Θέματα πτυχιακών εργασιών


Στον παρακάτω πίνακα, παρουσιάζονται όλα τα θέματα πτυχιακών εργασιών. Για κάθε θέμα υπάρχει ο υπεύθυνος καθηγητής που το επιβλέπει και ο φοιτητής που το έχει αναλάβει. Στις περιπτώσεις όπου το πεδίο «Ονοματεπώνυμο Φοιτητή» είναι κενό, αυτό σημαίνει ότι το θέμα είναι διαθέσιμο και ότι ο φοιτητής που ενδιαφέρετε για την ανάληψη του θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον υπεύθυνο καθηγητή.

Εαρινού Εξαμήνου 2019-2020

Α/ΑΘΕΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΦΟΙΤΗΤΗ
Π1Επιχειρηματικό Σχέδιο για την ίδρυση και λειτουργία επιχείρησης Καφέ Αιτσίδης - ΜαδυτινόςΓαλάτσης Κ.
Π2Μελέτη περίπτωσης Προβατοτροφική επιχείρηση στο Νομό ΚιλκίςΑιτσίδης - ΜαδυτινόςΧαρίτο Μ.
Π3Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου για την ίδρυση μιας επιχείρησης επεξεργασίας μαστίχας ΧίουΑιτσίδης - ΜαδυτινόςΝικολιάνα Ρ.
Π4Σύγκριση ξενοδοχειακών μονάδων και βραχυπρόθεσμων ενοικιάσεων. Οι επιλογές των επισκεπτώνΑιτσίδης - ΜαδυτινόςΤσιμπιαράκη Δ.
Π5Μελέτη επιχειρηματικού σχεδίου ενοικιαζόμενων δωματίων Αιτσίδης - ΜαδυτινόςΒάϊκου Μ.
Π6 Συμπεριφορά των τουριστών. Μελέτη περίπτωσης στο νησί της Μυκόνου ΒαλσαμίδηςΣαλπιγκτής Π.
Π7Τεχνικές εξόρυξης δεδομένων και μελέτη εφαρμογής στην εστίαση με χρήση λογισμικού WEKAΒαλσαμίδηςΤσαπάνη Ε.
Π8RFM Ανάλυση σε δεδομένα εμπορικών συναλλαγώνΓεροντίδηςΚοβούσογλου Ι.
Π9Διαφήμιση στο διαδίκτυοΓεροντίδηςΓιάζτζι Γ.
Π10Προετοιμασία και Διαχείριση των δεδομένων στη διαδικασία της εξόρυξηςΓεροντίδης Πολιτίδου Χ.
Π11Πολυμεταβλητή Ανάλυση Διακύμανσης και Ανάλυση Διακύμανσης με επαναλαμβανόμενες μετρήσεις σε δεδομένα από έρευνα αγοράςΓεροντίδης
Π12Επιβεβαιωτική Παραγοντική Ανάλυση και Ανάλυση Μονοπατιού σε δεδομένα από έρευνα αγοράςΓεροντίδης
Π13Κατάτμηση Καταναλωτών και Προϊόντων από Δεδομένα Έρευνας Αγοράς με μεθόδους ΣυσταδοποίησηςΓεροντίδης
Π14Εκπόνηση χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού σχεδίου μικρομεσαίας επιχείρησης τροφίμωνΓιάκι - ΜαδυτινόςΤσομπαλίδου Σ.
Π15Η έρευνα και οι προτάσεις για την αποτελεσματική εφαρμογή της εφοδιαστικής αλυσίδας στην ΕλλάδαΓιάκι - ΜαδυτινόςΑδαμίδης Δ.
Π16Επιχείρηση χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού σχεδίου μιας επιχείρησης οινοποιίαςΓιάκι - ΜαδυτινόςΤσαλίκη Α.
Π17Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου για μια ξενοδοχειακή μονάδαΓιάκι - Μαδυτινός Τσόχα Σ.
