Θέματα πτυχιακών εργασιών


Στον παρακάτω πίνακα, παρουσιάζονται όλα τα θέματα πτυχιακών εργασιών. Για κάθε θέμα υπάρχει ο υπεύθυνος καθηγητής που το επιβλέπει και ο φοιτητής που το έχει αναλάβει. Στις περιπτώσεις όπου το πεδίο «Ονοματεπώνυμο Φοιτητή» είναι κενό, αυτό σημαίνει ότι το θέμα είναι διαθέσιμο και ότι ο φοιτητής που ενδιαφέρετε για την ανάληψη του θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον υπεύθυνο καθηγητή.

Ακαδημαϊκό ‘Eτος 2021-22

Α/ΑΘΕΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΦΟΙΤΗΤΗ
Π1Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου ανάπτυξης για επιχείρηση εστιατόριο πολυτελείας Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΑντριέτσκα Ο.
Π2Μελέτη επιχειρηματικού σχεδίου ενοικιαζόμενων δωματίων Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΒάϊκου Μ.
Π3Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης yachting Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΚασιώτη Μ. - Ε.
Π4Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου αγροτουριστικής επιχείρησηςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΚουράτορα Μ.
Π5Επιχειρηματικό σχέδιο δημιουργίας και ανάπτυξης μονάδας παραγωγής ελαιολάδου Μεριτσίδης Ο.Ε.Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΜεριτσίδου Γ.
Π6Εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου ενός εργοστασίου εξαγωγής φρούτων Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΜιράκα Ά.
Π7Μελέτη επιχειρηματικού σχεδίου ίδρυσης υπηρεσιών - διοργανώσεων εκδηλώσεων και απασχόληση ατόμων ΑΜΕΑΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΤσότα Ε.
Π8Η εξ' αποστάσεως διδασκαλία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19ΒαλσαμίδηςΚαραγιαννίδου Ε.
Π9Συμπεριφορά των τουριστών. Μελέτη περίπτωσης στο νησί της Μυκόνου ΒαλσαμίδηςΣαλπιγκτής Π.
Π10Η επίδραση του Covid-19 στη συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστώνΒαλσαμίδηςΤενίδου Ε.
Π11Τεχνικές εξόρυξης δεδομένων και μελέτη εφαρμογής στην εστίαση με χρήση λογισμικού WEKAΒαλσαμίδηςΤσαπάνη Ε.
Π12Ανάλυση παλινδρόμησης σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρείαςΓεροντίδηςΒελέντζα
Π13Ανάλυση παλινδρόμησης σε δεδομένα από έρευνα μάρκετινγκΓεροντίδηςΖήλιος Α.
Π14Ανάλυση παλινδρόμησης σε δεδομένα δείκτη πελατειακής ικανοποίησης ΓεροντίδηςΙορδάνου Ν.
Π15Ανάλυση συστάδων σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρίαςΓεροντίδηςΜίχος Α.
Π16Διερευνητική παραγοντική ανάλυση σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρείας ΓεροντίδηςΟμερίδης Ε.
Π17Ανάλυση διακύμανσης (ANOVA) σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρείας ΓεροντίδηςΤσεκερίδου Ε.
Π18Πολυμεταβλητή ανάλυση διακύμανσης σε δεδομένα από έρευνα αγοράςΓεροντίδης
Π19Ανάλυση παλινδρόμησης σε δεδομένα δείκτη πελατειακής ικανοποίησηςΓεροντίδης
Π20Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης διανομής τροφίμων Γιάκι - ΜαδυτινόςΒλάχος Σ.
Π21Εκπόνηση χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού σχεδίου μικρομεσαίας επιχείρησης τροφίμωνΓιάκι - ΜαδυτινόςΕλενίδου Γ.
Π22Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου μικρής ξενοδοχειακής μονάδαςΓιάκι - ΜαδυτινόςΚαρόγλου Γ.
Π23Επιχειρηματικό πλάνο τουριστικής εγκατάστασης Γιάκι - ΜαδυτινόςΧάλας Κ.
Π24Η επίδραση του Covid-19 στην εφοδιαστική αλυσίδα μέσω της ανάπτυξης των ηλεκτρονικών πωλήσεωνΓιάκι - ΜαδυτινόςΧιώτη Ρ. - Μ.
Π25Εκπαιδευτικές πλατφόρμες στο διαδίκτυο για δημιουργία περιεχομένου επαυξημένης πραγματικότηταςΓκούμαςΓρηγοριάδης Α.
