Θέματα πτυχιακών εργασιών


Στον παρακάτω πίνακα, παρουσιάζονται όλα τα θέματα πτυχιακών εργασιών. Για κάθε θέμα υπάρχει ο υπεύθυνος καθηγητής που το επιβλέπει και ο φοιτητής που το έχει αναλάβει. Στις περιπτώσεις όπου το πεδίο «Ονοματεπώνυμο Φοιτητή» είναι κενό, αυτό σημαίνει ότι το θέμα είναι διαθέσιμο και ότι ο φοιτητής που ενδιαφέρετε για την ανάληψη του θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον υπεύθυνο καθηγητή.

Ακαδημαϊκό ‘Eτος 2021-22

Α/ΑΘΕΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΦΟΙΤΗΤΗ
Π1Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου για μελισσοκομική επιχείρησηΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΑθανασάκης Π.
Π2Επιχειρηματικό σχέδιο μετατροπής τριώροφης μονοκατοικίας σε διαμερίσματα AirBubΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΑσλανίδης Κ.
Π3Επιχειρηματικό σχέδιο ξενοδοχειακής μονάδας Ilion Beach στη Θάσο Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΔραγουδάκης Α.
Π4Επιχειρηματικό σχέδιο επιχείρησης τουριστικών σκαφώνΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΙμανιμίδης Α.
Π5Εκπόνηση χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού σχεδίου καλλιέργειας παπαρούνας Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΙωσηφίδου Α.
Π6Επιχειρηματικό σχέδιο Πράσινο (οικολογικό – βιώσιμο) κάμπινγκΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΚαζάκης Δ.
Π7Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου ενός εργοστασίου φρούτωνΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΚαμαρλίγκος Σ.
Π8Επιχειρηματικό πλάνο για pet cafe / καταφύγιο ζώων Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΚευσενίδης Π.
Π9Ανάλυση επιχειρηματικού σχεδίου ανάπτυξης επιχείρησης παραγωγής και πώλησης κατεψυγμένων προϊόντων ζύμηςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΚωνσταντά Π.
Π10Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου ενός οινοποιείουΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΜπότος Ε.
Π11Μετατροπή καταστημάτων σε αποθηκευτικούς χώρους με σκοπό την πώληση ή την ενοικίαση σε κατοίκους της περιοχήςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΟμερίδης Ε.
Π12Επιχειρηματικό σχέδιο εταιρείας παροχής υπηρεσιών διαχείρισης και υποστήριξης ακινήτων Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΠάσσας Χ.
Π13Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου μιας μεταφορικής εταιρείαςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΣαραντουλάκης Ι.
Π14Επιχειρηματικό πλάνο για την ιχθυοκαλλιέργεια πέστροφα Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΤσατσαράγγου Χ.
Π15Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου της επιχείρησης «ΜΕΝΕΓΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ» (εμπόριο τροφίμων σε λιανική και χονδρική) Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΦράγκος Ε.
Π16Η εξ' αποστάσεως διδασκαλία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας covid-19ΒαλσαμίδηςΚαραγιαννίδου Ε.
Π17Ηλεκτρονικές συναλλαγές. Μελέτη περίπτωσης κρυπτονομίσματοςΒαλσαμίδηςΜεριανός Γ.
Π18Συμπεριφορά των τουριστών. Μελέτη περίπτωσης στο νησί της Μυκόνου ΒαλσαμίδηςΣαλπιγκτής Π.
Π19Η επίδραση του covid-19 στη συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστώνΒαλσαμίδηςΤενίδου Ε.
Π20Τεχνικές εξόρυξης δεδομένων και μελέτη εφαρμογής στην εστίαση με χρήση λογισμικού WEKAΒαλσαμίδηςΤσαπάνη Ε.
Π21Ίδρυση εταιρείας ΒεζέρηςΜπατζάκας Χ. - Α.
Π22Επιχειρηματική ανάπτυξη και χρηματοεπενδυτικά εργαλεία ΒεζέρηςΤσουράπας Π.
Π23Διερεύνηση της πιθανότητας απόκρισης σε δημοσκόπηση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και των παραγόντων που την επηρεάζουνΓεροντίδηςΑζιλαζιάν Σ.
Π24Πρόβλεψη της πιθανότητας απόκρισης σε δημοσκόπηση ηλεκτρονικού ταχυδρομείουΓεροντίδηςΚλειτσιώτη Θ.
Π25Συσταδοποίηση σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρείαςΓεροντίδηςΠατέρας Χ.
Π26Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης yachting Γιάκι - ΜαδυτινόςΚασιώτη Μ. - Ε.
Π27Επιχειρηματικό σχέδιο επέκτασης υφιστάμενης ξενοδοχειακής μονάδας στην ΚαβάλαΓιάκι - ΜαδυτινόςΜάτσα Μ.
Π28Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου ενός συσκευαστηρίου βρώσιμης ελιάςΓιάκι - ΜαδυτινόςΜυκονιάτης Π. - Δ.
