Θέματα πτυχιακών εργασιών


Στον παρακάτω πίνακα, παρουσιάζονται όλα τα θέματα πτυχιακών εργασιών. Για κάθε θέμα υπάρχει ο υπεύθυνος καθηγητής που το επιβλέπει και ο φοιτητής που το έχει αναλάβει. Στις περιπτώσεις όπου το πεδίο «Ονοματεπώνυμο Φοιτητή» είναι κενό, αυτό σημαίνει ότι το θέμα είναι διαθέσιμο και ότι ο φοιτητής που ενδιαφέρετε για την ανάληψη του θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον υπεύθυνο καθηγητή.

Ακαδημαϊκό ‘Eτος 2021-22

Α/ΑΘΕΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΦΟΙΤΗΤΗ
Π1Μελέτη ενός ολοκληρωμένου επιχειρηματικού σχεδίου για την δημιουργία boutique hotel στην πόλη της ΚαβάλαςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΑντωνίου Δ.
Π2Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης yachting Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΚασιώτη Μ. - Ε.
Π3Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου αγροτουριστικής επιχείρησηςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΚουράτορα Μ.
Π4Εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου ενός εργοστασίου εξαγωγής φρούτων Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΜιράκα Ά.
Π5Η εξ' αποστάσεως διδασκαλία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19ΒαλσαμίδηςΚαραγιαννίδου Ε.
Π6Συμπεριφορά των τουριστών. Μελέτη περίπτωσης στο νησί της Μυκόνου ΒαλσαμίδηςΣαλπιγκτής Π.
Π7Η επίδραση του Covid-19 στη συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστώνΒαλσαμίδηςΤενίδου Ε.
Π8Τεχνικές εξόρυξης δεδομένων και μελέτη εφαρμογής στην εστίαση με χρήση λογισμικού WEKAΒαλσαμίδηςΤσαπάνη Ε.
Π9Ανάλυση παλινδρόμησης σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρείαςΓεροντίδηςΒελέντζα
Π10Ανάλυση παλινδρόμησης σε δεδομένα από έρευνα μάρκετινγκΓεροντίδηςΖήλιος Α.
Π11Ανάλυση παλινδρόμησης σε δεδομένα δείκτη πελατειακής ικανοποίησης ΓεροντίδηςΙορδάνου Ν.
Π12Ανάλυση συστάδων σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρίαςΓεροντίδηςΜίχος Α.
Π13Διερευνητική παραγοντική ανάλυση σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρείας ΓεροντίδηςΟμερίδης Ε.
Π14Ανάλυση διακύμανσης (ANOVA) σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρείας ΓεροντίδηςΤσεκερίδου Ε.
Π15Πολυμεταβλητή ανάλυση διακύμανσης σε δεδομένα από έρευνα αγοράςΓεροντίδης
Π16Ανάλυση παλινδρόμησης σε δεδομένα δείκτη πελατειακής ικανοποίησηςΓεροντίδης
Π17Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης διανομής τροφίμων Γιάκι - ΜαδυτινόςΒλάχος Σ.
Π18Εκπόνηση χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού σχεδίου μικρομεσαίας επιχείρησης τροφίμωνΓιάκι - ΜαδυτινόςΕλενίδου Γ.
Π19Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου μικρής ξενοδοχειακής μονάδαςΓιάκι - ΜαδυτινόςΚαρόγλου Γ.
Π20Επιχειρηματικό πλάνο τουριστικής εγκατάστασης Γιάκι - ΜαδυτινόςΧάλας Κ.
Π21Εκπαιδευτικές πλατφόρμες στο διαδίκτυο για δημιουργία περιεχομένου επαυξημένης πραγματικότηταςΓκούμαςΓρηγοριάδης Α.