Π18Εκπόνηση χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού σχεδίου μικρής τουριστικής μονάδας δέκα δωματίων Γιάκι - ΜαδυτινόςΚαζιάνης Ν.
Π19Σχεδίαση και Υλοποίηση μιας Βάσης Δεδομένων για μια Βιομηχανία Επίπλων σε Περιβάλλον SQL Server.Γκούμας
Π20Ανάπτυξη ενός Περιβαλλοντικού Συστήματος Γνώσης για Εντοπισμό Προβλημάτων σε Ποτάμια Οικοσυστήματα με χρήση της γλώσσας Prolog.Γκούμας
Π21Ανάπτυξη ενός Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Υγείας με χρήση Μοντέλων Υπολογιστικής Νοημοσύνης. Γκούμας
Π22Σχεδίαση και Υλοποίηση ενός Εκπαιδευτικού Λογισμικού για τη Διδασκαλία των Οικονομικών Μαθηματικών σε Περιβάλλον Οπτικού Προγραμματισμού. Γκούμας
Π23Εκπαιδευτικές πλατφόρμες στο διαδίκτυο για δημιουργία περιεχομένου επαυξημένης πραγματικότηταςΓκούμας Γρηγοριάδης Α.
Π24Εικονική πραγματικότητα και εφαρμογές της στην ειδική εκπαίδευσηΓκούμας Δουμπλατζή Δ.
Π25Μελλοντικές προκλήσεις για τις «έξυπνες» πόλεις: Ασφάλεια στον κυβερνοχώρο και ψηφιακή εγκληματολογίαΔάλλας
Π26Διερεύνηση συμμετοχής της χρήσης κινητών τηλεφώνων στην πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων - Ερευνώντας τις ψηφιακές αποδείξεις»Δάλλας Γκαζέπης Β. Χ.
Π27Ψηφιακή Εγκληματολογία: τα επόμενα χρόνιαΔάλλας
Π28Ψηφιακή εγκληματολογική έρευνα και ανάλυση συσκευών που έχουν καταστραφεί από νερόΔάλλας
Π29Η επίδραση στρατηγικής διοίκησης ανθρώπινων πόρων στην Διαχείριση της γνώσης και στην απόδοση της επιχείρησηΔημητριάδηςΚούρτη Ε
Π30Στρατηγικός προγραμματισμός: Μελέτη περίπτωσηςθερίου Γ. Σαββιδακη Κ.
Π31Βιωσιμότητα στον κλάδο της γρήγορης μόδας: κριτική βιβλιογραφική ανασκόπηση (critical literature review)θερίου Γ.Βασιλειάδου A.
Π32Επιχειρηματικό σχέδιο ανάπτυξης υφιστάμενης επιχείρησης παραγωγής και πώλησης ελαιόλαδουθερίου Γ.Παπαβασιλείου Γ.
Π33Εκπαίδευση και ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού: μελέτες περίπτωσης στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονθερίου Γ.Παπακωνσταντίνου Β.
Π34Έλλειψη σεβασμού από πρόθεση στο εργασιακό περιβάλλον: εμπειρική έρευναθερίου Γ.
Π35Βιωσιμότητα στον κλάδο της γρήγορης μόδας: εμπειρική έρευναθερίου Γ.
Π36Στρατηγικός προγραμματισμός: Η περίπτωση μιας γαλακτοβιομηχανίαςθερίου Γ.Κουλουρά Ε.
Π37Πρακτικές διοίκησης ανθρώπινων πόρων: Μελέτες περίπτωσης στον κλάδο της φιλοξενίας και αναψυχήςΘερίου Γ.Ξάνθος Δ
Π38Employer Branding- literature review analysisΘερίου Γ.Φετλή Γ.
Π39Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής ή/και εταιρικής στρατηγικής συγκεκριμένης επιχείρησης ή οργανισμού της επιλογής σας (2 πτυχιακές).θερίου Ν.
