Θέματα πτυχιακών εργασιών


Στον παρακάτω πίνακα, παρουσιάζονται όλα τα θέματα πτυχιακών εργασιών. Για κάθε θέμα υπάρχει ο υπεύθυνος καθηγητής που το επιβλέπει και ο φοιτητής που το έχει αναλάβει. Στις περιπτώσεις όπου το πεδίο «Ονοματεπώνυμο Φοιτητή» είναι κενό, αυτό σημαίνει ότι το θέμα είναι διαθέσιμο και ότι ο φοιτητής που ενδιαφέρετε για την ανάληψη του θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον υπεύθυνο καθηγητή.

Ακαδημαϊκό ‘Eτος 2021-22

Α/ΑΘΕΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΦΟΙΤΗΤΗ
Π1Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου ενός εργοστασίου φρούτωνΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΚαμαρλίγκος Σ.
Π2Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης yachting Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΚασιώτη Μ. - Ε.
Π3Επιχειρηματικό σχέδιο συσκευαστηρίου βρώσιμης ελιάςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΠαπαδόπουλος Κ.
Π4Επιχειρηματικό πλάνο για εστιατόριο με vegan προϊόντα Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΣαμπαετίν Ο. Φ.
Π5Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου μιας μεταφορικής εταιρείαςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΣαραντουλάκης Ι.
Π6Η εξ' αποστάσεως διδασκαλία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας covid-19ΒαλσαμίδηςΚαραγιαννίδου Ε.
Π7Ηλεκτρονικές συναλλαγές. Μελέτη περίπτωσης κρυπτονομίσματοςΒαλσαμίδηςΜεριανός Γ.
Π8Συμπεριφορά των τουριστών. Μελέτη περίπτωσης στο νησί της Μυκόνου ΒαλσαμίδηςΣαλπιγκτής Π.
Π9Η επίδραση του covid-19 στη συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστώνΒαλσαμίδηςΤενίδου Ε.
Π10Τεχνικές εξόρυξης δεδομένων και μελέτη εφαρμογής στην εστίαση με χρήση λογισμικού WEKAΒαλσαμίδηςΤσαπάνη Ε.
Π11Ίδρυση εταιρείας ΒεζέρηςΜπατζάκας Χ. - Α.
Π12Επιχειρηματική ανάπτυξη και χρηματοεπενδυτικά εργαλεία ΒεζέρηςΤσουράπας Π.
Π13Πολυμεταβλητή ανάλυση διακύμανσης σε δεδομένα από έρευνα αγοράςΓεροντίδηςΑμπντίου Α.
Π14Ανάλυση παλινδρόμησης σε δεδομένα δείκτη πελατειακής ικανοποίησης ΓεροντίδηςΙορδάνου Ν.
Π15Ανάλυση συστάδων σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρίαςΓεροντίδηςΜίχος Α.
Π16Διερευνητική παραγοντική ανάλυση σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρείαςΓεροντίδηςΞυλαπετσίδης Η.
Π17Διερευνητική παραγοντική ανάλυση σε δεδομένα πελατών μιας αεροπορικής εταιρείας ΓεροντίδηςΟμερίδης Ε.
Π18Εκπόνηση χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού σχεδίου μικρομεσαίας επιχείρησης τροφίμωνΓιάκι - ΜαδυτινόςΕλενίδου Γ.
Π19Επιχειρηματικό πλάνο ξενοδοχειακής μονάδας στην ΚρήτηΓιάκι - ΜαδυτινόςΚρίκας Κ.
Π20Εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου για κέντρο αισθητικής Γιάκι - ΜαδυτινόςΤριανταφύλλου Ν.
Π21Επιχειρηματικό πλάνο τουριστικής εγκατάστασης Γιάκι - ΜαδυτινόςΧάλας Κ.
Π22Εκπαιδευτικές πλατφόρμες στο διαδίκτυο για δημιουργία περιεχομένου επαυξημένης πραγματικότηταςΓκούμαςΓρηγοριάδης Α.
Π23Σχεδιασμός και δημιουργία ιστοσελίδας για την προώθηση τουριστικών ακινήτων με τη χρήση της πλατφόρμας Word press ΓκούμαςΚατσέλη Χ.
