠ στις οικονομικές καταστάσεις των επιχειρήσεων.ΚοσμίδηςΙωακείμ Ε.
Π70Εξιχνίαση οικονομικού εγκλήματος με τη χρήση νέων τεχνολογιώνΚοσμίδηςΜπούφι Γ.
Π71Το μοντέλο της οργανωτικής ανάπτυξης των μεγάλων tour operators στην περιοχή της Χαλκιδικής και οι μορφές συνεργασίας τους με τις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, το αεροδρόμιο και τις αεροπορικές εταιρείες και τους ΟΤΑ (Περίπτωση Μουζενίδης travel, Elinair)ΚουτρουμανίδηςΒλάχου Μ.
Π72Το στρατηγικό πλάνο δημιουργίας και ανάπτυξης ενός Ελληνικού tour operatorΚουτρουμανίδηςΕυσταθιάδου Σ.
Π73Οι στρατηγικές προώθησης των προϊόντων των εταιριών μέσω instagramΚουτρουμανίδηςΚανάκης Α.
Π74Στρατηγική εισόδου και εδραίωσης ελληνικών κατασκευαστικών εταιρειών στις χώρες της μέσης ανατολής (Μελέτη περίπτωσης ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και J@P ΑΒΑΞ)ΚουτρουμανίδηςΚουνινιώτη Ρ.
Π75Η ψηφιοποίηση του πολιτισμικού προϊόντος και τα συνεπακόλουθα στρατηγικά οφέλη των συνεργαζόμενων πολιτιστικών ιδρυμάτων. (Περίπτωση Google Arts και Culture στην Ελλάδα)ΚουτρουμανίδηςΚουρδάκη Α.
Π76Στρατηγικές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης των ελληνικών τραπεζών (Attica bank, Eurobank)ΚουτρουμανίδηςΜπάγκου Ε.
Π77Το μοντέλο της εφοδιαστικής αλυσίδας των μεγάλων ελληνικών εταιρειών μέσω της συνεργασίας τους με χονδρέμπορους (περίπτωση Μαντζαρόπουλος Α.Ε.)ΚουτρουμανίδηςΞυλογιώργη Κ.
Π78Στρατηγική προώθηση μέσω Digital καναλιών του ομόλου ΤΕΜΕΣΚουτρουμανίδηςΡουμελιώτη Μ. - Β.
Π79Η χρήση των social media, των εφαρμογών κινητών και άλλων εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing) για την εταιρική προώθηση και την μετάδοση αγώνων της super league (περίπτωση ΠΑΕ ΟΦΗ)ΚουτρουμανίδηςΤριάντης Ε.
Π80Το μοντέλο τουριστικής ανάπτυξης με βάση το θρησκευτικό τουρισμό στην τοπική κοινωνία της ΚαλαμπάκαςΚουτρουμανίδηςΤσόλας Γ.
Π81Η εμπορική πολιτική της AGROTECH (JOHN DEERE) στην Ελλάδα και οι τεχνικές προώθησης των προϊόντων της στην ΕλλάδαΚουτρουμανίδηςΦουντούκας Γ.
Π82Η εμπορική πολιτική και οι τεχνικές προώθησης των προϊόντων στο εξωτερικό των μεγάλων εταιρειών δομικών υλικών της Ελλάδος. (Μελέτες περίπτωσης όμιλος Βιοχάλκο Α.Ε. και όμιλος Τιτάν Α.Ε.)ΚουτρουμανίδηςΧατζηδαυϊτίδης Γ.
Π83Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και τραπεζικός κλάδοΜαδυτινόςΑσλάνη Σ.
Π84Η αποτελεσματικότητα των Google adsΜαδυτινόςΒασιλειάδου Α.
Π85Οι προτιμήσεις των τουριστών συγκριτικά με τη βραχυχρόνια μίσθωση ακινήτων (Airbnb) και τις ξενοδοχειακές μονάδεςΜαδυτινόςΓεωργούση Ε.
