Θέματα πτυχιακών εργασιών


Στον παρακάτω πίνακα, παρουσιάζονται όλα τα θέματα πτυχιακών εργασιών του Τμήματος. Για κάθε θέμα υπάρχει ο υπεύθυνος καθηγητής που το επιβλέπει και ο φοιτητής που το έχει αναλάβει. Στις περιπτώσεις όπου το πεδίο «Ανέλαβε ο φοιτητής» είναι κενό, αυτό σημαίνει ότι το θέμα είναι διαθέσιμο και ότι ο φοιτητής που ενδιαφέρετε για την ανάληψη του θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον υπεύθυνο καθηγητή.

Χειμερινού Εξαμήνου 2018-2019

Α/Α ΘΕΜΑΕΠΙΒΛΕΠΩΝΑΝΕΛΑΒΕ Ο ΦΟΙΤΗΤΗΣ
Π1Κατάρτιση Χρηματοοικονομικού μοντέλου σε μικρή Ξενοδοχειακή μονάδαΓιάκι
Π2Κατάρτιση Χρηματοοικονομικού μοντέλου σε μικρή Ξενοδοχειακή μονάδαΓιάκι
Π3Κατάρτιση Επιχειρηματικού Πλάνου επιχείρησης e-shopΓιάκι
Π4Κατάρτιση Επιχειρηματικού Πλάνου επιχείρησης e-shopΓιάκι
Π5Κατάρτιση Χρηματοοικονομικού μοντέλου σε μικρή μονάδα εμπορίας χάρτουΑϊτσίδης-Μαδυτινός Λαζαρίδου Α.
Π6Κατάρτιση Χρηματοοικονομικού μοντέλου σε μικρή μονάδα εμπορίας χάρτουΑϊτσίδης
Π7Ηλεκτρονικό Επιχειρείν – Τάσεις και προοπτικές – Μελέτη περίπιτωσηςΑϊτσίδης
Π8Ηλεκτρονικό Επιχειρείν – Τάσεις και προοπτικές – Μελέτη περίπτωσηςΑϊτσίδης-ΜαδυτινόςΤσιπούρης
Π9Παράγοντες που συντελούν στην απόδοση της Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας.Μαδυτινός
Π10Ηλεκτρονικό Επιχειρείν. Ανασκόπιση ερευνών και τάσεις (στην Αγγλική).Μαδυτινός
Π11Η σχέση μεταξύ ERPs και Διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας. Ποιοτική προσέγγιση.Μαδυτινός
Π12Η σχέση μεταξύ ERPs και Διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας. Ποσοτική προσέγγιση.Μαδυτινός
Π13Παράγοντες που επηρεάζουν την εφαρμογή των Πληροφοριακών συστημάτων. Μελέτη περίπτωσης.Μαδυτινός
Π14Οργάνωση παράγωγης και βιωσιμότητα ενός νέου αγρότη: μελέτη περίπτωσης.ΜαδυτινόςΑτματζίδης Σωκράτης
Π15Η διαχρινική εξέλιξη του έντυπου καη ηλεκτρονικού τύπου στην ΚαβάλαΜαδυτινόςΚακάτση Μάγδα
Π16Επιχειρηματικό πλάνο ξενονοδοχειακής μονάδαςΜαδυτινόςΔιαμαντής Χαράλαμπος
Π17Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων εστίασης στον νομό Ξάνθης.ΠαυλίδηςΣάρα Τζανίδου
Π18Το επικοινωνιακό μάρκετινγκ ως εργαλείο ανάπτυξης ερασιτεχνικών αθλητικών σωματίων . Μελέτη περίπτωσης Ερασιτεχνική Ομάδα Μπάσκετ ‘’ΑΕΚ’’ Κομοτηνής.ΠαυλίδηςΔαφτσής Δημήτριος
Π19Ο ρόλος της τιμής ως βασικός δείκτης επιλογής φρούτων και λαχανικών βιολογικής παραγωγής από τους καταναλωτές στον νομό Ιωαννίνων .ΠαυλίδηςΤζόρτζη Χριστίνα
Π20Το μάρκετινγκ ως μοχλός ανάπτυξης στις επιχειρήσεις ένδυσης κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης στον νομό Καβάλας. Μελέτη περίπτωσης.Παυλίδης
Π21Ο ρόλος των Δημοσίων Σχέσεων στην ανάπτυξη ελληνικών εταιρειών στο νομό Καβάλας. Μελέτη περίπτωσης.Παυλίδης
Π22Διερεύνηση απόψεων καταναλωτών για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέταςΜάμαλης
Π23Στάσεις καταναλωτών προς τα προϊόντα ΠΟΠ ΠΓΕΜάμαλης
Π24Διερεύνυση απόψεων επιχειρήσεων τροφίμων για τη χρησιμοποίηση του Internet στο Μαρκετινγκ των επιχειρήσεων. ΜάμαληςΧατζηδημητρίου Α.
