Θέματα πτυχιακών εργασιών


Στον παρακάτω πίνακα, παρουσιάζονται όλα τα θέματα πτυχιακών εργασιών. Για κάθε θέμα υπάρχει ο υπεύθυνος καθηγητής που το επιβλέπει και ο φοιτητής που το έχει αναλάβει. Στις περιπτώσεις όπου το πεδίο «Ονοματεπώνυμο Φοιτητή» είναι κενό, αυτό σημαίνει ότι το θέμα είναι διαθέσιμο και ότι ο φοιτητής που ενδιαφέρετε για την ανάληψη του θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον υπεύθυνο καθηγητή.

Ακαδημαϊκό ‘Eτος 2021-22

Α/ΑΘΕΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΦΟΙΤΗΤΗ
Π1Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου για μελισσοκομική επιχείρησηΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΑθανασάκης Π.
Π2Επιχειρηματικό σχέδιο μετατροπής τριώροφης μονοκατοικίας σε διαμερίσματα AirBubΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΑσλανίδης Κ.
Π3Επιχειρηματικό σχέδιο ξενοδοχειακής μονάδας Ilion Beach στη Θάσο Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΔραγουδάκης Α.
Π4Επιχειρηματικό σχέδιο επιχείρησης τουριστικών σκαφώνΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΙμανιμίδης Α.
Π5Εκπόνηση χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού σχεδίου καλλιέργειας παπαρούνας Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΙωσηφίδου Α.
Π6Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου ενός εργοστασίου φρούτωνΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΚαμαρλίγκος Σ.
Π7Επιχειρηματικό πλάνο για pet cafe / καταφύγιο ζώων Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΚευσενίδης Π.
Π8Ανάλυση επιχειρηματικού σχεδίου ανάπτυξης επιχείρησης παραγωγής και πώλησης κατεψυγμένων προϊόντων ζύμηςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΚωνσταντά Π.
Π9Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου ενός οινοποιείουΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΜπότος Ε.
Π10Μετατροπή καταστημάτων σε αποθηκευτικούς χώρους με σκοπό την πώληση ή την ενοικίαση σε κατοίκους της περιοχήςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΟμερίδης Ε.
Π11Επιχειρηματικό σχέδιο εταιρείας παροχής υπηρεσιών διαχείρισης και υποστήριξης ακινήτων Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΠάσσας Χ.
Π12Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου μιας μεταφορικής εταιρείαςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΣαραντουλάκης Ι.
Π13Επιχειρηματικό πλάνο για την ιχθυοκαλλιέργεια πέστροφα Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΤσατσαράγγου Χ.
Π14Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου της επιχείρησης «ΜΕΝΕΓΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ» (εμπόριο τροφίμων σε λιανική και χονδρική) Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΦράγκος Ε.
Π15Η εξ' αποστάσεως διδασκαλία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας covid-19ΒαλσαμίδηςΚαραγιαννίδου Ε.
Π16Ηλεκτρονικές συναλλαγές. Μελέτη περίπτωσης κρυπτονομίσματοςΒαλσαμίδηςΜεριανός Γ.
Π17Συμπεριφορά των τουριστών. Μελέτη περίπτωσης στο νησί της Μυκόνου ΒαλσαμίδηςΣαλπιγκτής Π.
Π18Η επίδραση του covid-19 στη συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστώνΒαλσαμίδηςΤενίδου Ε.
Π19Τεχνικές εξόρυξης δεδομένων και μελέτη εφαρμογής στην εστίαση με χρήση λογισμικού WEKAΒαλσαμίδηςΤσαπάνη Ε.
Π20Ίδρυση εταιρείας ΒεζέρηςΜπατζάκας Χ. - Α.
Π21Επιχειρηματική ανάπτυξη και χρηματοεπενδυτικά εργαλεία ΒεζέρηςΤσουράπας Π.
Π22Διερεύνηση της πιθανότητας απόκρισης σε δημοσκόπηση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και των παραγόντων που την επηρεάζουνΓεροντίδηςΑζιλαζιάν Σ.
Π23Συσταδοποίηση σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρείαςΓεροντίδηςΠατέρας Χ.
Π24Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης yachting Γιάκι - ΜαδυτινόςΚασιώτη Μ. - Ε.
Π25Επιχειρηματικό σχέδιο επέκτασης υφιστάμενης ξενοδοχειακής μονάδας στην ΚαβάλαΓιάκι - ΜαδυτινόςΜάτσα Μ.
Π26Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου ενός συσκευαστηρίου βρώσιμης ελιάςΓιάκι - ΜαδυτινόςΜυκονιάτης Π. - Δ.