Π86Επιχειρηματικό πλάνο ξενονοδοχειακής μονάδαςΜαδυτινόςΔιαμαντής Χ.
Π87Διαχείριση επιχείρησης καυσίμων, μελέτη περίπτωσης με επιχειρηματικό σχέδιοΜαδυτινόςΚονωνά Β.
Π88Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου διαφημιστικής εταιρείαςΜαδυτινόςΚυπιρτίδου Ο.
Π89Σύγχρονες τάσεις στα πληροφοριακά συστήματα διοίκησης των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ο βαθμός ικανοποίησης των στελεχών διοίκησηςΜαδυτινόςΜαδεμτζόγλου Γ.
Π90Η ανάπτυξη του νησιού της ΚαρπάθουΜαδυτινόςΠαυλάκου Ε.
Π91Ψηφιακός μετασχηματισμός στην εκπαιδευτική διαδικασία. Διερεύνηση των στάσεων και των αντιλήψεων των εκπαιδευτικώνΜαδυτινόςΣιδηρόπουλος Π.
Π92Η έρευνα και οι προτάσεις για την αποτελεσματική εφαρμογή των ERPS στην ΕλλάδαΜαδυτινόςΤαχμαζίδου Μ.
Π93Κατάρτιση Χρηματοοικονομικού μοντέλου σε μικρή μονάδα εμπορίας χάρτουΜαδυτινός - ΑϊτσίδηςΛαζαρίδου Α.
Π94Ηλεκτρονικό Επιχειρείν - Τάσεις και προοπτικές - Μελέτη περίπτωσηςΜαδυτινός - ΑϊτσίδηςΤσιπούρης Ε.
Π95Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης e-shopΜαδυτινός - ΓιάκιΤσιλφίδης X.
Π96Προτιμήσεις διαμονής των τουριστών στη μετά covid-19 εποχή. Έρευνα προτιμήσεων σε τουρίστες στην ΕλλάδαΜάμαληςΑποστολακάκης Ι.
Π97Στάσεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε θέματα εκπαιδευτικής πολιτικήςΜάμαληςΒαγενάς Α.
Π98Διερεύνυση απόψεων ξενοδοχείων για τη χρησιμοποίηση του Internet στο Μαρκετινγκ των επιχειρήσεωνΜάμαληςΕυθυμιάδης Ο.
Π99Η επίδραση του στυλ ηγεσίας στην εργασιακή ικανοποίηση και στην εργασιακή εξουθένωση των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΚαβάλαςΜάμαληςΚαλαιτζιάν Μ.
Π100Στάση καταναλωτών έναντι λειτουργικών τροφίμων ΜάμαληςΚούσης Μ.
Π101Οι στάσεις των καταναλωτών έναντι των λειτουργικών τροφίμων ΜάμαληςΚυρκιλή Π. - Σ.
Π102Το εργασιακό στρες που νιώθουν οι υπάλληλοι του δημοσίου τομέα λόγω του κορωνοϊού (covid-19) ΜάμαληςΜάζε Γ.
Π103Ικανοποίηση πελατών από τις τραπεζικές συναλλαγέςΜάμαληςΜαυροπούλου Μ.
Π104Στάσεις καταναλωτών έναντι των παραγγελιών φαγητού μέσω AppsΜάμαληςΜπαϊρακταρίδου Χ.
Π105Στάσεις καταναλωτών έναντι προϊόντων μελιούΜάμαληςΜπεϊντάρη Ι. Ε.
Π106Η κατάσταση του online shopping κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοιούΜάμαληςΠλιόγκα Ι.
Π107Ο οινοτουρισμός στη Δράμα με περίπτωση το φεστιβάλ της ΔραμοινογνωσίαςΜάμαληςΤερσενίδης Α.
Π108Οι αντιλήψεις των καταναλωτών έναντι της παρεχόμενης εξυπηρέτησης από τα σούπερ ΜάρκετΜάμαληςΤριριπίδου Β.
