Θέματα πτυχιακών εργασιών


Στον παρακάτω πίνακα, παρουσιάζονται όλα τα θέματα πτυχιακών εργασιών. Για κάθε θέμα υπάρχει ο υπεύθυνος καθηγητής που το επιβλέπει και ο φοιτητής που το έχει αναλάβει. Στις περιπτώσεις όπου το πεδίο «Ονοματεπώνυμο Φοιτητή» είναι κενό, αυτό σημαίνει ότι το θέμα είναι διαθέσιμο και ότι ο φοιτητής που ενδιαφέρετε για την ανάληψη του θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον υπεύθυνο καθηγητή.

Εαρινού Εξαμήνου 2019-2020

Α/ΑΘΕΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΦΟΙΤΗΤΗ
Π1Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου ανάπτυξης για επιχείρηση εστιατόριο πολυτελείας Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΑντριέτσκα Ο.
Π2Μελέτη επιχειρηματικού σχεδίου ενοικιαζόμενων δωματίων Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΒάϊκου Μ.
Π3Επιχειρηματικό σχέδιο για την ίδρυση και λειτουργία κέντρου αισθητικήςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΜανιού Μ.
Π4Επιχειρηματικό σχέδιο δημιουργίας και ανάπτυξης μονάδας παραγωγής ελαιολάδου Μεριτσίδης Ο.Ε.Αϊτσίδης - ΜαδυτινόςΜεριτσίδου Γ.
Π5Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου για την ίδρυση μιας επιχείρησης επεξεργασίας μαστίχας ΧίουΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΝικολιάνα Ρ.
Π6Επιχειρηματικό σχέδιο μιας αγροτουριστικής μονάδαςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΤσιδέμ Σ.
Π7Επιχειρηματικό σχέδιο για την καλλιέργεια και την μεταποίηση τρούφαςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΧαραλαμπίδης Μ.
Π8Μελέτη περίπτωσης Προβατοτροφική επιχείρηση στο Νομό ΚιλκίςΑϊτσίδης - ΜαδυτινόςΧαρίτο Μ.
Π9Η εξ' αποστάσεως διδασκαλία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19ΒαλσαμίδηςΚαραγιαννίδου Ε.
Π10 Συμπεριφορά των τουριστών. Μελέτη περίπτωσης στο νησί της Μυκόνου ΒαλσαμίδηςΣαλπιγκτής Π.
Π11Η επίδραση του Covid-19 στη συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστώνΒαλσαμίδηςΤενίδου Ε.
Π12Τεχνικές εξόρυξης δεδομένων και μελέτη εφαρμογής στην εστίαση με χρήση λογισμικού WEKAΒαλσαμίδηςΤσαπάνη Ε.
Π13Επιβεβαιωτική Παραγοντική Ανάλυση και Ανάλυση Μονοπατιού σε δεδομένα από έρευνα αγοράςΓεροντίδηςΑδαμίδου Μ.
Π14Διαφήμιση στο διαδίκτυοΓεροντίδηςΓιάζτζι Γ.
Π15Πολυμεταβλητή ανάλυση διακύμανσης σε δεδομένα από έρευνα αγοράςΓεροντίδηςΓκουτζιλίκας Σ.
Π16Συσταδοποίηση προϊόντων σε δεδομένα από έρευνα ΜάρκετινγκΓεροντίδηςΓρηγοριάδης Α.
Π17Τεχνικές άμεσου ΜάρκετινγκΓεροντίδηςΔούμπλατζη Δ.
Π18Ανάλυση παλινδρόμησης σε δεδομένα από έρευνα μάρκετινγκΓεροντίδηςΖήλιος Α.
Π19RFM Ανάλυση σε δεδομένα εμπορικών συναλλαγώνΓεροντίδηςΚοβούσογλου Ι.
Π20Το επιχειρηματικό σχέδιο ως απαραίτητο επιχειρησιακό εργαλείοΓιάκι - ΜαδυτινόςΑνδρεάδης Α.