Π29Η Ηλεκτρονική εγκληματολογία στην Αμερική, στην Ευρώπη και στην ΕλλάδαΔάλλας
Π30Ψηφιακή Εγκληματολογία: τα επόμενα χρόνιαΔάλλας
Π31Ο ανθρώπινος παράγοντας στη διοίκηση επιχειρηματικών διαδικασιών στον κλάδο της βιομηχανίας. Ρόλοι και οι ικανότητες ΔελιάςΠαλαιός Μ.
Π32Ο ανθρώπινος παράγοντας στη διοίκηση επιχειρηματικών διαδικασιών στον. Ρόλοι και ικανότητες στον κλάδο του τουρισμούΔελιάςΧανιωτάκη Α.
Π33Ικανοποίηση πελατών από ξενοδοχεία τεσσάρων αστέρωνΔημητριάδηςΑγοράκης Θ.
Π34Οι επιδράσεις και οι επιπτώσεις της πανδημίας του covid-19 και της ενεργειακής κρίσης στις ελληνικές ξενοδοχειακές μονάδες. ΔημητριάδηςΑκτενίζογλου Ν.
Π35Ικανοποίηση χρηστών από τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίουΔημητριάδηςΘωμαϊδου Γ.
Π36Ο ρόλος των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στον τουριστικό κλάδο σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδοΔημητριάδηςΚαραγιάννης Κ.
Π37Οι επιπτώσεις του τουρισμού σε μικρές κοινωνίες: η περίπτωση της ΟλυμπιάδαςΔημητριάδηςΚαρακιτσάκης Δ.
Π38Ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω κινητών και μελέτη για την ασφάλεια των συναλλαγών ΔημητριάδηςΚιούπη Α.
Π39Η μελέτη της τηλεργασίας και η επίδραση της στην εργασιακή απόδοση. Δέσμευση και εξουθένωση των εργαζομένων.ΔημητριάδηςΚορυφίδου Δ.
Π40Η εργασιακή εξουθένωση των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο Νομό ΚαβάλαςΔημητριάδηςΚουμουλίδης Κ.
Π41Η επίδραση στρατηγικής διοίκησης ανθρώπινων πόρων στην Διαχείριση της γνώσης και στην απόδοση της επιχείρησηΔημητριάδηςΚούρτη Ε.
Π42Η επίδραση του Διευθυντή σχολικής μονάδας στη δημιουργία θετικού κλίματος ΔημητριάδηςΚυριακίδου Ό.
Π43Νέες προοπτικές απασχόλησης στον πρωτογενή τομέα παραγωγής ΔημητριάδηςΛύρος Π.
Π44Διοίκηση ανθρώπινων πόρων στον ιδιωτικό τομέαΔημητριάδηςΜαρτίνης Χ.
Π45Ικανοποίηση στους χώρους της εστίασης της ΒέροιαςΔημητριάδηςΜελικιώτης Ι.
Π46Η εξέλιξη της παραγωγής οίνου στην περιφερειακή ενότητα ΞάνθηςΔημητριάδηςΜουτλουχάν Ι.
Π47Το άγχος στους αστυνομικούς ΔημητριάδηςΠαπαδόπουλος Π.
Π48Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, η γνώμη των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας ΕκπαίδευσηςΔημητριάδηςΠαπανικολάου Μ.
Π49Παρακίνηση νοσηλευτικού και ιατρικού προσωπικού στη δημόσια υγεία ΔημητριάδηςΣάββας Χ.
Π50Η επίδραση social media στις κοινωνικές θέσειςΔημητριάδηςΣαββή Μαλελή Λ.
Π51Ανθρώπινοι παράγοντες στο σύστημα παραγωγής και logistics του μέλλοντοςΔημητριάδηςΣιάσιου Γ.
Π52Η μετάβαση στα πράσινα ξενοδοχεία με σκοπό πιο αειφόρα εξέλιξη του τουριστικού κλάδουΔημητριάδηςΣοφιός Ι.
Π53Το φαινόμενο του υπερ τουρισμού και τρόπος αντιμετώπισης με αειφορικές μεθόδους ΔημητριάδηςΣταθόπουλος Α.
Π54Η σημασία του εσωτερικού ποιοτικού ελέγχου στη διασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων και υπηρεσιών μιας εταιρίας (AGRINO)ΔημητριάδηςΤασάκος Α. - Ι.
Π55Δυνατότητες ανάπτυξης γαστρονομικού τουρισμού στη ΘάσοΔημητριάδηςΤσοχαταρίδου Δ.
Π56Remote working - Στάσεις εργαζομένωνΘερίου Γ.Αποστολίδου Θ.
Π57Ασφάλεια, υγεία και ευημερία των εργαζομένων. Μελέτες περιπτώσεις στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλον Θερίου Γ.Βασιλείου Ι.
Π58Ανάπτυξη μελέτης περίπτωσης. Εταιρική υπευθυνότητα Θερίου Γ.Γκάλιος Γ.
Π59Οργανισμοί διαχείρισης τουριστικών προορισμών και τοπική τουριστική ανάπτυξη. Η περίπτωση της ΛάρισαςΘερίου Γ.Ζιάκας Σ.