Π109Στάσεις καταναλωτών έναντι προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας: Η περίπτωση MR GRANDΜάμαληςΤσίγκα Ρ.
Π110Στάσεις καταναλωτών έναντι των καταστημάτων super marketΜάμαληςΤσιριπίδου Β.
Π111Ικανοποίηση καταναλωτών από τις υπηρεσίες των super marketΜάμαληςΤσιριπίδου Β.
Π112Στάσεις φοιτητών έναντι του προγράμματος ErasmusΜάμαληςΤσοπανίδης Χ.
Π113Η επίδραση της πανδημίας του κορονοϊού covid-19 στις αγοραστικές και διατροφικές συνήθειες των καταναλωτώνΜάμαληςΦυκάρης Β.
Π114Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και η υιοθέτηση του από τις επιχειρήσειςΜάμαληςΧατζηδημητρίου Κ.
Π115Ετοιμότητα συστημάτων για ψηφιακές εγκληματολογικές έρευνεςΜαρδύρηςΤσακουρίδου Σ.
Π116Εισαγωγή στη δημιουργία ενός αυτόματου συστήματος αναγνώρισης ομιλίας (ASR) χρησιμοποιώντας το KALDIΜαρδύρηςΧρυσόπουλος Μ.
Π117Το εργασιακό άγχος και οι επιπτώσεις του στο νοσηλευτικό προσωπικό. Περιπτωσιακή μελέτη Ιπποκράτειο Νοσοκομείο ΘεσσαλονίκηςΜπορμπότσηΆγγου Β.
Π118Διερεύνηση του τρόπου επιλογής τουριστικού προορισμού των Ελλήνων ΤουριστώνΜπορμπότσηΚαραπερίδης Α.
Π119Προσέγγιση των παραγόντων εργασιακής ικανοποίησης για θέσεις εργασίας σε πρατήρια υγρών καυσίμωνΜπορμπότσηΝίκου Ειρήνη
Π120e-tourism: Η χρήση νέων τεχνολογιών επικοινωνιών και πληροφόρησής στον ξενοδοχειακό κλάδοςΜπορμπότσηΤσίκκης Ν.
Π121Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στον τουρισμό. Η περίπτωση του νομού Καβάλας ΜυλωνάΑβραμίδης Γ.
Π122Στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας στα μουσεία. Η περίπτωση των μουσείων της ΚαβάλαςΜυλωνάΑντωνοπούλου Μ.
Π123Ο ρόλος των Δημόσιων Σχέσεων στη σύγχρονη εποχήΜυλωνάΜαληδέλλη Β.
Π124Η χρήση των κοινωνικών δικτύων κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοιού από τις γενιές Χ,Υ και Ζ στην ΕλλάδαΜυλωνάΞενίδου Μ. - Α.
Π125Η προβολή των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας από τα κοινωνικά μέσα στην εποχή του covid στην ΕλλάδαΜυλωνάΤαχτσίδου Χ.
Π126Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων ως μέσο προβολής και ανάπτυξης των επιχειρήσεων του Νομού Ξάνθης. Η περίπτωση επιχειρήσεων εστίασηςΜυλωνάΤζανίδου Σ.
Π127Η αλλαγή στάσης των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε περίοδο οικονομικής κρίσηςΜυλωνάΤσενεκλίδης Ε.
Π128Η ενδυνάμωση του ξενοδοχειακού προϊόντος με τη χρήση νέων τεχνολογιώνΠαναγιωτόπουλοςΑντωνίου Ε.
Π129Ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) για προϊόντα καλλυντικών με τη χρήση του συστήματος διαχείρισης περιεχομένου ηλεκτρονικού εμπορίου ανοιχτού κώδικα presta shopΠαναγιωτόπουλοςΒουρδόλη Κ.
Π130Βαθμός αντικατάστασης των παραδοσιακών τρόπων κράτησης από τα on-line συστήματα κρατήσεωvΠαναγιωτόπουλοςΘεοδώρου Α. - Μ.