Π25Διερεύνυση απόψεων επιχειρήσεων τουρισμού για τη χρησιμοποίηση του Internet στο Μαρκετινγκ των επιχειρήσεων. ΜάμαληςΛαμπαρδής Π.
Π26Διερεύνυση απόψεων ξενοδοχείων για τη χρησιμοποίηση του Internet στο Μαρκετινγκ των επιχειρήσεων. Μάμαλης
Π27Η Αποτελεσματική Ηγετική συμπεριφορά ως μέσο επιρροής της απόδοσης των εργαζομένων. Περιπτωσιολογική μελέτη επιχ/ση Apple.ΜπορμπότσηΑικατερίνη Μπόσκοβιτς
Π28Προσέγγιση των παραγόντων εργασιακής ικανοποίησης για θέσεις εργασίας σε πρατήρια υγρών καυσίμων.ΜπορμπότσηΝίκου Ειρήνη
Π29Το εργασιακό άγχος και οι επιπτώσεις του στους εργαζόμενους στις υπηρεσίες υγείας στο Νομό Θες/νικηςΜπορμπότσηΆγγου Βασιλική
Π30Η Αξιολόγηση σαν κίνητρο για την απόδοση των εργαζομένων.ΜπορμπότσηΧρονά Ελεάνα
Π31Διερεύνηση του τρόπου επιλογής τουριστικού προορισμού των Ελλήνων Τουριστών.ΜπορμπότσηΚαραπερίδης Αλέξανδρος
Π32Εmployer brandingΓ. ΘερίουΈφη Φτελή
Π33Change management/mergers στον δημόσιο τομέαΓ. ΘερίουΆρτεμις Στενμιλλερ
Π34Change managementΓ. ΘερίουΕλισάβετ Κάλφα
Π35Αναδιοργάνωση πολιτικών διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού - Eμπειρική πτυχιακή σε πραγματική επιχείρηση μεταποίησης κρέατοςΓ. ΘερίουΓιώργος Αντωνάκης
Π36Brain drain and business stereotypesΓ. ΘερίουΛεμονιά Ραφαήλοβιτς
Π37Brain drain and business stereotypesΓ. ΘερίουΠεσκελίδου Έλη
Π38Brain drain in GreeceΓ. ΘερίουΜαρία Καρακάξα
Π39Market research for a new e-commerce brand - Εμπειρική πτυχιακή σε πραγματική επιχείρηση εμπορίας αξεσουάρΓ. ΘερίουΒασιλάρης Πάρης
Π40Social Media MarketingΣαρηγιαννίδηςΧουδουλάκης Γ.
Π41Εκπαίδευση μέσω SMΣαρηγιαννίδηςΓούσια Α.
Π42Μέτρηση παραγόντων ικανοποίησης από κατάλυμα AIRBNBΣαρηγιαννίδηςΛεμονή Μ.
Π43Εναλλακτικός τουρισμόςΣαρηγιαννίδηςΤσιφτσή Χ.
Π44Business PlanΣαρηγιαννίδηςΣοφρωνιάδης Ν.