Π21Εκπόνηση χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού σχεδίου μικρής τουριστικής μονάδας δέκα δωματίων Γιάκι - ΜαδυτινόςΚαζιάνης Ν.
Π22Ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονικά καταστήματαΓιάκι - ΜαδυτινόςΚατσιγιάννης Δ.
Π23Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου ανάπτυξης για ηλεκτρονική επιχείρηση e-shopΓιάκι - ΜαδυτινόςΠοπανδόπουλος Σ.
Π24Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου ίδρυσης γαλακτοβιομηχανίαςΓιάκι - ΜαδυτινόςΣισμάνης Α.
Π25Επιχειρηματικό μοντέλο τουριστικής επιχείρησης στη ΘεσσαλονίκηΓιάκι - ΜαδυτινόςΤσαχάκης Σ.
Π26Η επίδραση του Covid-19 στην εφοδιαστική αλυσίδα μέσω της ανάπτυξης των ηλεκτρονικών πωλήσεωνΓιάκι - ΜαδυτινόςΧιώτη Ρ. - Μ.
Π27Εκπαιδευτικές πλατφόρμες στο διαδίκτυο για δημιουργία περιεχομένου επαυξημένης πραγματικότηταςΓκούμαςΓρηγοριάδης Α.
Π28Σχεδίαση και Υλοποίηση μιας Βάσης Δεδομένων για μια Βιομηχανία Επίπλων σε Περιβάλλον SQL ServerΓκούμας
Π29Ανάπτυξη ενός Περιβαλλοντικού Συστήματος Γνώσης για Εντοπισμό Προβλημάτων σε Ποτάμια Οικοσυστήματα με χρήση της γλώσσας Prolog.Γκούμας
Π30Ανάπτυξη ενός Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Υγείας με χρήση Μοντέλων Υπολογιστικής Νοημοσύνης. Γκούμας
Π31Σχεδίαση και Υλοποίηση ενός Εκπαιδευτικού Λογισμικού για τη Διδασκαλία των Οικονομικών Μαθηματικών σε Περιβάλλον Οπτικού ΠρογραμματισμούΓκούμας
Π32Διερεύνηση συμμετοχής της χρήσης κινητών τηλεφώνων στην πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων - Ερευνώντας τις ψηφιακές αποδείξειςΔάλλαςΓκαζέπης Β. - Χ.
Π33Ψηφιακή εγκληματολογική έρευνα και ανάλυση ηλεκτρονικών συσκευών που έχουν υποστεί ζημιάΔάλλαςΠαπουτσόγλου Σ.
Π34Μελλοντικές προκλήσεις για τις «έξυπνες» πόλεις: Ασφάλεια στον κυβερνοχώρο και ψηφιακή εγκληματολογίαΔάλλας
Π35Ψηφιακή Εγκληματολογία: τα επόμενα χρόνιαΔάλλας
Π36Ψηφιακή εγκληματολογική έρευνα και ανάλυση συσκευών που έχουν καταστραφεί από νερόΔάλλας
Π37Η επίδραση στρατηγικής διοίκησης ανθρώπινων πόρων στην Διαχείριση της γνώσης και στην απόδοση της επιχείρησηΔημητριάδηςΚούρτη Ε
Π38Το άγχος στους αστυνομικούς ΔημητριάδηςΠαπαδόπουλος Π.
Π39Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, η γνώμη των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας ΕκπαίδευσηςΔημητριάδηςΠαπανικολάου Μ.
Π40Δυνατότητες ανάπτυξης γαστρονομικού τουρισμού στη ΘάσοΔημητριάδηςΤσοχαταρίδου Δ.
Π41Βιωσιμότητα στον κλάδο της γρήγορης μόδας: κριτική βιβλιογραφική ανασκόπηση (critical literature review)Θερίου Γ.Βασιλειάδου A.