Π60Η εταιρική κοινωνική ευθύνη σε ναυτιλιακή εταιρείαΘερίου Γ.Ιωαννίδου Μ.
Π61Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στον κλάδο φιλοξενίας και αναψυχήςΘερίου Γ.Καλογιάννη Μ. - Ε.
Π62Διαχείριση των εργασιακών σχέσεων: μελέτες περίπτωσης στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Γ.Μπάτσικας Σ.
Π63Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου: μονάδα παραγωγής ελαιόλαδουΘερίου Γ.Παπαβασιλείου Γ.
Π64Συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση εφαρμογή της αναλυτικής ανθρώπινου δυναμικού στη διαχείριση ταλέντων Θερίου Γ.Παπαγεωργίου Δ.
Π65Ζητήματα επιχειρηματικής ηθικής και εταιρικής υπευθυνότητας σε σχέση με το ανθρώπινο δυναμικό: μελέτες περίπτωσης στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Γ.Σάββη - Μαλελή Λ.
Π66Στρατηγική ανάλυση - μελέτη περίπτωσης Aegean Airlines Θερίου Γ.Σαββιδάκη Κ. - Γ.
Π67Ο αντίκτυπος της απρεπούς συμπεριφοράς/αγένειας στο χώρο εργασίας στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στην ΕλλάδαΘερίου Γ.Τσενάι Α.
Π68Προκλήσεις στην διοίκηση ανθρωπίνου δυναμικού στον κλάδο φιλοξενίας. Μελέτη περίπτωσης σε μεγάλο ξενοδοχειακό όμιλο της ΑττικήςΘερίου Γ.Φακαλή Ρ.
Π69Στάση των καταναλωτών απέναντι στην ΕΚΕ και στη βιωσιμότητα. Εμπειρική έρευνα στον κλάδο των καλλυντικώνΘερίου Γ.Φυτίκα Ά.
Π70Ζητήματα ηθικής και εταιρικής υπευθυνότητας σε σχέση με το ανθρώπινο δυναμικόΘερίου Γ.Φυτώκα Σ.
Π71Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «ΒΙΟΤΕΛ Α.Ε.» Θερίου Ν.Αβραμίδου Ε.
Π72Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Metro cash & carry» Θερίου Ν.Βελαώρας Χ.
Π73Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Do value Greece» ανώνυμη εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων από δάνεια και πιστώσειςΘερίου Ν.Βελεμής Π.
Π74Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής-μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Ελληνικές υπεραγορές Σκλαβενίτης Α.Ε.Ε.»Θερίου Ν.Βουρβουτσέλης Ι.
Π75Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της ξενοδοχειακής μονάδας «The west resort costa navarino»Θερίου Ν.Καλογεροπούλου Β.
Π76Στρατηγικές ενσωμάτωσης των ατόμων με ειδικές ανάγκες στις επιχειρήσειςΘερίου Ν.Κουσενίδου Ά. - Μ.
Π77Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής της επιχείρησης «ΚΩΤΙΔΗΣ Α.Ε.»Θερίου Ν.Κωτίδης Γ.
Π78Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης του ομίλου «Σκλαβενίτης»Θερίου Ν.Λιάρος Α.
Π79Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής-μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΗ»Θερίου Ν.Νικουλίν Χ.
Π80Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «SEAJETS SEAJET II NE/SEAHETS MARITIME»Θερίου Ν.Παπαβραμίδου Ι.
Π81Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Κτήμα Χρόνη» οινοποιητική εταιρεία η οποία ασχολείται με την οινοποίηση και μεταποίηση γλεύκους για παραγωγή κρασιούΘερίου Ν.Πάσο Δ.
Π82Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής-μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «ΠΑΚΚΕΤΟ Ι.Κ.Ε»Θερίου Ν.Σμυρλής Δ.
Π83Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής-μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ Α.Β. & Ε.Ε. ΤΡΟΦΙΜΩΝ»Θερίου Ν.Σταμπουλής Η.
Π84Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής-μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ/GREEN BEVERAGES»Θερίου Ν.Φανταγμάς Χ.
Π85Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης του ομίλου VARIAMIS GROUPΘερίου Ν.
Π86Διερεύνηση/καταγραφή και ταξινόμηση των δυναμικών ικανοτήτων/δεξιοτήτων (Dynamic Capabilities) κατά μήκος της «αλυσίδας αξίας» επιχειρήσεων του δευτερογενή τομέα (Παροχή Υπηρεσιών). Δημιουργία ενός μοντέλου - οδηγού στρατηγικής σνάλυσης για την διευκόλυνση των επιχειρήσεων/οργανισμών στη διαμόρφωση των στρατηγικών τουςΘερίου Ν.
Π87Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής ή και εταιρικής στρατηγικής συγκεκριμένης επιχείρησης ή οργανισμού της επιλογής σας στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Ν.
Π88Διερεύνηση και κατάταξη των κριτηρίων επιλογής Τμήματος ΑΕΙ από τους αποφοίτους της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Θερίου Ν.
Π89Η εξέλιξη της επιχειρηματικότητας στο Νομό Καβάλας την τελευταία πενταετία ΚαλαμπούκαΚαρακολίδου Ε.