Π45LogisticsΣαρηγιαννίδηςΣπυροπούλου Ε.
Π46Η ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος.ΣαρηγιαννίδηςΟσμάν Ν.
Π47Business PlanΣαρηγιαννίδηςΝικολούδης Ν.
Π48LogisticsΣαρηγιαννίδηςΙωσήφ Χ.
Π49Διαχείριση ΈργωνΣαρηγιαννίδηςΑραμπατζής Α.
Π50Οικονομική ανάλυση AirbnbΣαρηγιαννίδηςΚοτρώνη Ε.
Π51Hotels vs airbnbΣαρηγιαννίδηςΤσίλι Ε.
Π52Αξιολόγηση εκπαιδευτικώνΣαρηγιαννίδηςΙωσηφίδης Γ.
Π53Εναλλακτικές μορφές τουρισμού και προοπτικές ανάπτυξης αγροτουρισμού και οικοτουρισμού: Η περίπτωση του ποταμού Νέστου.Τουρτούρας
Π54Ξενοδοχειακό – Τουριστικό μάρκετινγκ στις νησιώτικες περιοχές: Περίπτωση Θάσου.Τουρτούρας
Π55Η τουριστική ανάπτυξη, προώθηση και προβολή του Ν. Καβάλας.Τουρτούρας
Π56Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών: Η περίπτωση της Λήμνου.Τουρτούρας
Π57Η εμπορική πολιτική της AGROTECH (JOHN DEERE) στην Ελλάδα και οι τεχνικές προώθησης των προϊόντων της στην Ελλάδα.Κουτρουμανίδης
Π58Η εμπορική πολιτική και οι τεχνικές προώθησης των προϊόντων στο εξωτερικό των μεγάλων εταιριών δομικών υλικών της Ελλάδας (ΤΙΤΑΝ και ΟΜΙΛΟΣ ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ).Κουτρουμανίδης
Π59Μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον τουρισμό και η συνεισφορά τους στη δημιουργία αξίας (value co-creation)  για τον πελάτη και την επιχείρηση.Παπαδοπούλου
Π60Η δέσμευση του πελάτη σε μια εμπορική επωνυμία και η επίδραση της στην ηλεκτρονική διαφήμιση (e-WOM).Παπαδοπούλου
Π61Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής ή/και εταιρικής στρατηγικής συγκεκριμένης επιχείρησης ή οργανισμού της επιλογής σαςΝ. Θερίου
Π62Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής ή/και εταιρικής στρατηγικής συγκεκριμένης επιχείρησης ή οργανισμού της επιλογής σαςΝ. Θερίου
Π63Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής ή/και εταιρικής στρατηγικής συγκεκριμένης επιχείρησης ή οργανισμού της επιλογής σαςΝ. Θερίου
Π64Διερεύνηση-καταγραφή και ταξινόμηση των πόρων-ικανοτήτων-δεξιοτήτων σε κατηγορίες «Οδηγών Κόστους» (Cost Drivers) και «Οδηγών Αξίας» (Value Drivers). Δημιουργία ενός μοντέλου-οδηγού στρατηγικής ανάλυσης για την διευκόλυνση των επιχειρήσεων/οργανισμών στη διαμόρφωση των στρατηγικών τους Ν. Θερίου
Π65Διερεύνηση-καταγραφή και ταξινόμηση των πόρων-ικανοτήτων-δεξιοτήτων κατά μήκος της «αλυσίδας αξίας» σε κατηγορίες «Οδηγών Κόστους» (Cost Drivers) και «Οδηγών Αξίας» (Value Drivers). Δημιουργία ενός μοντέλου-οδηγού στρατηγικής ανάλυσης για την διευκόλυνση των επιχειρήσεων/οργανισμών στη διαμόρφωση των στρατηγικών τουςΝ. Θερίου
Π66Ο αντίκτυπος της εκπαίδευσης των εργαζομένων στην παραγωγικότητα των επιχειρήσεων.Δημητριάδης
Π67Ο ρόλος του φύλου και της προσωπικότητας στην επιχειρηματικότηταΔημητριάδης
Π68Επιχειρηματική καινοτομία: Ο βαθμός ανταπόκρισης των επιχειρήσεων στην καινοτομία.Δημητριάδης
Π69Αξιολόγηση της επίδρασης του στυλ ηγεσίας στην απόδοση των εργαζομένων.Δημητριάδης