Π22Σχεδίαση και Υλοποίηση μιας Βάσης Δεδομένων για μια Βιομηχανία Επίπλων σε Περιβάλλον SQL ServerΓκούμας
Π23Ανάπτυξη ενός Περιβαλλοντικού Συστήματος Γνώσης για Εντοπισμό Προβλημάτων σε Ποτάμια Οικοσυστήματα με χρήση της γλώσσας Prolog.Γκούμας
Π24Ανάπτυξη ενός Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Υγείας με χρήση Μοντέλων Υπολογιστικής Νοημοσύνης. Γκούμας
Π25Σχεδίαση και Υλοποίηση ενός Εκπαιδευτικού Λογισμικού για τη Διδασκαλία των Οικονομικών Μαθηματικών σε Περιβάλλον Οπτικού ΠρογραμματισμούΓκούμας
Π26Υλοποίηση Αλγορίθμων Οικονομικών και Διακριτών Μαθηματικών σε Περιβάλλον Οπτικού Προγραμματισμού με χρήση του Mathematics Software MATLABΓκούμας
Π27Σχεδίαση και Υλοποίηση μιας Βάσης Δεδομένων για μια Αεροπορική Εταιρεία σε Περιβάλλον Microsoft Access ή MySQLΓκούμας
Π28Τεχνικές και Αλγόριθμοι για Ανακάλυψη Γνώσης από Βάσεις Δεδομένων με χρήση Στατιστικών Μοντέλων και Μοντέλων Υπολογιστικής ΝοημοσύνηςΓκούμας
Π29Ανάπτυξη ενός Ευφυούς Συστήματος Υποστήριξης Αποφάσεων για Ιατρικές ΔιαγνώσειςΓκούμας
Π30Υλοποίηση Μοντέλων της Επιστήμης των Δεδομένων και της Επιχειρηματικής Ευφυίας με χρήση της Γλώσσας RΓκούμας
Π31Ανάπτυξη ενός Περιβαλλοντικού Συστήματος Γνώσης για Εντοπισμό Προβλημάτων σε Ποτάμια Οικοσυστήματα με χρήση Τεχνητής ΝοημοσύνηςΓκούμας
Π32Διερεύνηση συμμετοχής της χρήσης κινητών τηλεφώνων στην πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων - Ερευνώντας τις ψηφιακές αποδείξειςΔάλλαςΓκαζέπης Β. - Χ.
Π33Ψηφιακή εγκληματολογική έρευνα και ανάλυση ηλεκτρονικών συσκευών που έχουν υποστεί ζημιάΔάλλαςΠαπουτσόγλου Σ.
Π34Μελλοντικές προκλήσεις για τις «έξυπνες» πόλεις: Ασφάλεια στον κυβερνοχώρο και ψηφιακή εγκληματολογίαΔάλλας
Π35Ψηφιακή Εγκληματολογία: τα επόμενα χρόνιαΔάλλας
Π36Ψηφιακή εγκληματολογική έρευνα και ανάλυση συσκευών που έχουν καταστραφεί από νερόΔάλλας
Π37Ο ανθρώπινος παράγοντας στη διοίκηση επιχειρηματικών διαδικασιών. Ρόλος και ικανότητεςΔελιάςΠαβέλης Α.
Π38Η ικανοποίηση των φοιτητών από τις σπουδές τους. Η περίπτωση του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΔΙΠΑΕΔημητριάδηςΓατίδου Δ.
Π39Προώθηση και διαφήμιση προϊόντων. Ο ρόλος του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ ΔημητριάδηςΓοδόση Β.
Π40Ικανοποίηση χρηστών από τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίουΔημητριάδηςΘωμαϊδου Γ.
Π41Το Instagram ως μέσο επιρροής στην αγορά ενδυμασίας - απόψεις καταναλωτών ΔημητριάδηςΚαλπακίδου Χ.
Π42Η επίδραση στρατηγικής διοίκησης ανθρώπινων πόρων στην Διαχείριση της γνώσης και στην απόδοση της επιχείρησηΔημητριάδηςΚούρτη Ε
Π43Η επίδραση του Διευθυντή σχολικής μονάδας στη δημιουργία θετικού κλίματος ΔημητριάδηςΚυριακίδου Ό.
Π44Άθληση και συμπληρώματα διατροφήςΔημητριάδηςΚυριάκου Λ.
Π45Οι ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού στο Δήμο ΚαβάλαςΔημητριάδηςΝεστορίδου Α.
Π46Το άγχος στους αστυνομικούς ΔημητριάδηςΠαπαδόπουλος Π.
Π47Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, η γνώμη των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας ΕκπαίδευσηςΔημητριάδηςΠαπανικολάου Μ.
Π48Η επίπτωση της πανδημίας στις επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντοςΔημητριάδηςΣιδηροπούλου Α.
Π49Δυνατότητες ανάπτυξης γαστρονομικού τουρισμού στη ΘάσοΔημητριάδηςΤσοχαταρίδου Δ.
Π50Ασφάλεια, υγεία και ευημερία των εργαζομένων. Μελέτες περιπτώσεις στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλον Θερίου Γ.Βασιλείου Ι.
Π51Ανάπτυξη μελέτης περίπτωσης. Εταιρική υπευθυνότητα Θερίου Γ.Γκάλιος Γ.
Π52Οργανισμοί διαχείρισης τουριστικών προορισμών και τοπική τουριστική ανάπτυξη. Η περίπτωση της ΛάρισαςΘερίου Γ.Ζιάκας Σ.
Π53Πρακτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Μελέτες περίπτωσης στις περιοχές των νομών Καβάλας και ΦθιώτιδαςΘερίου Γ.Καλογιάννη Μ. - Ε.