Π40Διερεύνηση-καταγραφή και ταξινόμηση των δυναμικών ικανοτήτων-δεξιοτήτων (Dynamic Capabilities) κατά μήκος της «αλυσίδαςαξίας» επιχειρήσεων του δευτερογενή τομέα (Μεταποίηση - Κατασκευές). Δημιουργία ενός μοντέλου-οδηγού στρατηγικής ανάλυσης για την διευκόλυνση των επιχειρήσεων/οργανισμών στη διαμόρφωση των στρατηγικών τους.θερίου Ν.Δισμάνης Β.
Π41Διερεύνηση-καταγραφή και ταξινόμηση των δυναμικών ικανοτήτων-δεξιοτήτων (Dynamic Capabilities) κατά μήκος της «αλυσίδαςαξίας» επιχειρήσεων του δευτερογενή τομέα (Παροχή Υπηρεσιών). Δημιουργία ενός μοντέλου-οδηγού στρατηγικής σνάλυσης για την διευκόλυνση των επιχειρήσεων/οργανισμών στη διαμόρφωση των στρατηγικών τους.θερίου Ν.
Π42Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής ή και εταιρικής στρατηγικής της επιχείρησης ΚΩΤΙΔΗΣ Α.ΕΘερίου Ν.Κωτίδης Γ
Π43Στρατηγικός προγραμματισμός επιχειρήσεων: μελέτη περίπτωσης Εβροφάρμα Α.Ε.Θερίου ΝικόλαοςΑντωνίου Δ.
Π44Ρατσισμός προς τους ομοφυλόφιλους.ΚαμενίδουΔιονυσάτου Α.
Π45Χρήση κοινωνικού Μάρκετινγκ σε ΑΜΕΑ ΚαμενίδουΗλία Κ.
Π46Κοινωνινό Μάρκετινγκ και AIDSΚαμενίδουΠαπαδάτος Κ.
Π47Θρησκευτικός Τουρισμός στο Άγιο ΌροςΚαμενίδουΤζεβελέκη Π.
Π48Οι επιπτώσεις των social media στην ψυχική υγεία των νέωνΚαμενίδουΤσιαούσης Γ.
Π49Το λιανεμπόριο στη Θεσσαλονίκη μια ποιοτική έρευνα σε διευθυντικά στελέχηΚαμενίδου ΕΠαπαναστασίου Α
Π50Η διείσδυση του Cross Fit στα γυμναστήρια. Μια έρευνα στην περιοχή της Ξάνθης Κοντάκος Καρά Α. Χ.
Π51Η διοίκηση κεφαλαίου κίνησης των επιχειρήσεων. Εμπειρική διερεύνηση του γαλακτοκομικού κλάδου της ελληνικής αγοράς.Κοσμίδης
Π52Προσδιοριστικοί παράγοντες βιωσιμότητας των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεωνΚοσμίδης
Π53Η σημασία της κεφαλαιακής διάρθρωσης στην αποδοτικότητα των επιχειρήσεων Κοσμίδης
Π54Η επίδραση της υιοθέτησης των νέων ΕΛΠ στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις των ελληνικών επιχειρήσεων ΚοσμίδηςΚορούνι Π.
Π55Το μοντέλο της εφοδιαστικής αλυσίδας των μεγάλων ελληνικών εταιρειών μέσω της συνεργασίας τους με χονδρέμπορους (περίπτωση Μαντζαρόπουλος Α.Ε.)Κουτρουμανίδης Ξυλογιώργη Κ.