Π90Ο καθορισμός των κατώτατων νόμιμων αποδοχών και οι συνέπειες στην ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεωνΚαλαμπούκαΜαθιουδάκης Μ.
Π91Η λήψη των αποφάσεων στην ΑΕ, ΕΠΕ και ΙΚΕ ως κριτήριο επιλογής της νομικής μορφής μιας εταιρείαςΚαλαμπούκαΣίσκος Σ.
Π92Χρήση κοινωνικού Μάρκετινγκ σε ΑΜΕΑ ΚαμενίδουΗλία Κ.
Π93Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο επιλογής ενός τουριστικού προϊόντος: Μελέτη περίπτωσης νομός ΛαρίσηςΚαμενίδουΜαγκούτα Σ.
Π94Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στην προώθηση του τουρισμούΚαμενίδουΤριαρίδου Χ.
Π95Η διείσδυση του Cross Fit στα γυμναστήρια. Μια έρευνα στην περιοχή της Ξάνθης Κοντάκος Καρά Α. - Χ.
Π96Η επίδραση των νέων ΕΛΠ στις οικονομικές καταστάσεις των επιχειρήσεων, εμπειρική ανάλυση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδηςΚόντρα Σ.
Π97Η επίδραση της υιοθέτησης των νέων ΕΛΠ στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις των ελληνικών επιχειρήσεων ΚοσμίδηςΚορούνι Π.
Π98Ανάλυση χρηματοοικονομικών καταστάσεων. Εμπειρική διερεύνηση του κλάδου ποτών ΚοσμίδηςΚουρτίδου Β.
Π99Η διοίκηση κεφαλαίου κίνησης των επιχειρήσεων. Εμπειρική διερεύνηση του γαλακτοκομικού κλάδου της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π100Προσδιοριστικοί παράγοντες βιωσιμότητας των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεωνΚοσμίδης
Π101Η σημασία της κεφαλαιακής διάρθρωσης στην αποδοτικότητα των επιχειρήσεων Κοσμίδης
Π102Η επίδραση της πρώτης εφαρμογής των ΕΛΠ στην αποτίμηση των ελληνικών επιχειρήσεων. Εμπειρική ανάλυση του κλάδου Τροφίμων και ΠοτώνΚοσμίδης
Π103Διερεύνηση της συσχέτισης των βαθμών λειτουργικής και χρηματοοικονομικής μόχλευσης με το συστημικό κίνδυνο. Μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγισηΚοσμίδης
Π104Η διοίκηση του κεφαλαίου κίνησης και η σημασία της στη χρηματοοικονομική ανάλυση και αποτίμηση. Εμπειρική διερεύνηση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π105Η επίδραση της κεφαλαιακής διάρθρωσης στην αποτίμηση των επιχειρήσεων Εμπειρική διερεύνηση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π106Προσδιοριστικοί παράγοντες της μερισματικής πολιτικής των επιχειρήσεων. Εμπειρική διερεύνηση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π107ERP συστήματα και η εφαρμογή τους στις επιχειρήσεις-μελέτη περίπτωσηςΜαδυτινόςΒουδούρη Ε.
Π108Επιχειρηματικό και χρηματοοικονομικό πλάνο εταιρείας στο κλάδο αρτοποιίας ζαχαροπλαστικής ΜαδυτινόςΓεωργιάδου Β.
Π109Η διαδικασία order to cash με τη βοήθεια των συστημάτων επιχειρησιακού σχεδιασμού (SAP) στον κλάδο της φαρμακοβιομηχανίας. CASE STUDY BAYER HELLAS ΜαδυτινόςΓιαννή Α.
Π110Πως τα μεγάλα δεδομένα μπορούν να επηρεάσουν τις επιχειρηματικές αποφάσειςΜαδυτινόςΖαχαριάδου Ι.
Π111Δημιουργία ιστοσελίδας για καταχώριση και αναζήτηση αγγελιών για ακίνηταΜαδυτινόςΘωμοπούλου Δ.
Π112Ο ρόλος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση κατά την περίοδο της πανδημίας του covid-19. Μια αξιολόγηση των προκλήσεων και την ευκαιριώνΜαδυτινόςΚουτούζου Ά. - Χ.
Π113Η επίδραση του ψηφιακού μάρκετινγκ μέσω των social Media στις σύγχρονες επιχειρήσειςΜαδυτινόςΜάρκος Π.
Π114Επιχειρηματικά μοντέλα που εμπνέουνΜαδυτινόςΟρφανίδου Ε.
Π115Η χρησιμότητα της ηλεκτρονικής πλατφόρμας eclass στην βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίαςΜαδυτινόςΠαππάς Δ.
Π116Η πολιτική της στοχοθεσίας σε μια επιχείρηση ΜαδυτινόςΠαρασχοπούλου Ά.
Π117Οργάνωση και διοίκηση ποδοσφαιρικών αθλητικών σωματείωνΜαδυτινόςΣταθάκης Π.