Π24Σχεδίαση και Υλοποίηση μιας Βάσης Δεδομένων για μια Βιομηχανία Επίπλων σε Περιβάλλον SQL ServerΓκούμας
Π25Ανάπτυξη ενός Περιβαλλοντικού Συστήματος Γνώσης για Εντοπισμό Προβλημάτων σε Ποτάμια Οικοσυστήματα με χρήση της γλώσσας Prolog.Γκούμας
Π26Ανάπτυξη ενός Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Υγείας με χρήση Μοντέλων Υπολογιστικής Νοημοσύνης. Γκούμας
Π27Σχεδίαση και Υλοποίηση ενός Εκπαιδευτικού Λογισμικού για τη Διδασκαλία των Οικονομικών Μαθηματικών σε Περιβάλλον Οπτικού ΠρογραμματισμούΓκούμας
Π28Υλοποίηση Αλγορίθμων Οικονομικών και Διακριτών Μαθηματικών σε Περιβάλλον Οπτικού Προγραμματισμού με χρήση του Mathematics Software MATLABΓκούμας
Π29Σχεδίαση και Υλοποίηση μιας Βάσης Δεδομένων για μια Αεροπορική Εταιρεία σε Περιβάλλον Microsoft Access ή MySQLΓκούμας
Π30Τεχνικές και Αλγόριθμοι για Ανακάλυψη Γνώσης από Βάσεις Δεδομένων με χρήση Στατιστικών Μοντέλων και Μοντέλων Υπολογιστικής ΝοημοσύνηςΓκούμας
Π31Ανάπτυξη ενός Ευφυούς Συστήματος Υποστήριξης Αποφάσεων για Ιατρικές ΔιαγνώσειςΓκούμας
Π32Υλοποίηση Μοντέλων της Επιστήμης των Δεδομένων και της Επιχειρηματικής Ευφυίας με χρήση της Γλώσσας RΓκούμας
Π33Ανάπτυξη ενός Περιβαλλοντικού Συστήματος Γνώσης για Εντοπισμό Προβλημάτων σε Ποτάμια Οικοσυστήματα με χρήση Τεχνητής ΝοημοσύνηςΓκούμας
Π34Η Ηλεκτρονική εγκληματολογία στην Αμερική, στην Ευρώπη και στην ΕλλάδαΔάλλας
Π35Ψηφιακή Εγκληματολογία: τα επόμενα χρόνιαΔάλλας
Π36Ο ανθρώπινος παράγοντας στη διοίκηση επιχειρηματικών διαδικασιών. Ρόλος και ικανότητεςΔελιάςΠαβέλης Α.
Π37Ο ανθρώπινος παράγοντας στη διοίκηση επιχειρηματικών διαδικασιών στον κλάδο της βιομηχανίας. Ρόλοι και οι ικανότητες ΔελιάςΠαλαιός Μ.
Π38Ο ανθρώπινος παράγοντας στη διοίκηση επιχειρηματικών διαδικασιών στον. Ρόλοι και ικανότητες στον κλάδο του τουρισμούΔελιάςΧανιωτάκη Α.
Π39Οι επιδράσεις και οι επιπτώσεις της πανδημίας του covid-19 και της ενεργειακής κρίσης στις ελληνικές ξενοδοχειακές μονάδες. ΔημητριάδηςΑκτενίζογλου Ν.
Π40Η ικανοποίηση των φοιτητών από τις σπουδές τους. Η περίπτωση του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΔΙΠΑΕΔημητριάδηςΓατίδου Δ.
Π41Προώθηση και διαφήμιση προϊόντων. Ο ρόλος του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ ΔημητριάδηςΓοδόση Β.
Π42Ικανοποίηση χρηστών από τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίουΔημητριάδηςΘωμαϊδου Γ.
Π43Το Instagram ως μέσο επιρροής στην αγορά ενδυμασίας - απόψεις καταναλωτών ΔημητριάδηςΚαλπακίδου Χ.
Π44Άποψη των γονέων για την εξ' αποστάσεων μάθηση την περίοδο του covid-19ΔημητριάδηςΚαλτσίδου Δ.
Π45Η επίδραση στρατηγικής διοίκησης ανθρώπινων πόρων στην Διαχείριση της γνώσης και στην απόδοση της επιχείρησηΔημητριάδηςΚούρτη Ε
Π46Η υιοθέτηση οικολογικών προϊόντων από τους καταναλωτές ΔημητριάδηςΚουτσώλη Σ.
Π47Η επίδραση του Διευθυντή σχολικής μονάδας στη δημιουργία θετικού κλίματος ΔημητριάδηςΚυριακίδου Ό.
Π48Άθληση και συμπληρώματα διατροφήςΔημητριάδηςΚυριάκου Λ.
Π49Τα ΜΜΕ και η επίδρασή τους στην καταναλωτική συμπεριφοράΔημητριάδηςΚωφού Π. - Α.
Π50Νέες προοπτικές απασχόλησης στον πρωτογενή τομέα παραγωγής ΔημητριάδηςΛύρος Π.
Π51Εξωτερική και εσωτερική ανάλυση της εταιρείας KLEEMANN HELLAS ABEEΔημητριάδηςΜαραντίδου Χ.
Π52Διοίκηση ανθρώπινων πόρων στον ιδιωτικό τομέαΔημητριάδηςΜαρτίνης Χ.
Π53Η εξέλιξη της παραγωγής οίνου στην περιφερειακή ενότητα ΞάνθηςΔημητριάδηςΜουτλουχάν Ι.
Π54Οι ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού στο Δήμο ΚαβάλαςΔημητριάδηςΝεστορίδου Α.