Π70Ο ρόλος των προσωπικοτήτων στη διαφήμιση προϊόντων.Δημητριάδης
Π71Η επίδραση της ανάπτυξης του διαδικτύου στη συμπεριφορά των καταναλωτών στην ΕλλάδαΔημητριάδης
Π72Παράγοντες που ενισχύουν την ανθεκτικότητα του τουριστικού προορισμούΔημητριάδης
Π73Διοίκηση ολικής ποιότητας, προσανατολισμός προς την αγορά και απόδοση ξενοδοχείων: Οι επιπτώσεις των εξωτερικών περιβαλλοντικών παραγόντων.Δημητριάδης
Π74Αλγόριθμοι Παράστασης Βασικών Σχημάτων σε Πλεγματικές ΟθόνεςΤσομπανούδη
Π75Μετασχηματισμοί 2Δ και 3Δ στα Γραφικά υπολογιστώνΤσομπανούδη
Π76Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής σε WordpressΧατζήςΤζιβλικάκης Ευθύμης
Π77Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής σε PHPΧατζήςΚεχαγιόγλου Δημήτρης
Π78Απόψεις φοιτητών για την ηλεκτρονική εκπαίδευση – Στατιστική ΈρευναΧατζήςΚουρμπέλη Βασιλική
Π79Αποδοχή των ΤΠΕ από άτομα μεγάλης ηλικίας – Στατιστική ΈρευναΧατζήςΑκριτίδη Ευγενία
Π80Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής σε WordpressΧατζήςΤσιτινίδου Αθηνά
Π81Μελλοντικές προκλήσεις για τις «έξυπνες» πόλεις: Ασφάλεια στον κυβερνοχώρο και ψηφιακή εγκληματολογίαΔάλλας
Π82Ψηφιακή Εγκληματολογία κι «Έξυπνες» τηλεοράσεις: Ψηφιακά ίχνη στις τηλεοράσειςΔάλλαςΚουρδουνάκης Κ.
Π83Διερεύνηση συμμετοχής της χρήσης κινητών τηλεφώνων στην πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων - Ερευνώντας τις ψηφιακές αποδείξειςΔάλλας
Π84Βαθμός αντικατάστασης των παραδοσιακών τρόπων κρατήσεων από τα online συστήματα κρατήσεωνΠαναγιωτόπουλοςΘεοδώρου Ανδρομάχη
Π85Η Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορικής και της Επικοινωνίας : Η Περίπτωση του Επιμορφωτικού Προγράμματος Β1 Επιπέδου ΤΠΕ για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.ΠαναγιωτόπουλοςΞανθόπουλος Γιάννης
Π86Διαδικτυακά Συστήματα Ηλεκτρονικών ΚρατήσεωνΠαναγιωτόπουλοςΤραμουντάνη Στυλιανή
Π87Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών σε ξενοδοχειακές μονάδεςΠαναγιωτόπουλοςΚαραδούκα Μαρία
Π88Ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) για προϊόντα κινητής τηλεφωνίας με χρήση Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS)ΠαναγιωτόπουλοςΗλία Αναστασία
Π89Μελέτη της συμπεριφοράς και παράγοντες της ικανοποίησης των on line καταναλωτώνΠαναγιωτόπουλοςΝικολαΐδης Μηνάς
Π90Διερεύνηση της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα ηλεκτρονικά καταστήματα ρούχων ΠαναγιωτόπουλοςΑλεξάνδρα Ωρολογά
Π91Πολυμεταβλητή Ανάλυση Διακύμανσης και Ανάλυση Διακύμανσης με επαναλαμβανόμενες μετρήσεις σε δεδομένα από έρευνα αγοράςΓεροντίδης
Π92Επιβεβαιωτική Παραγοντική Ανάλυση και Ανάλυση Μονοπατιού σε δεδομένα από έρευνα αγοράςΓεροντίδης
Π93Κατάτμηση Καταναλωτών και Προϊόντων από Δεδομένα Έρευνας Αγοράς με μεθόδους ΣυσταδοποίησηςΓεροντίδης
Π94Πρόβλεψη της αυτοπεριγραφόμενης κατάστασης της υγείας με τη χρήση των νευρωνικών δικτύωνΓεροντίδηςΣαραφιανού Δ.
