Θέματα πτυχιακών εργασιών


Στον παρακάτω πίνακα, παρουσιάζονται όλα τα θέματα πτυχιακών εργασιών. Για κάθε θέμα υπάρχει ο υπεύθυνος καθηγητής που το επιβλέπει και ο φοιτητής που το έχει αναλάβει. Στις περιπτώσεις όπου το πεδίο «Ονοματεπώνυμο Φοιτητή» είναι κενό, αυτό σημαίνει ότι το θέμα είναι διαθέσιμο και ότι ο φοιτητής που ενδιαφέρετε για την ανάληψη του θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον υπεύθυνο καθηγητή.

Χειμερινού Εξαμήνου 2019-2020

Α/ΑΘΕΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΦΟΙΤΗΤΗ
Π1Διερεύνηση των οινολογικών προτιμήσεων στο νόμο ΚαβάλαςΒαλσαμίδηςΔεληβανίδης Ν.
Π2Πολυμεταβλητή Ανάλυση Διακύμανσης και Ανάλυση Διακύμανσης με επαναλαμβανόμενες μετρήσεις σε δεδομένα από έρευνα αγοράςΓεροντίδης
Π3Επιβεβαιωτική Παραγοντική Ανάλυση και Ανάλυση Μονοπατιού σε δεδομένα από έρευνα αγοράςΓεροντίδης
Π4Κατάτμηση Καταναλωτών και Προϊόντων από Δεδομένα Έρευνας Αγοράς με μεθόδους ΣυσταδοποίησηςΓεροντίδηςΣκαμπαγιάννης Χρ.
Π5Πρόβλεψη της αυτοπεριγραφόμενης κατάστασης της υγείας με τη χρήση των νευρωνικών δικτύωνΓεροντίδηςΣαραφιανού Δ.
Π6Προετοιμασία και διαχείριση των δεδομένων στη διαδικασία της εξόρυξης δεδομένωνΓεροντίδης
Π7Έφηβοι και διαδίκτυο.ΓεροντίδηςΤίτα Ε.
Π8Διαφήμιση στο διαδίκτυο.ΓεροντίδηςΓιακουμή Ι.
Π9Μελλοντικές προκλήσεις για τις «έξυπνες» πόλεις: Ασφάλεια στον κυβερνοχώρο και ψηφιακή εγκληματολογίαΔάλλας
Π10Ψηφιακή Εγκληματολογία κι «Έξυπνες» τηλεοράσεις: Ψηφιακά ίχνη στις τηλεοράσειςΔάλλαςΚουρδουνάκης Κ.
Π11Διερεύνηση συμμετοχής της χρήσης κινητών τηλεφώνων στην πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων - Ερευνώντας τις ψηφιακές αποδείξειςΔάλλας
Π12Διαδικτυακός εκφοβισμός και ηλεκτρονική εγκληματολογία στην ΕλλάδαΔάλλαςΚλειώτου Γ.
Π13Ο αντίκτυπος της εκπαίδευσης των εργαζομένων στην παραγωγικότητα των επιχειρήσεων.Δημητριάδης
Π14Ο ρόλος του φύλου και της προσωπικότητας στην επιχειρηματικότηταΔημητριάδης
Π15Επιχειρηματική καινοτομία: Ο βαθμός ανταπόκρισης των επιχειρήσεων στην καινοτομία.Δημητριάδης
Π16Αξιολόγηση της επίδρασης του στυλ ηγεσίας στην απόδοση των εργαζομένων.Δημητριάδης
Π17Ο ρόλος των προσωπικοτήτων στη διαφήμιση προϊόντων.Δημητριάδης
Π18Η επίδραση της ανάπτυξης του διαδικτύου στη συμπεριφορά των καταναλωτών στην ΕλλάδαΔημητριάδης
Π19Παράγοντες που ενισχύουν την ανθεκτικότητα του τουριστικού προορισμούΔημητριάδης
Π20Διοίκηση ολικής ποιότητας, προσανατολισμός προς την αγορά και απόδοση ξενοδοχείων: Οι επιπτώσεις των εξωτερικών περιβαλλοντικών παραγόντων.Δημητριάδης
Π21Η ικανοποίηση καταναλωτών στους χώρους εστίασης στη Βέροια.ΔημητριάδηςΜελικιώτης
Π22Μελέτη για τη χρήση και  τη γνώση του καρκίνου του τραχήλου της μήτραςΔημητριάδηςΤσαρτσάρη Ευ.