Π42Πρακτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού στον ξενοδοχειακό κλάδο. Μελέτη περίπτωσης στην πόλη της ΚομοτηνήςΘερίου Γ.Κοσμίδου Ε.
Π43Στρατηγικός προγραμματισμός: Η περίπτωση μιας γαλακτοβιομηχανίαςΘερίου Γ.Κουλουρά Ε.
Π44Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου-κάβες ποτών Θερίου Γ.Κουρίκι Ν.
Π45Πρακτικές διοίκησης ανθρώπινων πόρων: Μελέτες περίπτωσης στον κλάδο της φιλοξενίας και αναψυχήςΘερίου Γ.Ξάνθος Δ.
Π46Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου: μονάδα παραγωγής ελαιόλαδουΘερίου Γ.Παπαβασιλείου Γ.
Π47Εκπαίδευση και ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού: μελέτες περίπτωσης στο ελληνικό επιχειρησιακό περιβάλλονΘερίου Γ.Παπακωνσταντίνου Β.
Π48Στρατηγικός προγραμματισμός: Μελέτη περίπτωσηςΘερίου Γ.Σαββιδάκη Κ.
Π49Employer Branding- literature review analysisΘερίου Γ.Φετλή Γ.
Π50Έλλειψη σεβασμού από πρόθεση στο εργασιακό περιβάλλον: εμπειρική έρευναΘερίου Γ.
Π51Βιωσιμότητα στον κλάδο της γρήγορης μόδας: εμπειρική έρευναΘερίου Γ.
Π52Στρατηγικός προγραμματισμός επιχειρήσεων: μελέτη περίπτωσης Εβροφάρμα Α.Ε.Θερίου Ν.Αντωνίου Δ.
Π53Ανάλυση εξωτερικού - εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης του ομίλου VARIAMIS GROUPΘερίου Ν.Βαριάμης Δ.
Π54Ανάλυση εξωτερικού-εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής ή και εταιρικής στρατηγικής της επιχείρησης ΚΩΤΙΔΗΣ Α.Ε.Θερίου Ν.Κωτίδης Γ.
Π55Δυναμικές ικανότητες (Dynamic Capabilities) των επιχειρήσεων του δευτερογενή τομέα μεταποίησηςΘερίου Ν.Ραχούτη Δ.
Π56Ανάλυση εξωτερικού - εσωτερικού περιβάλλοντος και καθορισμός ανταγωνιστικής και εταιρικής στρατηγικής - μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης ΑΤΛΑΜΑΖΟΓΛΟΥ-Exclusive Meat DelightsΘερίου Ν.Τελλίδου Β.
Π57Διερεύνηση-καταγραφή και ταξινόμηση των δυναμικών ικανοτήτων-δεξιοτήτων (Dynamic Capabilities) κατά μήκος της «αλυσίδας αξίας» επιχειρήσεων του δευτερογενή τομέα (Παροχή Υπηρεσιών). Δημιουργία ενός μοντέλου - οδηγού στρατηγικής σνάλυσης για την διευκόλυνση των επιχειρήσεων/οργανισμών στη διαμόρφωση των στρατηγικών τουςΘερίου Ν.
Π58Ο καθορισμός των κατώτατων νόμιμων αποδοχών και οι συνέπειες στην ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεωνΚαλαμπούκαΜαθιουδάκης Μ.
Π59Η λήψη των αποφάσεων στην ΑΕ, ΕΠΕ και ΙΚΕ ως κριτήριο επιλογής της νομικής μορφής μιας εταιρείαςΚαλαμπούκαΣίσκος Σ.
Π60Χρήση κοινωνικού Μάρκετινγκ σε ΑΜΕΑ ΚαμενίδουΗλία Κ.
Π61Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο επιλογής ενός τουριστικού προϊόντος: Μελέτη περίπτωσης νομός ΛαρίσηςΚαμενίδουΜαγκούτα Σ.
Π62Η διείσδυση του Cross Fit στα γυμναστήρια. Μια έρευνα στην περιοχή της Ξάνθης Κοντάκος Καρά Α. - Χ.