Π118Επίδραση του διαδικτύου στον τουρισμό - μελέτη περίπτωσης στη ΧαλκιδικήΜαδυτινόςΣτεπάνης Ι.
Π119Ηλεκτρονικός εκφοβισμόςΜαδυτινόςΣωτηρίου Κ.
Π120Η εξέλιξη των ηλεκτρονικών αγορώνΜαδυτινόςΤερμεντζής Λ.
Π121Instagram και πληρωμένες διαφημίσειςΜαδυτινόςΧαρδαλούπα Κ.
Π122Η επιρροή των social media και των social media influencers στην επιλογή ενός τουριστικού προορισμούΜαδυτινόςΧατζόπουλος Χ.
Π123Αντιλήψεις για της ηλεκτρονικές αγορές Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ) - Καβάλα. Στάση των φοιτητώνΜάμαληςΓεδίκογλου Ε.
Π124Έλληνες Millenials και κατανάλωση κρασιούΜάμαληςΓεωργιάδης Ι.
Π125Παράγοντες που επηρεάζουν την κατανάλωση οργανικών προϊόντωνΜάμαληςΚαλτσά Ε.
Π126Ο οινοτουρισμός στην ΚρήτηΜάμαληςΚανετάκης Ξ.
Π127Εθνοκεντρισμός και προτίμηση οίνου στην περιοχή του Νομού ΔράμαςΜάμαληςΚουλεμάνης Κ.
Π128Εικόνα τουριστικού προορισμού. Πως επηρεάζεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η περίπτωση της ΧαλκιδικήςΜάμαληςΜιχαηλίδου Β.
Π129Τουριστικό σχέδιο μάρκετινγκ νομού ΚαβάλαςΜάμαληςΜολοχίδης Ν.
Π130Κίνητρα και ανάγκες οινοτουριστώνΜάμαληςΜπακιρτζή Α.
Π131Η επιλογή κρασιού στα εστιατόρια, οι κίνδυνοί του και οι στρατηγικές μείωσης κινδύνουΜάμαληςΜπαχαρίδης Σ.
Π132Οι κίνδυνοι της επιλογής κρασιού στα εστιατόρια και οι στρατηγικές μείωσης κινδύνουΜάμαληςΜπαχαρίδης Σ.
Π133Η κατανάλωση κρασιού στην ΕλλάδαΜάμαληςΜπόγια Χ.
Π134Η συμπεριφορά των καταναλωτών στα τοπικά προϊόντα και συγκεκριμένα στα τυριά και στα κρασιάΜάμαληςΠαντελάκου Κ.
Π135Οι αντιλήψεις και απόψεις των καταναλωτών σχετικά με τις πιστοποιήσεις υγιεινής και ασφάλειας που εφαρμόζονται στους χώρους των καταστημάτων, σούπερ μάρκετ, υπεραγορών (συμπεριλαμβανομένου τους κλάδους τροφίμων) και στις ξενοδοχειακές μονάδες μέχρι και σήμερα για την πρόληψη και προστασία κατά την πανδημία του κορονοϊού στην Ελλάδα ΜάμαληςΠαντελίδης Ι.
Π136Στάσεις και συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στα βιολογικά προϊόντα ΜάμαληςΡακίπι Ε.
Π137Οι αγορές και το ηλεκτρονικό εμπόριο εν μέσω της πανδημίας ΜάμαληςΣκύρλα Μ. - Ε.
Π138Ανάληψη ρίσκου κατά την κατανάλωση AirbnbΜάμαληςΣτίλο Σ.
Π139Στάσεις καταναλωτών έναντι της μαστίχας ΧίουΜάμαληςΤσάρια Κ.
Π140Η ανασφάλεια των καταναλωτών για να κλείσουν online τις διακοπές τους σε AirbnbΜάμαλης
Π141Απόψεις καταναλωτών για λειτουργικά και ενναλακτικά τροφικάΜάμαλης
Π142Ανάπτυξη μεθοδολογίας για τη χρήση του Facebook Ads από τις ελληνικές επιχειρήσειςΜαρδύρηςΔαρβάρης Λ.
Π143Ψηφιακή εγκληματολογία στα δίκτυα υπολογιστώνΜαρδύρηςΚεντριστάκη Ε.
Π144Διαδικτυακή εγκληματολογία ΜαρδύρηςΚόκκαλη Α.
Π145Εξιχνίαση ηλεκτρονικού εγκλήματος σε έξυπνα τηλέφωναΜαρδύρηςΚούγκουλας Β.
Π146Ανάλυση και πρόληψη της ηλεκτρονικής απάτης στο σύστημα πληρωμών του ηλεκτρονικού εμπορίουΜαρδύρηςΜπεθάνη Μ. - Ε.
Π147Η χρήση της θερμικής κάμερας στην Ψηφιακή Εγκληματολογία ΜαρδύρηςΜπλιατσίδης Ι.
Π148Τα εργαλεία dashboards στο digital marketing. Περίπτωση των εργαλείων data pod, KpipFolio Tableau ΜαρδύρηςΠαπακωνσταντίνου Δ.