Π26Σχεδίαση και Υλοποίηση μιας Βάσης Δεδομένων για μια Βιομηχανία Επίπλων σε Περιβάλλον SQL ServerΓκούμας
Π27Ανάπτυξη ενός Περιβαλλοντικού Συστήματος Γνώσης για Εντοπισμό Προβλημάτων σε Ποτάμια Οικοσυστήματα με χρήση της γλώσσας Prolog.Γκούμας
Π28Ανάπτυξη ενός Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Υγείας με χρήση Μοντέλων Υπολογιστικής Νοημοσύνης. Γκούμας
Π29Σχεδίαση και Υλοποίηση ενός Εκπαιδευτικού Λογισμικού για τη Διδασκαλία των Οικονομικών Μαθηματικών σε Περιβάλλον Οπτικού ΠρογραμματισμούΓκούμας
Π30Υλοποίηση Αλγορίθμων Οικονομικών και Διακριτών Μαθηματικών σε Περιβάλλον Οπτικού Προγραμματισμού με χρήση του Mathematics Software MATLABΓκούμας
Π31Σχεδίαση και Υλοποίηση μιας Βάσης Δεδομένων για μια Αεροπορική Εταιρεία σε Περιβάλλον Microsoft Access ή MySQLΓκούμας
Π32Τεχνικές και Αλγόριθμοι για Ανακάλυψη Γνώσης από Βάσεις Δεδομένων με χρήση Στατιστικών Μοντέλων και Μοντέλων Υπολογιστικής ΝοημοσύνηςΓκούμας
Π33Ανάπτυξη ενός Ευφυούς Συστήματος Υποστήριξης Αποφάσεων για Ιατρικές ΔιαγνώσειςΓκούμας
Π34Υλοποίηση Μοντέλων της Επιστήμης των Δεδομένων και της Επιχειρηματικής Ευφυίας με χρήση της Γλώσσας RΓκούμας
Π35Ανάπτυξη ενός Περιβαλλοντικού Συστήματος Γνώσης για Εντοπισμό Προβλημάτων σε Ποτάμια Οικοσυστήματα με χρήση Τεχνητής ΝοημοσύνηςΓκούμας
Π36Διερεύνηση συμμετοχής της χρήσης κινητών τηλεφώνων στην πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων - Ερευνώντας τις ψηφιακές αποδείξειςΔάλλαςΓκαζέπης Β. - Χ.
Π37Ψηφιακή εγκληματολογική έρευνα και ανάλυση ηλεκτρονικών συσκευών που έχουν υποστεί ζημιάΔάλλαςΠαπουτσόγλου Σ.
Π38Μελλοντικές προκλήσεις για τις «έξυπνες» πόλεις: Ασφάλεια στον κυβερνοχώρο και ψηφιακή εγκληματολογίαΔάλλας
Π39Ψηφιακή Εγκληματολογία: τα επόμενα χρόνιαΔάλλας
Π40Ψηφιακή εγκληματολογική έρευνα και ανάλυση συσκευών που έχουν καταστραφεί από νερόΔάλλας
Π41Ο ανθρώπινος παράγοντας στη διοίκηση επιχειρηματικών διαδικασιών. Ρόλος και ικανότητεςΔελιάςΠαβέλης Α.
Π42Η ικανοποίηση των φοιτητών από τις σπουδές τους. Η περίπτωση του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΔΙΠΑΕΔημητριάδηςΓατίδου Δ.
Π43Προώθηση και διαφήμιση προϊόντων. Ο ρόλος του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ ΔημητριάδηςΓοδόση Β.
Π44Ικανοποίηση χρηστών από τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίουΔημητριάδηςΘωμαϊδου Γ.
Π45Το Instagram ως μέσο επιρροής στην αγορά ενδυμασίας - απόψεις καταναλωτών ΔημητριάδηςΚαλπακίδου Χ.
Π46Η επίδραση στρατηγικής διοίκησης ανθρώπινων πόρων στην Διαχείριση της γνώσης και στην απόδοση της επιχείρησηΔημητριάδηςΚούρτη Ε
Π47Η επίδραση του Διευθυντή σχολικής μονάδας στη δημιουργία θετικού κλίματος ΔημητριάδηςΚυριακίδου Ό.
Π48Άθληση και συμπληρώματα διατροφήςΔημητριάδηςΚυριάκου Λ.
Π49Το άγχος στους αστυνομικούς ΔημητριάδηςΠαπαδόπουλος Π.
Π50Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, η γνώμη των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας ΕκπαίδευσηςΔημητριάδηςΠαπανικολάου Μ.
Π51Η επίπτωση της πανδημίας στις επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντοςΔημητριάδηςΣιδηροπούλου Α.
Π52Δυνατότητες ανάπτυξης γαστρονομικού τουρισμού στη ΘάσοΔημητριάδηςΤσοχαταρίδου Δ.
Π53Ασφάλεια, υγεία και ευημερία των εργαζομένων. Μελέτες περιπτώσεις στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλον Θερίου Γ.Βασιλείου Ι.
Π54Οργανισμοί διαχείρισης τουριστικών προορισμών και τοπική τουριστική ανάπτυξη. Η περίπτωση της ΛάρισαςΘερίου Γ.Ζιάκας Σ.
Π55Πρακτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Μελέτες περίπτωσης στις περιοχές των νομών Καβάλας και ΦθιώτιδαςΘερίου Γ.Καλογιάννη Μ. - Ε.
Π56Διαχείριση αλλαγής. Μελέτη περίπτωσης ΟΠΑΠΘερίου Γ.Κάλφα Ε.
Π57Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου: μονάδα παραγωγής ελαιόλαδουΘερίου Γ.Παπαβασιλείου Γ.