Π63Η επίδραση της υιοθέτησης των νέων ΕΛΠ στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις των ελληνικών επιχειρήσεων ΚοσμίδηςΚορούνι Π.
Π64Η διοίκηση κεφαλαίου κίνησης των επιχειρήσεων. Εμπειρική διερεύνηση του γαλακτοκομικού κλάδου της ελληνικής αγοράςΚοσμίδης
Π65Προσδιοριστικοί παράγοντες βιωσιμότητας των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεωνΚοσμίδης
Π66Η σημασία της κεφαλαιακής διάρθρωσης στην αποδοτικότητα των επιχειρήσεων Κοσμίδης
Π67Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και τραπεζικός κλάδοΜαδυτινόςΑσλάνη Σ.
Π68Οι προτιμήσεις των τουριστών συγκριτικά με τη βραχυχρόνια μίσθωση ακινήτων (Airbnb) και τις ξενοδοχειακές μονάδεςΜαδυτινόςΓεωργούση Ε.
Π69Εταιρική κοινωνική ευθύνη και βιωσιμότητα ΜαδυτινόςΚουσενίδου Ά. - Μ.
Π70Κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου διαφημιστικής εταιρείαςΜαδυτινόςΚυπιρτίδου Ο.
Π71Σύγχρονες τάσεις στα πληροφοριακά συστήματα διοίκησης των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ο βαθμός ικανοποίησης των στελεχών διοίκησηςΜαδυτινόςΜαδεμτζόγλου Γ.
Π72Ψηφιακός μετασχηματισμός στην εκπαιδευτική διαδικασία. Διερεύνηση των στάσεων και των αντιλήψεων των εκπαιδευτικώνΜαδυτινόςΣιδηρόπουλος Π.
Π73Παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματική εφαρμογή της Εφοδιαστικής αλυσίδας (ερευνητική)Μαδυτινός
Π74Η έρευνα και οι προτάσεις για την αποτελεσματική εφαρμογή της Εφοδιαστικής αλυσίδας στην Ελλάδα (βιβλιογραφική)Μαδυτινός
Π75Η έρευνα και οι προτάσεις για την αποτελεσματική εφαρμογή των ERPs στην Ελλάδα (βιβλιογραφική)Μαδυτινός
Π76Εκπόνηση Χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού Σχεδίου μικρής τουριστικής μονάδαςΜαδυτινός
Π77Εκπόνηση Χρηματοοικονομικού μοντέλου για την υποστήριξη επιχειρηματικού Σχεδίου μικρομεσαίας επιχείρησης τροφίμωνΜαδυτινός
Π78Αξιολόγηση της ικανοποίησης εξερχόμενων φοιτητών Erasmus+ την τελευταία πενταετίαΜαδυτινός
Π79Αξιολόγηση της ικανοποίησης εισερχόμενων φοιτητών Erasmus+ την τελευταία πενταετίαΜαδυτινός
Π80Η ανασφάλεια των καταναλωτών για να κλείσουν online τις διακοπές τους σε AirbnbΜάμαληςΑμπντίου Α.
Π81Προτιμήσεις διαμονής των τουριστών στη μετά Covid-19 εποχή. Έρευνα προτιμήσεων σε τουρίστες στην ΕλλάδαΜάμαληςΑποστολακάκης Ι.
Π82Διερεύνηση παραγόντων ικανοποίησης και δυσαρέσκειας σε ξενοδοχεία της Πέλλας και ανάλυση περιεχομένου από πλατφόρμες κρατήσεωνΜάμαληςΒλάχος Σ.
Π83Η στάση των καταναλωτών έναντι λειτουργικών τροφίμων ΜάμαληςΒορριά Α.
Π84Στάσεις καταναλωτών έναντι προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας ΜάμαληςΓατίδου Δ.
Π85Η επίδραση του στυλ ηγεσίας στην εργασιακή ικανοποίηση και στην εργασιακή εξουθένωση των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΚαβάλαςΜάμαληςΚαλαιτζιάν Μ.
Π86Παράγοντες που επηρεάζουν την κατανάλωση οργανικών προϊόντωνΜάμαληςΚαλτσά Ε.
Π87Παράγοντες δυσαρέσκειας και ικανοποίησης για τα ξενοδοχεία της Καβάλας. Περιβαλλοντικές πολιτικές και επίδραση στους καταναλωτέςΜάμαληςΚεμεκενίδου Φ.
Π88Στάση καταναλωτών έναντι λειτουργικών τροφίμων ΜάμαληςΚούσης Μ.
Π89Οι στάσεις των καταναλωτών έναντι των λειτουργικών τροφίμων ΜάμαληςΚυρκιλή Π. - Σ.
Π90Το εργασιακό στρες που νιώθουν οι υπάλληλοι του δημοσίου τομέα λόγω του κορωνοϊού (covid-10) ΜάμαληςΜάζε Γ.
Π91Ικανοποίηση πελατών από τις τραπεζικές συναλλαγέςΜάμαληςΜαυροπούλου Μ.
Π92Στάσεις καταναλωτών έναντι των παραγγελιών φαγητού μέσω AppsΜάμαληςΜπαϊρακταρίδου Χ.
Π93Τα ΜΜΕ και η επίδρασή τους στη διαμόρφωση προτύπων καταναλωτικής συμπεριφοράςΜάμαληςΠαλαιός Μ.
Π94Ο οινοτουρισμός στη Δράμα με περίπτωση το φεστιβάλ της ΔραμοινογνωσίαςΜάμαληςΤερσενίδης Α.
Π95Οι αντιλήψεις των καταναλωτών έναντι της παρεχόμενης εξυπηρέτησης από τα σούπερ ΜάρκετΜάμαληςΤριριπίδου Β.
Π96Στάσεις έναντι των τροφίμων που έχουν περιβαλλοντική πιστοποίησηΜάμαληςΤσίλι Ε.
Π97Ικανοποίηση καταναλωτών από τις υπηρεσίες των super marketΜάμαληςΤσιριπίδου Β.
Π98Στάσεις φοιτητών έναντι του προγράμματος ErasmusΜάμαληςΤσοπανίδης Χ.
Π99Η επίδραση της πανδημίας του κορονοϊού Covid-19 στις αγοραστικές και διατροφικές συνήθειες των καταναλωτώνΜάμαληςΦυκάρης Β.
Π100Απόψεις καταναλωτών για λειτουργικά και ενναλακτικά τροφικάΜάμαλης
Π101Διαδικασίες ψηφιακής εγκληματολογικής έρευνας και νομικά ζητήματαΜαρδύρηςΚεντριστάκη Ε.
Π102Μοντέλα ηλεκτρονικής μάθησης ΜαρδύρηςΚεχαγιά Π.
Π103Εξιχνίαση ηλεκτρονικού εγκλήματος σε έξυπνα τηλέφωναΜαρδύρηςΚούγκουλας Β.
Π104Ψηφιακή εγκληματολογική έρευνα στους υπολογιστές, στο διαδίκτυο και σε φορητές συσκευέςΜαρδύρηςΣαμαρά Λ.
Π105Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στον τουρισμό. Η περίπτωση του νομού Καβάλας ΜυλωνάΑβραμίδης Γ.
Π106Η εδραίωση των franchise εταιριών του καφέ στην Ελλάδα. Περίπτωση της Coffee Island. O στρατηγικός προγραμματισμός της αλλά και η στρατηγική του μάρκετινγκ τηςΜυλωνάΑντωνόπουλος Κ.
Π107Η προβολή του τουρισμού μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Μελέτη περίπτωσηςΜυλωνάΒασιλάκης Ε.
Π108Το Facebook ως μέσο προβολής της σύγχρονης προσφυγικής κρίσης στην ΕλλάδαΜυλωνάΓιαννή Α.