Π54Διαχείριση αλλαγής. Μελέτη περίπτωσης ΟΠΑΠΘερίου Γ.Κάλφα Ε.
Π55Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου: μονάδα παραγωγής ελαιόλαδουΘερίου Γ.Παπαβασιλείου Γ.
Π56Στρατηγική ανάλυση - μελέτη περίπτωσης Aegean Airlines Θερίου Γ.Σαββιδάκη Κ. - Γ.
Π57Ο αντίκτυπος της απρεπούς συμπεριφοράς/αγένειας στο χώρο εργασίας στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στην ΕλλάδαΘερίου Γ.Τσενάι Α.
Π58Έλλειψη σεβασμού από πρόθεση στο εργασιακό περιβάλλον: εμπειρική έρευναΘερίου Γ.
Π59Βιωσιμότητα στον κλάδο της γρήγορης μόδας: εμπειρική έρευναΘερίου Γ.
Π60Ασφάλεια, υγεία και ευημερία των εργαζομένων: μελέτες περίπτωσης στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Γ.
Π61Διαχείριση των εργασιακών σχέσεων»: μελέτες περίπτωσης στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Γ.
Π62Συστήματα αμοιβών και παρακίνηση ανθρώπινου δυναμικού: μελέτες περίπτωσης στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Γ.
Π63Ο ρόλος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην ανάπτυξη τουριστικών προορισμών: μελέτες περίπτωσης στον ελλαδικό χώρο (ΥΔ)Θερίου Γ.
Π64Η συμβολή των πολιτικών τουρισμού σε τοπικό επίπεδο στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων ενός προορισμού: μελέτες περίπτωσης στον ελλαδικό χώρο (ΥΔ)Θερίου Γ.
Π65Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «ΒΙΟΤΕΛ Α.Ε.» Θερίου Ν.Αβραμίδου Ε.
Π66Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Αντιπροσωπεία γεωργικών μηχανημάτων Μακρίδης Γεώργιος και ΣΙΑ Ο.Ε» Θερίου Ν.Αγγελτσίδου Α.
Π67Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Metro cash & carry» Θερίου Ν.Βελαώρας Χ.
Π68Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής της επιχείρησης ΚΩΤΙΔΗΣ Α.Ε.Θερίου Ν.Κωτίδης Γ.
Π69Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης του ομίλου «Σκλαβενίτης» Θερίου Ν.Λιάρος Α.
Π70Δυναμικές ικανότητες (Dynamic Capabilities) των επιχειρήσεων του δευτερογενή τομέα μεταποίησηςΘερίου Ν.Ραχούτη Δ.
Π71Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης ΑΤΛΑΜΑΖΟΓΛΟΥ - Exclusive Meat DelightsΘερίου Ν.Τελλίδου Β.
Π72Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης του ομίλου VARIAMIS GROUPΘερίου Ν.
Π73Διερεύνηση/καταγραφή και ταξινόμηση των δυναμικών ικανοτήτων/δεξιοτήτων (Dynamic Capabilities) κατά μήκος της «αλυσίδας αξίας» επιχειρήσεων του δευτερογενή τομέα (Παροχή Υπηρεσιών). Δημιουργία ενός μοντέλου - οδηγού στρατηγικής σνάλυσης για την διευκόλυνση των επιχειρήσεων/οργανισμών στη διαμόρφωση των στρατηγικών τουςΘερίου Ν.
Π74Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής ή και εταιρικής στρατηγικής συγκεκριμένης επιχείρησης ή οργανισμού της επιλογής σας στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Ν.
Π75Διερεύνηση και κατάταξη των κριτηρίων επιλογής Τμήματος ΑΕΙ από τους αποφοίτους της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Θερίου Ν.
Π76Ο καθορισμός των κατώτατων νόμιμων αποδοχών και οι συνέπειες στην ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεωνΚαλαμπούκαΜαθιουδάκης Μ.
Π77Η λήψη των αποφάσεων στην ΑΕ, ΕΠΕ και ΙΚΕ ως κριτήριο επιλογής της νομικής μορφής μιας εταιρείαςΚαλαμπούκαΣίσκος Σ.
Π78Χρήση κοινωνικού Μάρκετινγκ σε ΑΜΕΑ ΚαμενίδουΗλία Κ.
Π79Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο επιλογής ενός τουριστικού προϊόντος: Μελέτη περίπτωσης νομός ΛαρίσηςΚαμενίδουΜαγκούτα Σ.
Π80Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στην προώθηση του τουρισμούΚαμενίδουΤριαρίδου Χ.
Π81Η διείσδυση του Cross Fit στα γυμναστήρια. Μια έρευνα στην περιοχή της Ξάνθης Κοντάκος Καρά Α. - Χ.
Π82Η επίδραση της υιοθέτησης των νέων ΕΛΠ στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις των ελληνικών επιχειρήσεων ΚοσμίδηςΚορούνι Π.