Π55Το άγχος στους αστυνομικούς ΔημητριάδηςΠαπαδόπουλος Π.
Π56Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, η γνώμη των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας ΕκπαίδευσηςΔημητριάδηςΠαπανικολάου Μ.
Π57Η επίπτωση της πανδημίας στις επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντοςΔημητριάδηςΣιδηροπούλου Α.
Π58Η επίδραση social media στις κοινωνικές σχέσεις ΔημητριάδηςΣκέμπι Τ.
Π59Η ικανοποίηση των φοιτητών από την εξ αποστάσεως εκπαίδευση ΔημητριάδηςΣκέμπι Τ.
Π60Εκπαίδευση ενηλίκων: προσδοκίες και εμπόδια των εκπαιδευομένων κατά τη φοίτησή τους στα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας (ΣΔΕ) και ο υποστηρικτικός ρόλος των εκπαιδευτών. Μελέτη περίπτωσης των απόψεων των εκπαιδευομένων του ΣΔΕ ΚαβάλαςΔημητριάδηςΤουβλατζής Σ.
Π61Δυνατότητες ανάπτυξης γαστρονομικού τουρισμού στη ΘάσοΔημητριάδηςΤσοχαταρίδου Δ.
Π62Remote working - Στάσεις εργαζομένωνΘερίου Γ.Αποστολίδου Θ.
Π63Ασφάλεια, υγεία και ευημερία των εργαζομένων. Μελέτες περιπτώσεις στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλον Θερίου Γ.Βασιλείου Ι.
Π64Ανάπτυξη μελέτης περίπτωσης. Εταιρική υπευθυνότητα Θερίου Γ.Γκάλιος Γ.
Π65Οργανισμοί διαχείρισης τουριστικών προορισμών και τοπική τουριστική ανάπτυξη. Η περίπτωση της ΛάρισαςΘερίου Γ.Ζιάκας Σ.
Π66Πρακτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Μελέτες περίπτωσης στις περιοχές των νομών Καβάλας και ΦθιώτιδαςΘερίου Γ.Καλογιάννη Μ. - Ε.
Π67Ζητήματα επιχειρηματικής ηθικής και εταιρικής υπευθυνότητας σε σχέση με το ανθρώπινο δυναμικό: μελέτες περίπτωσης στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Γ.Λουϊζάς Κ.
Π68Διαχείριση των εργασιακών σχέσεων: μελέτες περίπτωσης στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Γ.Μπάτσικας Σ.
Π69Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου: μονάδα παραγωγής ελαιόλαδουΘερίου Γ.Παπαβασιλείου Γ.
Π70Ζητήματα επιχειρηματικής ηθικής και εταιρικής υπευθυνότητας σε σχέση με το ανθρώπινο δυναμικό: μελέτες περίπτωσης στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Γ.Σάββη - Μαλελή Λ.
Π71Στρατηγική ανάλυση - μελέτη περίπτωσης Aegean Airlines Θερίου Γ.Σαββιδάκη Κ. - Γ.
Π72Ο αντίκτυπος της απρεπούς συμπεριφοράς/αγένειας στο χώρο εργασίας στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στην ΕλλάδαΘερίου Γ.Τσενάι Α.
Π73Ζητήματα επιχειρηματικής ηθικής και εταιρικής υπευθυνότητας σε σχέση με το ανθρώπινο δυναμικό: μελέτες περίπτωσης στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Γ.Φυτώκα Σ.
Π74Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «ΒΙΟΤΕΛ Α.Ε.» Θερίου Ν.Αβραμίδου Ε.
Π75Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Αντιπροσωπεία γεωργικών μηχανημάτων Μακρίδης Γεώργιος και ΣΙΑ Ο.Ε» Θερίου Ν.Αγγελτσίδου Α.
Π76Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Metro cash & carry» Θερίου Ν.Βελαώρας Χ.
Π77Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Do value Greece» ανώνυμη εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων από δάνεια και πιστώσειςΘερίου Ν.Βελεμής Π.
Π78Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της ξενοδοχειακής μονάδας «The west resort costa navarino»Θερίου Ν.Καλογεροπούλου Β.
Π79Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής της επιχείρησης ΚΩΤΙΔΗΣ Α.Ε.Θερίου Ν.Κωτίδης Γ.
Π80Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης του ομίλου «Σκλαβενίτης»Θερίου Ν.Λιάρος Α.
Π81Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Κορρές φυσικά προϊόντα Α.Ε.»Θερίου Ν.Μαμουζέλλου Κ.
Π82Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Βιοφαρμακευτική» Λιμπενίδης ΔημήτριοςΘερίου Ν.Νένογλου Ι.
Π83Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της τράπεζας του ομίλου Πειραιώς financial holdings Θερίου Ν.Παναγόπουλος Ι.
Π84Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «SEAJETS SEAJET II NE/SEAHETS MARITIME»Θερίου Ν.Παπαβραμίδου Ι.