Π149Ψηφιακή εγκληματολογική έρευνα στους υπολογιστές, στο διαδίκτυο και σε φορητές συσκευέςΜαρδύρηςΣαμαρά Λ.
Π150Μοντελοποίηση του κατάλληλου χρόνου δημοσίευσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ΜαρδύρηςΣτιβακτάκη Ε.
Π151Τηλεματικές υπηρεσίες σε δίκτυα IPΜαρδύρηςΣτρατής Π.
Π152Τα εργαλεία dashboards στο digital marketing. Περίπτωση των εργαλείων data box, whatagrarh, CyFeΜαρδύρηςΤότσκας Α.
Π153Σύστημα διαχείρισης αιτήσεων του Τμήματος φοιτητικής μέριμνας της Πανεπιστημιούπολης Καβάλας του ΔΙΠΑΕΜαρδύρηςΧριστοφορίδης Σ.
Π154Η χρήση των drones στην Ψηφιακή ΕγκληματολογίαΜαρδύρης
Π155Ανάπτυξη ψηφιακού περιεχομένου για το Ψηφιακό ΜάρκετινγκΜαρδύρης
Π156Σύγχρονες εφαρμογές των κβαντικών υπολογιστώνΜαρδύρης
Π157Η προβολή του Ελληνικού τουρισμού μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μελέτη περίπτωσης μιας τουριστικής περιοχήςΜυλωνάΑγγελοσοπούλου Γ. - Χ.
Π158Αλληλεπίδραση με τα κοινωνικά δίκτυα και τη διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα. Ο διαφορετικός ρόλος της κάθε πλατφόρμαςΜυλωνάΑντωνίου Π.
Π159Η προβολή του τουρισμού μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Μελέτη περίπτωσηςΜυλωνάΒασιλάκης Ε.
Π160Η συμβολή των μέσων επικοινωνίας στην επιλογή τουριστικού προορισμού από τους κατοίκους της ΘεσσαλονίκηςΜυλωνάΒασιλειάδου Χ.
Π161Χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους Έλληνες βουλευτέςΜυλωνάΓκουτζιλίκας Σ.
Π162Τηλεοπτική διαφήμιση και αθλητικά γεγονότα στον ελληνικό χώροΜυλωνάΓλυμπάτσα Σ.
Π163Η ψηφιακή διάσταση της επικοινωνίας. Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ενημέρωση στην εποχή του covid-19ΜυλωνάΓουλάκη Μ.
Π164Διαφορετικοί τρόποι και μέσα προβολής υπηρεσιών και προϊόντων. Η εξέλιξη των διαφημίσεων από την δημιουργία τους έως σήμερα στα ηλεκτρονικά μέσα.ΜυλωνάΔημητριάδου Θ.
Π165Η χρήση των κοινωνικών δικτύων από τις ξενοδοχειακές μονάδες του Νομού ΘεσσαλονίκηςΜυλωνάΖέκου Κ.
Π166Ο τουρισμός στην εποχή της πανδημίας. Η περίπτωση του νομού Χαλκιδικής ΜυλωνάΙορδάνου Ν.
Π167Η προβολή και η προώθηση του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος στο ψηφιακό περιβάλλονΜυλωνάΚασικτσή Σ.
Π168Η ψηφιακή διάσταση της μουσειακής επικοινωνίας: Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στην προβολή των σύγχρονων μουσείωνΜυλωνάΚεχαγιά M.
Π169Χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους Έλληνες ΕυρωβουλευτέςΜυλωνάΜαβίδης Κ.
Π170Η συμβολή των κοινωνικών δικτύων στην επιλογή τουριστικού προορισμούΜυλωνάΜένος Γ.
Π171Η επιρροή των online αξιολογήσεων τουριστικών υπηρεσιών στην καταναλωτική συμπεριφορά τουριστών στη μετά covid εποχήΜυλωνάΜπαρμπάτη Ν.
Π172Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στην επιλογή τουριστικού προορισμού ΜυλωνάΠαραλέκας Ι.
Π173Ο ρόλος του artificial intelligence στο Marketing ΜυλωνάΧατζησαββίδης Τ.
Π174O ρόλος των influencers στο content marketing ΜυλωνάΧρήστου Γ.
Π175Πολιτιστικό Μάρκετινγκ και Νέες ΤεχνολογίεςΜυλωνά
Π176Η προβολή του πολιτισμού από τους δήμους με τη χρήση των νέων τεχνολογιών. Μελέτη περίπτωσηςΜυλωνά
Π177Η χρήση των κοινωνικών δικτύων από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στο Νομό ΚαβάλαςΜυλωνά
Π178Κινηματογραφικός Τουρισμός στην ΕλλάδαΜυλωνά
Π179Τουριστική ανάπτυξη προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΠιερίαςΟικονόμουΚαραπαναγιωτίδου Μ.
Π180Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Περίπτωση μαρίνας ΚαβάλαςΟικονόμουΜπαϊρακταρίδου Χ.
Π181Η τουριστική αποδοχή της Θάσου στους φοιτητές του ΔΙΠΑΕ στα Τμήματα ΚαβάλαςΟικονόμουΤσέλα Α.