Π83Η διοίκηση κεφαλαίου κίνησης των επιχειρήσεων. Εμπειρική διερεύνηση του γαλακτοκομικού κλάδου της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π84Προσδιοριστικοί παράγοντες βιωσιμότητας των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεωνΚοσμίδης
Π85Η σημασία της κεφαλαιακής διάρθρωσης στην αποδοτικότητα των επιχειρήσεων Κοσμίδης
Π86Η επίδραση της πρώτης εφαρμογής των ΕΛΠ στην αποτίμηση των ελληνικών επιχειρήσεων. Εμπειρική ανάλυση του κλάδου Τροφίμων και ΠοτώνΚοσμίδης
Π87Διερεύνηση της συσχέτισης των βαθμών λειτουργικής και χρηματοοικονομικής μόχλευσης με το συστημικό κίνδυνο. Μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγισηΚοσμίδης
Π88Η διοίκηση του κεφαλαίου κίνησης και η σημασία της στη χρηματοοικονομική ανάλυση και αποτίμηση. Εμπειρική διερεύνηση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π89Η επίδραση της κεφαλαιακής διάρθρωσης στην αποτίμηση των επιχειρήσεων Εμπειρική διερεύνηση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π90Προσδιοριστικοί παράγοντες της μερισματικής πολιτικής των επιχειρήσεων. Εμπειρική διερεύνηση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π91Η αποτελεσματικότητα των Google adsΜαδυτινόςΒασιλειάδου Α.
Π92Οι προτιμήσεις των τουριστών συγκριτικά με τη βραχυχρόνια μίσθωση ακινήτων (Airbnb) και τις ξενοδοχειακές μονάδεςΜαδυτινόςΓεωργούση Ε.
Π93Η έρευνα και οι προτάσεις για την αποτελεσματική εφαρμογή των ERPs στην Ελλάδα (Συστήματα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων)ΜαδυτινόςΓκούρι Τ.
Π94Μεγάλα δεδομένα και νέα επιχειρηματικά μοντέλαΜαδυτινόςΖαχαριάδου Ι.
Π95Εταιρική κοινωνική ευθύνη και βιωσιμότητα ΜαδυτινόςΚουσενίδου Ά. - Μ.
Π96Επιχειρηματικά μοντέλα που εμπνέουνΜαδυτινόςΟρφανίδου Ε.
Π97Η ανάπτυξη του νησιού της ΚαρπάθουΜαδυτινόςΠαυλάκου Ε.
Π98Εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου για κέντρο αισθητικής ΜαδυτινόςΤριανταφύλλου Ν.
Π99Εκπόνηση Χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού Σχεδίου μικρής τουριστικής μονάδαςΜαδυτινός
Π100Εκπόνηση Χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού Σχεδίου μικρομεσαίας επιχείρησης τροφίμωνΜαδυτινός
Π101ERP συστήματα και η εφαρμογή τους από τις επιχειρήσεις / μελέτη περίπτωσηςΜαδυτινός
Π102Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης ‘Yachting’Μαδυτινός
Π103Η ανασφάλεια των καταναλωτών για να κλείσουν online τις διακοπές τους σε AirbnbΜάμαληςΑμπντίου Α.
Π104Προτιμήσεις διαμονής των τουριστών στη μετά Covid-19 εποχή. Έρευνα προτιμήσεων σε τουρίστες στην ΕλλάδαΜάμαληςΑποστολακάκης Ι.
Π105Η στάση των καταναλωτών έναντι λειτουργικών τροφίμων ΜάμαληςΒορριά Α.
Π106Η επίδραση του στυλ ηγεσίας στην εργασιακή ικανοποίηση και στην εργασιακή εξουθένωση των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΚαβάλαςΜάμαληςΚαλαιτζιάν Μ.
Π107Παράγοντες που επηρεάζουν την κατανάλωση οργανικών προϊόντωνΜάμαληςΚαλτσά Ε.
Π108Ο οινοτουρισμός στην ΕλλάδαΜάμαληςΚαταξάκη Γ.
Π109Παράγοντες δυσαρέσκειας και ικανοποίησης για τα ξενοδοχεία της Καβάλας. Περιβαλλοντικές πολιτικές και επίδραση στους καταναλωτέςΜάμαληςΚεμεκενίδου Φ.
Π110Στάση καταναλωτών έναντι λειτουργικών τροφίμων ΜάμαληςΚούσης Μ.
Π111Οι στάσεις των καταναλωτών έναντι των λειτουργικών τροφίμων ΜάμαληςΚυρκιλή Π. - Σ.
Π112Το εργασιακό στρες που νιώθουν οι υπάλληλοι του δημοσίου τομέα λόγω του κορωνοϊού (covid-10) ΜάμαληςΜάζε Γ.