Π58Στρατηγική ανάλυση - μελέτη περίπτωσης Aegean Airlines Θερίου Γ.Σαββιδάκη Κ. - Γ.
Π59Ο αντίκτυπος της απρεπούς συμπεριφοράς/αγένειας στο χώρο εργασίας στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στην ΕλλάδαΘερίου Γ.Τσενάι Α.
Π60Έλλειψη σεβασμού από πρόθεση στο εργασιακό περιβάλλον: εμπειρική έρευναΘερίου Γ.
Π61Βιωσιμότητα στον κλάδο της γρήγορης μόδας: εμπειρική έρευναΘερίου Γ.
Π62Ασφάλεια, υγεία και ευημερία των εργαζομένων: μελέτες περίπτωσης στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Γ.
Π63Διαχείριση των εργασιακών σχέσεων»: μελέτες περίπτωσης στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Γ.
Π64Συστήματα αμοιβών και παρακίνηση ανθρώπινου δυναμικού: μελέτες περίπτωσης στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Γ.
Π65Ο ρόλος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην ανάπτυξη τουριστικών προορισμών: μελέτες περίπτωσης στον ελλαδικό χώρο (ΥΔ)Θερίου Γ.
Π66Η συμβολή των πολιτικών τουρισμού σε τοπικό επίπεδο στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων ενός προορισμού: μελέτες περίπτωσης στον ελλαδικό χώρο (ΥΔ)Θερίου Γ.
Π67Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «ΒΙΟΤΕΛ Α.Ε.» Θερίου Ν.Αβραμίδου Ε.
Π68Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Αντιπροσωπεία γεωργικών μηχανημάτων Μακρίδης Γεώργιος και ΣΙΑ Ο.Ε» Θερίου Ν.Αγγελτσίδου Α.
Π69Στρατηγικός προγραμματισμός επιχειρήσεων: μελέτη περίπτωσης Εβροφάρμα Α.Ε.Θερίου Ν.Αντωνίου Δ.
Π70Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Metro cash & carry» Θερίου Ν.Βελαώρας Χ.
Π71Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής της επιχείρησης ΚΩΤΙΔΗΣ Α.Ε.Θερίου Ν.Κωτίδης Γ.
Π72Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης του ομίλου «Σκλαβενίτης» Θερίου Ν.Λιάρος Α.
Π73Δυναμικές ικανότητες (Dynamic Capabilities) των επιχειρήσεων του δευτερογενή τομέα μεταποίησηςΘερίου Ν.Ραχούτη Δ.
Π74Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης ΑΤΛΑΜΑΖΟΓΛΟΥ - Exclusive Meat DelightsΘερίου Ν.Τελλίδου Β.
Π75Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης του ομίλου VARIAMIS GROUPΘερίου Ν.
Π76Διερεύνηση/καταγραφή και ταξινόμηση των δυναμικών ικανοτήτων/δεξιοτήτων (Dynamic Capabilities) κατά μήκος της «αλυσίδας αξίας» επιχειρήσεων του δευτερογενή τομέα (Παροχή Υπηρεσιών). Δημιουργία ενός μοντέλου - οδηγού στρατηγικής σνάλυσης για την διευκόλυνση των επιχειρήσεων/οργανισμών στη διαμόρφωση των στρατηγικών τουςΘερίου Ν.
Π77Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής ή και εταιρικής στρατηγικής συγκεκριμένης επιχείρησης ή οργανισμού της επιλογής σας στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Ν.
Π78Διερεύνηση και κατάταξη των κριτηρίων επιλογής Τμήματος ΑΕΙ από τους αποφοίτους της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Θερίου Ν.
Π79Ο καθορισμός των κατώτατων νόμιμων αποδοχών και οι συνέπειες στην ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεωνΚαλαμπούκαΜαθιουδάκης Μ.
Π80Η λήψη των αποφάσεων στην ΑΕ, ΕΠΕ και ΙΚΕ ως κριτήριο επιλογής της νομικής μορφής μιας εταιρείαςΚαλαμπούκαΣίσκος Σ.
Π81Χρήση κοινωνικού Μάρκετινγκ σε ΑΜΕΑ ΚαμενίδουΗλία Κ.
Π82Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο επιλογής ενός τουριστικού προϊόντος: Μελέτη περίπτωσης νομός ΛαρίσηςΚαμενίδουΜαγκούτα Σ.
Π83Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στην προώθηση του τουρισμούΚαμενίδουΤριαρίδου Χ.
Π84Η διείσδυση του Cross Fit στα γυμναστήρια. Μια έρευνα στην περιοχή της Ξάνθης Κοντάκος Καρά Α. - Χ.
Π85Η επίδραση της υιοθέτησης των νέων ΕΛΠ στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις των ελληνικών επιχειρήσεων ΚοσμίδηςΚορούνι Π.