Π182Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Η περίπτωση της μαρίνας Καβάλας.Οικονόμου
Π183Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και το Yachting στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Μελέτη για τη δημιουργία και τη βιωσιμότητα μαρίνας στην ΑλεξανδρούποληΟικονόμου
Π184Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην περιφέρεια ………………... Η περίπτωση της μαρίνας ……….. (περιοχή κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π185Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και το Yachting στην περιφέρεια …………….. Μελέτη για τη δημιουργία και τη βιωσιμότητα μαρίνας στην ………………. (περιοχή κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π186Τουριστική ανάπτυξη: προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΞάνθηςΟικονόμου
Π187Τουριστική ανάπτυξη: προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΡοδόπηςΟικονόμου
Π188Η τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα και η περιφερειακή της κατανομή: η περίπτωση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και ΘράκηςΟικονόμου
Π189Η τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα και η περιφερειακή της κατανομή: η περίπτωση της Περιφέρειας ……………( κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π190Βιβλιογραφική επισκόπηση στα συστήματα διαχείρισης περιεχομένουΠαναγιωτόπουλοςΙορδανίδης Τ.
Π191Ηλεκτρονικό κατάστημα εμπορικού περιεχομένου μοτοσυκλετών και αξεσουάρ το οποίο θα αναπτυχθεί με SMS WordpressΠαναγιωτόπουλοςΚάκαρη Β.
Π192Μελέτη περίπτωση: προώθηση προϊόντων οίνου με τις νέες τεχνολογίες ΠαναγιωτόπουλοςΚαπλαντζή Ι. - Μ.
Π193Ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος πώλησης κεριών με τη χρήση CMS WORDPRESΠαναγιωτόπουλοςΚαραγεωργίου Μ.
Π194Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) ηλεκτρονικών ειδών με τη χρήση CMSΠαναγιωτόπουλοςΜίχος Α.
Π195Ανάλυση και εξέλιξη πληροφοριακών συστημάτων των ασφαλιστικών εταιρειών ΠαναγιωτόπουλοςΜουρατίδου Ό.
Π196Πληροφοριακά συστήματα διαχείρισης με πελάτες (ΔΣΠ) στα Retall καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών προηγμένης τεχνολογίαςΠαναγιωτόπουλοςΜπαναλή Γ.
Π197Δημιουργία εκπαιδευτικής εφαρμογής για προσχολικά παιδιά με τη χρήση του MIT App Inventor ΠαναγιωτόπουλοςΜπλόγκου Γ.
Π198Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) με τη χρήση συστήματος διαχείρισης περιεχομένου (Content Management System) Wordpress ΠαναγιωτόπουλοςΠαπαδοπούλου Β.
Π199Μελέτη και καταγραφή διαδικασιών κατασκευής ηλεκτρονικού καταστήματος (E_SHOP) λευκών ειδών με χρήση wordpressΠαναγιωτόπουλοςΠαρασχάκης Κ.
Π200Δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος ρούχων μέσω ενός συστήματος διαχείρισης περιεχομένου (CMS) με τη χρήση του WordPressΠαναγιωτόπουλοςΠρούμα Ν.
Π201Διερεύνηση της επίδρασης ύπαρξης φυσικού καταστήματος στην καταναλωτική συμπεριφορά στις ηλεκτρονικές αγορές. Μελέτη περίπτωσης των καταστημάτων ZARA και H&M για τους νομούς Καβάλας και ΞάνθηςΠαναγιωτόπουλοςΤσομπανίδου Γ.
Π202Η επίδραση της τεχνικής νοημοσύνης στο ηλεκτρονικό εμπόριοΠαναγιωτόπουλοςΦραγκούδης Α.
Π203Σύγχρονες τάσεις στην ανάπτυξη εφαρμογών για κινητές συσκευές ΠαναγιωτόπουλοςΧριστόφα Α.
Π204Ανάπτυξη και σχεδιασμός εφαρμογής σε λογισμικό AndroidΠαναγιωτόπουλος
Π205Δημιουργία eshop με την χρήση CMSΠαναγιωτόπουλος
Π206Οι προτιμήσεις των καταναλωτών στην επιλογή ενός οίνου. Γεωγραφικό πεδίο έρευνας νομού ΘεσσαλονίκηςΠαυλίδηςΓαλάνη Α.
Π207Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στην ανάπτυξη ελληνικών εταιρειών στο νομό Kαβάλας - μελέτη περίπτωσηςΠαυλίδηςΚασάπη Φ. - Μ.
Π208Ηλεκτρονικός ΤουρισμόςΠαυλίδηςΚουκουβίνου Π.
Π209Η χρήση των νέων μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εκπαιδευτικό εργαλείοΣαρηγιαννίδηςΒασιλόπουλος Κ.
Π210Το μοντέλο του τριγωνικού εμπορίου στο ηλεκτρονικό εμπόριο και η αντίληψη των καταναλωτών για αυτόΣαρηγιαννίδηςΓκαλιός Γ.
Π211Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου για επιχείρηση εστίασης με έδρα την ΣάμοΣαρηγιαννίδηςΖάνα Ρ.