Π131Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών σε ξενοδοχειακές μονάδεςΠαναγιωτόπουλοςΚαραδούκα Μ.
Π132Η αξιοποίηση των μεγάλων δεδομένων (big data) στην εφοδιαστική αλυσίδα (Supply chain management)ΠαναγιωτόπουλοςΚαταβολάδας Σ.
Π133Χρήση διαδικτυακών εφαρμογών σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών επισκευής αυτοκινήτων-συστηματική ανασκόπηση ΠαναγιωτόπουλοςΚοτρώτσος Ε.
Π134Μελέτη των επιπτώσεων της πανδημίας covid-19 στον ξενοδοχειακό κλάδο της πόλης της ΑλεξανδρούποληςΠαναγιωτόπουλοςΚρομμύδας Β.
Π135Ερευνά για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς το ηλεκτρονικό εμπόριοΠαναγιωτόπουλοςΛουκίσα Φ.
Π136Μελέτη των επιπτώσεων της πανδημίας του κορονοϊού Covid-19 στην αγορά των σούπερ μάρκετ ΠαναγιωτόπουλοςΜπέλλης Η.
Π137Μελέτη της συμπεριφοράς και παράγοντες της ικανοποίησης των on line καταναλωτώνΠαναγιωτόπουλοςΝικολαΐδης Μ.
Π138Κριτήρια και παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές στις ηλεκτρονικές τους αγορές κατά τη περίοδο του Covid-19ΠαναγιωτόπουλοςΝούλας Π.
Π139Η Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορικής και της Επικοινωνίας: Η Περίπτωση του Επιμορφωτικού Προγράμματος Β1 Επιπέδου ΤΠΕ για τη Δευτεροβάθμια ΕκπαίδευσηΠαναγιωτόπουλοςΞανθόπουλος Γ.
Π140Ηλεκτρονικό εμπόριο και παράγοντες που επηρεάζουν την αφοσίωση του καταναλωτή σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημαΠαναγιωτόπουλοςΞανθόπουλος Γ. - Α.
Π141Πληροφοριακό Σύστημα Νοσοκομείου: Περίπτωση Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο ΑλεξανδρούποληςΠαναγιωτόπουλοςΠαπαδοπούλου Σ.
Π142Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος με τη χρήση του Opencart CMSΠαναγιωτόπουλοςΠασιόπουλος Α.
Π143Η αντικατάσταση της παραδοσιακής τηλεόρασης από την συνδρομητική ψηφιακή πλατφόρμα Netflix. Μια έρευνα στους φοιτητές.ΠαναγιωτόπουλοςΠεπονάκη Μ.
Π144Η μετεξέλιξη των φυσικών καταστημάτων σε ηλεκτρονικά (e-shop) στην περίοδο της πανδημίας του covid-19ΠαναγιωτόπουλοςΠετιγγάκη Χ.
Π145Οι επιπτώσεις της πανδημίας (Covid-19) στον κλάδο της εστίασης του Νομού ΚαβάλαςΠαναγιωτόπουλοςΣονίδου Ι.
Π146Ο ρόλος της εφοδιαστικής αλυσίδας στον τομέα των σούπερ μάρκετ την περίοδο της πανδημίας covid-19 ΠαναγιωτόπουλοςΣταχτοπούλου Σ.
Π147Εκπαιδευτική ρομποτική στην Ειδική ΑγωγήΠαναγιωτόπουλοςΤάσιου Ε.
Π148Δημιουργία ιστοσελίδας σε Wordpress και προώθηση της μέσω google adwordsΠαναγιωτόπουλοςΤαταρίδης Γ.
Π149Το Bullying στη νεολαία: Σχολικό περιβάλλον και μέσων κοινωνικών δικτύωσης - CyberbullyingΠαναγιωτόπουλοςΤοντόροβ Ν.