Π23ανάλυση των logistics της εταιρείας COCO-MAT A.B.E.E.Θερίου Γ.Μίτεβ Α.
Π24Επωνυμία εργοδότη - βιβλιογραφική ανασκόπησηΘερίου Γ.Φετλή Γ.
Π25Επιχειρηματικός σχεδιασμός στο δευτερογενή τομέα: η περίπτωση του κλάδου της ένδυσηςΘερίου Γ.Συμεωνίδου Β.
Π26Μελέτη στρατηγικού σχεδιασμού εταιρείας που δραστηριοποιείται στην ηλεκτρονική παραγγελία φαγητούΘερίου Γ.Μουράτη Α.
Π27Change managementΘερίου Γ. Κάλφα Ε.
Π28Καθαρισμός αποδοχών εργαζομένων στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλον. Μια αναλυτική ανασκόπηση.Θερίου Γ. Μυφτάρι Ε.
Π29Η επίδραση των δημοσιογραφικών χαρακτηριστικών στην αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού: μια εμπειρική μελέτηΘερίου Γ. Σιδηροπούλου Μ.
Π30Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής ή/και εταιρικής στρατηγικής συγκεκριμένης επιχείρησης ή οργανισμού της επιλογής σαςΘερίου Ν.
Π31Διερεύνηση-καταγραφή και ταξινόμηση των πόρων-ικανοτήτων-δεξιοτήτων σε κατηγορίες «Οδηγών Κόστους» (Cost Drivers) και «Οδηγών Αξίας» (Value Drivers). Δημιουργία ενός μοντέλου-οδηγού στρατηγικής ανάλυσης για την διευκόλυνση των επιχειρήσεων/οργανισμών στη διαμόρφωση των στρατηγικών τουςΘερίου Ν.
Π32Διερεύνηση-καταγραφή και ταξινόμηση των πόρων-ικανοτήτων-δεξιοτήτων κατά μήκος της «αλυσίδας αξίας» σε κατηγορίες «Οδηγών Κόστους» (Cost Drivers) και «Οδηγών Αξίας» (Value Drivers). Δημιουργία ενός μοντέλου-οδηγού στρατηγικής ανάλυσης για την διευκόλυνση των επιχειρήσεων/οργανισμών στη διαμόρφωση των στρατηγικών τουςΘερίου Ν.
Π33Ανάλυση εξωτερικού - εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής η και εταιρικής στρατηγικής συγκεκριμένης επιχείρησης. Μελέτη της εταιρείας Unisystem AEEΘερίου Ν.Κατωπόδης Μ.
Π34Στρατηγικός προγραμματισμός επιχειρήσεων - μελέτη περίπτωσης greencola Α.Ε.Θερίου Ν.Σιδηρά Ι.
Π35Σύμβαση έργου και η διάκριση της έναντι της σύμβασής εξαρτημένης εργασίαςΚαλαμπούκαΚαρασαρίδης Μ.
Π36Η επιταγή και οι λόγοι ακυρότητας τηςΚαλαμπούκαΚιόσια Ε.
Π37Social media marketing στον τουρισμόΚαμενίδουΜαγκούτα Στ.
Π38Ρατσισμός κατά των ομοφυλοφίλων και κοινωνικό ΜΚΤΚαμενίδουΔιονυσάτου Α.
Π39Κοινωνικό ΜΚΤ και AIDSΚαμενίδουΠαπαδάτος Κ.