Π85Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης «Κτήμα Χρόνη» οινοποιητική εταιρεία η οποία ασχολείται με την οινοποίηση και μεταποίηση γλεύκους για παραγωγή κρασιούΘερίου Ν.Πάσο Δ.
Π86Δυναμικές ικανότητες (Dynamic Capabilities) των επιχειρήσεων του δευτερογενή τομέα μεταποίησηςΘερίου Ν.Ραχούτη Δ.
Π87Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης ΑΤΛΑΜΑΖΟΓΛΟΥ - Exclusive Meat DelightsΘερίου Ν.Τελλίδου Β.
Π88Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής ή και εταιρικής στρατηγικής της εταιρείας ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε. στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Ν.Τζέκου Ι.
Π89Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης του ομίλου VARIAMIS GROUPΘερίου Ν.
Π90Διερεύνηση/καταγραφή και ταξινόμηση των δυναμικών ικανοτήτων/δεξιοτήτων (Dynamic Capabilities) κατά μήκος της «αλυσίδας αξίας» επιχειρήσεων του δευτερογενή τομέα (Παροχή Υπηρεσιών). Δημιουργία ενός μοντέλου - οδηγού στρατηγικής σνάλυσης για την διευκόλυνση των επιχειρήσεων/οργανισμών στη διαμόρφωση των στρατηγικών τουςΘερίου Ν.
Π91Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής ή και εταιρικής στρατηγικής συγκεκριμένης επιχείρησης ή οργανισμού της επιλογής σας στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Ν.
Π92Διερεύνηση και κατάταξη των κριτηρίων επιλογής Τμήματος ΑΕΙ από τους αποφοίτους της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Θερίου Ν.
Π93Η εξέλιξη της επιχειρηματικότητας στο Νομό Καβάλας την τελευταία πενταετία ΚαλαμπούκαΚαρακολίδου Ε.
Π94Ο καθορισμός των κατώτατων νόμιμων αποδοχών και οι συνέπειες στην ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεωνΚαλαμπούκαΜαθιουδάκης Μ.
Π95Η λήψη των αποφάσεων στην ΑΕ, ΕΠΕ και ΙΚΕ ως κριτήριο επιλογής της νομικής μορφής μιας εταιρείαςΚαλαμπούκαΣίσκος Σ.
Π96Κατά τη διάρκεια της ελληνικής πανδημίας, στάσεις σχετικά με τον συνδυασμό τηλεργασίας και παιχνιδοποίησης στον ιδιωτικό τομέαΚαμενίδουΓκόγκας Ν.
Π97Χρήση κοινωνικού Μάρκετινγκ σε ΑΜΕΑ ΚαμενίδουΗλία Κ.
Π98Σεξουαλική παρενόχληση στην εργασία ΚαμενίδουΚητσούλης Α.
Π99Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο επιλογής ενός τουριστικού προϊόντος: Μελέτη περίπτωσης νομός ΛαρίσηςΚαμενίδουΜαγκούτα Σ.
Π100Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στην προώθηση του τουρισμούΚαμενίδουΤριαρίδου Χ.
Π101Η διείσδυση του Cross Fit στα γυμναστήρια. Μια έρευνα στην περιοχή της Ξάνθης Κοντάκος Καρά Α. - Χ.
Π102Η επίδραση των νέων ΕΛΠ στις οικονομικές καταστάσεις των επιχειρήσεων, εμπειρική ανάλυση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδηςΚόντρα Σ.
Π103Η επίδραση της υιοθέτησης των νέων ΕΛΠ στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις των ελληνικών επιχειρήσεων ΚοσμίδηςΚορούνι Π.
Π104Η διοίκηση κεφαλαίου κίνησης των επιχειρήσεων. Εμπειρική διερεύνηση του γαλακτοκομικού κλάδου της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π105Προσδιοριστικοί παράγοντες βιωσιμότητας των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεωνΚοσμίδης
Π106Η σημασία της κεφαλαιακής διάρθρωσης στην αποδοτικότητα των επιχειρήσεων Κοσμίδης
Π107Η επίδραση της πρώτης εφαρμογής των ΕΛΠ στην αποτίμηση των ελληνικών επιχειρήσεων. Εμπειρική ανάλυση του κλάδου Τροφίμων και ΠοτώνΚοσμίδης
Π108Διερεύνηση της συσχέτισης των βαθμών λειτουργικής και χρηματοοικονομικής μόχλευσης με το συστημικό κίνδυνο. Μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγισηΚοσμίδης
Π109Η διοίκηση του κεφαλαίου κίνησης και η σημασία της στη χρηματοοικονομική ανάλυση και αποτίμηση. Εμπειρική διερεύνηση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π110Η επίδραση της κεφαλαιακής διάρθρωσης στην αποτίμηση των επιχειρήσεων Εμπειρική διερεύνηση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π111Προσδιοριστικοί παράγοντες της μερισματικής πολιτικής των επιχειρήσεων. Εμπειρική διερεύνηση της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π112Επιχειρηματικό και χρηματοοικονομικό πλάνο εταιρείας στο κλάδο αρτοποιίας ζαχαροπλαστικής ΜαδυτινόςΓεωργιάδου Β.