Π109Τηλεοπτική διαφήμιση και αθλητικά γεγονότα στον ελληνικό χώροΜυλωνάΓλυμπάτσα Σ.
Π110Ο ρόλος του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην προώθηση και διαφήμιση προϊόντων, απόψεις καταναλωτών στην περιοχή της Ορεστιάδας στην εποχή του Covid-19ΜυλωνάΓοδόση Β.
Π111Η ψηφιακή διάσταση της επικοινωνίας. Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ενημέρωση στην εποχή του Covid-19ΜυλωνάΓουλάκη Μ.
Π112Η χρήση των κοινωνικών δικτύων για την προβολή ξενοδοχειακών μονάδων. Μελέτη περίπτωσης στο Ν. ΘεσσαλονίκηςΜυλωνάΖέκου Κ.
Π113Η προβολή και προώθηση του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδας στα ψηφιακά μέσα ΜυλωνάΚακικτσή Σ.
Π114Η ψηφιακή διάσταση της μουσειακής επικοινωνίας: Ο ρόλος του ψηφιακού μάρκετινγκ στην προβολή των σύγχρονων μουσείωνΜυλωνάΚεχαγιά M.
Π115Η συμβολή των κοινωνικών δικτύων στην επιλογή τουριστικού προορισμούΜυλωνάΜένος Γ.
Π116Η χρήση των κοινωνικών δικτύων κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοιού από τις γενιές Χ,Υ και Ζ στην ΕλλάδαΜυλωνάΞενίδου Μ. - Α.
Π117Η προβολή των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας από τα κοινωνικά μέσα στην εποχή του covid στην ΕλλάδαΜυλωνάΤαχτσίδου Χ.
Π118Η αλλαγή στάσης των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε περίοδο οικονομικής κρίσηςΜυλωνάΤσενεκλίδης Ε.
Π119Τουριστική ανάπτυξη προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΠιερίαςΟικονόμουΚαραπαναγιωτίδου Μ.
Π120Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Περίπτωση μαρίνας ΚαβάλαςΟικονόμουΜπαϊρακταρίδου Χ.
Π121Η περιοχή της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ως επιλογή τουριστικού προορισμού από τους φοιτητές του ΔΙΠΑΕ ΚαβάλαςΟικονόμουΜπογκντάνι Μ.
Π122Η τουριστική αποδοχή της Θάσου στους φοιτητές του ΔΙΠΑΕ στα Τμήματα ΚαβάλαςΟικονόμουΤσέλα Α.
Π123Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Η περίπτωση της μαρίνας Καβάλας.Οικονόμου
Π124Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και το Yachting στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Μελέτη για τη δημιουργία και τη βιωσιμότητα μαρίνας στην ΑλεξανδρούποληΟικονόμου
Π125Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και του Yachting στην περιφέρεια ………………... Η περίπτωση της μαρίνας ……….. (περιοχή κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π126Η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και το Yachting στην περιφέρεια …………….. Μελέτη για τη δημιουργία και τη βιωσιμότητα μαρίνας στην ………………. (περιοχή κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π127Τουριστική ανάπτυξη: προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΞάνθηςΟικονόμου
Π128Τουριστική ανάπτυξη: προτάσεις για την αναδιάρθρωση του τουριστικού προϊόντος στο Νομό ΡοδόπηςΟικονόμου
Π129Η τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα και η περιφερειακή της κατανομή: η περίπτωση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και ΘράκηςΟικονόμου
Π130Η τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα και η περιφερειακή της κατανομή: η περίπτωση της Περιφέρειας ……………( κατοικίας του φοιτητή)Οικονόμου
Π131Η ενδυνάμωση του ξενοδοχειακού προϊόντος με τη χρήση νέων τεχνολογιώνΠαναγιωτόπουλοςΑντωνίου Ε.