Π40Gamification in TourismΚαμενίδουΓκόγκας Ν.
Π41Ο διαδικτυακός εκφοβισμός σε φοιτητές του πανεπιστημίουΚαμενίδουΣυμεωνίδου Ε.
Π42Κοινωνικό ΜΚΤ και ΑΜΕΑΚαμενίδουΗλία Κ.
Π43Ο ρόλος του κοινωνικού μάρκετινγκ στην έμφυλη βίαΚαμενίδουΒλαχαντώνη Κ.
Π44Η αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία. Απόψεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσής.ΚοντάκοςΠαπανικολάου Β.
Π45Σύγχρονες τάσεις του μάρκετινγκ και των διαφημίσεωνΚοντάκοςΑβραμίδου Σ.
Π46ο κλάδος του ελαιόλαδου στην Ελλάδα και μελέτη συμπεριφοράς των καταναλωτώνΚοντάκοςΜαυράκη Β.
Π47Γυναίκες σε ηγετικές θέσειςΚοντάκοςΠασχούδη Ε.
Π48Στάση των νέων 18-24 ετών απέναντι στα διαφημιστικά μέσα και τις διαφημίσεις, τηλεόραση ή ίντερνετΚοντάκοςΜπεθάνη Μ. - Ε.
Π49Οι κάτοικοι της Λαμίας και το ηλεκτρονικό εμπόριοΚοντάκοςΧουλιάρης Ι.
Π50Σχέση χρήσης κινητού τηλεφώνου, σωματικής δραστηριότητας και καθιστικής συμπεριφοράς σε ενήλικεςΚοντάκοςΣακελαράκης Ν.
Π51Η διοίκηση κεφαλαίου κίνησης των επιχειρήσεων. Εμπειρική διερεύνηση του γαλακτοκομικού κλάδου της ελληνικής αγοράς.Κοσμίδης
Π52Η επίδραση της διοίκησης του κεφαλαίου κίνησης στην αποτελεσματικότητα των επιχειρήσεων.ΚοσμίδηςΣίσκος Σ.
Π53Προσδιοριστικοί παράγοντες βιωσιμότητας των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεωνΚοσμίδης
Π54Η σημασία της κεφαλαιακής διάρθρωσης στην αποδοτικότητα των επιχειρήσεων Κοσμίδης
Π55Αναγνώριση παραποιημένων λογιστικών καταστάσεων. Εμπειρική διερεύνηση της Ελληνικής αγοράςΚοσμίδηςΓουδέν Α.
Π56Το αθλητικό μάρκετινγκ και τα οφέλη της διαφήμισης για τις εταιρείες χορηγούς στο χώρο του αθλητισμού. (Περίπτωση ΚΑΕ ΠΑΟΚ)ΚουτρουμανίδηςΓουγλίδης Κ.
Π57Η μελέτη της εφοδιαστικής αλυσίδας βιομηχανιών επεξεργασίας αλουμινίου (Περίπτωση Cosmos Aluminium)ΚουτρουμανίδηςΠέρκα Μ.
Π58Το μοντέλο εφοδιαστικής αλυσίδας μεγάλων Ελληνικών εταιρειών μέσω της συνεργασίας τους με μεγάλες μεταφορικές εταιρείες για την τοποθέτηση των προϊόντων τους στις αγορές του εξωτερικούΚουτρουμανίδηςΞυλογιώργη Κ.
Π59Η χρήση του Instagram και των influencers μέσω Instagram από τις εταιρίες για την εταιρική τους επικοινωνία (Περίπτωση bwin)ΚουτρουμανίδηςΚωβαίος Γ.
Π60Το στρατηγικό πλάνο και οι τεχνικές προσέλκυσης από τα ιδιωτικά νοσηλευτήρια της Ελλάδας ασθενών από ξένες χώρες (περίπτωση Metropoliran Hospital του ομίλου Helenic care)ΚουτρουμανίδηςΧαρίτου Κ.