Π95Προετοιμασία και διαχείριση των δεδομένων στη διαδικασία της εξόρυξης δεδομένωνΓεροντίδης
Π96Social media marketing στον τουρισμόΚαμενίδουΜαγκούτα Σταυρούλα
Π97Ρατσισμός κατά των ομοφυλοφίλων και κοινωνικό ΜΚΤΚαμενίδουΔιονυσάτου Ανθή
Π98Κοινωνικό ΜΚΤ και AIDSΚαμενίδουΠαπαδάτος Κων/νος
Π99Ο κλάδος του ελαιολάδου,οι τρόποι διάθεσης του στην αγορά και οι προοπτικές του μέλλοντοςΚαμενίδουΒλαχαντώνη Κωνσταντίνα
Π100Gamification in TourismΚαμενίδουΓκόγκας Νικόλαος
Π101Στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας στα μουσεία. Η περίπτωση των μουσείων της ΚαβάλαςΜυλωνάΑντωνοπούλου Μ.
Π102Προβολή ξενοδοχειακών επιχειρήσεων μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Μελέτη περίπτωσης ενός νομού/ μιας περιοχήςΜυλωνά
Π103Ο ρόλος των Δημόσιων Σχέσεων στη σύγχρονη εποχήΜυλωνάΜαληδέλλη Β.
Π104Τηλεοπτική διαφήμιση και αθλητικά γεγονότα στον ελληνικό χώροΜυλωνά
Π105Διαχείριση κρίσεων στις επιχειρήσεις. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως μέσα για εξέρευση λύσεων. Μελέτη περίπτωσηςΜυλωνά
Π106Μελέτη μεθόδων και τεχνικών Growth HackingΦραγγίδης
Π107Μελέτη μεθόδων και τεχνικών white hacking στο πλαίσιο του Ethical hackingΦραγγίδης
Π108Συγκριτική ανάλυση παλαιών και νέων ελληνινών λογιστικών προτύπων (ΕΛΠ). Εμπειρική διερεύνηση των επιπτώσεων εφαρμογής των νέων ΕΛΠ στις οικονομικές καταστάσεις των επιχειρήσεων.Κοσμίδης-
Π109Η διοίκηση κεφαλαίου κίνησης των επιχειρήσεων. Εμπειρική διερεύνηση του γαλακτοκομικού κλάδου της ελληνικής αγοράς.Κοσμίδης-
Π110Εξιχνίαση οικονομικού εγκλήματος με τη χρήση νέων τεχνολογιώνΚοσμίδηςΜπούφι Γουάν
Π111Η επίδραση της διοίκησης του κεφαλαίου κίνησης στην αποτελεσματικότητα των επιχειρήσεων.Κοσμίδης
Π112Προσδιοριστικοί παράγοντες βιωσιμότητας των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεωνΚοσμίδης
Π113Η σημασία της κεφαλαιακής διάρθρωσης στην αποδοτικότητα των επιχειρήσεων Κοσμίδης
Π114Σύστημα διαχείρισης αναθέσεων στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ ΑΜΘΜαρδύρης-
Π115Άντληση και επεξεργασία των δεδομένων πρόσβασης των χρηστών σε έναν διαδικτυακό τόποΜαρδύρης
Π116Ανάπτυξη μεθοδολογίας για τη χρήση του Google Ads από τις ελληνικές επιχειρήσειςΜαρδύρης
Π117Ανάπτυξη μεθοδολογίας για τη χρήση του Facebook Ads από τις ελληνικές επιχειρήσεις Μαρδύρης
Π118Η χρήση του Google Analytics από επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου Μαρδύρης