Π27Η Ηλεκτρονική εγκληματολογία στην Αμερική, στην Ευρώπη και στην ΕλλάδαΔάλλας
Π28Ψηφιακή Εγκληματολογία: τα επόμενα χρόνιαΔάλλας
Π29Ο ανθρώπινος παράγοντας στη διοίκηση επιχειρηματικών διαδικασιών στον κλάδο της βιομηχανίας. Ρόλοι και οι ικανότητες ΔελιάςΠαλαιός Μ.
Π30Ο ανθρώπινος παράγοντας στη διοίκηση επιχειρηματικών διαδικασιών στον. Ρόλοι και ικανότητες στον κλάδο του τουρισμούΔελιάςΧανιωτάκη Α.
Π31Οι επιδράσεις και οι επιπτώσεις της πανδημίας του covid-19 και της ενεργειακής κρίσης στις ελληνικές ξενοδοχειακές μονάδες. ΔημητριάδηςΑκτενίζογλου Ν.
Π32Ικανοποίηση χρηστών από τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίουΔημητριάδηςΘωμαϊδου Γ.
Π33Ο ρόλος των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στον τουριστικό κλάδο σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδοΔημητριάδηςΚαραγιάννης Κ.
Π34Ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω κινητών και μελέτη για την ασφάλεια των συναλλαγών ΔημητριάδηςΚιούπη Α.
Π35Η εργασιακή εξουθένωση των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο Νομό ΚαβάλαςΔημητριάδηςΚουμουλίδης Κ.
Π36Η επίδραση στρατηγικής διοίκησης ανθρώπινων πόρων στην Διαχείριση της γνώσης και στην απόδοση της επιχείρησηΔημητριάδηςΚούρτη Ε.
Π37Η επίδραση του Διευθυντή σχολικής μονάδας στη δημιουργία θετικού κλίματος ΔημητριάδηςΚυριακίδου Ό.
Π38Νέες προοπτικές απασχόλησης στον πρωτογενή τομέα παραγωγής ΔημητριάδηςΛύρος Π.
Π39Διοίκηση ανθρώπινων πόρων στον ιδιωτικό τομέαΔημητριάδηςΜαρτίνης Χ.
Π40Ικανοποίηση στους χώρους της εστίασης της ΒέροιαςΔημητριάδηςΜελικιώτης Ι.
Π41Η εξέλιξη της παραγωγής οίνου στην περιφερειακή ενότητα ΞάνθηςΔημητριάδηςΜουτλουχάν Ι.
Π42Το άγχος στους αστυνομικούς ΔημητριάδηςΠαπαδόπουλος Π.
Π43Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, η γνώμη των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας ΕκπαίδευσηςΔημητριάδηςΠαπανικολάου Μ.
Π44Παρακίνηση νοσηλευτικού και ιατρικού προσωπικού στη δημόσια υγεία ΔημητριάδηςΣάββας Χ.
Π45Ανθρώπινοι παράγοντες στο σύστημα παραγωγής και logistics του μέλλοντοςΔημητριάδηςΣιάσιου Γ.
Π46Η μετάβαση στα πράσινα ξενοδοχεία με σκοπό πιο αειφόρα εξέλιξη του τουριστικού κλάδουΔημητριάδηςΣοφιός Ι.
Π47Το φαινόμενο του υπερ τουρισμού και τρόπος αντιμετώπισης με αειφορικές μεθόδους ΔημητριάδηςΣταθόπουλος Α.
Π48Η σημασία του εσωτερικού ποιοτικού ελέγχου στη διασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων και υπηρεσιών μιας εταιρίας (AGRINO)ΔημητριάδηςΤασάκος Α. - Ι.
Π49Δυνατότητες ανάπτυξης γαστρονομικού τουρισμού στη ΘάσοΔημητριάδηςΤσοχαταρίδου Δ.
Π50Remote working - Στάσεις εργαζομένωνΘερίου Γ.Αποστολίδου Θ.
Π51Ασφάλεια, υγεία και ευημερία των εργαζομένων. Μελέτες περιπτώσεις στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλον Θερίου Γ.Βασιλείου Ι.
Π52Ανάπτυξη μελέτης περίπτωσης. Εταιρική υπευθυνότητα Θερίου Γ.Γκάλιος Γ.
Π53Οργανισμοί διαχείρισης τουριστικών προορισμών και τοπική τουριστική ανάπτυξη. Η περίπτωση της ΛάρισαςΘερίου Γ.Ζιάκας Σ.
Π54Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στον κλάδο φιλοξενίας και αναψυχήςΘερίου Γ.Καλογιάννη Μ. - Ε.
Π55Διαχείριση των εργασιακών σχέσεων: μελέτες περίπτωσης στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Γ.Μπάτσικας Σ.