Π56Το στρατηγικό πλάνο δημιουργίας και ανάπτυξης ενός Ελληνικού tour operatorΚουτρουμανίδης Ευσταθιάδου Σ
Π57Παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματική εφαρμογή της Εφοδιαστικής αλυσίδας (ερευνητική).Μαδυτινος
Π58Η έρευνα και οι προτάσεις για την αποτελεσματική εφαρμογή της Εφοδιαστικής αλυσίδας στην Ελλάδα (βιβλιογραφικήΜαδυτινος
Π59Η έρευνα και οι προτάσεις για την αποτελεσματική εφαρμογή των ERPs στην Ελλάδα (βιβλιογραφική).Μαδυτινος
Π60Εκπόνηση Χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού Σχεδίου μικρής τουριστικής μονάδαςΜαδυτινος
Π61Εκπόνηση Χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού Σχεδίου μικρομεσαίας επιχείρησης τροφίμων.Μαδυτινος
Π62Αξιολόγηση της ικανοποίησης εξερχόμενων φοιτητών Erasmus+ την τελευταία πενταετία.Μαδυτινος
Π63Αξιολόγηση της ικανοποίησης εισερχόμενων φοιτητών Erasmus+ την τελευταία πενταετίαΜαδυτινος
Π64Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και τραπεζικός κλάδοΜαδυτινόςΑσλάνη Σ.
Π65Διαχείριση επιχείρησης καυσίμων. μελέτη περίπτωσης με επιχειρηματικό σχέδιο.Μαδυτινός Κονωνά Β.
Π66Η έρευνα και οι προτάσεις για την αποτελεσματική εφαρμογή των ERPS στην ΕλλάδαΜαδυτιτόςΤαχμαζίδου Μ.
Π67Τα ΜΜΕ και η επίδρασή τους στη διαμόρφωση προτύπων καταναλωτικής συμπεριφοράςΜάμαληςΠαλαιός Μ
Π68Στάσεις φοιτητών έναντι του προγράμματος ErasmusΜάμαληςΤσοπανίδης Χ.
Π69Παράγοντες που επηρεάζουν την κατανάλωση οργανικών προϊόντωνΜάμαληςΚαλτσά Ε.
Π70Η επίδραση του στυλ ηγεσίας στην εργασιακή ικανοποίηση και στην εργασιακή εξουθένωση των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΚαβάλαςΜάμαληςΚαλαιτζιάν Μ.
Π71Η επίδραση της πανδημίας του κορονοϊού COVID-19 στις αγοραστικές και διατροφικές συνήθειες των καταναλωτώνΜάμαληςΦυκάρης Β.
Π72Ο οινοτουρισμός στη Δράμα με περίπτωση το φεστιβάλ της ΔραμοινογνωσίαςΜάμαλης Τερσενίδης Α.
Π73Ικανοποίηση πελατών από τραπεζικές υπηρεσίεςΜάμαλης Μαυροπούλου Μ.
Π74Στάσεις καταναλωτών έναντι προϊόντων μελιούΜάμαλης Μπειντάρη Ι. Ε.
Π75Απόψεις καταναλωτών για λειτουργικά και ενναλακτικά τροφικάΜάμαλης
Π76Στάσεις καταναλωτών έναντι προϊόντων ιδιωτικής ετικέταςΜάμαλης
Π77Ικανοποίηση καταναλωτών από τις υπηρεσίες των super marketΜάμαλης Τσιριπίδου Β.
Π78Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και η υιοθέτηση του από τις επιχειρήσειςΜάμαλης Χατζηδημητρίου Κ.
Π79Οι στάσεις των καταναλωτών έναντι των λειτουργικών τροφίμων Μάμαλης Κυρκιλή Π. Σ.
Π80Παράγοντες που επηρεάζουν την κατανάλωση οργανικών προϊόντωνΜάμαληςΚαλτσά Ε.
Π81Στάση καταναλωτών έναντι λειτουργικών τροφίμων ΜάμαληςΚούσης Μ.
Π82Εξιχνίαση ηλεκτρονικού εγκλήματος σε έξυπνα τηλέφωναΜαρδύρηςΚούγκουλας Β.
Π83Διαδικασίες ψηφιακής εγκληματολογικής έρευνας και νομικά ζητήματαΜαρδύρης Κεντριστάκη Ε.