Π150Διερεύνηση της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα ηλεκτρονικά καταστήματα ρούχωνΠαναγιωτόπουλοςΩρολογά Α.
Π151Ο ρόλος του Μάρκετινγκ στα καταστήματα πώλησης αρωμάτων στο νομό ΡοδόπηςΠαυλίδηςΠαπαδοπούλου Δ.
Π152Ανάλυση χρηματοοικονομικής υγείας επιλεγμένης επιχείρησης με την βοήθεια των αριθμοδεικτώνΠιπιλιαγκόπουλοςΑδαμίδου Μ.
Π153Προμελέτη σκοπιμότητας επενδυτικού σχεδίου. Περίπτωση εφαρμογής στον κλάδο του τουρισμού (ενοικιαζόμενα δωμάτια) και στην περιοχή της πόλης ΚαβάλαςΠιπιλιαγκόπουλοςΑνδρονίδου Α.
Π154Η συσχέτιση της τιμολόγησης με την διαδικασία της κοστολόγησης του προϊόντοςΠιπιλιαγκόπουλοςΒλαχάκη Α.
Π155Η λογιστική παρακολούθηση - διαδικασία διακίνησης υλικών για τους σκοπούς της κοστολόγησηςΠιπιλιαγκόπουλοςΒουδούρη Ε.
Π156Λογιστική οργάνωση και παρακολούθηση της αποθήκηςΠιπιλιαγκόπουλοςΓενιτζέ Π.
Π157Η Λογιστική παρακολούθηση των αποθεμάτων στις αποθήκεςΠιπιλιαγκόπουλοςΓκάτζια Σ.
Π158Το ψηφιακό νόμισμα ως νέο μέσο συναλλαγών (λογιστική παρακολούθηση)ΠιπιλιαγκόπουλοςΚύρτσης Σ.
Π159Συγκριτική ανάλυση οικονομικών καταστάσεων με τη βοήθεια αριθμοδεικτών επιλεγμένης επιχείρησηςΠιπιλιαγκόπουλοςΜακρίδης Π.
Π160Τρόποι αντιμετώπισης της φοροδιαφυγής. Η περίπτωση της Ελλάδος (νομικά και φυσικά πρόσωπα)ΠιπιλιαγκόπουλοςΜητρουλάκης Γ.
Π161Ξενοδοχειακή λογιστική θεωρία και πράξη-εφαρμογές σε ξενοδοχειακή οντότηταΠιπιλιαγκόπουλοςΜιράκη Α.
Π162Εγγραφές τέλους χρήσης για τον προσδιορισμό του αποτελέσματος σε επιχείρηση που τηρεί διπλογραφικά βιβλία (θεωρία και εφαρμογή)ΠιπιλιαγκόπουλοςΜπέκα Γ.
Π163Η οργάνωση και η διοίκηση των μονάδων υγείας. Η περίπτωση του Νοσοκομείου καβάλαςΠιπιλιαγκόπουλοςΠατσίδου Μ.
Π164Μελέτη κοστολόγησης της καλλιέργειας ελιάς στη Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και ΘράκηςΠιπιλιαγκόπουλοςΣαρκίς Γ.
Π165Airbnb vs Hotel. Σύγκριση των reviews στη Booking.com (Καβάλα)ΣαρηγιαννίδηςΑγαθονίδου Χρ.
Π166Δια ζώσης και εξ' αποστάσεως μάθηση. Οι αλλαγές στην εκπαίδευση λόγω πανδημίαςΣαρηγιαννίδηςΑμβαζά Α.
Π167Η επίδραση στον τουριστικό κλάδο και της φιλοξενίας με την χρήση της βραχυχρόνιας μίσθωσης. Μελέτη περίπτωσης: AirbnbΣαρηγιαννίδηςΑραμπατζής Α.
Π168Η χρήση του Facebook ως εκπαιδευτικό εργαλείοΣαρηγιαννίδηςΒασιλόπουλος Κ.