Π56Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου: μονάδα παραγωγής ελαιόλαδουΘερίου Γ.Παπαβασιλείου Γ.
Π57Ζητήματα επιχειρηματικής ηθικής και εταιρικής υπευθυνότητας σε σχέση με το ανθρώπινο δυναμικό: μελέτες περίπτωσης στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Γ.Σάββη - Μαλελή Λ.
Π58Στρατηγική ανάλυση - μελέτη περίπτωσης Aegean Airlines Θερίου Γ.Σαββιδάκη Κ. - Γ.
Π59Ο αντίκτυπος της απρεπούς συμπεριφοράς/αγένειας στο χώρο εργασίας στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στην ΕλλάδαΘερίου Γ.Τσενάι Α.
Π60Ζητήματα ηθικής και εταιρικής υπευθυνότητας σε σχέση με το ανθρώπινο δυναμικόΘερίου Γ.Φυτώκα Σ.
Π61Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «ΒΙΟΤΕΛ Α.Ε.» Θερίου Ν.Αβραμίδου Ε.
Π62Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Metro cash & carry» Θερίου Ν.Βελαώρας Χ.
Π63Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Do value Greece» ανώνυμη εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων από δάνεια και πιστώσειςΘερίου Ν.Βελεμής Π.
Π64Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής-μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Ελληνικές υπεραγορές Σκλαβενίτης Α.Ε.Ε.»Θερίου Ν.Βουρβουτσέλης Ι.
Π65Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της ξενοδοχειακής μονάδας «The west resort costa navarino»Θερίου Ν.Καλογεροπούλου Β.
Π66Στρατηγικές ενσωμάτωσης των ατόμων με ειδικές ανάγκες στις επιχειρήσειςΘερίου Ν.Κουσενίδου Ά. - Μ.
Π67Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής της επιχείρησης «ΚΩΤΙΔΗΣ Α.Ε.»Θερίου Ν.Κωτίδης Γ.
Π68Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης του ομίλου «Σκλαβενίτης»Θερίου Ν.Λιάρος Α.
Π69Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής-μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΗ»Θερίου Ν.Νικουλίν Χ.
Π70Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «SEAJETS SEAJET II NE/SEAHETS MARITIME»Θερίου Ν.Παπαβραμίδου Ι.
Π71Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Κτήμα Χρόνη» οινοποιητική εταιρεία η οποία ασχολείται με την οινοποίηση και μεταποίηση γλεύκους για παραγωγή κρασιούΘερίου Ν.Πάσο Δ.
Π72Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής-μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «ΠΑΚΚΕΤΟ Ι.Κ.Ε»Θερίου Ν.Σμυρλής Δ.
Π73Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής-μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ Α.Β. & Ε.Ε. ΤΡΟΦΙΜΩΝ»Θερίου Ν.Σταμπουλής Η.
Π74Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής-μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ/GREEN BEVERAGES»Θερίου Ν.Φανταγμάς Χ.
Π75Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης του ομίλου VARIAMIS GROUPΘερίου Ν.
Π76Διερεύνηση/καταγραφή και ταξινόμηση των δυναμικών ικανοτήτων/δεξιοτήτων (Dynamic Capabilities) κατά μήκος της «αλυσίδας αξίας» επιχειρήσεων του δευτερογενή τομέα (Παροχή Υπηρεσιών). Δημιουργία ενός μοντέλου - οδηγού στρατηγικής σνάλυσης για την διευκόλυνση των επιχειρήσεων/οργανισμών στη διαμόρφωση των στρατηγικών τουςΘερίου Ν.
Π77Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής ή και εταιρικής στρατηγικής συγκεκριμένης επιχείρησης ή οργανισμού της επιλογής σας στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Ν.
Π78Διερεύνηση και κατάταξη των κριτηρίων επιλογής Τμήματος ΑΕΙ από τους αποφοίτους της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Θερίου Ν.
Π79Η εξέλιξη της επιχειρηματικότητας στο Νομό Καβάλας την τελευταία πενταετία ΚαλαμπούκαΚαρακολίδου Ε.
Π80Ο καθορισμός των κατώτατων νόμιμων αποδοχών και οι συνέπειες στην ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεωνΚαλαμπούκαΜαθιουδάκης Μ.
Π81Η λήψη των αποφάσεων στην ΑΕ, ΕΠΕ και ΙΚΕ ως κριτήριο επιλογής της νομικής μορφής μιας εταιρείαςΚαλαμπούκαΣίσκος Σ.
Π82Χρήση κοινωνικού Μάρκετινγκ σε ΑΜΕΑ ΚαμενίδουΗλία Κ.