Π61Το μοντέλο στρατηγικής διοίκησης των νοσοκομειακών μονάδων στην Ελλάδα της κρίσης (περίπτωση γενικό νοσοκομείο Καβάλας)ΚουτρουμανίδηςΦραγκή Μ.
Π62Το στρατηγικό πλάνο τουριστικής προώθησης της ΚαρπάθουΚουτρουμανίδηςΜανωλίδης Σ.
Π63Η μελέτη του μοντέλου οργανωσιακής ανάπτυξης του ξενοδοχειακού ομίλου Μιτζάλη (Lucy και Μακρύαμμος) και Πούλου (Egnatia και Royal Paradise) την τρέχουσα περίοδο της ραγδαίας τουριστικής ανάπτυξης του νομού ΚαβάλαςΚουτρουμανίδηςΑγγέλου Ε.
Π64Παράγοντες που συντελούν στην απόδοση της Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας.Μαδυτινός
Π65Ηλεκτρονικό Επιχειρείν. Ανασκόπιση ερευνών και τάσεις (στην Αγγλική).Μαδυτινός
Π66Η σχέση μεταξύ ERPs και Διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας. Ποιοτική προσέγγιση.Μαδυτινός
Π67Η σχέση μεταξύ ERPs και Διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας. Ποσοτική προσέγγιση.Μαδυτινός
Π68Παράγοντες που επηρεάζουν την εφαρμογή των Πληροφοριακών συστημάτων. Μελέτη περίπτωσης.Μαδυτινός
Π69Οργάνωση παράγωγης και βιωσιμότητα ενός νέου αγρότη: μελέτη περίπτωσης.ΜαδυτινόςΑτματζίδης Σ.
Π70Η διαχρινική εξέλιξη του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου στην ΚαβάλαΜαδυτινόςΚακάτση Μ.
Π71Ψηφιακό μάρκετινγκ και οι τάσεις τουΜαδυτινόςΚυπιρτίδου Ο.
Π72Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης e-shopΜαδυτινός - ΓιάκιΜολφεσης Δ.
Π73Κατάρτιση χρηματοοικονομικού μοντέλου σε μικρή ξενοδοχειακή μονάδαΜαδυτινός - ΓιάκιΓαλάνης Φ.
Π74Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης  καφέΜαδυτινός - ΓιάκιΝτουμάνα Ξ.
Π75Διερεύνηση απόψεων καταναλωτών για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέταςΜάμαληςΓκίνη Α.
Π76Στάσεις καταναλωτών προς τα προϊόντα ΠΟΠ ΠΓΕΜάμαληςΠαπαδοπούλου Α.
Π77Διερεύνυση απόψεων επιχειρήσεων τροφίμων για τη χρησιμοποίηση του Internet στο Μαρκετινγκ των επιχειρήσεων. ΜάμαληςΧατζηδημητρίου Α.
Π78Διερεύνυση απόψεων επιχειρήσεων τουρισμού για τη χρησιμοποίηση του Internet στο Μαρκετινγκ των επιχειρήσεων. ΜάμαληςΛαμπαρδής Π.
Π79Στάσεις καταναλωτών και ποσότητα εξυπηρέτησης στις τραπεζικές υπηρεσίεςΜάμαληςΜαυροπουλου Μ.
Π80Διερεύνηση κίνητρων και απόψεων καταναλωτών για την επίσκεψη τους στη ΧαλκιδικήΜάμαληςΤσιγγάνου Ε.
Π81Η χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ από τις επιχειρήσειςΜάμαληςΠριάντκινα Β.
Π82Ο θεσμός του Erasmus στα πλαίσια των πανεπιστημιακών μονάδων ΘεσσαλονίκηςΜάμαληςΤσομπανίδης Χ.
Π83Σχέδιο μάρκετινγκ τουριστικής ανάπτυξης περιοχής λουτρών ΠόζαρΜάμαληςΠαπάζογλου Γ. - Σ.