Π84Ψηφιακή εγκληματολογική έρευνα στους υπολογιστές, στο διαδίκτυο και σε φορητές συσκευέςΜαρδύρης Σαμαρά Λ.
Π85Ετοιμότητα συστημάτων για ψηφιακές εγκληματολογικές έρευνεςΜαρδύρης Τσακουρίδου Σ.
Π86 Το εργασιακό άγχος και οι επιπτώσεις του στο νοσηλευτικό προσωπικό» Περιπτωσιακή μελέτη Ιπποκράτειο Νοσοκομείο ΘεσσαλονίκηςΜπορμπότση Άγγου Β.
Π87Η ψηφιακή διάσταση της μουσειακής επικοινωνίας: Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στην προβολή των σύγχρονων μουσείωνΜυλωνάΚεχαγιά M.
Π88Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στον τουρισμό. Η περίπτωση του νομού ΚαβάλαςΜυλωνά
Π89Η προβολή του τουρισμού μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Μελέτη περίπτωσηςΜυλωνάΒασιλάκης Ε.
Π90Η προβολή και προώθηση του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος στα ψηφιακά μέσαΜυλωνά
Π91Το Facebook ως μέσο προβολής της σύγχρονης προσφυγικής κρίσης στην ΕλλάδαΜυλωνάΓιαννή Α.
Π92Τηλεοπτική διαφήμιση και αθλητικά γεγονότα στον ελληνικό χώροΜυλωνά Γλυμπάτσα Σ.
Π93Η αλλαγή στάσης των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε περίοδο οικονομικής κρίσηςΜυλωνά Τσενεκλίδης Ε
Π94Η χρήση των κοινωνικών δικτύων για την προβολή ξενοδοχειακών μονάδων. Μελέτη περίπτωσης στο Ν.ΘεσσαλονίκηςΜυλωνά Ζέκου Κ.
Π95Η ψηφιακή διάσταση της επικοινωνίας. Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ενημέρωση στην εποχή του covid-19Μυλωνά Γουλάκη Μ.
Π96Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Η περίπτωση της μαρίνας Καβάλας.Οικονόμου
Π97Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και το Yachting στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Μελέτη για τη δημιουργία και τη βιωσιμότητα μαρίνας στην ΑλεξανδρούποληΟικονόμου
Π98Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην περιφέρεια ………………... Η περίπτωση της μαρίνας ……….. (περιοχή κατοικίας του φοιτητή).Οικονόμου
Π99Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και το Yachting στην περιφέρεια …………….. Μελέτη για τη δημιουργία και τη βιωσιμότητα μαρίνας στην ………………. (περιοχή κατοικίας του φοιτητή).Οικονόμου
Π100Τουριστική ανάπτυξη: προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΞάνθηςΟικονόμου
Π101Τουριστική ανάπτυξη: προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΡοδόπηςΟικονόμου
Π102Τουριστική ανάπτυξη προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΠιερίαςΟικονόμουΚαραπαναγιωτίδου Μ
Π103Η τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα και η περιφερειακή της κατανομή: η περίπτωση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και ΘράκηςΟικονόμου
Π104Η τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα και η περιφερειακή της κατανομή: η περίπτωση της Περιφέρειας ……………( κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π105Η τουριστική αποδοχή της Θάσου στους φοιτητές του ΔΙΠΑΕ στα Τμήματα ΚαβάλαςΟικονόμουΤσέλα Α.
Π106Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Περίπτωση μαρίνας Καβάλας ΟικονόμουΜπαϊρακταρίδου Χ.
Π107Η περιοχή της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ως επιλογή τουριστικού προορισμού από τους φοιτητές του ΔΙΠΑΕ Καβάλας Οικονόμου ΣτέφανοςΜπογκντάνι Μ.