Π83Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο επιλογής ενός τουριστικού προϊόντος: Μελέτη περίπτωσης νομός ΛαρίσηςΚαμενίδουΜαγκούτα Σ.
Π84Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στην προώθηση του τουρισμούΚαμενίδουΤριαρίδου Χ.
Π85Η διείσδυση του Cross Fit στα γυμναστήρια. Μια έρευνα στην περιοχή της Ξάνθης Κοντάκος Καρά Α. - Χ.
Π86Η επίδραση των νέων ΕΛΠ στις οικονομικές καταστάσεις των επιχειρήσεων, εμπειρική ανάλυση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδηςΚόντρα Σ.
Π87Η επίδραση της υιοθέτησης των νέων ΕΛΠ στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις των ελληνικών επιχειρήσεων ΚοσμίδηςΚορούνι Π.
Π88Ανάλυση χρηματοοικονομικών καταστάσεων. Εμπειρική διερεύνηση του κλάδου ποτών ΚοσμίδηςΚουρτίδου Β.
Π89Η διοίκηση κεφαλαίου κίνησης των επιχειρήσεων. Εμπειρική διερεύνηση του γαλακτοκομικού κλάδου της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π90Προσδιοριστικοί παράγοντες βιωσιμότητας των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεωνΚοσμίδης
Π91Η σημασία της κεφαλαιακής διάρθρωσης στην αποδοτικότητα των επιχειρήσεων Κοσμίδης
Π92Η επίδραση της πρώτης εφαρμογής των ΕΛΠ στην αποτίμηση των ελληνικών επιχειρήσεων. Εμπειρική ανάλυση του κλάδου Τροφίμων και ΠοτώνΚοσμίδης
Π93Διερεύνηση της συσχέτισης των βαθμών λειτουργικής και χρηματοοικονομικής μόχλευσης με το συστημικό κίνδυνο. Μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγισηΚοσμίδης
Π94Η διοίκηση του κεφαλαίου κίνησης και η σημασία της στη χρηματοοικονομική ανάλυση και αποτίμηση. Εμπειρική διερεύνηση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π95Η επίδραση της κεφαλαιακής διάρθρωσης στην αποτίμηση των επιχειρήσεων Εμπειρική διερεύνηση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π96Προσδιοριστικοί παράγοντες της μερισματικής πολιτικής των επιχειρήσεων. Εμπειρική διερεύνηση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π97ERP συστήματα και η εφαρμογή τους στις επιχειρήσεις-μελέτη περίπτωσηςΜαδυτινόςΒουδούρη Ε.
Π98Επιχειρηματικό και χρηματοοικονομικό πλάνο εταιρείας στο κλάδο αρτοποιίας ζαχαροπλαστικής ΜαδυτινόςΓεωργιάδου Β.
Π99Η διαδικασία order to cash με τη βοήθεια των συστημάτων επιχειρησιακού σχεδιασμού (SAP) στον κλάδο της φαρμακοβιομηχανίας. CASE STUDY BAYER HELLAS ΜαδυτινόςΓιαννή Α.
Π100Πως τα μεγάλα δεδομένα μπορούν να επηρεάσουν τις επιχειρηματικές αποφάσειςΜαδυτινόςΖαχαριάδου Ι.
Π101Δημιουργία ιστοσελίδας για καταχώριση και αναζήτηση αγγελιών για ακίνηταΜαδυτινόςΘωμοπούλου Δ.
Π102Ο ρόλος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση κατά την περίοδο της πανδημίας του covid-19. Μια αξιολόγηση των προκλήσεων και την ευκαιριώνΜαδυτινόςΚουτούζου Ά. - Χ.
Π103Η επίδραση του ψηφιακού μάρκετινγκ μέσω των social Media στις σύγχρονες επιχειρήσειςΜαδυτινόςΜάρκος Π.
Π104Επιχειρηματικά μοντέλα που εμπνέουνΜαδυτινόςΟρφανίδου Ε.
Π105Η πολιτική της στοχοθεσίας σε μια επιχείρηση ΜαδυτινόςΠαρασχοπούλου Ά.
Π106Οργάνωση και διοίκηση ποδοσφαιρικών αθλητικών σωματείωνΜαδυτινόςΣταθάκης Π.
Π107Επίδραση του διαδικτύου στον τουρισμό - μελέτη περίπτωσης στη ΧαλκιδικήΜαδυτινόςΣτεπάνης Ι.
Π108Ηλεκτρονικός εκφοβισμόςΜαδυτινόςΣωτηρίου Κ.
Π109Η εξέλιξη των ηλεκτρονικών αγορώνΜαδυτινόςΤερμεντζής Λ.