Π84Σύστημα διαχείρισης αναθέσεων στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ ΑΜΘΜαρδύρης
Π85Άντληση και επεξεργασία των δεδομένων πρόσβασης των χρηστών σε έναν διαδικτυακό τόποΜαρδύρης
Π86Ανάπτυξη μεθοδολογίας για τη χρήση του Google Ads από τις ελληνικές επιχειρήσειςΜαρδύρης
Π87Η χρήση του Google Analytics από επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδουΜαρδύρης
Π88Ανάπτυξη μεθοδολογίας για τη χρήση του Facebook Ads από τις ελληνικές επιχειρήσειςΜαρδύρηςΔαρβάρης Λ.
Π89Η Αποτελεσματική Ηγετική συμπεριφορά ως μέσο επιρροής της απόδοσης των εργαζομένων. Περιπτωσιολογική μελέτη επιχ/ση Apple.ΜπορμπότσηΜπόσκοβιτς Α.
Π90Το εργασιακό άγχος και οι επιπτώσεις του στους εργαζόμενους στις υπηρεσίες υγείας στο Νομό Θες/νικηςΜπορμπότσηΆγγου Βασιλική
Π91Η Αξιολόγηση σαν κίνητρο για την απόδοση των εργαζομένωνΜπορμπότσηΧρονά Ελεάνα
Π92Προβολή ξενοδοχειακών επιχειρήσεων μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Μελέτη περίπτωσης ενός νομού/ μιας περιοχήςΜυλωνάΖέκου Κ.
Π93Διαχείριση κρίσεων στις επιχειρήσεις. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως μέσα για εξέρευση λύσεων. Μελέτη περίπτωσηςΜυλωνά
Π94Τηλεοπτική διαφήμιση και αθλητικά γεγονότα στον Ελληνικό χώροΜυλωνάΚαρασαρίδης Μ.
Π95Βαθμός αντικατάστασης των παραδοσιακών τρόπων κρατήσεων από τα online συστήματα κρατήσεωνΠαναγιωτόπουλοςΘεοδώρου Α.
Π96Ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) για προϊόντα κινητής τηλεφωνίας με χρήση Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS)ΠαναγιωτόπουλοςΗλία Α.
Π97Η εμπιστοσύνη στο Ηλεκτρονικό εμπόριο. Στατιστική ερευνά.ΠαναγιωτόπουλοςΜισιρλής Ι.
Π98Διαδικτυακά συστήματα ηλεκτρονικών κρατήσεωνΠαναγιωτόπουλοςΤραμουντάνη Σ.
Π99Η συμβολή των Τ.Π.Ε. στην παροχή ξενοδοχειακών υπηρεσιών: μελέτη περίπτωσης ERP FESELIOΠαναγιωτόπουλοςΑσλανίδης Α.
Π100Η στάση των πελατών στην μετατροπή ενός παντοπωλείου σε ηλεκτρονικό κατάστημαΠαναγιωτόπουλοςΧατζηαθανασίου Σ.
Π101Ηλεκτρονικό εμπόριο στις σύγχρονες επιχειρήσεις. μελέτη περίπτωσης καταστημάτων ΝαρλήςΠαναγιωτόπουλοςΤεμεκονίδης Χρ.
Π102Νέες τεχνολογίες πληροφορικής για τη διαχείριση αδέσποτων ζώων. Απόψεις κατοίκων του δήμου Νεάπολης - ΣυκεώνΠαναγιωτόπουλοςΜυλωνίδου Μ.
Π103Ηλεκτρονικό εμπόριο και παράγοντες που επηρεάζουν την αφοσίωση του καταναλωτή σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημαΠαναγιωτόπουλοςΞανθόπουλος Γ. - Α.
Π104Στατιστική έρευνα σχετικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν την εγκατάσταση και λειτουργία ενός πληροφοριακού συστήματος σε επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης νομός ΚαστοριάςΠαναγιωτόπουλοςΜπουτάσης Γ.