Π108Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αναθέσεων πτυχιακών εργασιώνΠαναγιωτόπουλοςΚολοβού Ε
Π109Πληροφοριακό Σύστημα Νοσοκομείου:Περίπτωση Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο ΑλεξανδρούποληςΠαναγιωτόπουλοςΠαπαδοπούλου Σ.
Π110Ανάπτυξη εφαρμογής για AndroidΠαναγιωτόπουλος
Π111Η ρομποτική στην εκπαιδευση Παναγιωτόπουλος
Π112Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες έτοιμου φαγητού και καφέ στην Ελλάδα.Παναγιωτόπουλος
Π113Ηλεκτρονικό επιχειρείν και η επίδρασή των ΤΠΕ στην ανάπτυξή του. Παναγιωτόπουλος
Π114Βαθμός αντικατάστασης των παραδοσιακών τρόπων κράτησης από τα on-line συστήματα κρατήσεωvΠαναγιωτόπουλοςΘεοδώρου Α.- Μ.
Π115Υπολογιστικό νέφος ΠαναγιωτόπουλοςΠαπαζώης Β.
Π116Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στην ανάπτυξη ελληνικών εταιρειών στο νομό καβάλας. μελέτη περίπτωσηςΠαυλιδης Κασαπη Φ.-Μ.
Π117Ηλεκτρονικός ΤουρισμόςΠαυλιδης Κουκουβίνου Π.
Π118Η συσχέτιση της τιμολόγησης με την διαδικασία της κοστολόγησης του προϊόντοςΠιπιλιαγκόπουλοςΒλαχάκη Α.
Π119Προμελέτη σκοπιμότητας επενδυτικού σχεδίου. Περίπτωση εφαρμογής στον κλάδο του τουρισμού (ενοικιαζόμενα δωμάτια) και στην περιοχή της πόλης ΚαβάλαςΠιπιλιαγκόπουλος Ανδρονίδου Α.
Π120Συγκριτική ανάλυση οικονομικών καταστάσεων με τη βοήθεια αριθμοδεικτών επιλεγμένης επιχείρησηςΠιπιλιαγκόπουλος Μακρίδης Π
Π121Μελέτη κοστολόγησης της καλλιέργειας ελιάς στη Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και ΘράκηςΠιπιλιαγκόπουλος Σαρκίς Γ.
Π122Ξενοδοχειακή λογιστική θεωρία και πράξη-εφαρμογές σε ξενοδοχειακή οντότηταΠιπιλιαγκόπουλος Μιράκη Α.
Π123Η οργάνωση και η διοίκηση των μονάδων υγείας. Η περίπτωση του Νοσοκομείου καβάλαςΠιπιλιαγκοπουλος Πατσίδου Μ.
Π124Η Λογιστική παρακολούθηση των αποθεμάτων στις αποθήκεςΠιπιλιαγκοπουλος Γκάτζια Σ.
Π125Η εξαγωγή του οικονομικού αποτελέσματος σε επιχειρήσεις με διπλογραφικά τηρούμενα βιβλίαΠιπιλιαγκοπουλος
Π126Συγκριτική ανάλυση Οικονομικών καταστάσεων επιλεγμένων επιχειρήσεων (2 θέματα)Πιπιλιαγκοπουλος
Π127Διεπιχειρησιακή ανάλυση Οικονομικών καταστάσεων επιλεγμένων επιχειρήσεων (2 θέματα)Πιπιλιαγκοπουλος
Π128Εξαπάτηση κατά τη διάρκεια γραπτών εξετάσεων εξαμήνου σε σχολές Διοίκησης και Οικονομίας (Βόρεια Ελλάδα)ΣαρηγιαννίδηςΠαναγόπουλος Γ.
Π129Δια ζώσης και εξ' αποστάσεως μάθηση. Οι αλλαγές στην εκπαίδευση λόγω πανδημίαςΣαρηγιαννίδηςΑμβαζά Α.