Π113Η έρευνα και οι προτάσεις για την αποτελεσματική εφαρμογή των ERPs στην Ελλάδα (Συστήματα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων)ΜαδυτινόςΓκούρι Τ.
Π114Μεγάλα δεδομένα και νέα επιχειρηματικά μοντέλαΜαδυτινόςΖαχαριάδου Ι.
Π115Δημιουργία ιστοσελίδας για καταχώριση και αναζήτηση αγγελιών για ακίνηταΜαδυτινόςΘωμοπούλου Δ.
Π116Εταιρική κοινωνική ευθύνη και βιωσιμότητα ΜαδυτινόςΚουσενίδου Ά. - Μ.
Π117Επιχειρηματικά μοντέλα που εμπνέουνΜαδυτινόςΟρφανίδου Ε.
Π118Τα ERP στην Ελλάδα σήμερα. Παρουσίαση και σύγκριση δύο γνωστών ERPsΜαδυτινόςΠετρίδου Α.
Π119Επίδραση του διαδικτύου στον τουρισμό - μελέτη περίπτωσης στη ΧαλκιδικήΜαδυτινόςΣτεπάνης Ι.
Π120Η εξέλιξη των ηλεκτρονικών αγορώνΜαδυτινόςΤερμεντζής Λ.
Π121Instagram και πληρωμένες διαφημίσειςΜαδυτινόςΧαρδαλούπα Κ.
Π122Λογιστικά πληροφοριακά συστήματα ΜαδυτινόςΧατζημητάκου Α.
Π123Εκπόνηση Χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού Σχεδίου μικρής τουριστικής μονάδαςΜαδυτινός
Π124Εκπόνηση Χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού Σχεδίου μικρομεσαίας επιχείρησης τροφίμωνΜαδυτινός
Π125ERP συστήματα και η εφαρμογή τους από τις επιχειρήσεις / μελέτη περίπτωσηςΜαδυτινός
Π126Κατάρτιση επιχειρηματικού πλάνου επιχείρησης ‘Yachting’Μαδυτινός
Π127Η στάση των καταναλωτών έναντι λειτουργικών τροφίμων ΜάμαληςΒορριά Α.
Π128Έλληνες Millenials και κατανάλωση κρασιούΜάμαληςΓεωργιάδης Ι.
Π129Παράγοντες που επηρεάζουν την κατανάλωση οργανικών προϊόντωνΜάμαληςΚαλτσά Ε.
Π130Ο οινοτουρισμός στην ΚρήτηΜάμαληςΚανετάκης Ξ.
Π131Ο οινοτουρισμός στην ΕλλάδαΜάμαληςΚαταξάκη Γ.
Π132Παράγοντες δυσαρέσκειας και ικανοποίησης για τα ξενοδοχεία της Καβάλας. Περιβαλλοντικές πολιτικές και επίδραση στους καταναλωτέςΜάμαληςΚεμεκενίδου Φ.
Π133Εθνοκεντρισμός και προτίμηση οίνου στην περιοχή του Νομού ΔράμαςΜάμαληςΚουλεμάνης Κ.
Π134Σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης περιφερειακής ενότητας ΣερρώνΜάμαληςΜανάσσης Κ.
Π135Κατάθλιψη, άγχος και αυξημένα επίπεδα στρες στους εργαζόμενους του υγειονομικού τομέα ως επιπτώσεις της πανδημίας της νόσου covid-19ΜάμαληςΜιχαηλίδου Α.
Π136Η επιλογή κρασιού στα εστιατόρια, οι κίνδυνοί του και οι στρατηγικές μείωσης κινδύνουΜάμαληςΜπαχαρίδης Σ.
Π137Η κατανάλωση κρασιού στην ΕλλάδαΜάμαληςΜπόγια Χ.
Π138Τα ΜΜΕ και η επίδρασή τους στη διαμόρφωση προτύπων καταναλωτικής συμπεριφοράςΜάμαληςΠαλαιός Μ.
Π139Γαστρονομικός τουρισμόςΜάμαληςΠαροτσίδης Δ.
Π140Στάσεις και συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι στα βιολογικά προϊόντα ΜάμαληςΡακίπι Ε.
Π141Στάσεις καταναλωτών έναντι της μαστίχας ΧίουΜάμαληςΤσάρια Κ.
Π142Στάσεις έναντι των τροφίμων που έχουν περιβαλλοντική πιστοποίησηΜάμαληςΤσίλι Ε.
Π143Ικανοποίηση των τουριστών σε σχέση με τα τοπικά προϊόντα και την τοπική κουζίνα στην ΟρεστιάδαΜάμαληςΦάκα Σ.
Π144Ηλεκτρονικές απάτες μέσω phising: οι απόψεις των καταναλωτώνΜάμαληςΧριστάκη Λ.