Π113Σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης περιφερειακής ενότητας ΣερρώνΜάμαληςΜανάσσης Κ.
Π114Ικανοποίηση πελατών από τις τραπεζικές συναλλαγέςΜάμαληςΜαυροπούλου Μ.
Π115Κατάθλιψη, άγχος και αυξημένα επίπεδα στρες στους εργαζόμενους του υγειονομικού τομέα ως επιπτώσεις της πανδημίας της νόσου covid-19ΜάμαληςΜιχαηλίδου Α.
Π116Στάσεις καταναλωτών έναντι των παραγγελιών φαγητού μέσω AppsΜάμαληςΜπαϊρακταρίδου Χ.
Π117Τα ΜΜΕ και η επίδρασή τους στη διαμόρφωση προτύπων καταναλωτικής συμπεριφοράςΜάμαληςΠαλαιός Μ.
Π118Γαστρονομικός τουρισμόςΜάμαληςΠαροτσίδης Δ.
Π119Η κατάσταση του online shopping κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοιούΜάμαληςΠλιόγκα Ι.
Π120Ο οινοτουρισμός στη Δράμα με περίπτωση το φεστιβάλ της ΔραμοινογνωσίαςΜάμαληςΤερσενίδης Α.
Π121Οι αντιλήψεις των καταναλωτών έναντι της παρεχόμενης εξυπηρέτησης από τα σούπερ ΜάρκετΜάμαληςΤριριπίδου Β.
Π122Στάσεις έναντι των τροφίμων που έχουν περιβαλλοντική πιστοποίησηΜάμαληςΤσίλι Ε.
Π123Ικανοποίηση καταναλωτών από τις υπηρεσίες των super marketΜάμαληςΤσιριπίδου Β.
Π124Στάσεις φοιτητών έναντι του προγράμματος ErasmusΜάμαληςΤσοπανίδης Χ.
Π125Ικανοποίηση των τουριστών σε σχέση με τα τοπικά προϊόντα και την τοπική κουζίνα στην ΟρεστιάδαΜάμαληςΦάκα Σ.
Π126Η επίδραση της πανδημίας του κορονοϊού Covid-19 στις αγοραστικές και διατροφικές συνήθειες των καταναλωτώνΜάμαληςΦυκάρης Β.
Π127Απόψεις καταναλωτών για λειτουργικά και ενναλακτικά τροφικάΜάμαλης
Π128Διαδικασίες ψηφιακής εγκληματολογικής έρευνας και νομικά ζητήματαΜαρδύρηςΚεντριστάκη Ε.
Π129Μοντέλα ηλεκτρονικής μάθησης ΜαρδύρηςΚεχαγιά Π.
Π130Εξιχνίαση ηλεκτρονικού εγκλήματος σε έξυπνα τηλέφωναΜαρδύρηςΚούγκουλας Β.
Π131Η χρήση της θερμικής κάμερας στην Ψηφιακή Εγκληματολογία ΜαρδύρηςΜπλιατσίδης Ι.
Π132Ψηφιακή εγκληματολογική έρευνα στους υπολογιστές, στο διαδίκτυο και σε φορητές συσκευέςΜαρδύρηςΣαμαρά Λ.
Π133Μοντελοποίηση του κατάλληλου χρόνου δημοσίευσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ΜαρδύρηςΣτιβακτάκη Ε.
Π134Διερεύνηση απόψεων επιχειρήσεων τουρισμού της Λήμνου για την χρησιμοποίηση του digital marketing ΜαρδύρηςΤσαπτσίνος Σ.
Π135Η χρήση των drones στην Ψηφιακή ΕγκληματολογίαΜαρδύρης
Π136Ανάπτυξη ψηφιακού περιεχομένου για το Ψηφιακό ΜάρκετινγκΜαρδύρης
Π137Σύγχρονες εφαρμογές των κβαντικών υπολογιστώνΜαρδύρης
Π138Η προβολή του τουρισμού μέσα από τα μέσα κοινωνικά δίκτυα. Μελέτη περίπτωσης μιας τουριστικής περιοχήςΜυλωνάΑγγελοσοπούλου Γ.
Π139Η εδραίωση των franchise εταιριών του καφέ στην Ελλάδα. Περίπτωση της Coffee Island. O στρατηγικός προγραμματισμός της αλλά και η στρατηγική του μάρκετινγκ τηςΜυλωνάΑντωνόπουλος Κ.
Π140Η προβολή του τουρισμού μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Μελέτη περίπτωσηςΜυλωνάΒασιλάκης Ε.
Π141Η συμβολή των μέσων επικοινωνίας στην επιλογή τουριστικού προορισμού από τους κατοίκους της ΘεσσαλονίκηςΜυλωνάΒασιλειάδου Χ.