Π86Η διοίκηση κεφαλαίου κίνησης των επιχειρήσεων. Εμπειρική διερεύνηση του γαλακτοκομικού κλάδου της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π87Προσδιοριστικοί παράγοντες βιωσιμότητας των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεωνΚοσμίδης
Π88Η σημασία της κεφαλαιακής διάρθρωσης στην αποδοτικότητα των επιχειρήσεων Κοσμίδης
Π89Η επίδραση της πρώτης εφαρμογής των ΕΛΠ στην αποτίμηση των ελληνικών επιχειρήσεων. Εμπειρική ανάλυση του κλάδου Τροφίμων και ΠοτώνΚοσμίδης
Π90Διερεύνηση της συσχέτισης των βαθμών λειτουργικής και χρηματοοικονομικής μόχλευσης με το συστημικό κίνδυνο. Μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγισηΚοσμίδης
Π91Η διοίκηση του κεφαλαίου κίνησης και η σημασία της στη χρηματοοικονομική ανάλυση και αποτίμηση. Εμπειρική διερεύνηση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π92Η επίδραση της κεφαλαιακής διάρθρωσης στην αποτίμηση των επιχειρήσεων Εμπειρική διερεύνηση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π93Προσδιοριστικοί παράγοντες της μερισματικής πολιτικής των επιχειρήσεων. Εμπειρική διερεύνηση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π94Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και τραπεζικός κλάδοΜαδυτινόςΑσλάνη Σ.
Π95Η αποτελεσματικότητα των Google adsΜαδυτινόςΒασιλειάδου Α.
Π96Οι προτιμήσεις των τουριστών συγκριτικά με τη βραχυχρόνια μίσθωση ακινήτων (Airbnb) και τις ξενοδοχειακές μονάδεςΜαδυτινόςΓεωργούση Ε.
Π97Η έρευνα και οι προτάσεις για την αποτελεσματική εφαρμογή των ERPs στην Ελλάδα (Συστήματα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων)ΜαδυτινόςΓκούρι Τ.
Π98Μεγάλα δεδομένα και νέα επιχειρηματικά μοντέλαΜαδυτινόςΖαχαριάδου Ι.
Π99Εταιρική κοινωνική ευθύνη και βιωσιμότητα ΜαδυτινόςΚουσενίδου Ά. - Μ.
Π100Σύγχρονες τάσεις στα πληροφοριακά συστήματα διοίκησης των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ο βαθμός ικανοποίησης των στελεχών διοίκησηςΜαδυτινόςΜαδεμτζόγλου Γ.
Π101Επιχειρηματικά μοντέλα που εμπνέουνΜαδυτινόςΟρφανίδου Ε.
Π102Η ανάπτυξη του νησιού της ΚαρπάθουΜαδυτινόςΠαυλάκου Ε.
Π103Ψηφιακός μετασχηματισμός στην εκπαιδευτική διαδικασία. Διερεύνηση των στάσεων και των αντιλήψεων των εκπαιδευτικώνΜαδυτινόςΣιδηρόπουλος Π.
Π104Παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματική εφαρμογή της Εφοδιαστικής αλυσίδας (ερευνητική)Μαδυτινός
Π105Εκπόνηση Χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού Σχεδίου μικρής τουριστικής μονάδαςΜαδυτινός
Π106Εκπόνηση Χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού Σχεδίου μικρομεσαίας επιχείρησης τροφίμωνΜαδυτινός
Π107Πώς ο Covid-19 πυροδότησε το σημείο καμπής του ψηφιακού και του ηλεκτρονικού εμπορίουΜαδυτινός
Π108Πώς ο Covid-19 επηρέασε τις αλυσίδες εφοδιασμού και τι έρχεται στη συνέχειαΜαδυτινός
Π109ERP συστήματα και η εφαρμογή τους από τις επιχειρήσεις / μελέτη περίπτωσηςΜαδυτινός
Π110Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης ‘Yachting’Μαδυτινός
Π111Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης διανομής τροφίμωνΜαδυτινός
Π112Η ανασφάλεια των καταναλωτών για να κλείσουν online τις διακοπές τους σε AirbnbΜάμαληςΑμπντίου Α.
Π113Προτιμήσεις διαμονής των τουριστών στη μετά Covid-19 εποχή. Έρευνα προτιμήσεων σε τουρίστες στην ΕλλάδαΜάμαληςΑποστολακάκης Ι.
Π114Διερεύνηση παραγόντων ικανοποίησης και δυσαρέσκειας σε ξενοδοχεία της Πέλλας και ανάλυση περιεχομένου από πλατφόρμες κρατήσεωνΜάμαληςΒλάχος Σ.
Π115Η στάση των καταναλωτών έναντι λειτουργικών τροφίμων ΜάμαληςΒορριά Α.
Π116Στάσεις καταναλωτών έναντι προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας ΜάμαληςΓατίδου Δ.
Π117Η επίδραση του στυλ ηγεσίας στην εργασιακή ικανοποίηση και στην εργασιακή εξουθένωση των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΚαβάλαςΜάμαληςΚαλαιτζιάν Μ.
Π118Παράγοντες που επηρεάζουν την κατανάλωση οργανικών προϊόντωνΜάμαληςΚαλτσά Ε.