Π145Η ανασφάλεια των καταναλωτών για να κλείσουν online τις διακοπές τους σε AirbnbΜάμαλης
Π146Απόψεις καταναλωτών για λειτουργικά και ενναλακτικά τροφικάΜάμαλης
Π147Η χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ στην βιομηχανία ηλεκτρονικών παιχνιδιών ΜαρδύρηςΚαρανικολή Θ.
Π148Ψηφιακή εγκληματολογία ΜαρδύρηςΚεντριστάκη Ε.
Π149Μοντέλα ηλεκτρονικής μάθησης ΜαρδύρηςΚεχαγιά Π.
Π150Εξιχνίαση ηλεκτρονικού εγκλήματος σε έξυπνα τηλέφωναΜαρδύρηςΚούγκουλας Β.
Π151Σύγχρονες εφαρμογές των κβαντικών υπολογιστώνΜαρδύρηςΚουτσουρίδης Ο.
Π152Η χρήση της θερμικής κάμερας στην Ψηφιακή Εγκληματολογία ΜαρδύρηςΜπλιατσίδης Ι.
Π153Ψηφιακή εγκληματολογική έρευνα στους υπολογιστές, στο διαδίκτυο και σε φορητές συσκευέςΜαρδύρηςΣαμαρά Λ.
Π154Μοντελοποίηση του κατάλληλου χρόνου δημοσίευσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ΜαρδύρηςΣτιβακτάκη Ε.
Π155Τηλεματικές υπηρεσίες σε δίκτυα IPΜαρδύρηςΣτρατής Π.
Π156Διερεύνηση απόψεων επιχειρήσεων τουρισμού της Λήμνου για την χρησιμοποίηση του digital marketing ΜαρδύρηςΤσαπτσίνος Σ.
Π157Σύστημα διαχείρισης αιτήσεων του Τμήματος φοιτητικής μέριμνας της Πανεπιστημιούπολης Καβάλας του ΔΙΠΑΕΜαρδύρηςΧριστοφορίδης Σ.
Π158Η χρήση των drones στην Ψηφιακή ΕγκληματολογίαΜαρδύρης
Π159Ανάπτυξη ψηφιακού περιεχομένου για το Ψηφιακό ΜάρκετινγκΜαρδύρης
Π160Σύγχρονες εφαρμογές των κβαντικών υπολογιστώνΜαρδύρης
Π161Η προβολή του τουρισμού μέσα από τα μέσα κοινωνικά δίκτυα. Μελέτη περίπτωσης μιας τουριστικής περιοχήςΜυλωνάΑγγελοσοπούλου Γ.
Π162Η προβολή του τουρισμού μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Μελέτη περίπτωσηςΜυλωνάΒασιλάκης Ε.
Π163Η συμβολή των μέσων επικοινωνίας στην επιλογή τουριστικού προορισμού από τους κατοίκους της ΘεσσαλονίκηςΜυλωνάΒασιλειάδου Χ.
Π164Το Facebook ως μέσο προβολής της σύγχρονης προσφυγικής κρίσης στην ΕλλάδαΜυλωνάΓιαννή Α.
Π165Χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους Έλληνες βουλευτέςΜυλωνάΓκουτζιλίκας Σ.
Π166Τηλεοπτική διαφήμιση και αθλητικά γεγονότα στον ελληνικό χώροΜυλωνάΓλυμπάτσα Σ.
Π167Η ψηφιακή διάσταση της επικοινωνίας. Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ενημέρωση στην εποχή του covid-19ΜυλωνάΓουλάκη Μ.
Π168Η χρήση του Instagram από τους Έλληνες πολιτικούς ΜυλωνάΓραμμένου Α. - Ξ.
Π169Η χρήση των κοινωνικών δικτύων από τις ξενοδοχειακές μονάδες του Νομού ΘεσσαλονίκηςΜυλωνάΖέκου Κ.
Π170Η προβολή και προώθηση του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδας στα ψηφιακά μέσα ΜυλωνάΚακικτσή Σ.
Π171Το digital marketing στην προώθηση των οινοποιειών ΜυλωνάΚαπλαντζή Ι. - Μ.
Π172Η ψηφιακή διάσταση της μουσειακής επικοινωνίας: Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στην προβολή των σύγχρονων μουσείωνΜυλωνάΚεχαγιά M.
Π173Χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους Έλληνες ΕυρωβουλευτέςΜυλωνάΜαβίδης Κ.
Π174Η συμβολή των κοινωνικών δικτύων στην επιλογή τουριστικού προορισμούΜυλωνάΜένος Γ.
Π175Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, ποια η επίδρασή του στα χρόνια της πανδημίαςΜυλωνάΜητσώνη Μ. - Ε.
Π176Κινηματογραφικός τουρισμός στην ΕλλάδαΜυλωνάΠαντελάκου Κ.
Π177Η συμβολή των κοινωνικών δικτύων στην επιλογή τουριστικού προορισμούΜυλωνάΠαραλέκας Ι.