Π142Το Facebook ως μέσο προβολής της σύγχρονης προσφυγικής κρίσης στην ΕλλάδαΜυλωνάΓιαννή Α.
Π143Χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους Έλληνες βουλευτέςΜυλωνάΓκουτζιλίκας Σ.
Π144Τηλεοπτική διαφήμιση και αθλητικά γεγονότα στον ελληνικό χώροΜυλωνάΓλυμπάτσα Σ.
Π145Η ψηφιακή διάσταση της επικοινωνίας. Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ενημέρωση στην εποχή του Covid-19ΜυλωνάΓουλάκη Μ.
Π146Η χρήση των κοινωνικών δικτύων από τις ξενοδοχειακές μονάδες του Νομού ΘεσσαλονίκηςΜυλωνάΖέκου Κ.
Π147Η προβολή και προώθηση του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδας στα ψηφιακά μέσα ΜυλωνάΚακικτσή Σ.
Π148Το digital marketing στην προώθηση των οινοποιειών ΜυλωνάΚαπλαντζή Ι. - Μ.
Π149Η ψηφιακή διάσταση της μουσειακής επικοινωνίας: Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στην προβολή των σύγχρονων μουσείωνΜυλωνάΚεχαγιά M.
Π150Χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους Έλληνες ΕυρωβουλευτέςΜυλωνάΜαβίδης Κ.
Π151Η συμβολή των κοινωνικών δικτύων στην επιλογή τουριστικού προορισμούΜυλωνάΜένος Γ.
Π152Ο ρόλος του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην προώθηση και διαφήμιση προϊόντων στην εποχή του covid-19ΜυλωνάΜητσώνη Μ. - Ε.
Π153Κινηματογραφικός τουρισμός στην ΕλλάδαΜυλωνάΠαντελάκου Κ.
Π154Η συμβολή των κοινωνικών δικτύων στην επιλογή τουριστικού προορισμούΜυλωνάΠαραλέκας Ι.
Π155Πολιτιστικό Μάρκετινγκ και Νέες ΤεχνολογίεςΜυλωνά
Π156Η προβολή του πολιτισμού από τους δήμους με τη χρήση των νέων τεχνολογιών. Μελέτη περίπτωσηςΜυλωνά
Π157Η χρήση των κοινωνικών δικτύων από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στο Νομό ΚαβάλαςΜυλωνά
Π158Κινηματογραφικός Τουρισμός στην ΕλλάδαΜυλωνά
Π159Τουριστική ανάπτυξη προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΠιερίαςΟικονόμουΚαραπαναγιωτίδου Μ.
Π160Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Περίπτωση μαρίνας ΚαβάλαςΟικονόμουΜπαϊρακταρίδου Χ.
Π161Η περιοχή της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ως επιλογή τουριστικού προορισμού από τους φοιτητές του ΔΙΠΑΕ ΚαβάλαςΟικονόμουΜπογκντάνι Μ.
Π162Η τουριστική αποδοχή της Θάσου στους φοιτητές του ΔΙΠΑΕ στα Τμήματα ΚαβάλαςΟικονόμουΤσέλα Α.
Π163Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Η περίπτωση της μαρίνας Καβάλας.Οικονόμου
Π164Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και το Yachting στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Μελέτη για τη δημιουργία και τη βιωσιμότητα μαρίνας στην ΑλεξανδρούποληΟικονόμου
Π165Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην περιφέρεια ………………... Η περίπτωση της μαρίνας ……….. (περιοχή κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π166Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και το Yachting στην περιφέρεια …………….. Μελέτη για τη δημιουργία και τη βιωσιμότητα μαρίνας στην ………………. (περιοχή κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π167Τουριστική ανάπτυξη: προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΞάνθηςΟικονόμου
Π168Τουριστική ανάπτυξη: προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΡοδόπηςΟικονόμου
Π169Η τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα και η περιφερειακή της κατανομή: η περίπτωση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και ΘράκηςΟικονόμου
Π170Η τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα και η περιφερειακή της κατανομή: η περίπτωση της Περιφέρειας ……………( κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π171Ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) για προϊόντα καλλυντικών με τη χρήση του συστήματος διαχείρισης περιεχομένου ηλεκτρονικού εμπορίου ανοιχτού κώδικα presta shopΠαναγιωτόπουλοςΒουρδόλη Κ.
Π172Χρήση διαδικτυακών εφαρμογών σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών επισκευής αυτοκινήτων-συστηματική ανασκόπηση ΠαναγιωτόπουλοςΚοτρώτσος Ε.