Π105Μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον τουρισμό και η συνεισφορά τους στη δημιουργία αξίας (value co-creation)  για τον πελάτη και την επιχείρηση.Παπαδοπούλου
Π106Η δέσμευση του πελάτη σε μια εμπορική επωνυμία και η επίδραση της στην ηλεκτρονική διαφήμιση (e-WOM).Παπαδοπούλου
Π107Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων εστίασης στον νομό Ξάνθης.ΠαυλίδηςΤζανίδου Σ.
Π108Το επικοινωνιακό μάρκετινγκ ως εργαλείο ανάπτυξης ερασιτεχνικών αθλητικών σωματίων . Μελέτη περίπτωσης Ερασιτεχνική Ομάδα Μπάσκετ ‘’ΑΕΚ’’ Κομοτηνής.ΠαυλίδηςΔαφτσής Δ.
Π109Ο ρόλος της τιμής ως βασικός δείκτης επιλογής φρούτων και λαχανικών βιολογικής παραγωγής από τους καταναλωτές στον νομό Ιωαννίνων .ΠαυλίδηςΤζόρτζη Χ.
Π110Το μάρκετινγκ ως μοχλός ανάπτυξης στις επιχειρήσεις ένδυσης κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης στον νομό Καβάλας. Μελέτη περίπτωσης.Παυλίδης
Π111Ο ρόλος των Δημοσίων Σχέσεων στην ανάπτυξη ελληνικών εταιρειών στο νομό Καβάλας. Μελέτη περίπτωσης.Παυλίδης
Π112Το μάρκετινγκ ως μοχλός ανάπτυξης στις επιχειρήσεις ένδυσης κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης στον νομό Αργολίδας.ΠαυλίδηςΚαρμπά Ε.
Π113Ο ρόλος των δημοσιών σχέσεων και του συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) στην ανάπτυξη ελληνικών επιχειρήσεων στον νομό Θεσσαλονίκης. Μελέτη περίπτωσης,ΠαυλίδηςΓούναρης Α.
Π114H διαδικασία κλεισίματος της οικονομικής χρήσης με διπλογραφικά τηρούμενα βιβλία.Πιπιλιαγκόπουλος
Π115H λογιστική παρακολούθηση των αποθεμάτων (ομάδα 2) με βάση τα Ε.Λ.Π.Πιπιλιαγκόπουλος
Π116Η κοστολόγηση σε συνδυασμό με την τήρηση των αποθεμάτων και την παρακολούθηση των αποθηκών.Πιπιλιαγκόπουλος
Π117Η εξαγωγή του οικονομικού αποτελέσματος στις επιχειρήσεις με βάση τα Ε.Λ.Π.Πιπιλιαγκόπουλος
Π118Λογιστική οργάνωση και παρακολούθηση της αποθήκης.Πιπιλιαγκόπουλος
Π119Συγκριτική ανάλυση λογιστικών καταστάσεων επιλεγμένης επιχείρησης.Πιπιλιαγκόπουλος
Π120Ανάλυση χρηματοοικονομικής υγείας επιλεγμένης επιχείρησης με την βοήθεια των αριθμοδεικτών.ΠιπιλιαγκόπουλοςΚουτζακίωτου Μ.
Π121Λογιστικές εγγραφές με βάση το Ε.Λ.Π. και εξαγωγή του οικονομικού αποτελέσματος σε επιχείρηση με διπλογραφικά τηρούμενα βιβλίαΠιπιλιαγκόπουλοςΜπέκα Γ.
Π122Διαδικασία εξαγωγής οικονομικού αποτελέσματος έτους, σε επιχειρήσεις που τηρούν διπλογραφικά βιβλία.ΠιπιλιαγκόπουλοςΝτόνα Α. - Κ.
Π123Μελέτη κοστολόγησης της καλλιέργειας του βαμβακιού στο νομό ΡοδόπηςΠιπιλιαγκόπουλοςΠασαλίδης Γ.