Π119H διαδικασία κλεισίματος της οικονομικής χρήσης με διπλογραφικά τηρούμενα βιβλία.Πιπιλιαγκόπουλος
Π120H λογιστική παρακολούθηση των αποθεμάτων (ομάδα 2) με βάση τα Ε.Λ.Π.Πιπιλιαγκόπουλος
Π121Η κοστολόγηση σε συνδυασμό με την τήρηση των αποθεμάτων και την παρακολούθηση των αποθηκών.Πιπιλιαγκόπουλος
Π122Η εξαγωγή του οικονομικού αποτελέσματος στις επιχειρήσεις με βάση τα Ε.Λ.Π.Πιπιλιαγκόπουλος
Π123Λογιστική οργάνωση και παρακολούθηση της αποθήκης.Πιπιλιαγκόπουλος
Π124Το ψηφιακό νόμισμα ως νέο μέσο συναλλαγών (λογιστική παρακολούθηση).Πιπιλιαγκόπουλος
Π125Συγκριτική ανάλυση λογιστικών καταστάσεων επιλεγμένης επιχείρησης.Πιπιλιαγκόπουλος
Π126Ανάλυση χρηματοοικονομικής υγείας επιλεγμένης επιχείρησης με την βοήθεια των αριθμοδεικτών.ΠιπιλιαγκόπουλοςΚουτζακίωτου Μ.
Π127Ανταγωνιστικές κινήσεις ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον: η περίπτωση της βιοτεχνίας ένδυσης/υπόδησης «P.N.N. Nightwear».ΧατζούδηςΒαρβάρα Συμεωνίδου
Π128Η διαφημιστική δραστηριοποίηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο σύγχρονο ηλεκτρονικό περιβάλλονΧατζούδηςΙωάννα Γκάγκα
Π129Κρόκος Κοζάνης - Το χρυσάφι της ελληνικής γης Κοντάκος Γκανάτσιου Αικατερίνη
Π130Εισαγωγή στη δημιουργία ενός αυτόματου συστήματος αναγνώρισης ομιλίας (ASR) χρησιμοποιώντας το KALDI ΜαρδύρηςΧρυσόπουλος Μάριος
Π131Ψηφιακά Ηλεκτρονικά παιχνίδια: Το κρυπτόλεξο ΓκούμαςΗλιόπουλου Α.
Π132 Το μάρκετινγκ ως μοχλός ανάπτυξης στις επιχειρήσεις ένδυσης κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης στον νομό Αργολίδας. ΠαυλίδηςΚαρμπά Ε.
Π133Ο ρόλος των δημοσιών σχέσεων και του συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) στην ανάπτυξη ελληνικών επιχειρήσεων στον νομό Θεσσαλονίκης. Μελέτη περίπτωσης, ΠαυλίδηςΓούναρης Α.
Π134Αναγνώριση παραποιημένων λογιστικών καταστάσεων. Εμπειρική διερεύνηση της Ελληνικής αγοράς ΚοσμίδηςΓουδέν Α.
Π135Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης e-shopΜαδυτινόςΤσιλφίδης X.
Π136Διαδικτυακός εκφοβισμός και ηλεκτρονική εγκληματολογία στην ΕλλάδαΔάλλαςΚλειώτου Γ.
Π137Η εμπιστοσύνη στο Ηλεκτρονικό εμπόριο. Στατιστική ερευνά.ΠαναγιωτόπουλοςΜισιρλής Ι.
Π138Ερευνά για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς το ηλεκτρονικό εμπόριοΠαναγιωτόπουλοςΛουκίσα Φ.
Π139Τουριστική ανάπτυξη νησιωτικών περιέχων – η περίπτωση της θιάσουΤουρτούραςΒεζιρτζόγλου Φ.