Π119Παράγοντες δυσαρέσκειας και ικανοποίησης για τα ξενοδοχεία της Καβάλας. Περιβαλλοντικές πολιτικές και επίδραση στους καταναλωτέςΜάμαληςΚεμεκενίδου Φ.
Π120Στάση καταναλωτών έναντι λειτουργικών τροφίμων ΜάμαληςΚούσης Μ.
Π121Οι στάσεις των καταναλωτών έναντι των λειτουργικών τροφίμων ΜάμαληςΚυρκιλή Π. - Σ.
Π122Το εργασιακό στρες που νιώθουν οι υπάλληλοι του δημοσίου τομέα λόγω του κορωνοϊού (covid-10) ΜάμαληςΜάζε Γ.
Π123Σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης περιφερειακής ενότητας ΣερρώνΜάμαληςΜανάσσης Κ.
Π124Ικανοποίηση πελατών από τις τραπεζικές συναλλαγέςΜάμαληςΜαυροπούλου Μ.
Π125Κατάθλιψη, άγχος και αυξημένα επίπεδα στρες στους εργαζόμενους του υγειονομικού τομέα ως επιπτώσεις της πανδημίας της νόσου covid-19ΜάμαληςΜιχαηλίδου Α.
Π126Στάσεις καταναλωτών έναντι των παραγγελιών φαγητού μέσω AppsΜάμαληςΜπαϊρακταρίδου Χ.
Π127Τα ΜΜΕ και η επίδρασή τους στη διαμόρφωση προτύπων καταναλωτικής συμπεριφοράςΜάμαληςΠαλαιός Μ.
Π128Η κατάσταση του online shopping κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοιούΜάμαληςΠλιόγκα Ι.
Π129Ο οινοτουρισμός στη Δράμα με περίπτωση το φεστιβάλ της ΔραμοινογνωσίαςΜάμαληςΤερσενίδης Α.
Π130Οι αντιλήψεις των καταναλωτών έναντι της παρεχόμενης εξυπηρέτησης από τα σούπερ ΜάρκετΜάμαληςΤριριπίδου Β.
Π131Στάσεις έναντι των τροφίμων που έχουν περιβαλλοντική πιστοποίησηΜάμαληςΤσίλι Ε.
Π132Ικανοποίηση καταναλωτών από τις υπηρεσίες των super marketΜάμαληςΤσιριπίδου Β.
Π133Στάσεις φοιτητών έναντι του προγράμματος ErasmusΜάμαληςΤσοπανίδης Χ.
Π134Η επίδραση της πανδημίας του κορονοϊού Covid-19 στις αγοραστικές και διατροφικές συνήθειες των καταναλωτώνΜάμαληςΦυκάρης Β.
Π135Απόψεις καταναλωτών για λειτουργικά και ενναλακτικά τροφικάΜάμαλης
Π136Διαδικασίες ψηφιακής εγκληματολογικής έρευνας και νομικά ζητήματαΜαρδύρηςΚεντριστάκη Ε.
Π137Μοντέλα ηλεκτρονικής μάθησης ΜαρδύρηςΚεχαγιά Π.
Π138Εξιχνίαση ηλεκτρονικού εγκλήματος σε έξυπνα τηλέφωναΜαρδύρηςΚούγκουλας Β.
Π139Ψηφιακή εγκληματολογική έρευνα στους υπολογιστές, στο διαδίκτυο και σε φορητές συσκευέςΜαρδύρηςΣαμαρά Λ.
Π140Μοντέλα ηλεκτρονικής μάθησηςΜαρδύρης
Π141Η χρήση της θερμικής κάμερας στην Ψηφιακή ΕγκληματολογίαΜαρδύρης
Π142Η χρήση των drones στην Ψηφιακή ΕγκληματολογίαΜαρδύρης
Π143Ανάπτυξη ψηφιακού περιεχομένου για το Ψηφιακό ΜάρκετινγκΜαρδύρης
Π144Σύγχρονες εφαρμογές των κβαντικών υπολογιστώνΜαρδύρης
Π145Η εδραίωση των franchise εταιριών του καφέ στην Ελλάδα. Περίπτωση της Coffee Island. O στρατηγικός προγραμματισμός της αλλά και η στρατηγική του μάρκετινγκ τηςΜυλωνάΑντωνόπουλος Κ.
Π146Η προβολή του τουρισμού μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Μελέτη περίπτωσηςΜυλωνάΒασιλάκης Ε.
Π147Η συμβολή των μέσων επικοινωνίας στην επιλογή τουριστικού προορισμού από τους κατοίκους της ΘεσσαλονίκηςΜυλωνάΒασιλειάδου Χ.
Π148Το Facebook ως μέσο προβολής της σύγχρονης προσφυγικής κρίσης στην ΕλλάδαΜυλωνάΓιαννή Α.
Π149Χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους Έλληνες βουλευτέςΜυλωνάΓκουτζιλίκας Σ.
Π150Τηλεοπτική διαφήμιση και αθλητικά γεγονότα στον ελληνικό χώροΜυλωνάΓλυμπάτσα Σ.
Π151Ο ρόλος του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην προώθηση και διαφήμιση προϊόντων, απόψεις καταναλωτών στην περιοχή της Ορεστιάδας στην εποχή του Covid-19ΜυλωνάΓοδόση Β.