Π124Μελέτη κοστολόγησης της καλλιέργειας του σιταριού στο νομό ΡοδόπηςΠιπιλιαγκόπουλοςΠασαλίδης Στ.
Π125Μελέτη κοστολόγησης της καλλιέργειας του καπνού στο νομό ΞάνθηςΠιπιλιαγκόπουλοςΟκτάϊ Σαρή
Π126Μελέτη κοστολόγησης ξενοδοχειακών μονάδων στον νομό ΡοδόπηςΠιπιλιαγκόπουλοςΜπεκήρ Εράϊ
Π127Επιχειρηματικό Σχέδιο για κοιμητήριο μικρών ζώωνΣαρηγιαννίδηςΚρέης Φ.
Π128Αντιστροφή εφοδιαστική αλυσίδα και ανακύκλωσηΣαρηγιαννίδηςΣπυροπούλου Ε.
Π129Η ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος.ΣαρηγιαννίδηςΟσμάν Ν.
Π130Business PlanΣαρηγιαννίδηςΝικολούδης Ν.
Π131Ξενοδοχεία και Airbnb: οι παράγοντες που καθορίζουν την προτίμηση των επισκεπτώνΣαρηγιαννίδηςΓρασσέλη Α.
Π132Ανώτατη ηγεσία, ενδυνάμωση υπαλλήλων, ικανοποίηση εργαζομένων και ικανοποίηση πελατών σε οργανισμούς που έχουν υιοθετήσει συστήματα  διαχείρισης ολικής ποιότητας. μια εμπειρική έρευναΣαρηγιαννίδηςΛόντος Γ.
Π133Διαφορές και στερεότυπα μεταξύ των δυο φύλων στον χώρο εργασίας. Γυναίκα και ηγεσία.ΤερζίδηςΜπόγια Ε.
Π134Εναλλακτικές μορφές τουρισμού και προοπτικές ανάπτυξης αγροτουρισμού και οικοτουρισμού: Η περίπτωση του ποταμού Νέστου.Τουρτούρας
Π135Ξενοδοχειακό – Τουριστικό μάρκετινγκ στις νησιώτικες περιοχές: Περίπτωση Θάσου.Τουρτούρας
Π136Η τουριστική ανάπτυξη, προώθηση και προβολή του Ν. Καβάλας.Τουρτούρας
Π137Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών: Η περίπτωση της Λήμνου.Τουρτούρας
Π138Τουριστική ανάπτυξη νησιωτικών περιέχων – η περίπτωση της θιάσουΤουρτούραςΒεζιρτζόγλου Φ.
Π139Διερεύνηση των οινολογικών προτιμήσεων στο νομό ΚαβάλαςΤουρτούρας
Π140Σκοτεινός τουρισμός. Μελέτη περίπτωσης ΣπιναλόγκαΤουρτούραςΜανελίδου Ι.
Π141Αλγόριθμοι Παράστασης Βασικών Σχημάτων σε Πλεγματικές ΟθόνεςΤσομπανούδη
Π142Μετασχηματισμοί 2Δ και 3Δ στα Γραφικά υπολογιστώνΤσομπανούδη
Π143Μελέτη μεθόδων και τεχνικών Growth HackingΦραγγίδης
Π144Μελέτη μεθόδων και τεχνικών white hacking στο πλαίσιο του Ethical hackingΦραγγίδης
Π145Απόψεις φοιτητών για την ηλεκτρονική εκπαίδευση – Στατιστική ΈρευναΧατζήςΚουρμπέλη Β.
Π146Ανταγωνιστικές κινήσεις ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον: Η περίπτωση της βιοτεχνίας ένδυσης/υπόδησης «P.N.N. Nightwear».ΧατζούδηςΣυμεωνίδου Β.
Π147Η διαφημιστική δραστηριοποίηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο σύγχρονο ηλεκτρονικό περιβάλλονΧατζούδηςΓκάγκα Ι.