Π140Το μοντέλο τουριστικής ανάπτυξης με βάση το θρησκευτικό τουρισμό στην τοπική κοινωνία της ΚαλαμπάκαςΚουτρουμανίδηςΤσόλας Γ.
Π141Η χρήση των social media,των εφαρμογών κινητών και άλλων εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing) για την εταιρική προώθηση και την μετάδοση αγώνων της super league (περίπτωση ΠΑΕ ΟΦΗ).ΚουτρουμανίδηςΤριάντης Ε.
Π142Σιάσεις καταναλωτών και ποσότητα εξυπηρέτησης στις τραπεζικές υπηρεσίεςΜάμαλης Μαυροπουλου Μ.
Π143Σιάσεις καταναλωτών έναντι των καταστημάτων super market.Μάμαλης Τσιριπίδου Β.
Π144Καθαρισμός αποδοχών εργαζομένων στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλον. Μια αναλυτική ανασκόπηση.Γ. ΘερίουΜυφτάρι Ε.
Π145Στρατηγική προώθηση μέσω Digital καναλιών.ΚουτρουμανίδηςΡουμελιώτη Μ.
Π146Στρατηγικές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης των ελληνικών τραπεζών (AttiKa bank, Eurobank)ΚουτρουμανίδηςΜπάγκου Ε.
Π147Η εμπορική πολιτική και οι τεχνικές προώθησης των προϊόντων στο εξωτερικό των μεγάλων ελληνικών εταιρειών δομικών υλικών της Ελλάδος- Μελέτες περίπτωσης όμιλος Βιοχάλκο Α.Ε. και όμιλος Τιτάν Α.Ε. ΚουτρουμανίδηςΧατζηδαβιτίδης Γ.
Π148Σύμβαση έργου και η διάκριση της έναντι της σύμβασής εξαρτημένης εργασίας Καλαμπούκα Καρασαρίδης Μ.
Π149Οι αλλαγές που επήλθαν στην Α.Ε. αναφορικά με την ευθύνη του Δ.Σ. και τη μεταβίβαση μετοχώνΚαλαμπούκα Καρπενήση Σ.
Π150Διαφορές και στερεότυπα μεταξύ των δυο φύλων στον χώρο εργασίας. Γυναίκα και ηγεσία.ΤερζίδηςΜπόγια Ε.
Π151Τουριστικό μάρκετινγκ για την περιοχή του νομού Ξάνθης. Προοπτικές-Προώθηση- Προβολή. Τουρτούρας Καρακώστας Σ.
Π152Απειλές και κίνδυνοι στην ασφάλεια και στην ιδιωτικότητα των Ελλήνων χρηστών. ΚοντάκοςΓιόζι Γ.
Π153Η αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία. Απόψεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσής.ΚοντάκοςΠαπανικολάου Β.
Π154Σύγχρονες τάσεις του μάρκετινγκ και των διαφημίσεων ΚοντάκοςΑβραμίδου Σ.
Π155Έφηβοι και διαδίκτυο. Γεροντίδης Τίτα Ε.
Π156Διαφήμιση στο διαδίκτυο. Γεροντίδης Γιακουμή Ι.
Π157Ο διαδικτυακός εκφοβισμός σε φοιτητές του πανεπιστημίου Καμενίδου Συμεωνίδου Ε.
Π158Κοινωνικό ΜΚΤ και ΑΜΕΑΚαμενίδου Ηλία Κ.
Π159Η ικανοποίηση καταναλωτών στους χώρους εστίασης στη Βέροια. ΔημητριάδηςΜελικιώτης
Π160Η ψηφιοποίηση του πολιτισμικού προϊόντος και τα συνεπακόλουθα στρατηγικά οφέλη των συνεργαζόμενων πολιτιστικών ιδρυμάτων. (Περίπτωση GOOGLEARTS και CULTURE Ελλάδα. ΚουτρουμανίδηςΚουρδάκη Α.
Π161E-tourism Η χρήση νέων τεχνολογιών επικοινωνιών και πληροφόρησής στο ξενοδοχειακό κλάδος. ΜπορμπότσηΤσίκκης Ν.