Π173Μελέτη της εφαρμογής της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης την περίοδο της πανδημίας του COVID-19 στην τριτοβάθμια εκπαίδευσηΠαναγιωτόπουλοςΚουτουζού Ά - Χ
Π174Μελέτη των επιπτώσεων της πανδημίας covid-19 στον ξενοδοχειακό κλάδο της πόλης της ΑλεξανδρούποληςΠαναγιωτόπουλοςΚρομμύδας Β.
Π175Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος με τη χρήση του Opencart CMSΠαναγιωτόπουλοςΠασιόπουλος Α.
Π176Μελέτη των επιπτώσεων της πανδημίας του Covid-19 στην καταναλωτική συμπεριφορά των νέωνΠαναγιωτόπουλοςΤανακοπούλου Μ.
Π177Δημιουργία ιστοσελίδας σε Wordpress και προώθηση της μέσω google adwordsΠαναγιωτόπουλοςΤαταρίδης Γ.
Π178Οι προτιμήσεις των καταναλωτών μεταξύ των οίνων Ελληνικής προέλευσης στη Βόρεια ΕλλάδαΠαυλίδηςΓαλάνη Α.
Π179Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στην ανάπτυξη ελληνικών εταιρειών στο νομό Kαβάλας - μελέτη περίπτωσηςΠαυλίδηςΚασάπη Φ. - Μ.
Π180Σχέδιο μάρκετινγκ για την προώθηση του εναλλακτικού τουρισμού τύπου Glamping στην Ελαφόνησο ΠαυλίδηςΚασικτσή Σ.
Π181Ηλεκτρονικός ΤουρισμόςΠαυλίδηςΚουκουβίνου Π.
Π182Οι σύγχρονες τεχνικές Marketing στις επιχειρήσεις κτηματομεσιτικής στον νομό ΡοδόπηςΠαυλίδηςΚουκουζέλης Δ.
Π183To τουριστικό μάρκετινγκ και η συμπεριφορά των τουριστών στο νησί της Σκιάθου ΠαυλίδηςΜοράβα Α.
Π184Ο ρόλος του μάρκετινγκ στην επιλογή ενός οίνου ελληνικής προέλευσης από τους καταναλωτές στην Ανατολική Μακεδονία και ΘράκηΠαυλίδηςΝτάνι Ε.
Π185To τουριστικό μάρκετινγκ και η συμπεριφορά των τουριστών στο νησί της ΣκιάθουΠαυλίδηςΣδρόλια Ρ.
Π186Ανάλυση χρηματοοικονομικής υγείας επιλεγμένης επιχείρησης με την βοήθεια των αριθμοδεικτώνΠιπιλιαγκόπουλοςΑδαμίδου Μ.
Π187Η συσχέτιση της τιμολόγησης με την διαδικασία της κοστολόγησης του προϊόντοςΠιπιλιαγκόπουλοςΒλαχάκη Α.
Π188Η λογιστική παρακολούθηση - διαδικασία διακίνησης υλικών για τους σκοπούς της κοστολόγησηςΠιπιλιαγκόπουλοςΒουδούρη Ε.
Π189Λογιστική οργάνωση και παρακολούθηση της αποθήκηςΠιπιλιαγκόπουλοςΓενιτζέ Π.
Π190Η Λογιστική παρακολούθηση των αποθεμάτων στις αποθήκεςΠιπιλιαγκόπουλοςΓκάτζια Σ.
Π191Ξενοδοχειακή λογιστική θεωρία και πράξη-εφαρμογές σε ξενοδοχειακή οντότηταΠιπιλιαγκόπουλοςΜιράκη Α.
Π192Εγγραφές τέλους χρήσης για τον προσδιορισμό του αποτελέσματος σε επιχείρηση που τηρεί διπλογραφικά βιβλία (θεωρία και εφαρμογή)ΠιπιλιαγκόπουλοςΜπέκα Γ.
Π193Μελέτη κοστολόγησης της καλλιέργειας ελιάς στη Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και ΘράκηςΠιπιλιαγκόπουλοςΣαρκίς Γ.