Π178Πολιτιστικό Μάρκετινγκ και Νέες ΤεχνολογίεςΜυλωνά
Π179Η προβολή του πολιτισμού από τους δήμους με τη χρήση των νέων τεχνολογιών. Μελέτη περίπτωσηςΜυλωνά
Π180Η χρήση των κοινωνικών δικτύων από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στο Νομό ΚαβάλαςΜυλωνά
Π181Κινηματογραφικός Τουρισμός στην ΕλλάδαΜυλωνά
Π182Τουριστική ανάπτυξη προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΠιερίαςΟικονόμουΚαραπαναγιωτίδου Μ.
Π183Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Περίπτωση μαρίνας ΚαβάλαςΟικονόμουΜπαϊρακταρίδου Χ.
Π184Η περιοχή της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ως επιλογή τουριστικού προορισμού από τους φοιτητές του ΔΙΠΑΕ ΚαβάλαςΟικονόμουΜπογκντάνι Μ.
Π185Η τουριστική αποδοχή της Θάσου στους φοιτητές του ΔΙΠΑΕ στα Τμήματα ΚαβάλαςΟικονόμουΤσέλα Α.
Π186Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Η περίπτωση της μαρίνας Καβάλας.Οικονόμου
Π187Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και το Yachting στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Μελέτη για τη δημιουργία και τη βιωσιμότητα μαρίνας στην ΑλεξανδρούποληΟικονόμου
Π188Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην περιφέρεια ………………... Η περίπτωση της μαρίνας ……….. (περιοχή κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π189Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και το Yachting στην περιφέρεια …………….. Μελέτη για τη δημιουργία και τη βιωσιμότητα μαρίνας στην ………………. (περιοχή κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π190Τουριστική ανάπτυξη: προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΞάνθηςΟικονόμου
Π191Τουριστική ανάπτυξη: προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΡοδόπηςΟικονόμου
Π192Η τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα και η περιφερειακή της κατανομή: η περίπτωση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και ΘράκηςΟικονόμου
Π193Η τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα και η περιφερειακή της κατανομή: η περίπτωση της Περιφέρειας ……………( κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π194Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως αποτελεσματικό εργαλείο για την επίτευξη των στόχων του μάρκετινγκ στον κλάδο της εστίασηςΠαναγιωτόπουλοςΑντωνόπουλος Κ.
Π195Ζητήματα εμπιστοσύνης του καταναλωτική στο ηλεκτρονικό εμπόριοΠαναγιωτόπουλοςΓκιζάνη Ε.
Π196Ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος με τη χρήση συστήματος διαχείρισης περιεχομένου (CMS) Word PressΠαναγιωτόπουλοςΙορδανίδης Τ.
Π197Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος βιβλίων (ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο) με χρήση Word Press ΠαναγιωτόπουλοςΚολοβού Ε.
Π198Ηλεκτρονικό εμπόριο στην εποχή του covid-19 στην ΕλλάδαΠαναγιωτόπουλοςΚουκουβλή Μ.
Π199Πληροφοριακά συστήματα στο χώρο της υγείαςΠαναγιωτόπουλοςΜαριόγλου Σ.
Π200Νέες τεχνολογίες στη γεωργία - παρακολούθηση της γεωργίας ΠαναγιωτόπουλοςΜπάγκα Δ.
Π201Πως επηρεάστηκε το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-shops) κατά την περίοδο του covid-19ΠαναγιωτόπουλοςΝτομάτα Η.
Π202Μελέτη σχετικά με την διαδικασία παραγωγής και τυποποίησης του ελαιόλαδου ΠαναγιωτόπουλοςΠαπακωνσταντίνου Ε.
Π203Έρευνα για την καταναλωτική συμπεριφορά των νέων την περίοδο της πανδημίας του covid-19ΠαναγιωτόπουλοςΤανακοπούλου Μ.
Π204Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στον τουριστικό τομέα στο Νομό ΚαβάλαςΠαναγιωτόπουλοςΤσαχαλίδου Σ.
Π205Τουρισμός και νέες τεχνολογίες στο νησί της Ιθάκης ΠαναγιωτόπουλοςΧαϊδάρη Ά - Μ.
Π206Οι προτιμήσεις των καταναλωτών μεταξύ των οίνων Ελληνικής προέλευσης στη Βόρεια ΕλλάδαΠαυλίδηςΓαλάνη Α.
Π207Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στην ανάπτυξη ελληνικών εταιρειών στο νομό Kαβάλας - μελέτη περίπτωσηςΠαυλίδηςΚασάπη Φ. - Μ.
Π208Σχέδιο μάρκετινγκ για την προώθηση του εναλλακτικού τουρισμού τύπου Glamping στην Ελαφόνησο ΠαυλίδηςΚασικτσή Σ.
Π209Ηλεκτρονικός ΤουρισμόςΠαυλίδηςΚουκουβίνου Π.