Π169Ανάλυση δεδομένων των ξενοδοχείων και καταλυμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης μέσω των αξιολογήσεων της Booking.com για την περιοχή της ΚατερίνηςΣαρηγιαννίδηςΒουλγαράκη Κ.
Π170Η σχέση της Διοίκησης Ανθρώπινων Πόρων με την απόδοση της εφοδιαστικής των εταιριώνΣαρηγιαννίδηςΒωβού Θ.
Π171Ανάλυση δεδομένων των καταλυμάτων μέσα από την ιστοσελίδα της booking.com για την περιοχή της ΚαβάλαςΣαρηγιαννίδηςΓεωργούλης Φ.
Π172Ξενοδοχεία και Αirbnb: οι παράγοντες που καθορίζουν την προτίμηση των επισκεπτώνΣαρηγιαννίδηςΓρασσέλη Α.
Π173Μελέτη πρόθεσης των Ελλήνων φοιτητών για συμμετοχή σε προγράμματα εξ' αποστάσεως εκπαίδευσηςΣαρηγιαννίδηςΔραμπάλα Κ.
Π174Η διαμόρφωση της πρόθεσης των Ελλήνων φοιτητών για συμμετοχή σε προγράμματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19 ΣαρηγιαννίδηςΔραμπάλας Ά.
Π175Εξαπάτηση κατά τη διάρκεια γραπτών εξετάσεων εξαμήνου σε σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (Νότια Ελλάδα)ΣαρηγιαννίδηςΕυσταθιάδη Α.
Π176Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και των ψηφιακών εργαλείων του πανελληνίου σχολικού δικτύου την περίοδο του SARS-coV-2: Στάσεις και απόψεις των εκπαιδευτικών ΣαρηγιαννίδηςΘεοδωράκη Μ.
Π177Η αντιστροφή εφοδιαστική αλυσίδα στις ηλεκτρικές συσκευέςΣαρηγιαννίδηςΙωσήφ Χ.
Π178Διερεύνηση των απόψεων των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών του δημοσίου Ι.Ε.Κ. Καβάλας. για την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασίαΣαρηγιαννίδηςΙωσηφίδης Γ.
Π179Ο ξενοδοχειακός κλάδος και τα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης: Μέτρηση ικανοποίησης επισκεπτών ΣαρηγιαννίδηςΚαρδαράς Β.
Π180Ξενοδοχεία και καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης: Σύγκριση των αξιολογήσεων στη Booking.comΣαρηγιαννίδηςΚοντογεωργου Ν.
Π181Οικονομική ανάλυση AirbnbΣαρηγιαννίδηςΚοτρώνη Ε.
Π182Δημιουργία Business Plan για κατάστημα ντελικατέσεν με χώρο εστίασηςΣαρηγιαννίδηςΚουτρουλός Β
Π183Παράγοντες ικανοποίησης πελατών από τις εταιρείες Logistics και ειδικότερα από τις εταιρείες ταχυμεταφορών κατά την περίοδο της πανδημίας ΣαρηγιαννίδηςΚυριακού Μ.
Π184Ανώτατη ηγεσία, ενδυνάμωση υπαλλήλων, ικανοποίηση εργαζομένων και ικανοποίηση πελατών σε οργανισμούς που έχουν υιοθετήσει συστήματα διαχείρισης ολικής ποιότητας ΣαρηγιαννίδηςΛεόντος Γ.
Π185Ανώτατη ηγεσία, ενδυνάμωση υπαλλήλων, ικανοποίηση εργαζομένων και ικανοποίηση πελατών σε οργανισμούς που έχουν υιοθετήσει συστήματα διαχείρισης ολικής ποιότητας. Μια Εμπειρική ΈρευναΣαρηγιαννίδηςΛόντος Γ.
Π186Η αντιγραφή στις εξετάσεις ελληνικών πανεπιστημίων και η σύνδεση της με την εταιρική ευθύνηΣαρηγιαννίδηςΜαραντίδου Χ.