Π130Η εξ αποστάσεως διδασκαλία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση την περίοδο της πανδημίας του SARS-CoV-2 από την οπτική γωνία εκπαιδευτικών και γονέωνΣαρηγιαννίδηςΤελλίδου Χ.
Π131Το facebook ως εκπαιδευτικό εργαλείο στα ελληνικά πανεπιστήμιαΣαρηγιαννίδηςΣαπουτζάκη Σ. Τ.
Π132Προοπτικές ανάπτυξης του εναλλακτικού τουρισμού: μελέτη περίπτωσης στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και ΘράκηςΣαρηγιαννίδηςΜπαξεβάνη Β.
Π133Μέτρηση της αποτελεσματικότητας της εξ αποστάσεως μάθησης στην εποχή της πανδημίας covid-19Σαρηγιαννίδης Μποϊδανίδου Β.
Π134Η αντιγραφή στις εξετάσεις ελληνικών πανεπιστημίων και η σύνδεση της με την εταιρική ευθύνηΣαρηγιαννίδης Μαραντίδου Χ.
Π135Η διαμόρφωση της πρόθεσης των Ελλήνων φοιτητών για συμμετοχή σε προγράμματα εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19Σαρηγιαννίδης Δραμπαλάς Ά.
Π136Παράγοντες που επηρεάζουν την χρήση εφαρμογών διανομής φαγητού (food delivery apps) κατά την διάρκεια του covid-19Σαρηγιαννίδης Τάτσι Κ.
Π137Παράγοντες που επηρεάζουν την χρήση εφαρμογών διανομής φαγητού (food delivery apps) κατά τη διάρκεια του covid-19 Σαρηγιαννίδης Τάτσι Κ.
Π138Η διαμόρφωση της πρόθεσης των Ελλήνων φοιτητών για συμμετοχή σε προγράμματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της πανδημίας covid-19 ΣαρηγιαννίδηςΔραμπάλας Ά.
Π139Η χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευσηΤσομπανούδηΞυλαπετίδης Η.
Π140Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας ΤσομπανούδηΙγνάτη Β.
Π141Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής στο περιβάλλον UnityΤσομπανούδη
Π142Η χρήση των ψηφιακών βοηθών στη διδασκαλία ξένων γλωσσών ΤσομπανούδηΤσεκερίδου Ε.
Π143Υλοποίηση Αλγορίθμων της Επιστήμης των Δεδομένων με χρήση της Γλώσσας R.Τσομπανούδη
Π144Η χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευσηΤσομπανούδη Τσολαίδου Κ. Σ.
Π145Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αγώνων μαχητικών αθλημάτωνΦραγγίδης
Π146Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αναθέσεων εκπαιδευτικού έργουΦραγγίδης
Π147Σχεδιασμός πληροφοριακών συστημάτων ψηφιακής εγκληματολογικής ετοιμότητας (Design of digital forensic ready information systems)Φραγγίδης
Π148Σχεδιασμός βιώσιμων συστημάτων επιχειρησιακού σχεδιασμού (Design of sustainable enterprise resource planning systems)Φραγγίδης
Π149Σχεδιασμός της αρχιτεκτονικής ενός πληροφοριακού συστήματος τεκμηριωμένης ιατρικής βασισμένη στον ηλεκτρονικό φάκελο υγείαςΦραγγίδης
Π150Μελέτη μεθόδων και τεχνικών growth hackingΦραγγίδης Βάσου Π.
Π151Ανάπτυξη και γραφική προσομοίωση γενετικών αλγορίθμωνΧατζής
Π152Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για τον εντοπισμό λογοκλοπής στην ελληνική γλώσσαΧατζής
Π153Ανάπτυξη εφαρμογής σε κινητό για τη δημιουργία κουίζΧατζής
Π154Σύγχρονες εξελίξεις στην Ανάλυση και Κατάτμηση Ψηφιακών Εικόνων.Χατζής
Π155Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για εταιρία παροχής υπηρεσιών επισκευής οικιακών συσκευώνΧατζής