Π152Η ψηφιακή διάσταση της επικοινωνίας. Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ενημέρωση στην εποχή του Covid-19ΜυλωνάΓουλάκη Μ.
Π153Η χρήση των κοινωνικών δικτύων από τις ξενοδοχειακές μονάδες του Νομού ΘεσσαλονίκηςΜυλωνάΖέκου Κ.
Π154Η προβολή και προώθηση του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδας στα ψηφιακά μέσα ΜυλωνάΚακικτσή Σ.
Π155Η ψηφιακή διάσταση της μουσειακής επικοινωνίας: Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στην προβολή των σύγχρονων μουσείωνΜυλωνάΚεχαγιά M.
Π156Πολιτιστικό μάρκετινγκ και νέες τεχνολογίεςΜυλωνάΚυριάκου Λ.
Π157Χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους Έλληνες ΕυρωβουλευτέςΜυλωνάΜαβίδης Κ.
Π158Η συμβολή των κοινωνικών δικτύων στην επιλογή τουριστικού προορισμούΜυλωνάΜένος Γ.
Π159Ο ρόλος του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην προώθηση και διαφήμιση προϊόντων στην εποχή του covid-19ΜυλωνάΜητσώνη Μ. - Ε.
Π160Κινηματογραφικός τουρισμός στην ΕλλάδαΜυλωνάΠαντελάκου Κ.
Π161Η συμβολή των κοινωνικών δικτύων στην επιλογή τουριστικού προορισμούΜυλωνάΠαραλέκας Ι.
Π162Πολιτιστικό Μάρκετινγκ και Νέες ΤεχνολογίεςΜυλωνά
Π163Η προβολή του πολιτισμού από τους δήμους με τη χρήση των νέων τεχνολογιών. Μελέτη περίπτωσηςΜυλωνά
Π164Η χρήση των κοινωνικών δικτύων από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στο Νομό ΚαβάλαςΜυλωνά
Π165Κινηματογραφικός Τουρισμός στην ΕλλάδαΜυλωνά
Π166Τουριστική ανάπτυξη προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΠιερίαςΟικονόμουΚαραπαναγιωτίδου Μ.
Π167Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Περίπτωση μαρίνας ΚαβάλαςΟικονόμουΜπαϊρακταρίδου Χ.
Π168Η περιοχή της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ως επιλογή τουριστικού προορισμού από τους φοιτητές του ΔΙΠΑΕ ΚαβάλαςΟικονόμουΜπογκντάνι Μ.
Π169Η τουριστική αποδοχή της Θάσου στους φοιτητές του ΔΙΠΑΕ στα Τμήματα ΚαβάλαςΟικονόμουΤσέλα Α.
Π170Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Η περίπτωση της μαρίνας Καβάλας.Οικονόμου
Π171Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και το Yachting στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Μελέτη για τη δημιουργία και τη βιωσιμότητα μαρίνας στην ΑλεξανδρούποληΟικονόμου
Π172Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην περιφέρεια ………………... Η περίπτωση της μαρίνας ……….. (περιοχή κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π173Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και το Yachting στην περιφέρεια …………….. Μελέτη για τη δημιουργία και τη βιωσιμότητα μαρίνας στην ………………. (περιοχή κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π174Τουριστική ανάπτυξη: προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΞάνθηςΟικονόμου
Π175Τουριστική ανάπτυξη: προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΡοδόπηςΟικονόμου
Π176Η τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα και η περιφερειακή της κατανομή: η περίπτωση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και ΘράκηςΟικονόμου
Π177Η τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα και η περιφερειακή της κατανομή: η περίπτωση της Περιφέρειας ……………( κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π178Ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) για προϊόντα καλλυντικών με τη χρήση του συστήματος διαχείρισης περιεχομένου ηλεκτρονικού εμπορίου ανοιχτού κώδικα presta shopΠαναγιωτόπουλοςΒουρδόλη Κ.
Π179Χρήση διαδικτυακών εφαρμογών σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών επισκευής αυτοκινήτων-συστηματική ανασκόπηση ΠαναγιωτόπουλοςΚοτρώτσος Ε.
Π180Μελέτη της εφαρμογής της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης την περίοδο της πανδημίας του COVID-19 στην τριτοβάθμια εκπαίδευσηΠαναγιωτόπουλοςΚουτουζού Ά - Χ
Π181Μελέτη των επιπτώσεων της πανδημίας covid-19 στον ξενοδοχειακό κλάδο της πόλης της ΑλεξανδρούποληςΠαναγιωτόπουλοςΚρομμύδας Β.
Π182Μελέτη των επιπτώσεων της πανδημίας του κορονοϊού Covid-19 στην αγορά των σούπερ μάρκετ ΠαναγιωτόπουλοςΜπέλλης Η.
Π183Κριτήρια και παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές στις ηλεκτρονικές τους αγορές κατά τη περίοδο του Covid-19ΠαναγιωτόπουλοςΝούλας Π.
Π184Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος με τη χρήση του Opencart CMSΠαναγιωτόπουλοςΠασιόπουλος Α.