Π187Προοπτικές ανάπτυξης του εναλλακτικού τουρισμού: μελέτη περίπτωσης στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και ΘράκηςΣαρηγιαννίδηςΜπαξεβάνη Β.
Π188Μέτρηση της αποτελεσματικότητας της εξ αποστάσεως μάθησης στην εποχή της πανδημίας Covid-19ΣαρηγιαννίδηςΜποϊδανίδου Β.
Π189Εξαπάτηση κατά τη διάρκεια γραπτών εξετάσεων εξαμήνου σε σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (Βόρεια Ελλάδα)ΣαρηγιαννίδηςΠαναγόπουλος Γ.
Π190Καθορισμός της σημαντικότητας της παρεχόμενης ποιότητας εξυπηρέτησης των εταιριών ταχυμεταφορών στην ικανοποίηση των πελατών τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας Sars-Cov-2ΣαρηγιαννίδηςΠαπαδόπουλος Ι. - Χ.
Π191Έρευνα ικανοποίησης πελατών, δημοτικού parking Δήμου ΚαβάλαςΣαρηγιαννίδηςΠαπαϊωάννου Ά.
Π192Διαχείριση αλλαγής σε δημόσιο οργανισμό. Μελέτη Περίπτωσης: Πανεπιστημιακό ΓΝ ΑλεξανδρούποληςΣαρηγιαννίδηςΣακαλίδου Ι.
Π193Το facebook ως εκπαιδευτικό εργαλείο στα ελληνικά πανεπιστήμιαΣαρηγιαννίδηςΣαπουτζάκη Σ. - Τ.
Π194Airbnb vs Hotel. Σύγκριση των reviews στη Booking.com (Χαλκιδική)ΣαρηγιαννίδηςΣλίμπα Ι.
Π195Συστήματα ERP και η απόδοση της εφοδιαστικής αλυσίδαςΣαρηγιαννίδηςΣοφρωνιάδης Ν.
Π196Αντίστροφη Εφοδιαστική Αλυσίδα και ΑνακύκλωσηΣαρηγιαννίδηςΣπυροπούλου Έ.
Π197Παράγοντες που επηρεάζουν την χρήση εφαρμογών διανομής φαγητού (food delivery apps) κατά την διάρκεια του Covid-19ΣαρηγιαννίδηςΤάτσι Κ.
Π198Η εξ αποστάσεως διδασκαλία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση την περίοδο της πανδημίας του SARS-CoV-2 από την οπτική γωνία εκπαιδευτικών και γονέωνΣαρηγιαννίδηςΤελλίδου Χ.
Π199Παράγοντες που επηρεάζουν τη χρήση εφαρμογών διανομής φαγητού (food delivery apps) κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19ΣαρηγιαννίδηςΤσακίρη Ρ. - E.
Π200Επιχειρηματικό σχέδιο (Business plan): δημιουργία επιχείρησης coffee & snaksΣαρηγιαννίδης - ΑϊτσίδηςΚαρασαρίδης Μ.
Π201Τουριστικό μάρκετινγκ για την περιοχή του νομού Ξάνθης. Προοπτικές - Προώθηση - ΠροβολήΤουρτούραςΚαρακώστας Σ.
Π202Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας ΤσομπανούδηΙγνάτη Β.
Π203Η χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευσηΤσομπανούδη Τσολαίδου Κ. - Σ.
Π204Αποδοχή των ΤΠΕ από άτομα μεγάλης ηλικίας - Στατιστική ΈρευναΧατζήςΑκριτίδη Ε.
Π205Ηλεκτρονικά εγκλήματα και ασφάλεια διαδικτύουΧατζήςΚαρακολίδης Μ.
Π206Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής σε PHPΧατζήςΚεχαγιόγλου Δ.
Π207Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής σε WordpressΧατζήςΤζιβλικάκης Ε.
Π208Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής σε WordpressΧατζήςΤσιτινίδου Α.