Π132Βελτιστοποίηση ηλεκτρονικού καταστήματος σε μηχανές αναζήτησηςΠαναγιωτόπουλοςΔημητριάδου Κ.
Π133Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αναθέσεων πτυχιακών εργασιώνΠαναγιωτόπουλοςΚολοβού Ε.
Π134Μελέτη των επιπτώσεων της πανδημίας του κορονοϊού Covid-19 στην αγορά των σούπερ μάρκετ ΠαναγιωτόπουλοςΜπέλλης Η.
Π135Ηλεκτρονικό εμπόριο και κριτήρια που επηρεάζουν τους καταναλωτές στις ηλεκτρονικές τους αγορές την περίοδο του Covid-19ΠαναγιωτόπουλοςΝούλας Π.
Π136Πληροφοριακό Σύστημα Νοσοκομείου: Περίπτωση Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο ΑλεξανδρούποληςΠαναγιωτόπουλοςΠαπαδοπούλου Σ.
Π137Υπολογιστικό νέφος ΠαναγιωτόπουλοςΠαπαζώης Β.
Π138Η αντικατάσταση της παραδοσιακής τηλεόρασης από την συνδρομητική ψηφιακή πλατφόρμα Netflix. Μια έρευνα στους φοιτητές.ΠαναγιωτόπουλοςΠεπονάκη Μ.
Π139Οι επιπτώσεις της πανδημίας (Covid-19) στον κλάδο της εστίασης του Νομού ΚαβάλαςΠαναγιωτόπουλοςΣονίδου Ι.
Π140Μελέτη των επιπτώσεων της πανδημίας του Covid-19 στην καταναλωτική συμπεριφορά των νέωνΠαναγιωτόπουλοςΤανακοπούλου Μ.
Π141Το Bullying στη νεολαία: Σχολικό περιβάλλον και μέσων κοινωνικών δικτύωσης - CyberbullyingΠαναγιωτόπουλοςΤοντόροβ Ν.
Π142Οι προτιμήσεις των καταναλωτών μεταξύ των οίνων Ελληνικής προέλευσης στη Βόρεια ΕλλάδαΠαυλίδηςΓαλάνη Α.
Π143Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στην ανάπτυξη ελληνικών εταιρειών στο νομό Kαβάλας - μελέτη περίπτωσηςΠαυλίδηςΚασάπη Φ. - Μ.
Π144Ηλεκτρονικός ΤουρισμόςΠαυλίδηςΚουκουβίνου Π.
Π145Οι σύγχρονες τεχνικές Marketing στις επιχειρήσεις κτηματομεσιτικής στον νομό ΡοδόπηςΠαυλίδηςΚουκουζέλης Δ.
Π146Ο ρόλος του Μάρκετινγκ στα καταστήματα πώλησης αρωμάτων στο νομό ΡοδόπηςΠαυλίδηςΠαπαδοπούλου Δ.
Π147Η συσχέτιση της τιμολόγησης με την διαδικασία της κοστολόγησης του προϊόντοςΠιπιλιαγκόπουλοςΒλαχάκη Α.
Π148Η λογιστική παρακολούθηση - διαδικασία διακίνησης υλικών για τους σκοπούς της κοστολόγησηςΠιπιλιαγκόπουλοςΒουδούρη Ε.
Π149Η Λογιστική παρακολούθηση των αποθεμάτων στις αποθήκεςΠιπιλιαγκόπουλοςΓκάτζια Σ.
Π150Ξενοδοχειακή λογιστική θεωρία και πράξη-εφαρμογές σε ξενοδοχειακή οντότηταΠιπιλιαγκόπουλοςΜιράκη Α.
Π151Μελέτη κοστολόγησης της καλλιέργειας ελιάς στη Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και ΘράκηςΠιπιλιαγκόπουλοςΣαρκίς Γ.