Π110Instagram και πληρωμένες διαφημίσειςΜαδυτινόςΧαρδαλούπα Κ.
Π111Η επιρροή των social media και των social media influencers στην επιλογή ενός τουριστικού προορισμούΜαδυτινόςΧατζόπουλος Χ.
Π112Αντιλήψεις για της ηλεκτρονικές αγορές Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ) - Καβάλα. Στάση των φοιτητώνΜάμαληςΓεδίκογλου Ε.
Π113Έλληνες Millenials και κατανάλωση κρασιούΜάμαληςΓεωργιάδης Ι.
Π114Παράγοντες που επηρεάζουν την κατανάλωση οργανικών προϊόντωνΜάμαληςΚαλτσά Ε.
Π115Ο οινοτουρισμός στην ΚρήτηΜάμαληςΚανετάκης Ξ.
Π116Εθνοκεντρισμός και προτίμηση οίνου στην περιοχή του Νομού ΔράμαςΜάμαληςΚουλεμάνης Κ.
Π117Εικόνα τουριστικού προορισμού. Πως επηρεάζεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η περίπτωση της ΧαλκιδικήςΜάμαληςΜιχαηλίδου Β.
Π118Τουριστικό σχέδιο μάρκετινγκ νομού ΚαβάλαςΜάμαληςΜολοχίδης Ν.
Π119Κίνητρα και ανάγκες οινοτουριστώνΜάμαληςΜπακιρτζή Α.
Π120Η επιλογή κρασιού στα εστιατόρια, οι κίνδυνοί του και οι στρατηγικές μείωσης κινδύνουΜάμαληςΜπαχαρίδης Σ.
Π121Η κατανάλωση κρασιού στην ΕλλάδαΜάμαληςΜπόγια Χ.
Π122Η συμπεριφορά των καταναλωτών στα τοπικά προϊόντα και συγκεκριμένα στα τυριά και στα κρασιάΜάμαληςΠαντελάκου Κ.
Π123Οι αντιλήψεις και απόψεις των καταναλωτών σχετικά με τις πιστοποιήσεις υγιεινής και ασφάλειας που εφαρμόζονται στους χώρους των καταστημάτων, σούπερ μάρκετ, υπεραγορών (συμπεριλαμβανομένου τους κλάδους τροφίμων) και στις ξενοδοχειακές μονάδες μέχρι και σήμερα για την πρόληψη και προστασία κατά την πανδημία του κορονοϊού στην Ελλάδα ΜάμαληςΠαντελίδης Ι.
Π124Στάσεις και συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στα βιολογικά προϊόντα ΜάμαληςΡακίπι Ε.
Π125Οι αγορές και το ηλεκτρονικό εμπόριο εν μέσω της πανδημίας ΜάμαληςΣκύρλα Μ. - Ε.
Π126Ανάληψη ρίσκου κατά την κατανάλωση AirbnbΜάμαληςΣτίλο Σ.
Π127Στάσεις καταναλωτών έναντι της μαστίχας ΧίουΜάμαληςΤσάρια Κ.
Π128Η ανασφάλεια των καταναλωτών για να κλείσουν online τις διακοπές τους σε AirbnbΜάμαλης
Π129Απόψεις καταναλωτών για λειτουργικά και ενναλακτικά τροφικάΜάμαλης
Π130Ανάπτυξη μεθοδολογίας για τη χρήση του Facebook Ads από τις ελληνικές επιχειρήσειςΜαρδύρηςΔαρβάρης Λ.
Π131Ψηφιακή εγκληματολογία στα δίκτυα υπολογιστώνΜαρδύρηςΚεντριστάκη Ε.
Π132Διαδικτυακή εγκληματολογία ΜαρδύρηςΚόκκαλη Α.
Π133Εξιχνίαση ηλεκτρονικού εγκλήματος σε έξυπνα τηλέφωναΜαρδύρηςΚούγκουλας Β.
Π134Ανάλυση και πρόληψη της ηλεκτρονικής απάτης στο σύστημα πληρωμών του ηλεκτρονικού εμπορίουΜαρδύρηςΜπεθάνη Μ. - Ε.
Π135Η χρήση της θερμικής κάμερας στην Ψηφιακή Εγκληματολογία ΜαρδύρηςΜπλιατσίδης Ι.
Π136Τα εργαλεία dashboards στο digital marketing. Περίπτωση των εργαλείων data pod, KpipFolio Tableau ΜαρδύρηςΠαπακωνσταντίνου Δ.
Π137Ψηφιακή εγκληματολογική έρευνα στους υπολογιστές, στο διαδίκτυο και σε φορητές συσκευέςΜαρδύρηςΣαμαρά Λ.