Π212Επιχειρηματικό σχέδιο ίδρυσης επιχείρησης καφετέριας με φυσικούς χυμούς και φρέσκα φρούτα ΣαρηγιαννίδηςΖαρζαβατσίδης Ν.
Π213Η τεχνική νοημοσύνη και η εισαγωγή της στις σύγχρονες επιχειρήσεις.ΣαρηγιαννίδηςΚανανίδου Α.
Π214Τα κρατικά νοσοκομεία της Ελλάδος: οικονομική κατάσταση και προοπτικέςΣαρηγιαννίδηςΚοτνούδης Β.
Π215Εφαρμογή της τεχνολογίας RFID για την ενίσχυση της αποδοτικότητας και βιωσιμότητας στη διαχείριση αλυσίδας προμηθειώνΣαρηγιαννίδηςΛουϊζάς Κ.
Π216Πώληση καφέ μέσω της διαδικασίας παραλαβής από το κατάστημα (Take Away): Παράγοντες καθορισμού βιωσιμότητας. Μελέτη περίπτωσης στην πόλη της ΚαβάλαςΣαρηγιαννίδηςΜανελίδου Α.
Π217Επιλογή σουβενίρ: οι προτιμήσεις των καταναλωτών και οι παράγοντες που τις επηρεάζουνΣαρηγιαννίδηςΜπέσιου Α.
Π218Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου για επιχείρηση εστίασης στην πόλη του ΒόλουΣαρηγιαννίδηςΝτελόπουλος Γ.
Π219Ωριμότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας και χρηματοοικονομική απόδοσηΣαρηγιαννίδηςΣτεφανίδου Έ.
Π220Καθορισμός της σημαντικότητας της παρεχόμενης ποιότητας-εξυπηρέτησης πελατών στον κλάδο των ταχυμεταφορώνΣαρηγιαννίδηςΣτόϊκος Κ.
Π221Εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου για εταιρία πώλησης ειδών τζακιού και σόμπας με έδρα τη ΘεσσαλονίκηΣαρηγιαννίδηςΤσαχιλίδης Η.
Π222Επιχειρηματικό σχέδιο μετατροπής υφιστάμενης επιχείρησης τυποποιημένων ξύλινων κατασκευών σε χειροποίητες και κατά παραγγελία κατασκευέςΣαρηγιαννίδηςΤσορμπατζόγλου Γ
Π223Σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας Τσομπανούδη
Π224Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής στο περιβάλλον UnityΤσομπανούδη
Π225Υλοποίηση Αλγορίθμων της Επιστήμης των Δεδομένων με χρήση της Γλώσσας RΤσομπανούδη
Π226Ψηφιακή εγκληματολογική ετοιμότητα στο διαδίκτυο των πραγμάτωνΦραγγίδηςΜπαλτζίδης Π.
Π227Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματοςΦραγγίδηςΤσακμάκη Ι.
Π228Μελέτη μεθόδων και τεχνικών growth hackingΦραγγίδης Βάσου Π.
Π229Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης του προγράμματος εξετάσεων και ανάθεσης επιτηρήσεωνΦραγγίδης Πελτέκης Π.
Π230Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αγώνων μαχητικών αθλημάτωνΦραγγίδης
Π231Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αναθέσεων εκπαιδευτικού έργουΦραγγίδης
Π232Σχεδιασμός πληροφοριακών συστημάτων ψηφιακής εγκληματολογικής ετοιμότητας (Design of digital forensic ready information systems)Φραγγίδης
Π233Σχεδιασμός βιώσιμων συστημάτων επιχειρησιακού σχεδιασμού (Design of sustainable enterprise resource planning systems)Φραγγίδης
Π234Σχεδιασμός της αρχιτεκτονικής ενός πληροφοριακού συστήματος τεκμηριωμένης ιατρικής βασισμένη στον ηλεκτρονικό φάκελο υγείαςΦραγγίδης
Π235Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αναθέσεων εκπαιδευτικού έργουΦραγγίδης
Π236Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αγώνων μαχητικών αθλημάτωνΦραγγίδης
Π237Εφαρμογή της σημασιολογικής διαλειτουργικότητας της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην ΕλλάδαΦραγγίδης
Π238Η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εξατομικευμένη Ιατρική βασισμένη στον Ηλεκτρονικό Φάκελο ΥγείαςΦραγγίδης
Π239Μοντέλα μηχανικής μάθησης με εφαρμογές επεξεργασίας εικόνωνΧατζήςΑϊδινίδης Φ.
Π240Ανάπτυξη και γραφική προσομοίωση γενετικών αλγορίθμωνΧατζής
Π241Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για τον εντοπισμό λογοκλοπής στην ελληνική γλώσσαΧατζής
Π242Ανάπτυξη εφαρμογής σε κινητό για τη δημιουργία κουίζΧατζής
Π243Σύγχρονες εξελίξεις στην Ανάλυση και Κατάτμηση ψηφιακών εικόνωνΧατζής
Π244Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για εταιρία παροχής υπηρεσιών επισκευής οικιακών συσκευώνΧατζής