Π152Η εξαγωγή του οικονομικού αποτελέσματος σε επιχειρήσεις με διπλογραφικά τηρούμενα βιβλίαΠιπιλιαγκόπουλος
Π153Συγκριτική ανάλυση Οικονομικών καταστάσεων επιλεγμένων επιχειρήσεων (2 θέματα)Πιπιλιαγκόπουλος
Π154Διεπιχειρησιακή ανάλυση Οικονομικών καταστάσεων επιλεγμένων επιχειρήσεων (2 θέματα)Πιπιλιαγκόπουλος
Π155Ανάλυση δεδομένων των ξενοδοχείων και καταλυμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης μέσω των αξιολογήσεων της Booking.com για την περιοχή της ΚατερίνηςΣαρηγιαννίδηςΒουλγαράκη Κ.
Π156Προοπτικές ανάπτυξης του εναλλακτικού τουρισμού: μελέτη περίπτωσης στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και ΘράκηςΣαρηγιαννίδηςΜπαξεβάνη Β.
Π157Μέτρηση της αποτελεσματικότητας της εξ αποστάσεως μάθησης στην εποχή της πανδημίας Covid-19ΣαρηγιαννίδηςΜποϊδανίδου Β.
Π158Διαχείριση αλλαγής σε δημόσιο οργανισμό. Μελέτη Περίπτωσης: Πανεπιστημιακό ΓΝ ΑλεξανδρούποληςΣαρηγιαννίδηςΣακαλίδου Ι.
Π159Παράγοντες που επηρεάζουν την χρήση εφαρμογών διανομής φαγητού (food delivery apps) κατά την διάρκεια του Covid-19ΣαρηγιαννίδηςΤάτσι Κ.
Π160Παράγοντες που επηρεάζουν τη χρήση εφαρμογών διανομής φαγητού (food delivery apps) κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19ΣαρηγιαννίδηςΤσακίρη Ρ. - E.
Π161Εναλλακτικές μορφές τουρισμού και προοπτικές ανάπτυξης αγροτουρισμού και οικοτουρισμού: Η περίπτωση του ποταμού ΝέστουΤουρτούραςΠαπαδοπούλου Δ.
Π162Σχεδίαση και ανάπτυξη εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας ΤσομπανούδηΞυλαπετσίδης Η.
Π163Η χρήση των ψηφιακών βοηθών στη διδασκαλία ξένων γλωσσών ΤσομπανούδηΤσεκερίδου Ε.
Π164Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής στο περιβάλλον UnityΤσομπανούδη
Π165Υλοποίηση Αλγορίθμων της Επιστήμης των Δεδομένων με χρήση της Γλώσσας RΤσομπανούδη
Π166Μελέτη μεθόδων και τεχνικών growth hackingΦραγγίδης Βάσου Π.
Π167Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αγώνων μαχητικών αθλημάτωνΦραγγίδης
Π168Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής διαχείρισης αναθέσεων εκπαιδευτικού έργουΦραγγίδης
Π169Σχεδιασμός πληροφοριακών συστημάτων ψηφιακής εγκληματολογικής ετοιμότητας (Design of digital forensic ready information systems)Φραγγίδης
Π170Σχεδιασμός βιώσιμων συστημάτων επιχειρησιακού σχεδιασμού (Design of sustainable enterprise resource planning systems)Φραγγίδης
Π171Σχεδιασμός της αρχιτεκτονικής ενός πληροφοριακού συστήματος τεκμηριωμένης ιατρικής βασισμένη στον ηλεκτρονικό φάκελο υγείαςΦραγγίδης
Π172Ανάπτυξη και γραφική προσομοίωση γενετικών αλγορίθμωνΧατζής
Π173Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για τον εντοπισμό λογοκλοπής στην ελληνική γλώσσαΧατζής
Π174Ανάπτυξη εφαρμογής σε κινητό για τη δημιουργία κουίζΧατζής
Π175Σύγχρονες εξελίξεις στην Ανάλυση και Κατάτμηση Ψηφιακών ΕικόνωνΧατζής
Π176Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για εταιρία παροχής υπηρεσιών επισκευής οικιακών συσκευώνΧατζής