Π138Μοντελοποίηση του κατάλληλου χρόνου δημοσίευσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ΜαρδύρηςΣτιβακτάκη Ε.
Π139Τηλεματικές υπηρεσίες σε δίκτυα IPΜαρδύρηςΣτρατής Π.
Π140Τα εργαλεία dashboards στο digital marketing. Περίπτωση των εργαλείων data box, whatagrarh, CyFeΜαρδύρηςΤότσκας Α.
Π141Σύστημα διαχείρισης αιτήσεων του Τμήματος φοιτητικής μέριμνας της Πανεπιστημιούπολης Καβάλας του ΔΙΠΑΕΜαρδύρηςΧριστοφορίδης Σ.
Π142Η χρήση των drones στην Ψηφιακή ΕγκληματολογίαΜαρδύρης
Π143Ανάπτυξη ψηφιακού περιεχομένου για το Ψηφιακό ΜάρκετινγκΜαρδύρης
Π144Σύγχρονες εφαρμογές των κβαντικών υπολογιστώνΜαρδύρης
Π145Η προβολή του Ελληνικού τουρισμού μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μελέτη περίπτωσης μιας τουριστικής περιοχήςΜυλωνάΑγγελοσοπούλου Γ. - Χ.
Π146Αλληλεπίδραση με τα κοινωνικά δίκτυα και τη διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα. Ο διαφορετικός ρόλος της κάθε πλατφόρμαςΜυλωνάΑντωνίου Π.
Π147Η προβολή του τουρισμού μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Μελέτη περίπτωσηςΜυλωνάΒασιλάκης Ε.
Π148Η συμβολή των μέσων επικοινωνίας στην επιλογή τουριστικού προορισμού από τους κατοίκους της ΘεσσαλονίκηςΜυλωνάΒασιλειάδου Χ.
Π149Χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους Έλληνες βουλευτέςΜυλωνάΓκουτζιλίκας Σ.
Π150Τηλεοπτική διαφήμιση και αθλητικά γεγονότα στον ελληνικό χώροΜυλωνάΓλυμπάτσα Σ.
Π151Η ψηφιακή διάσταση της επικοινωνίας. Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ενημέρωση στην εποχή του covid-19ΜυλωνάΓουλάκη Μ.
Π152Διαφορετικοί τρόποι και μέσα προβολής υπηρεσιών και προϊόντων. Η εξέλιξη των διαφημίσεων από την δημιουργία τους έως σήμερα στα ηλεκτρονικά μέσα.ΜυλωνάΔημητριάδου Θ.
Π153Η χρήση των κοινωνικών δικτύων από τις ξενοδοχειακές μονάδες του Νομού ΘεσσαλονίκηςΜυλωνάΖέκου Κ.
Π154Ο τουρισμός στην εποχή της πανδημίας. Η περίπτωση του νομού Χαλκιδικής ΜυλωνάΙορδάνου Ν.
Π155Η προβολή και προώθηση του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδας στα ψηφιακά μέσα ΜυλωνάΚακικτσή Σ.
Π156Η προβολή και η προώθηση του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος στο ψηφιακό περιβάλλονΜυλωνάΚασικτσή Σ.
Π157Η ψηφιακή διάσταση της μουσειακής επικοινωνίας: Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στην προβολή των σύγχρονων μουσείωνΜυλωνάΚεχαγιά M.
Π158Χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους Έλληνες ΕυρωβουλευτέςΜυλωνάΜαβίδης Κ.
Π159Η συμβολή των κοινωνικών δικτύων στην επιλογή τουριστικού προορισμούΜυλωνάΜένος Γ.
Π160Η επιρροή των online αξιολογήσεων τουριστικών υπηρεσιών στην καταναλωτική συμπεριφορά τουριστών στη μετά covid εποχήΜυλωνάΜπαρμπάτη Ν.
Π161Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στην επιλογή τουριστικού προορισμού ΜυλωνάΠαραλέκας Ι.
Π162O ρόλος των influencers στο content marketing ΜυλωνάΧρήστου Γ.
Π163Πολιτιστικό Μάρκετινγκ και Νέες ΤεχνολογίεςΜυλωνά
Π164Η προβολή του πολιτισμού από τους δήμους με τη χρήση των νέων τεχνολογιών. Μελέτη περίπτωσηςΜυλωνά
Π165Η χρήση των κοινωνικών δικτύων από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στο Νομό ΚαβάλαςΜυλωνά
Π166Κινηματογραφικός Τουρισμός στην ΕλλάδαΜυλωνά
Π167Τουριστική ανάπτυξη προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΠιερίαςΟικονόμουΚαραπαναγιωτίδου Μ.