Π194Η εξαγωγή του οικονομικού αποτελέσματος σε επιχειρήσεις με διπλογραφικά τηρούμενα βιβλίαΠιπιλιαγκόπουλος
Π195Συγκριτική ανάλυση Οικονομικών καταστάσεων επιλεγμένων επιχειρήσεων (2 θέματα)Πιπιλιαγκόπουλος
Π196Διεπιχειρησιακή ανάλυση Οικονομικών καταστάσεων επιλεγμένων επιχειρήσεων (2 θέματα)Πιπιλιαγκόπουλος
Π197Η διαδικασία κλεισίματος της οικονομικής χρήσης με διπλογραφικά τηρούμενα βιβλία σε επιλεγμένη επιχείρησηΠιπιλιαγκόπουλος
Π198Η λογιστική παρακολούθηση των αποθεμάτων (ομάδα 2 με βάση τα ΕΛΠ σε επιλεγμένη επιχείρησηΠιπιλιαγκόπουλος
Π199Η εξαγωγή του οικονομικού αποτελέσματος σε επιλεγμένη επιχείρηση με απλογραφικά τηρούμενα βιβλίαΠιπιλιαγκόπουλος
Π200Λογιστική οργάνωση και παρακολούθηση της αποθήκηςΠιπιλιαγκόπουλος
Π201Συγκριτική ανάλυση λογιστικών καταστάσεων επιλεγμένης επιχείρησηςΠιπιλιαγκόπουλος
Π202Ανάλυση χρηματοοικονομικής υγείας επιλεγμένης επιχείρησης με την βοήθεια των αριθμοδεικτώνΠιπιλιαγκόπουλος
Π203Παράγοντες ικανοποίησης πελατών από τις εταιρείες Logistics και ειδικότερα από τις εταιρείες ταχυμεταφορών κατά την περίοδο της πανδημίας ΣαρηγιαννίδηςΚυριακού Μ.
Π204Ανώτατη ηγεσία, ενδυνάμωση υπαλλήλων, ικανοποίηση εργαζομένων και ικανοποίηση πελατών σε οργανισμούς που έχουν υιοθετήσει συστήματα διαχείρισης ολικής ποιότητας ΣαρηγιαννίδηςΛεόντος Γ.
Π205Πώληση καφέ μέσω της διαδικασίας παραλαβής από το κατάστημα (Take Away): Παράγοντες καθορισμού βιωσιμότητας. Μελέτη περίπτωσης στην πόλη της ΚαβάλαςΣαρηγιαννίδηςΜανελίδου Α.
Π206Επιλογή σουβενίρ: οι προτιμήσεις των καταναλωτών και οι παράγοντες που τις επηρεάζουνΣαρηγιαννίδηςΜπέσιου Α.
Π207Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου για επιχείρηση εστίασης στην πόλη του ΒόλουΣαρηγιαννίδηςΝτελόπουλος Γ.
Π208Καθορισμός της σημαντικότητας της παρεχόμενης ποιότητας εξυπηρέτησης των εταιριών ταχυμεταφορών στην ικανοποίηση των πελατών τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας Sars-Cov-2ΣαρηγιαννίδηςΠαπαδόπουλος Ι. - Χ.
Π209Σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας ΤσομπανούδηΞυλαπετσίδης Η.
Π210Η χρήση των ψηφιακών βοηθών στη διδασκαλία ξένων γλωσσών ΤσομπανούδηΤσεκερίδου Ε.
Π211Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής στο περιβάλλον UnityΤσομπανούδη
Π212Υλοποίηση Αλγορίθμων της Επιστήμης των Δεδομένων με χρήση της Γλώσσας RΤσομπανούδη
Π213Μελέτη μεθόδων και τεχνικών growth hackingΦραγγίδης Βάσου Π.
Π214Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αγώνων μαχητικών αθλημάτωνΦραγγίδης
Π215Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αναθέσεων εκπαιδευτικού έργουΦραγγίδης
Π216Σχεδιασμός πληροφοριακών συστημάτων ψηφιακής εγκληματολογικής ετοιμότητας (Design of digital forensic ready information systems)Φραγγίδης
Π217Σχεδιασμός βιώσιμων συστημάτων επιχειρησιακού σχεδιασμού (Design of sustainable enterprise resource planning systems)Φραγγίδης
Π218Σχεδιασμός της αρχιτεκτονικής ενός πληροφοριακού συστήματος τεκμηριωμένης ιατρικής βασισμένη στον ηλεκτρονικό φάκελο υγείαςΦραγγίδης
Π219Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αναθέσεων εκπαιδευτικού έργουΦραγγίδης
Π220Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης του προγράμματος εξετάσεων και ανάθεσης επιτηρήσεωνΦραγγίδης
Π221Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αγώνων μαχητικών αθλημάτωνΦραγγίδης
Π222Εφαρμογή της σημασιολογικής διαλειτουργικότητας της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην ΕλλάδαΦραγγίδης
Π223Η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εξατομικευμένη Ιατρική βασισμένη στον Ηλεκτρονικό Φάκελο ΥγείαςΦραγγίδης
Π224Ανάπτυξη και γραφική προσομοίωση γενετικών αλγορίθμωνΧατζής
Π225Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για τον εντοπισμό λογοκλοπής στην ελληνική γλώσσαΧατζής
Π226Ανάπτυξη εφαρμογής σε κινητό για τη δημιουργία κουίζΧατζής
Π227Σύγχρονες εξελίξεις στην Ανάλυση και Κατάτμηση ψηφιακών εικόνωνΧατζής
Π228Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για εταιρία παροχής υπηρεσιών επισκευής οικιακών συσκευώνΧατζής