Π210Οι σύγχρονες τεχνικές Marketing στις επιχειρήσεις κτηματομεσιτικής στον νομό ΡοδόπηςΠαυλίδηςΚουκουζέλης Δ.
Π211Πλάνο μάρκετινγκ του ξενοδοχειακού ομίλου Λαμψάς, μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, ΑθήναΠαυλίδηςΜοράβα Α.
Π212Ο ρόλος του μάρκετινγκ στην επιλογή ενός οίνου ελληνικής προέλευσης από τους καταναλωτές στην Ανατολική Μακεδονία και ΘράκηΠαυλίδηςΝτάνι Ε.
Π213Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον τουρισμό και η συνεισφορά τους στην δημιουργία αξίας για την επιχείρησηΠαυλίδηςΠαπαγεωργίου Μ.
Π214Πλάνο μάρκετινγκ του ξενοδοχειακού ομίλου Λαμψάς, μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, ΑθήναΠαυλίδηςΣδρόλια Ρ.
Π215Επιχειρηματικό σχέδιο ίδρυσης επιχείρησης καφετέριας με φυσικούς χυμούς και φρέσκα φρούτα ΣαρηγιαννίδηςΖαρζαβατσίδης Ν.
Π216Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου για την παραγωγή οικολογικών ρούχων και την πώλησή τους μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος ΣαρηγιαννίδηςΛίτσιου Ά. - Μ.
Π217Πώληση καφέ μέσω της διαδικασίας παραλαβής από το κατάστημα (Take Away): Παράγοντες καθορισμού βιωσιμότητας. Μελέτη περίπτωσης στην πόλη της ΚαβάλαςΣαρηγιαννίδηςΜανελίδου Α.
Π218Επιλογή σουβενίρ: οι προτιμήσεις των καταναλωτών και οι παράγοντες που τις επηρεάζουνΣαρηγιαννίδηςΜπέσιου Α.
Π219Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου για επιχείρηση εστίασης στην πόλη του ΒόλουΣαρηγιαννίδηςΝτελόπουλος Γ.
Π220Εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου για εταιρία πώλησης ειδών τζακιού και σόμπας με έδρα τη ΘεσσαλονίκηΣαρηγιαννίδηςΤσαχιλίδης Η.
Π221Επιχειρηματικό σχέδιο μετατροπής υφιστάμενης επιχείρησης τυποποιημένων ξύλινων κατασκευών σε χειροποίητες και κατά παραγγελία κατασκευέςΣαρηγιαννίδηςΤσορμπατζόγλου Γ
Π222Σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας Τσομπανούδη
Π223Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής στο περιβάλλον UnityΤσομπανούδη
Π224Υλοποίηση Αλγορίθμων της Επιστήμης των Δεδομένων με χρήση της Γλώσσας RΤσομπανούδη
Π225Μελέτη μεθόδων και τεχνικών growth hackingΦραγγίδης Βάσου Π.
Π226Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αγώνων μαχητικών αθλημάτωνΦραγγίδης
Π227Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αναθέσεων εκπαιδευτικού έργουΦραγγίδης
Π228Σχεδιασμός πληροφοριακών συστημάτων ψηφιακής εγκληματολογικής ετοιμότητας (Design of digital forensic ready information systems)Φραγγίδης
Π229Σχεδιασμός βιώσιμων συστημάτων επιχειρησιακού σχεδιασμού (Design of sustainable enterprise resource planning systems)Φραγγίδης
Π230Σχεδιασμός της αρχιτεκτονικής ενός πληροφοριακού συστήματος τεκμηριωμένης ιατρικής βασισμένη στον ηλεκτρονικό φάκελο υγείαςΦραγγίδης
Π231Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αναθέσεων εκπαιδευτικού έργουΦραγγίδης
Π232Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης του προγράμματος εξετάσεων και ανάθεσης επιτηρήσεωνΦραγγίδης
Π233Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αγώνων μαχητικών αθλημάτωνΦραγγίδης
Π234Εφαρμογή της σημασιολογικής διαλειτουργικότητας της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην ΕλλάδαΦραγγίδης
Π235Η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εξατομικευμένη Ιατρική βασισμένη στον Ηλεκτρονικό Φάκελο ΥγείαςΦραγγίδης
Π236Μοντέλα μηχανικής μάθησης με εφαρμογές επεξεργασίας εικόνωνΧατζήςΑϊδινίδης Φ.
Π237Ανάπτυξη και γραφική προσομοίωση γενετικών αλγορίθμωνΧατζής
Π238Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για τον εντοπισμό λογοκλοπής στην ελληνική γλώσσαΧατζής
Π239Ανάπτυξη εφαρμογής σε κινητό για τη δημιουργία κουίζΧατζής
Π240Σύγχρονες εξελίξεις στην Ανάλυση και Κατάτμηση ψηφιακών εικόνωνΧατζής
Π241Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για εταιρία παροχής υπηρεσιών επισκευής οικιακών συσκευώνΧατζής