Π168Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Περίπτωση μαρίνας ΚαβάλαςΟικονόμουΜπαϊρακταρίδου Χ.
Π169Η τουριστική αποδοχή της Θάσου στους φοιτητές του ΔΙΠΑΕ στα Τμήματα ΚαβάλαςΟικονόμουΤσέλα Α.
Π170Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Η περίπτωση της μαρίνας Καβάλας.Οικονόμου
Π171Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και το Yachting στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Μελέτη για τη δημιουργία και τη βιωσιμότητα μαρίνας στην ΑλεξανδρούποληΟικονόμου
Π172Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην περιφέρεια ………………... Η περίπτωση της μαρίνας ……….. (περιοχή κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π173Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και το Yachting στην περιφέρεια …………….. Μελέτη για τη δημιουργία και τη βιωσιμότητα μαρίνας στην ………………. (περιοχή κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π174Τουριστική ανάπτυξη: προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΞάνθηςΟικονόμου
Π175Τουριστική ανάπτυξη: προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΡοδόπηςΟικονόμου
Π176Η τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα και η περιφερειακή της κατανομή: η περίπτωση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και ΘράκηςΟικονόμου
Π177Η τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα και η περιφερειακή της κατανομή: η περίπτωση της Περιφέρειας ……………( κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π178Βιβλιογραφική επισκόπηση στα συστήματα διαχείρισης περιεχομένουΠαναγιωτόπουλοςΙορδανίδης Τ.
Π179Μελέτη περίπτωση: προώθηση προϊόντων οίνου με τις νέες τεχνολογίες ΠαναγιωτόπουλοςΚαπλαντζή Ι. - Μ.
Π180Ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος πώλησης κεριών με τη χρήση CMS WORDPRESΠαναγιωτόπουλοςΚαραγεωργίου Μ.
Π181Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) ηλεκτρονικών ειδών με τη χρήση CMSΠαναγιωτόπουλοςΜίχος Α.
Π182Ανάλυση και εξέλιξη πληροφοριακών συστημάτων των ασφαλιστικών εταιρειών ΠαναγιωτόπουλοςΜουρατίδου Ό.
Π183Δημιουργία εκπαιδευτικής εφαρμογής για προσχολικά παιδιά με τη χρήση του MIT App Inventor ΠαναγιωτόπουλοςΜπλόγκου Γ.
Π184Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με τη χρήση συστήματος διαχείρισης περιεχομένου (Content Management System) Wordpress ΠαναγιωτόπουλοςΠαπαδοπούλου Β.
Π185Διερεύνηση της επίδρασης ύπαρξης φυσικού καταστήματος στην καταναλωτική συμπεριφορά στις ηλεκτρονικές αγορές. Μελέτη περίπτωσης των καταστημάτων ZARA και H&M για τους νομούς Καβάλας και ΞάνθηςΠαναγιωτόπουλοςΤσομπανίδου Γ.
Π186Η επίδραση της τεχνικής νοημοσύνης στο ηλεκτρονικό εμπόριοΠαναγιωτόπουλοςΦραγκούδης Α.
Π187Σύγχρονες τάσεις στην ανάπτυξη εφαρμογών για κινητές συσκευές ΠαναγιωτόπουλοςΧριστόφα Α.
Π188Ανάπτυξη και σχεδιασμός εφαρμογής σε λογισμικό AndroidΠαναγιωτόπουλος
Π189Δημιουργία eshop με την χρήση CMSΠαναγιωτόπουλος
Π190Οι προτιμήσεις των καταναλωτών στην επιλογή ενός οίνου. Γεωγραφικό πεδίο έρευνας νομού ΘεσσαλονίκηςΠαυλίδηςΓαλάνη Α.
Π191Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στην ανάπτυξη ελληνικών εταιρειών στο νομό Kαβάλας - μελέτη περίπτωσηςΠαυλίδηςΚασάπη Φ. - Μ.
Π192Ηλεκτρονικός ΤουρισμόςΠαυλίδηςΚουκουβίνου Π.
Π193Η χρήση των νέων μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εκπαιδευτικό εργαλείοΣαρηγιαννίδηςΒασιλόπουλος Κ.
Π194Το μοντέλο του τριγωνικού εμπορίου στο ηλεκτρονικό εμπόριο και η αντίληψη των καταναλωτών για αυτόΣαρηγιαννίδηςΓκαλιός Γ.
Π195Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου για επιχείρηση εστίασης με έδρα την ΣάμοΣαρηγιαννίδηςΖάνα Ρ.
Π196Επιχειρηματικό σχέδιο ίδρυσης επιχείρησης καφετέριας με φυσικούς χυμούς και φρέσκα φρούτα ΣαρηγιαννίδηςΖαρζαβατσίδης Ν.