Π185Η αντικατάσταση της παραδοσιακής τηλεόρασης από την συνδρομητική ψηφιακή πλατφόρμα Netflix. Μια έρευνα στους φοιτητές.ΠαναγιωτόπουλοςΠεπονάκη Μ.
Π186Η μετεξέλιξη των φυσικών καταστημάτων σε ηλεκτρονικά (e-shop) στην περίοδο της πανδημίας του covid-19ΠαναγιωτόπουλοςΠετιγγάκη Χ.
Π187Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές εν μέσω της πανδημίας covid-19ΠαναγιωτόπουλοςΣκύρλα Μ. - Ε.
Π188Οι επιπτώσεις της πανδημίας (Covid-19) στον κλάδο της εστίασης του Νομού ΚαβάλαςΠαναγιωτόπουλοςΣονίδου Ι.
Π189Ο ρόλος της εφοδιαστικής αλυσίδας στον τομέα των σούπερ μάρκετ την περίοδο της πανδημίας covid-19 ΠαναγιωτόπουλοςΣταχτοπούλου Σ.
Π190Μελέτη των επιπτώσεων της πανδημίας του Covid-19 στην καταναλωτική συμπεριφορά των νέωνΠαναγιωτόπουλοςΤανακοπούλου Μ.
Π191Εκπαιδευτική ρομποτική στην Ειδική ΑγωγήΠαναγιωτόπουλοςΤάσιου Ε.
Π192Το Bullying στη νεολαία: Σχολικό περιβάλλον και μέσων κοινωνικών δικτύωσης - CyberbullyingΠαναγιωτόπουλοςΤοντόροβ Ν.
Π193Οι προτιμήσεις των καταναλωτών μεταξύ των οίνων Ελληνικής προέλευσης στη Βόρεια ΕλλάδαΠαυλίδηςΓαλάνη Α.
Π194Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στην ανάπτυξη ελληνικών εταιρειών στο νομό Kαβάλας - μελέτη περίπτωσηςΠαυλίδηςΚασάπη Φ. - Μ.
Π195Ηλεκτρονικός ΤουρισμόςΠαυλίδηςΚουκουβίνου Π.
Π196Οι σύγχρονες τεχνικές Marketing στις επιχειρήσεις κτηματομεσιτικής στον νομό ΡοδόπηςΠαυλίδηςΚουκουζέλης Δ.
Π197To τουριστικό μάρκετινγκ και η συμπεριφορά των τουριστών στο νησί της Σκιάθου ΠαυλίδηςΜοράβα Α.
Π198Ο ρόλος του μάρκετινγκ στην επιλογή ενός οίνου ελληνικής προέλευσης από τους καταναλωτές στην Ανατολική Μακεδονία και ΘράκηΠαυλίδηςΝτάνι Ε.
Π199Ο ρόλος του Μάρκετινγκ στα καταστήματα πώλησης αρωμάτων στο νομό ΡοδόπηςΠαυλίδηςΠαπαδοπούλου Δ.
Π200To τουριστικό μάρκετινγκ και η συμπεριφορά των τουριστών στο νησί της ΣκιάθουΠαυλίδηςΣδρόλια Ρ.
Π201Ανάλυση χρηματοοικονομικής υγείας επιλεγμένης επιχείρησης με την βοήθεια των αριθμοδεικτώνΠιπιλιαγκόπουλοςΑδαμίδου Μ.
Π202Η συσχέτιση της τιμολόγησης με την διαδικασία της κοστολόγησης του προϊόντοςΠιπιλιαγκόπουλοςΒλαχάκη Α.
Π203Η λογιστική παρακολούθηση - διαδικασία διακίνησης υλικών για τους σκοπούς της κοστολόγησηςΠιπιλιαγκόπουλοςΒουδούρη Ε.
Π204Λογιστική οργάνωση και παρακολούθηση της αποθήκηςΠιπιλιαγκόπουλοςΓενιτζέ Π.
Π205Η Λογιστική παρακολούθηση των αποθεμάτων στις αποθήκεςΠιπιλιαγκόπουλοςΓκάτζια Σ.
Π206Ξενοδοχειακή λογιστική θεωρία και πράξη-εφαρμογές σε ξενοδοχειακή οντότηταΠιπιλιαγκόπουλοςΜιράκη Α.
Π207Εγγραφές τέλους χρήσης για τον προσδιορισμό του αποτελέσματος σε επιχείρηση που τηρεί διπλογραφικά βιβλία (θεωρία και εφαρμογή)ΠιπιλιαγκόπουλοςΜπέκα Γ.
Π208Μελέτη κοστολόγησης της καλλιέργειας ελιάς στη Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και ΘράκηςΠιπιλιαγκόπουλοςΣαρκίς Γ.