Π197Η τεχνική νοημοσύνη και η εισαγωγή της στις σύγχρονες επιχειρήσεις.ΣαρηγιαννίδηςΚανανίδου Α.
Π198Τα κρατικά νοσοκομεία της Ελλάδος: οικονομική κατάσταση και προοπτικέςΣαρηγιαννίδηςΚοτνούδης Β.
Π199Εφαρμογή της τεχνολογίας RFID για την ενίσχυση της αποδοτικότητας και βιωσιμότητας στη διαχείριση αλυσίδας προμηθειώνΣαρηγιαννίδηςΛουϊζάς Κ.
Π200Πώληση καφέ μέσω της διαδικασίας παραλαβής από το κατάστημα (Take Away): Παράγοντες καθορισμού βιωσιμότητας. Μελέτη περίπτωσης στην πόλη της ΚαβάλαςΣαρηγιαννίδηςΜανελίδου Α.
Π201Επιλογή σουβενίρ: οι προτιμήσεις των καταναλωτών και οι παράγοντες που τις επηρεάζουνΣαρηγιαννίδηςΜπέσιου Α.
Π202Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου για επιχείρηση εστίασης στην πόλη του ΒόλουΣαρηγιαννίδηςΝτελόπουλος Γ.
Π203Ωριμότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας και χρηματοοικονομική απόδοσηΣαρηγιαννίδηςΣτεφανίδου Έ.
Π204Καθορισμός της σημαντικότητας της παρεχόμενης ποιότητας-εξυπηρέτησης πελατών στον κλάδο των ταχυμεταφορώνΣαρηγιαννίδηςΣτόϊκος Κ.
Π205Εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου για εταιρία πώλησης ειδών τζακιού και σόμπας με έδρα τη ΘεσσαλονίκηΣαρηγιαννίδηςΤσαχιλίδης Η.
Π206Επιχειρηματικό σχέδιο μετατροπής υφιστάμενης επιχείρησης τυποποιημένων ξύλινων κατασκευών σε χειροποίητες και κατά παραγγελία κατασκευέςΣαρηγιαννίδηςΤσορμπατζόγλου Γ
Π207Σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας Τσομπανούδη
Π208Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής στο περιβάλλον UnityΤσομπανούδη
Π209Υλοποίηση Αλγορίθμων της Επιστήμης των Δεδομένων με χρήση της Γλώσσας RΤσομπανούδη
Π210Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματοςΦραγγίδηςΤσακμάκη Ι.
Π211Μελέτη μεθόδων και τεχνικών growth hackingΦραγγίδης Βάσου Π.
Π212Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης του προγράμματος εξετάσεων και ανάθεσης επιτηρήσεωνΦραγγίδης Πελτέκης Π.
Π213Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αγώνων μαχητικών αθλημάτωνΦραγγίδης
Π214Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αναθέσεων εκπαιδευτικού έργουΦραγγίδης
Π215Σχεδιασμός πληροφοριακών συστημάτων ψηφιακής εγκληματολογικής ετοιμότητας (Design of digital forensic ready information systems)Φραγγίδης
Π216Σχεδιασμός βιώσιμων συστημάτων επιχειρησιακού σχεδιασμού (Design of sustainable enterprise resource planning systems)Φραγγίδης
Π217Σχεδιασμός της αρχιτεκτονικής ενός πληροφοριακού συστήματος τεκμηριωμένης ιατρικής βασισμένη στον ηλεκτρονικό φάκελο υγείαςΦραγγίδης
Π218Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αναθέσεων εκπαιδευτικού έργουΦραγγίδης
Π219Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αγώνων μαχητικών αθλημάτωνΦραγγίδης
Π220Εφαρμογή της σημασιολογικής διαλειτουργικότητας της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην ΕλλάδαΦραγγίδης
Π221Η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εξατομικευμένη Ιατρική βασισμένη στον Ηλεκτρονικό Φάκελο ΥγείαςΦραγγίδης
Π222Μοντέλα μηχανικής μάθησης με εφαρμογές επεξεργασίας εικόνωνΧατζήςΑϊδινίδης Φ.
Π223Ανάπτυξη και γραφική προσομοίωση γενετικών αλγορίθμωνΧατζής
Π224Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για τον εντοπισμό λογοκλοπής στην ελληνική γλώσσαΧατζής
Π225Ανάπτυξη εφαρμογής σε κινητό για τη δημιουργία κουίζΧατζής
Π226Σύγχρονες εξελίξεις στην Ανάλυση και Κατάτμηση ψηφιακών εικόνωνΧατζής
Π227Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για εταιρία παροχής υπηρεσιών επισκευής οικιακών συσκευώνΧατζής