Π209Η εξαγωγή του οικονομικού αποτελέσματος σε επιχειρήσεις με διπλογραφικά τηρούμενα βιβλίαΠιπιλιαγκόπουλος
Π210Συγκριτική ανάλυση Οικονομικών καταστάσεων επιλεγμένων επιχειρήσεων (2 θέματα)Πιπιλιαγκόπουλος
Π211Διεπιχειρησιακή ανάλυση Οικονομικών καταστάσεων επιλεγμένων επιχειρήσεων (2 θέματα)Πιπιλιαγκόπουλος
Π212Η διαδικασία κλεισίματος της οικονομικής χρήσης με διπλογραφικά τηρούμενα βιβλία σε επιλεγμένη επιχείρησηΠιπιλιαγκόπουλος
Π213Η λογιστική παρακολούθηση των αποθεμάτων (ομάδα 2 με βάση τα ΕΛΠ σε επιλεγμένη επιχείρησηΠιπιλιαγκόπουλος
Π214Η εξαγωγή του οικονομικού αποτελέσματος σε επιλεγμένη επιχείρηση με απλογραφικά τηρούμενα βιβλίαΠιπιλιαγκόπουλος
Π215Λογιστική οργάνωση και παρακολούθηση της αποθήκηςΠιπιλιαγκόπουλος
Π216Συγκριτική ανάλυση λογιστικών καταστάσεων επιλεγμένης επιχείρησηςΠιπιλιαγκόπουλος
Π217Ανάλυση χρηματοοικονομικής υγείας επιλεγμένης επιχείρησης με την βοήθεια των αριθμοδεικτώνΠιπιλιαγκόπουλος
Π218Παράγοντες ικανοποίησης πελατών από τις εταιρείες Logistics και ειδικότερα από τις εταιρείες ταχυμεταφορών κατά την περίοδο της πανδημίας ΣαρηγιαννίδηςΚυριακού Μ.
Π219Ανώτατη ηγεσία, ενδυνάμωση υπαλλήλων, ικανοποίηση εργαζομένων και ικανοποίηση πελατών σε οργανισμούς που έχουν υιοθετήσει συστήματα διαχείρισης ολικής ποιότητας ΣαρηγιαννίδηςΛεόντος Γ.
Π220Πώληση καφέ μέσω της διαδικασίας παραλαβής από το κατάστημα (Take Away): Παράγοντες καθορισμού βιωσιμότητας. Μελέτη περίπτωσης στην πόλη της ΚαβάλαςΣαρηγιαννίδηςΜανελίδου Α.
Π221Επιλογή σουβενίρ: οι προτιμήσεις των καταναλωτών και οι παράγοντες που τις επηρεάζουνΣαρηγιαννίδηςΜπέσιου Α.
Π222Εναλλακτικές μορφές τουρισμού και προοπτικές ανάπτυξης αγροτουρισμού και οικοτουρισμού: Η περίπτωση του ποταμού ΝέστουΤουρτούραςΠαπαδοπούλου Δ.
Π223Σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας ΤσομπανούδηΞυλαπετσίδης Η.
Π224Η χρήση των ψηφιακών βοηθών στη διδασκαλία ξένων γλωσσών ΤσομπανούδηΤσεκερίδου Ε.
Π225Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής στο περιβάλλον UnityΤσομπανούδη
Π226Υλοποίηση Αλγορίθμων της Επιστήμης των Δεδομένων με χρήση της Γλώσσας RΤσομπανούδη
Π227Μελέτη μεθόδων και τεχνικών growth hackingΦραγγίδης Βάσου Π.
Π228Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αγώνων μαχητικών αθλημάτωνΦραγγίδης
Π229Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αναθέσεων εκπαιδευτικού έργουΦραγγίδης
Π230Σχεδιασμός πληροφοριακών συστημάτων ψηφιακής εγκληματολογικής ετοιμότητας (Design of digital forensic ready information systems)Φραγγίδης
Π231Σχεδιασμός βιώσιμων συστημάτων επιχειρησιακού σχεδιασμού (Design of sustainable enterprise resource planning systems)Φραγγίδης
Π232Σχεδιασμός της αρχιτεκτονικής ενός πληροφοριακού συστήματος τεκμηριωμένης ιατρικής βασισμένη στον ηλεκτρονικό φάκελο υγείαςΦραγγίδης
Π233Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αναθέσεων εκπαιδευτικού έργουΦραγγίδης
Π234Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης του προγράμματος εξετάσεων και ανάθεσης επιτηρήσεωνΦραγγίδης
Π235Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αγώνων μαχητικών αθλημάτωνΦραγγίδης
Π236Εφαρμογή της σημασιολογικής διαλειτουργικότητας της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην ΕλλάδαΦραγγίδης
Π237Η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εξατομικευμένη Ιατρική βασισμένη στον Ηλεκτρονικό Φάκελο ΥγείαςΦραγγίδης
Π238Ανάπτυξη και γραφική προσομοίωση γενετικών αλγορίθμωνΧατζής
Π239Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για τον εντοπισμό λογοκλοπής στην ελληνική γλώσσαΧατζής
Π240Ανάπτυξη εφαρμογής σε κινητό για τη δημιουργία κουίζΧατζής
Π241Σύγχρονες εξελίξεις στην Ανάλυση και Κατάτμηση ψηφιακών εικόνωνΧατζής
Π242Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για εταιρία παροχής υπηρεσιών επισκευής οικιακών συσκευώνΧατζής